Denk dat G al verlengd heeft bij Ineos, maar dat ze dat nog niet naar buiten hebben gebracht. Costa, Bennett en LLS lijken me sowieso geen optie. Sjors werd inderdaad al genoemd en Konrad zou best kunnen, al denk ik dat die meer voor eigen kans wil gaan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:57 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ja, als dat nog niet rond zou zijn kun je niet zoveel. Wie zijn nog beschikbaar? G, Rui Costa, Sam Benett (lol), Konrad, Sjors, LLS. Oud of in een dip meestal.
Dat is wat ik bedoelde in het vorige topic, dat ik vind dat Lefevre te lang heeft gewacht met een duidelijke keuze maken/anticiperen op de toekomst. Hij heeft ontegenzeggelijk eerder op tijd met meerdere sprinters achter elkaar succes gehad en een mooie tijd gehad met Wolfpack. Maar nu wordt ie als het ware gegijzeld door het kamp Evenepoel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel een 'tussenjaar' worden dan
Naesen schijnt al voor 2 jaar te hebben bijgetekend bij AG2R. Al is dat natuurlijk nog niet officieel bevestigd.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:45 schreef GrumpyOldMan het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde in het vorige topic, dat ik vind dat Lefevre te lang heeft gewacht met een duidelijke keuze maken/anticiperen op de toekomst. Hij heeft ontegenzeggelijk eerder op tijd met meerdere sprinters achter elkaar succes gehad en een mooie tijd gehad met Wolfpack. Maar nu wordt ie als het ware gegijzeld door het kamp Evenepoel.
Overigens zit ik die lijst met renners zonder contract te kijken. Daar ga je inderdaad geen klasbakkenploeg van maken met allemaal berghelpers. Maar er moeten toch wel twee of drie passende renners te vinden die je anders leuk in kan zetten in Vlaams voorjaar en rondes als barodeurs? Of een soort ervaren rotten, Oliver Naesen bijvoorbeeld?
Gegijzeld zou ik het niet willen noemen. Evenepoel staat inmiddels al enkele jaren onder contract en zijn potentie is ook al lang duidelijk. Gezien zijn talent en volgens mij ook de beloftes van Lefevere mag Evenepoel daarom ook eisen stellen. Lefevere had dus beter moeten anticiperen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:45 schreef GrumpyOldMan het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde in het vorige topic, dat ik vind dat Lefevre te lang heeft gewacht met een duidelijke keuze maken/anticiperen op de toekomst. Hij heeft ontegenzeggelijk eerder op tijd met meerdere sprinters achter elkaar succes gehad en een mooie tijd gehad met Wolfpack. Maar nu wordt ie als het ware gegijzeld door het kamp Evenepoel.
Overigens zit ik die lijst met renners zonder contract te kijken. Daar ga je inderdaad geen klasbakkenploeg van maken met allemaal berghelpers. Maar er moeten toch wel twee of drie passende renners te vinden die je anders leuk in kan zetten in Vlaams voorjaar en rondes als barodeurs? Of een soort ervaren rotten, Oliver Naesen bijvoorbeeld?
En veel vertrekkers die grotendeels niet heel veel toe hebben gevoegd. Ze gaan er flink op vooruit in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:33 schreef Momo het volgende:
Lidl Trek heeft wel mooie nieuwe aankopen
Mollema mag de komende 3 jaar alleen nog maar sprints aantrekken. Zouden ze er al spijt van hebben dat ze m nog 3 jaar moeten betalen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:33 schreef Momo het volgende:
Ik vind dit geen aankopen die stroken met het willen formeren van een Tour-winnende ploeg. Bagioli en Konrad zijn ook nog eens behoorlijke als het draait-renners.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:33 schreef Momo het volgende:
Ze hebben toch ook niemand die de Tour gaat winnen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind dit geen aankopen die stroken met het willen formeren van een Tour-winnende ploeg. Bagioli en Konrad zijn ook nog eens behoorlijke als het draait-renners.
Dat zegt ook niemand?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook niemand die de Tour gaat winnen?
quote:Alweer vertrekt een renner vroegtijdig bij Team dsm - firmenich. Harm Vanhoucke (26) verlaat het Nederlandse team, amper acht maanden nadat hij er een contract tekende tot en met 2024. Volgens onze informatie staat hij dicht bij een transfer naar een nieuwe ploeg.
quote:Team dsm-firmenich allow Harm Vanhoucke to continue career elsewhere due to differences in sporting ambition. Vanhoucke thus transfers to another team with immediate effect.
“We understand that Harm wants to be a finisher to search for his own results,” said Team dsm-firmenich head coach Rudi Kemna. “Whilst we no longer believe that this is the right role for Harm in the team, we of course understand Harm’s position and don’t want to hold him back in this with the new opportunity that he has, so we have thus decided to allow him to continue his career elsewhere. It’s good that we could have such open conversations about this and come to a mutual agreement on the next steps, and we sincerely wish him the best with what’s next.”
Dat zijn toch zaken die je ook bespreekt voorafgaand aan een nieuw contract? Harm wist toch waar hij aan begon, lijkt mij?quote:
Als dat de ambitie is moeten ze Jonas, Pogi of Remco kopen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand?
Maar dat is wel de ambitie.
Lotto!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Veel succes Harm bij .. Tartaletto ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |