Klopt, die was ik helemaal vergetenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:34 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Cees Bol vindt dit helemaal geen leuke opmerking
Deze had ik niet aan zien komen. Ik had het gevoel dat hij bij de Giro de kopman was totdat hij uitviel. Ik bedoel dat hij niet hoefde te knechten voor Geraint Thomas.quote:
Zeker. Maar Hart echt zelf als kopman? Dat had ik nog niet zo in m gezien..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:47 schreef Funzel het volgende:
Milan en Hart toch wel 2 echte versterkingen voor die ploeg zeg.
Lijkt wel ja, als je meerdere 1 weekse koersen top 3 kan rijden en zelfs de Giro hebt gewonnenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:24 schreef GrumpyOldMan het volgende:
[..]
Zeker. Maar Hart echt zelf als kopman? Dat had ik nog niet zo in m gezien..
Waar doel je op? Zie niet meteen iets geks in het artikel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Team DSM-Firmenich slaat slag met komst Fabio Jakobsen: ‘Heb nog wat goede jaren in de benen’
ad gaat hier flink nat.
dsm-firmenich niet DSM-Firmenichquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Waar doel je op? Zie niet meteen iets geks in het artikel.
Oh ja, ben eigenlijk alleen maar blij dat het AD niet meedoet met die onzin.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
dsm-firmenich niet DSM-Firmenich![]()
quote:
quote:Alberto Contador op Eurosport: “Het is een publiek geheim dat Remco Evenepoel volgend jaar voor Ineos Grenadiers rijdt”
De geruchten over een vertrek van Remco Evenepoel van Soudal Quick-Step naar Ineos Grenadiers hebben tijdens het WK tijdrijden weer een extra duwtje gekregen. Op Eurosport Spanje beweerde voormalig Tourwinnaar Alberto Contador dat de Belgische renner volgend jaar voor het Britse team zal uitkomen.
Volgens Contador, die behalve als tv-analist ook actief is als manager van de Italiaanse formatie Eolo-Kometa, beschouwen ze de handtekening van Evenepoel bij Ineos Grenadiers al “als vanzelfsprekend”. “Het is een publiek geheim dat Evenepoel in 2024 voor hen rijdt”, zei hij tijdens de uitzending. Volgens hem zou Evenepoel ook “een groepje renners met zich meenemen”. Nochtans heeft Evenepoel nog een contract bij Soudal Quick-Step tot 2026.
Wie? Wat? Hoe? Waar?quote:
Als ze het contract van Evenepoel kunnen afkopen dan kunnen daar nog wel een aantal knechten bij, Vervaeke en Serry zullen daar wel bijhoren. Blijft vreemd hoe rustig Ineos is op de transfermarkt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Wie zouden de renners zijn die meegaan met Remco? Serry, Vervaeke en janker Van Wilder liggen ook nog lang vast bij PatLef. Alleen Mauri zit een contractjaar van de klimtypes.
Daar heb je alleen pas wat aan voor 2025, iedere fatsoenlijke renner ligt toch al vast voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
Heeft voor Lefevre wellicht ook voordelen.
Dit jaar (en groot deel vorig jaar) kwam de klassieker ploeg tot amper overwinningen in het vlaamse werk.
En juist die wedstrijden tellen voor Soudal Quickstep (en Vlaamse fans).
Dit kwam doordat men het pad 'Evenepoel' koos.
Als hij weg zou gaan, is er weer budget voor de klassieke ploeg uit te breiden/ te versterken.
Voor Lefevre commercieel interessanter.
Vreemde take. Er is natuurlijk geen renner meer commercieel interessant dan Remco. Die overstijgt zelfs Tom Boonen denk ik. Soudal had hier ook nooit ingestapt als Remco niet bij de ploeg zat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
Heeft voor Lefevre wellicht ook voordelen.
Dit jaar (en groot deel vorig jaar) kwam de klassieker ploeg tot amper overwinningen in het vlaamse werk.
En juist die wedstrijden tellen voor Soudal Quickstep (en Vlaamse fans).
Dit kwam doordat men het pad 'Evenepoel' koos.
Als hij weg zou gaan, is er weer budget voor de klassieke ploeg uit te breiden/ te versterken.
Voor Lefevre commercieel interessanter.
Dat is waar maar er komt ook een punt dat het kiezen of delen is. Of hij is in staat de ploeg serieus te versterken rondom R.Ev of hij moet hem laten gaan. Ik wil niet zeggen dat dit punt nu al gekomen is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:13 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Vreemde take. Er is natuurlijk geen renner meer commercieel interessant dan Remco. Die overstijgt zelfs Tom Boonen denk ik. Soudal had hier ook nooit ingestapt als Remco niet bij de ploeg zat.
Ik denk dat er geen lange termijn is voor de ploeg PatLef na Remco. Dan kan het licht uit.
Als Tao geen zin heeft kan hij gewoon Sam sturen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wie? Wat? Hoe? Waar?
Ik ben in shock. Tao en Sam in dezelfde ploeg.
Als ik op social media kijk dan is Remco het meest verbonden met Yves Lampaert qua interactie, reageren op elkaar etc.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:39 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Als ze het contract van Evenepoel kunnen afkopen dan kunnen daar nog wel een aantal knechten bij, Vervaeke en Serry zullen daar wel bijhoren. Blijft vreemd hoe rustig Ineos is op de transfermarkt.
Ben vooral benieuwd hoe het met sponsoren gaat of het moment dat de duur van rennerscontracten niet meer heilig zijn in het wielrennen. Ik zou mij als Soudal flink genaaid voelen als je extra investeert in een ploeg met name vanwege de aanwezigheid van Remco in de weet dat hij tot 2026 vastligt, maar hij na een jaar al vertrekt. Het lijkt mij in een sport met sponsorploegen niet een hele houdbare situatie dan. Nieuwsgierig naar hoe zich dat ontwikkeld, misschien ontstaat er een heel nieuw ploegmodel door.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is waar maar er komt ook een punt dat het kiezen of delen is. Of hij is in staat de ploeg serieus te versterken rondom R.Ev of hij moet hem laten gaan. Ik wil niet zeggen dat dit punt nu al gekomen is.
Daarnaast speelt de macht van het grote geld. Als ze vele miljoenen extra per jaar bieden en ook bereid zijn de rest van zijn contract af te kopen (we weten sinds Wout hoe je dat ongeveer kunt berekenen) dan is er op een bepaald moment geen houden meer aan.
En Ineos moet ook iets, ze zijn al een paar jaar op zoek naar een nieuwe Froome en dat zit er voorlopig nog niet in. Ineos is geen team dat voor ereplaatsen in de grote rondes kan rijden met dat budget.
#teamADquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
dsm-firmenich niet DSM-Firmenich![]()
Als wiedergutmachung gaat Remco bij INEOS rijden met een Soudal helmpje?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:28 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe het met sponsoren gaat of het moment dat de duur van rennerscontracten niet meer heilig zijn in het wielrennen. Ik zou mij als Soudal flink genaaid voelen als je extra investeert in een ploeg met name vanwege de aanwezigheid van Remco in de weet dat hij tot 2026 vastligt, maar hij na een jaar al vertrekt. Het lijkt mij in een sport met sponsorploegen niet een hele houdbare situatie dan. Nieuwsgierig naar hoe zich dat ontwikkeld, misschien ontstaat er een heel nieuw ploegmodel door.
Wat is Movistar in hemelsnaam aan het doen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Raul Garcia Pierna naar fucking Arkea.
Wat ze altijd doen: wanbeleidquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is Movistar in hemelsnaam aan het doen?
dat zal de kortste klap zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:50 schreef The_Undertone het volgende:
Als Remco vertrekt, is het ook einde oefening voor Soudal-Quick Step toch? Zou Ineos niet gewoon de aandelen van Bakala en Lefevre kunnen overkopen?
Dit, ik zie hem toch lang niet altijd op het eerste blad.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt wel ja, als je meerdere 1 weekse koersen top 3 kan rijden en zelfs de Giro hebt gewonnen![]()
Maar hij is wel wisselvallig ja.
Lidl-Trek krijgt zo een erg sterke ploeg in de breedte. Benieuwd welke rol Mollema daar de komende 3 seizoenen nog krijgt.quote:
Hopelijk komt de sympathieke Bregnhoj dan ook naar de knakworsten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
De zeer onsympathieke dopingkoerier Victor De la Parte naar Euskaltel.Vorig jaar stond hij blijkbaar ook nog een paar maanden aan de kant wegens afwijkende bloedwaarden, lekkere transfer dus. Ca๑ellas is, ondanks het feit dat het geen Bask is, geen al te slechte transfer.
[ twitter ]
En de knakworsten halen ook nog maar een renner, die werken voor mijn gevoel ook toe naar een selectie van 60 man.
Buiten Landa ook niet echt grote namen die verwacht worden toch, tot dusverquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Don Pat heeft nog zo'n 10 plekken te vullen voor volgend jaar. Heel veel jongelingen en oude garde voorlopig.
Zal ook wel uitmaken want Remco doet. Anders komt er wel een zak geld vrij.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Don Pat heeft nog zo'n 10 plekken te vullen voor volgend jaar. Heel veel jongelingen en oude garde voorlopig.
Maar wie kan je dan nog halenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal ook wel uitmaken want Remco doet. Anders komt er wel een zak geld vrij.
Zal wel een 'tussenjaar' worden danquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal ook wel uitmaken want Remco doet. Anders komt er wel een zak geld vrij.
Sjorsje Bennett!quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Buiten Landa ook niet echt grote namen die verwacht worden toch, tot dusver
quote:
Ja, als dat nog niet rond zou zijn kun je niet zoveel. Wie zijn nog beschikbaar? G, Rui Costa, Sam Benett (lol), Konrad, Sjors, LLS. Oud of in een dip meestal.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel een 'tussenjaar' worden dan
Denk dat G al verlengd heeft bij Ineos, maar dat ze dat nog niet naar buiten hebben gebracht. Costa, Bennett en LLS lijken me sowieso geen optie. Sjors werd inderdaad al genoemd en Konrad zou best kunnen, al denk ik dat die meer voor eigen kans wil gaan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:57 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ja, als dat nog niet rond zou zijn kun je niet zoveel. Wie zijn nog beschikbaar? G, Rui Costa, Sam Benett (lol), Konrad, Sjors, LLS. Oud of in een dip meestal.
Dat is wat ik bedoelde in het vorige topic, dat ik vind dat Lefevre te lang heeft gewacht met een duidelijke keuze maken/anticiperen op de toekomst. Hij heeft ontegenzeggelijk eerder op tijd met meerdere sprinters achter elkaar succes gehad en een mooie tijd gehad met Wolfpack. Maar nu wordt ie als het ware gegijzeld door het kamp Evenepoel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel een 'tussenjaar' worden dan
Naesen schijnt al voor 2 jaar te hebben bijgetekend bij AG2R. Al is dat natuurlijk nog niet officieel bevestigd.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:45 schreef GrumpyOldMan het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde in het vorige topic, dat ik vind dat Lefevre te lang heeft gewacht met een duidelijke keuze maken/anticiperen op de toekomst. Hij heeft ontegenzeggelijk eerder op tijd met meerdere sprinters achter elkaar succes gehad en een mooie tijd gehad met Wolfpack. Maar nu wordt ie als het ware gegijzeld door het kamp Evenepoel.
Overigens zit ik die lijst met renners zonder contract te kijken. Daar ga je inderdaad geen klasbakkenploeg van maken met allemaal berghelpers. Maar er moeten toch wel twee of drie passende renners te vinden die je anders leuk in kan zetten in Vlaams voorjaar en rondes als barodeurs? Of een soort ervaren rotten, Oliver Naesen bijvoorbeeld?
Gegijzeld zou ik het niet willen noemen. Evenepoel staat inmiddels al enkele jaren onder contract en zijn potentie is ook al lang duidelijk. Gezien zijn talent en volgens mij ook de beloftes van Lefevere mag Evenepoel daarom ook eisen stellen. Lefevere had dus beter moeten anticiperen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:45 schreef GrumpyOldMan het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde in het vorige topic, dat ik vind dat Lefevre te lang heeft gewacht met een duidelijke keuze maken/anticiperen op de toekomst. Hij heeft ontegenzeggelijk eerder op tijd met meerdere sprinters achter elkaar succes gehad en een mooie tijd gehad met Wolfpack. Maar nu wordt ie als het ware gegijzeld door het kamp Evenepoel.
Overigens zit ik die lijst met renners zonder contract te kijken. Daar ga je inderdaad geen klasbakkenploeg van maken met allemaal berghelpers. Maar er moeten toch wel twee of drie passende renners te vinden die je anders leuk in kan zetten in Vlaams voorjaar en rondes als barodeurs? Of een soort ervaren rotten, Oliver Naesen bijvoorbeeld?
En veel vertrekkers die grotendeels niet heel veel toe hebben gevoegd. Ze gaan er flink op vooruit in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:33 schreef Momo het volgende:
Lidl Trek heeft wel mooie nieuwe aankopen
Mollema mag de komende 3 jaar alleen nog maar sprints aantrekken. Zouden ze er al spijt van hebben dat ze m nog 3 jaar moeten betalen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:33 schreef Momo het volgende:
Ik vind dit geen aankopen die stroken met het willen formeren van een Tour-winnende ploeg. Bagioli en Konrad zijn ook nog eens behoorlijke als het draait-renners.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:33 schreef Momo het volgende:
Ze hebben toch ook niemand die de Tour gaat winnen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind dit geen aankopen die stroken met het willen formeren van een Tour-winnende ploeg. Bagioli en Konrad zijn ook nog eens behoorlijke als het draait-renners.
Dat zegt ook niemand?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook niemand die de Tour gaat winnen?
quote:Alweer vertrekt een renner vroegtijdig bij Team dsm - firmenich. Harm Vanhoucke (26) verlaat het Nederlandse team, amper acht maanden nadat hij er een contract tekende tot en met 2024. Volgens onze informatie staat hij dicht bij een transfer naar een nieuwe ploeg.
quote:Team dsm-firmenich allow Harm Vanhoucke to continue career elsewhere due to differences in sporting ambition. Vanhoucke thus transfers to another team with immediate effect.
“We understand that Harm wants to be a finisher to search for his own results,” said Team dsm-firmenich head coach Rudi Kemna. “Whilst we no longer believe that this is the right role for Harm in the team, we of course understand Harm’s position and don’t want to hold him back in this with the new opportunity that he has, so we have thus decided to allow him to continue his career elsewhere. It’s good that we could have such open conversations about this and come to a mutual agreement on the next steps, and we sincerely wish him the best with what’s next.”
Dat zijn toch zaken die je ook bespreekt voorafgaand aan een nieuw contract? Harm wist toch waar hij aan begon, lijkt mij?quote:
Als dat de ambitie is moeten ze Jonas, Pogi of Remco kopen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand?
Maar dat is wel de ambitie.
Lotto!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Veel succes Harm bij .. Tartaletto ofzo?
'No longer' duidt erop dat hij als een soort van kopman aangetrokken is, maar dat inmiddels ingehaald is door zijn niveau/resultaten en Rudi Kemna hem voor volgend seizoen het hele seizoen de rol van knecht zou willen geven.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:31 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat zijn toch zaken die je ook bespreekt voorafgaand aan een nieuw contract? Harm wist toch waar hij aan begon, lijkt mij?
Daarnaast is er natuurlijk iets chronisch mis bij DSM. Maar dat wisten we natuurlijk al.
Scherp.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
'No longer' duidt erop dat hij als een soort van kopman aangetrokken is, maar dat inmiddels ingehaald is door zijn niveau/resultaten en Rudi Kemna hem voor volgend seizoen het hele seizoen de rol van knecht zou willen geven.
Tja weer een verkeerde aankoop imo. Landa moet gaan knechten voor Rev? Landa heeft nog nooit voor iemand gereden behalve zichzelf. En als zelfstandig klassementsman is ie over z'n top heenquote:
Landa zegt toch zelf dat ie gaat knechten?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tja weer een verkeerde aankoop imo. Landa moet gaan knechten voor Rev? Landa heeft nog nooit voor iemand gereden behalve zichzelf. En als zelfstandig klassementsman is ie over z'n top heen
Maar eerst zelf kopman spelen in de Giro.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Landa zegt toch zelf dat ie gaat knechten?
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tja weer een verkeerde aankoop imo. Landa moet gaan knechten voor Rev? Landa heeft nog nooit voor iemand gereden behalve zichzelf. En als zelfstandig klassementsman is ie over z'n top heen
Wel fijn dat je altijd alleen maar reageert op de posts waarop je kunt hakkenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De man die moest knechten voor Froome, waarna de #FreeLanda beweging ontstond, de man die in de Giro voor Aru moest rijden, de man die in de Vuelta Tom Dumoulin overboord kieperde en Aru naar de winst bracht, de man die Carapaz naar winst heeft geloodst in de Giro heeft nog nooit voor iemand anders gereden behalve zichzelf lees ik op forum.fok.nl. Wat een wonderbaarlijke onzin.
En na een slechte Tour is hij uiteraard meteen over zijn top heen. Vorig jaar nog derde in de Giro, dit jaar in iedere koers bij de eerste 7 gereden, tot de Dauphine en de Tour dan. Je zult maar met zoveel bravoure zoveel onzin uitkramen.
Het is in ieder geval inhoudelijk en vermakelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel fijn dat je altijd alleen maar reageert op de posts waarop je kunt hakken
Wat een slap verweer. Je had ook gewoon kunnen toegeven dat je er volledig naast zat.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel fijn dat je altijd alleen maar reageert op de posts waarop je kunt hakken
Alle genoemde voorbeelden dateren wel van minstens 4 jaar geleden. In zijn jaren bij Bahrain kan ik me ook niet bijster veel knechtenwerk herinneren. Maar uiteraard kan ook ik ernaast zitten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een slap verweer. Je had ook gewoon kunnen toegeven dat je er volledig naast zat.
Maar hij is juist naar Bahrein gegaan omdat hij geen zin meer had om te knechten. Hij heeft daar bijna uitsluitend als kopman gereden en ondanks het stokpaardje van wimderon heeft dat genoeg mooie resultaten opgeleverd. Als je zijn resultaten bekijkt ontbreekt de absolute uitschieter, de topoverwinning, maar je kunt moeilijk zeggen dat het 'fout' is gegaan als je in hetzelfde jaar derde wordt in de Tirreno, Giro en Lombardije, om maar even wat willekeurige resultaten van vorig jaar op te sommen. Als dat al niet goed genoeg is blijven er volgens de theorie van wimderon maar weinig kopmannen over. Over aandoenlijk gesproken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Alle genoemde voorbeelden dateren wel van minstens 4 jaar geleden. In zijn jaren bij Bahrain kan ik me ook niet bijster veel knechtenwerk herinneren. Maar uiteraard kan ook ik ernaast zitten.
Cattaneo vind ik wel een onderschatte renner, in vorm kan die op veel vlekken ondersteunen, vergelijkbaar met iemand als van Baarle. Alleen staat van Baarle er bijna altijd wel als hij er moet staan, dat geldt niet voor Cattaneo.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:51 schreef JopJuh het volgende:
Toch blijven UAE, Jumbo maar ook Sky, Bahrain en zelfs Bora als collectief denk ik sterker dan de support voor Remco?
Stijn steels is dat niet met mij eens overigens.
https://sporza.be/nl/2023(...)t-het~1691425327224/
Hirt is ook niks meer bijvoorbeeld. Cattaneo heb ik ook niet echt hoog zitten.
Allemaal leuk die willekeurige resultaten, wat geheel toevallig ook zijn enige resultaten van vorig jaar waren, maar voor een paar verre podiumplaatsen is hij niet naar Bahrain gehaald natuurlijk zoals destijds ook aangekondigd en zoals hij ook beloond wordt bij Bahrain. Voor een ploeg als Bahrain is dit dan ook niet voldoende als kopman, nee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar hij is juist naar Bahrein gegaan omdat hij geen zin meer had om te knechten. Hij heeft daar bijna uitsluitend als kopman gereden en ondanks het stokpaardje van wimderon heeft dat genoeg mooie resultaten opgeleverd. Als je zijn resultaten bekijkt ontbreekt de absolute uitschieter, de topoverwinning, maar je kunt moeilijk zeggen dat het 'fout' is gegaan als je in hetzelfde jaar derde wordt in de Tirreno, Giro en Lombardije, om maar even wat willekeurige resultaten van vorig jaar op te sommen. Als dat al niet goed genoeg is blijven er volgens de theorie van wimderon maar weinig kopmannen over. Over aandoenlijk gesproken.
Dat hij overigens vaak niet wint is uiteraard ook weer de charme van het Landismo. Was hij een veelwinnaar geweest dan had hij minder fans gehad, een beetje het Poulidor-effect. Maar goed, Bahrein wilde hem niet houden, er was niet veel interesse, en dus heeft hij zelf maar contact opgenomen met Quick Step. Hij kiest nu dus weer bewust voor een rol als knecht en het verleden heeft aangetoond dat hij die rol bijzonder goed kan uitvoeren.
Tsja op het moment zijn er maar een paar mannen die een GT kunnen winnen en dat lijkt me wel passend bij de ambitie van Baggerijn, maar goed als je dat wil moet je op dit moment Evenepoel kopen of hopen dat er iemand toevallig goed piekt naar een Giro die geskipt wordt door alle toppers.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Allemaal leuk die willekeurige resultaten, wat geheel toevallig ook zijn enige resultaten van vorig jaar waren, maar voor een paar verre podiumplaatsen is hij niet naar Bahrain gehaald natuurlijk zoals destijds ook aangekondigd en zoals hij ook beloond wordt bij Bahrain. Voor een ploeg als Bahrain is dit dan ook niet voldoende als kopman, nee.
Social media team heeft een dagje vrij zie ikquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Jumbo zegt snel over andere zaken hebben met schijtlollig filmpje
Ja. Was al een hele tijd bekend. In juni al een artikel op Wielerflits dat alles rond was.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:53 schreef franklop het volgende:
Had ik Tulett gemist in alle geruchten?
Het is een prachtig moment van saamhorigheid. Het is schitterend dat de wielerwereld bijeen is gekomen en unaniem heeft besloten deze man geen twee miljoen plus per jaar te betalen. Vooralsnog. In deze tijden van een gigantische INEOS exodus is dit ook nog eens addition by subtraction optima forma.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
het waren 4 mooie jarenhttps://www.procyclingstats.com/rider/tobias-foss
Als je die resultaten ziet, 2 of 3 wonderdagen in een paar jaar en verder komt hij niet vooruit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is een prachtig moment van saamhorigheid. Het is schitterend dat de wielerwereld bijeen is gekomen en unaniem heeft besloten deze man geen twee miljoen plus per jaar te betalen. Vooralsnog. In deze tijden van een gigantische INEOS exodus is dit ook nog eens addition by subtraction optima forma.
Hij rijdt ook bijna niks.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je die resultaten zien, 2 of 3 wonderdagen in een paar jaar en verder komt hij niet vooruit.
Wat is er eigenlijk allemaal aan de hand bij INEOS?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:09 schreef H.Vviv het volgende:
Heeft weinig met Foss te maken dat hij nu niet kan tekenen bij Ineos, ook de andere inkomende transfers bij Ineos zijn in de wacht gezet. Uiteindelijk zal Foss gewoon een dik contract anders tekenen.
Op jacht naar G.Odquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk allemaal aan de hand bij INEOS?
Dat kost zoveel financi๋le ruimte dat er verder niks meer kan qua renners? Als Remco alsnog gewoon bij Quickstep zou blijven hebben ze veel laten gaan (Nouja Foss is niet echt veel, maar andere renners wel).quote:
Gaat niet zozeer om financi๋le ruimte, maar om ruimte qua renners die hij eventueel mee wil nemen, geloof ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat kost zoveel financi๋le ruimte dat er verder niks meer kan qua renners? Als Remco alsnog gewoon bij Quickstep zou blijven hebben ze veel laten gaan (Nouja Foss is niet echt veel, maar andere renners wel).
Zou hij er echt meer dan 2 meenemen? Mauri en Lampaert ofzo?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gaat niet zozeer om financi๋le ruimte, maar om ruimte qua renners die hij eventueel mee wil nemen, geloof ik
(denk overigens dat een deel van de twijfelgevallen al wel verlengd hebben, maar alsnog is het een behoorlijke lijst vertrekkers)
Dat zou toch echt fantastisch zijn, Landa tourwinnaar 2024quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:32 schreef Idisrom het volgende:
https://www.hln.be/wielre(...)ersterking~acc39318/
Ik ben bang dat Remco nu overvraagt. De kans wordt nu dat hij volgend jaar Landa als kopman bij SQS er een concurrent bij krijgt. mocht hij toch willen switchen
Landa is een mooie meesterknecht voor de Rem.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:32 schreef Idisrom het volgende:
https://www.hln.be/wielre(...)ersterking~acc39318/
Ik ben bang dat Remco nu overvraagt. De kans wordt nu dat hij volgend jaar Landa als kopman bij SQS er een concurrent bij krijgt. mocht hij toch willen switchen
Niet teveel druk opleggen meteen, het is zijn eerste tour.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Landa is een mooie meesterknecht voor de Rem.
Weet je wie ook meteen de eerste Tour won waaraan Hij meedeed?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:02 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Niet teveel druk opleggen meteen, het is zijn eerste tour.
en als hij volgend jaar zou winnen, zijn ze ook nog even oud bij de eerste tourwinstquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weet je wie ook meteen de eerste Tour won waaraan Hij meedeed?
Maurice Garinquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weet je wie ook meteen de eerste Tour won waaraan Hij meedeed?
Hahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Welkom bij de fanclub van Doug, @:immerdebestebob
feitelijk is het dus gewoon lastig dat ze doorlopende sponsorcontracten hebben, NEOM had met gemak het hele budget op kunnen hoesten min waarschijnlijk de schaatsploeg, daar hebben ze totaal geen belang aan lijkt mequote:
Dan zou je zeggen dat je ook de doorlopende sponsorcontracten gewoon af kan kopen..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
feitelijk is het dus gewoon lastig dat ze doorlopende sponsorcontracten hebben, NEOM had met gemak het hele budget op kunnen hoesten min waarschijnlijk de schaatsploeg, daar hebben ze totaal geen belang aan lijkt me
Ik wist niet waar svb voor stond. Ik ken het alleen maar als Sociale Verzekeringsbank, maar het blijkt het in maar ter ziele gegaan Silicon Valley Bank te zijn. Ja, dan drogen de sponsorinkomsten op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:54 schreef The_Undertone het volgende:
Vaughters-God
https://sporza.be/nl/2023(...)nteam~1692276163992/
De Lotto zal flink met de buidel gezwaaid hebben. Maar wat je er verder ook van vindt, dit is gewoon een knappe verlenging voor de Belgische Lotto. Voor De Lie weet ik niet of dit de beste move was, aan de andere kant hij heeft ook na 2026 nog tijd voor een avontuur bij een top ploeg.quote:
Lees: Acquadro.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:15 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Rodriguez qua onderhandelingen goed heeft geprofiteerd van de interesse van Movistar (en het feit dat ze bij Ineos verder amper iemand hebben voor het klassement in de Tour)
Toch een samenvoeging met patlef?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
INEOS is wel opvallend stil ja. Aan achterkant uiteraard hoop contracten verlengd, desondanks hebben ze toch zeker nog handvol renners nodig.
Weer eens wat anders.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://www.unoxteam.com/blog/what-goes-around-comes-around
Een heel verhaal van de knakworsten waarom bepaalde renners vertrekken.
Wat is een betrouwbare bron?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:59 schreef TAmaru het volgende:
INEOS-Quick-Step
ik heb gehoord uit betrouwbare bron dat de fusie inderdaad aanstaande is voor 2024
Als je kunt kiezen tussen de ellende van Bas T en UAE snap ik dat je snel naar de zandbak rent. Caja Rural lijkt me dan een begrijpelijker tussenstap hoewel ik geen idee heb hoe de omkadering daar is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dit is niet leuk.
Er waren meer ploegen uit de WT met interesse. Maar uiteraard springt Matxin even later met een flinke zak geld op de hypetrain, vermoeiend.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je kunt kiezen tussen de ellende van Bas T en UAE snap ik dat je snel naar de zandbak rent. Caja Rural lijkt me dan een begrijpelijker tussenstap hoewel ik geen idee heb hoe de omkadering daar is.
Als je L'avenir op de Col de la Loze wint, springt dan niet de hele Worldtour op de hypetrain?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er waren meer ploegen uit de WT met interesse. Maar uiteraard springt Matxin even later met een flinke zak geld op de hypetrain, vermoeiend.
Was deze al voorbijgekomen?quote:Team Bahrain Victorious is proud to announce a strategic shift in its focus towards developing young cycling talents and supporting them into WorldTour champions. This commitment to nurturing the future stars of cycling is demonstrated by the addition of four exceptional young riders to our ranks and through our development system: Alberto Bruttomesso, Finlay Pickering, Zak Erzen, and Kasper Borremans.
Alberto Bruttomesso, a 19-year-old Italian rider, who moved to Bahrain Victorious’ under 23 development team, CTF, last year, is set to make his step up to the WorldTour ranks with Bahrain Victorious in 2024. Joining him is Finlay Pickering, a promising 20-year-old British talent who won the General Classification of the Tour Alsace in 2022 and claimed the KOM jersey this year at Alpes Is่re Tour.
Like Bruttomesso, Bahrain Victorious have signed two young riders to work through the ranks in the CTF before joining the WorldTour. Zak Erzen, a 17-year-old Slovenian, who won the 2022 Men’s Junior World Championship in the elimination race, is set to transition from Adria to CTF in 2024. Following this, a deal is already in place for Zak to officially join Team Bahrain Victorious in 2025.
Lastly, Kasper Borremans, the current Finnish men’s junior ITT national champion, has shown incredible potential and has a clear path through the team’s ecosystem of development teams ahead of the WorldTour. Kasper will spend his final year in 2024 at our Junior academy Cannibal B Victorious, followed by a two year stint at the U23 development team CTF, before making his anticipated debut with Team Bahrain Victorious in 2027.
Managing Director Milan Erzen commented on the new signings and the strategic direction of Team Bahrain Victorious:
“We are thrilled to announce Bahrain Victorious’ new vision and signings, which strongly emphasizes youth and talent development. Through our collaboration with Cycling Team Friuli for U23, Cannibal Victorious U19, and the creation of Bahrain Cycling Academy, we are creating a comprehensive ecosystem that empowers young riders to thrive and reach their full potential. We are also committed to supporting young ex-cyclists who may not have made it to the WorldTour by providing opportunities for them to contribute to the sport in staff roles. By embracing the talent and passion of young individuals, we aim to shape a brighter future for cycling.” – Milan Erzen, Managing Director of Bahrain Victorious”
Quotes from the Riders:
Alberto Bruttomesso: “The goal was to learn as much as possible before the debut in the WorldTour.” the 19-year-old Italian sprinter explains. “Joining the CTF Victorious, I had the opportunity to experience a race calendar very similar to the professional riders one, with well-planned racing and training days, including training camps and a more targeted training program. Throughout the 2023 season, I rode several international events, like the just-ended Tour of Szeklerland in Romania, where I was close to winning on stage 1, with a second place at the sprint and a solid team performance fighting for the overall.
Moreover, during this second year in U23, I participated in races where I could already compete with Elite riders. Maybe I got fewer victories than my first year in this category, but I feel I grew physically and mentally. I improved in climbing as I rode more demanding races, which are vital to be ready to face a WorldTour event, also psychologically. I’m grateful to Cycling Team Friuli for this tremendous experience I’m having with them to prepare for the WorldTour debut.”
Finlay Pickering: “There are huge opportunities available for me with Bahrain Victorious. I am keen to start working with the team and becoming the best cyclist I can be whilst helping the team become an even greater force within the World Tour. I’m just so excited!”
Zak Erzen: “Firstly, I’m really grateful for the development and support I received from Adria Mobil, which has shaped me into the rider and person I am today. I’m excited and thankful for the opportunity to further develop with CTF now and then work hard to learn as much as possible before stepping up to WorldTour with TBV.”
Kasper Borremans: “I just love cycling, and it has always been my dream to become a cyclist on the highest level one day, and hopefully, it will come true in a few years. Bahrain Victorious is focussing on young riders, and I’m really happy to get the opportunity to make my way up the ranks in this sport with the help of one of the best teams in the peloton.”
En nu is Ridley boos.quote:
quote:Ridley haalt na ‘ontrouw’ uit naar Lotto Dstny: “Dit is voor ons een koude douche”
Dat Lotto Dstny volgend jaar niet meer op fietsen van Ridley zal rijden, schiet bij de leiding van het fietsenmerk duidelijk in het verkeerde keelgat. Ridley heeft het in een uitgebreide reactie over ‘ontrouw’ en ‘aangebrachte imagoschade’. “Ridley kijkt dan ook uit naar de voorstellen om de geleden schade te herstellen.”
Israel heeft tot nu toe met Vernon, Ackermann, Hofstetter, Pickrell en Kogut toch maar mooi vijf sprinters gehaald. Gebalanceerd.quote:
Lekker Arkea achterna. Kortom Hugo van de regen in de drup.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Israel heeft tot nu toe met Vernon, Ackermann, Hofstetter, Pickrell en Kogut toch maar mooi vijf sprinters gehaald. Gebalanceerd.
Als ik het zo lees hadden ze gewoon knaken nodig voor dat contract van De Lie en hebben zie die bij Orbea gevonden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar is:
a) Orbea dan beter?
b) Orbea dan kapitaal krachtig?
Maar die knaken ben je misschien ook weer kwijt vanwege afkoopsom aan Ridley? Het contract liep nog t/m 2025.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Als ik het zo lees hadden ze gewoon knaken nodig voor dat contract van De Lie en hebben zie die bij Orbea gevonden.
Ik heb zo'n vermoeden dat het geheel meer van opportunisme aan elkaar hangt dan van echt een concreet plan met oorzaak/gevolg.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar die knaken ben je misschien ook weer kwijt vanwege afkoopsom aan Ridley? Het contract liep nog t/m 2025.
Extra sponsoren aantrekken was geen optie?
Dit jaquote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het geheel meer van opportunisme aan elkaar hangt dan van echt een concreet plan met oorzaak/gevolg.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar is:
a) Orbea dan beter?
b) Orbea dan kapitaal krachtig?
quote:Cannondale, BMC, Willier, Felt, KTM... Heel wat namen van fietsmerken werden de voorbije maanden gelinkt aan Lotto-Dstny. Verschillende van die merken hebben ook aan tafel gezeten met de ploeg en hun fietsen zijn getest geweest door enkele renners, waaronder het nieuwe uithangbord Arnaud De Lie. De keuze is echter gevallen op het Baskische Orbea.
Blijkbaar zijn de fietsen van Orbea een stuk beter ja. Lijkt me in principe ook niet heel ingewikkeld, want Ridley is gewoon rommel.quote:Bij Lotto-Dstny hebben ze de voorbije maanden de Orbea-fietsen uitgebreid getest. Volgens onze informatie zijn het performance team en de renners zeer te spreken over de resultaten. Het is zelfs zo dat De Lie pas zijn contract wou verlengen als hij wist met welke fiets hij de komende seizoenen zou rijden. Dat is dus geen Ridley meer.
Sep transfereert naar de ploegleidersauto!quote:Dirk Demol wordt bij Isra๋l Premier Tech vervangen door Sep Vanmarcke. De 35-jarige West-Vlaming moest eerder dit seizoen zijn fiets aan de haak hangen wegens hartproblemen maar had altijd aangegeven dat hij in de koers actief wilde blijven. Zijn wens werd ingewilligd door zijn laatste werkgever.
Ook de ploegleidersauto kan lek rijden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sep transfereert naar de ploegleidersauto!
Of in de gracht rijden:quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ook de ploegleidersauto kan lek rijden.
Er zijn toch nog steeds geruchten dat INEOS en Quickstep eventueel samengaan?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:33 schreef wimderon het volgende:
Met Rodriguez als kopman naar de Tour. Dat kan echt niet als je verreweg het meeste uitgeeft.
Remco wordt gewoon kopmanquote:Op vrijdag 1 september 2023 11:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zijn toch nog steeds geruchten dat INEOS en Quickstep eventueel samengaan?
Ik heb artikel uit die tweet niet gelezen, maar in het tweetje zelf staat 'Likely ends Evenepoel links - for now'quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sep achter het stuur bloed aan de muur.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sep transfereert naar de ploegleidersauto!
quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ludovic Robeet.
Gevoelige tik voor Andoni L๓pez de Abetxuko.quote:Op maandag 4 september 2023 10:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Euskaltel haalt Sjon Aberasturi terug naar huis.
Bruyneel verspreidde geloof ik in de Wedu The Move podcast het gerucht dat Ineos dan de licentie van QS zou willen kopen (dus niet het team maar de licentie). Ineos kan zijn eigen licentie dan verkopen aan een ander team. Het team gaat dan Quick Step-INEOS of iets dergelijks heten en bestaat uit de beste renners van Quick-Step en INEOS.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe wil je dat dan gaan doen met renners die nu onder contract staan bij Ineos en naar de "nieuwe" ploeg gaan? Die moet je dan afkopen..quote:Op maandag 4 september 2023 11:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Bruyneel verspreidde geloof ik in de Wedu The Move podcast het gerucht dat Ineos dan de licentie van QS zou willen kopen (dus niet het team maar de licentie). Ineos kan zijn eigen licentie dan verkopen aan een ander team. Het team gaat dan Quick Step-INEOS of iets dergelijks heten en bestaat uit de beste renners van Quick-Step en INEOS.
ik begreep het ook niet helemaal (dat komt ook doordat ik de regels niet goed ken) maar Bruyneel legt het hier uit, vanaf 47:25 ongeveer:quote:Op maandag 4 september 2023 11:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hoe wil je dat dan gaan doen met renners die nu onder contract staan bij Ineos en naar de "nieuwe" ploeg gaan? Die moet je dan afkopen..
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:15 schreef Mykonos het volgende:
Sam B nu genoemd bij AG2R. Dat wordt een doorslaand succes, zeker als hij het zonder Danny moet doen.
Je zou denken dat ze bij AG2R wat geleerd hebben van het veel te veel betalen aan de niet presterende Greg, maar blijkbaar niet.quote:
Toch erg benieuwd naar de plannen van INEOS. Voorlopig nog steeds maar 15 renners 'officieel' voor volgend jaar.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:11 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]
Rodriguez is niet gelukt, laten we voor een andere klassementsrenner gaan bij Ineos!
Jammer, dan denk ik dat het echt nooit meer wat wordt met Egan. Ben bang dat zijn carri่re zo goed als over is.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:11 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]
Rodriguez is niet gelukt, laten we voor een andere klassementsrenner gaan bij Ineos!
Ach Wally toch.quote:Jelle Wallays (34) zoekt naar nieuwe ploeg maar vreest dat zijn wielerloopbaan erop zit: “Het lijkt wel alsof er enkel interesse is voor 18- en 19-jarigen”
Bang afwachten voor Jelle Wallays. Nadat hij geen contractverlenging kreeg bij het Franse Cofidis, werd hij ook elders afgescheept. “Ik heb alle opties doorlopen. Niemand toont belangstelling. Ik vrees dat ik aan mijn laatste weken als prof bezig ben”, zucht de hardrijder.
eel plezier beleefde Jelle Wallays niet aan zijn zilveren plak donderdag op het provinciaal kampioenschap in Izegem. “Het is niet leuk om in onzekerheid te leven. Aangezien ik intussen iedereen heb aangesproken, weet ik niet waar er nog een kans ligt voor mij. Ik besef ook wel dat het wielrennen veranderd is en dat ik niet meer de topper van weleer ben, maar ik kan wel nog een meerwaarde zijn voor een ploeg door de kopman zo economisch mogelijk naar de finale te loodsen of door op kop te rijden voor de spurter. Ik heb mijn ervaring mee en ook conditioneel stelt er zich geen probleem.”
In Izegem Koers liet Jelle Wallays in elk geval een goede indruk na. “Ik kon in de beginfase met een groepje naar de spits van de koers rijden. De samenwerking was prima. We moesten gas geven om vooruit te blijven. Ik voelde me goed, maar had de pech dat ik als eenzaat geen ploegwagen had om me met drank te bevoorraden. Met als gevolg dat ik in de finale met krampen rondreed. Een beter resultaat dan de zevende plaats zat er niet in. Ik ben al een tijdje in vorm. In het najaar werk ik nog een druk programma af, te beginnen met de Grand Prix de Fourmies zondag. Ik ga sowieso nog het beste van mezelf geven in elke koers, maar geen idee of ik nog een voorstel zal krijgen. Het lijkt wel alsof er enkel interesse is voor 18- en 19-jarigen.”
Zolang Tietema niet zelf probeert profwielrenner te zijn kan hij een hele hoopquote:Op vrijdag 8 september 2023 09:49 schreef TheArt het volgende:
Zo, het wordt nog een Pro-team met serieuze kwaliteit ook. Ik had echt verwacht dat deze jongen bij Uno-X zou tekenen.
[ twitter ]
Deze drie jaar is een betere investering voor Trek-Lidl dan die laatste contractverlenging van Bauke Mollema destijdsquote:
Heel veel scheelt het ook nietquote:Op maandag 11 september 2023 12:01 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Deze drie jaar is een betere investering voor Trek-Lidl dan die laatste contractverlenging van Bauke Mollema destijds
Wie wel met zijn broer wil rijden is Gorka I. Die gaat blijkbaar naar Cofidis volgend jaar.quote:Op maandag 11 september 2023 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Movistar is echt zo ontzettend ver de parodie voorbij, nu lopen ze zelfs Xabi Mikel Azparren mis. Mijn hemel zeg.
Bizar en walgelijk wel dat hij naar Doug gaat. Al die verhalen over het graag samen rijden met zijn broer in hetzelfde team kunnen ook direct de prullenbak in.
Al valt het wel op dat hij maar voor een jaartje heeft getekend, wellicht is het idee dat hij in 2025 samen met Enekoitz alsnog naar Movistar of een andere ploeg is, maar als dat het geval is had hij gewoon voor een jaartje bij moeten tekenen bij Euskaltel. Mercenaries nemen wij niet serieus.
Misschien dat Movistar maar samen moet gaan met Soudal. 7 man pas officieel op papier zie ik?quote:
Sjors Bennett met z'n grote bek op twitter die achtereenvolgens voor UAE en Israel gaat rijden, schitterend.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:32 schreef franklop het volgende:
Bennett naar Israel Retirement home
Sem? Sjors?quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:32 schreef franklop het volgende:
Bennett naar Israel Retirement home
Sjors in deze!quote:
Dat valt mee, ze hebben gewoon nog niets aangekondigd. Zo even uit m'n hoofd gaan ze in ieder geval Formolo, Cavagna, Pelayo Sanchez, Carlos Canal en de baanwielrenner Manlio Moro halen, terwijl onder meer Gaviria en Sosa om duistere redenen op een contractverlenging kunnen rekenen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien dat Movistar maar samen moet gaan met Soudal. 7 man pas officieel op papier zie ik?
Hoe gaat met Alexandre Junior?quote:Op woensdag 13 september 2023 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Bij hem zijn de brieven nog niet aangekomen.quote:
quote:Team dsm-firmenich are happy to announce that three talented Dutch riders will join their Men's program as of next year: Gijs Leemreize, Timo Roosen and Bram Welten.
Patquote:“Tot spijt van wie het benijdt: ik heb een goed gesprek gehad afgelopen week in de Vuelta, met Remco ้n met zijn vader. De inhoud blijft tussen ons, maar er is veel uitgeklaard. We kijken opnieuw vooruit en laten alle commotie en vooral miscommunicatie achter ons. Team INEOS is een afgesloten hoofdstuk, dat er eigenlijk nooit een is geweest.”
https://www.wielerflits.n(...)marche-circus-wanty/quote:Adriaan Helmantel gaat zich volgend jaar vervoegen bij het trainersteam van Intermarch้-Circus-Wanty. Voor Helmantel is het een nieuwe uitdaging nadat hij stopte als bondscoach bij de KNWU. “Ik was snel overtuigd na mijn eerste gesprek met Aike Visbeek.”