Klopt, die was ik helemaal vergetenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:34 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Cees Bol vindt dit helemaal geen leuke opmerking
Deze had ik niet aan zien komen. Ik had het gevoel dat hij bij de Giro de kopman was totdat hij uitviel. Ik bedoel dat hij niet hoefde te knechten voor Geraint Thomas.quote:
Zeker. Maar Hart echt zelf als kopman? Dat had ik nog niet zo in m gezien..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:47 schreef Funzel het volgende:
Milan en Hart toch wel 2 echte versterkingen voor die ploeg zeg.
Lijkt wel ja, als je meerdere 1 weekse koersen top 3 kan rijden en zelfs de Giro hebt gewonnenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:24 schreef GrumpyOldMan het volgende:
[..]
Zeker. Maar Hart echt zelf als kopman? Dat had ik nog niet zo in m gezien..
Waar doel je op? Zie niet meteen iets geks in het artikel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Team DSM-Firmenich slaat slag met komst Fabio Jakobsen: ‘Heb nog wat goede jaren in de benen’
ad gaat hier flink nat.
dsm-firmenich niet DSM-Firmenichquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Waar doel je op? Zie niet meteen iets geks in het artikel.
Oh ja, ben eigenlijk alleen maar blij dat het AD niet meedoet met die onzin.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
dsm-firmenich niet DSM-Firmenich![]()
quote:
quote:Alberto Contador op Eurosport: “Het is een publiek geheim dat Remco Evenepoel volgend jaar voor Ineos Grenadiers rijdt”
De geruchten over een vertrek van Remco Evenepoel van Soudal Quick-Step naar Ineos Grenadiers hebben tijdens het WK tijdrijden weer een extra duwtje gekregen. Op Eurosport Spanje beweerde voormalig Tourwinnaar Alberto Contador dat de Belgische renner volgend jaar voor het Britse team zal uitkomen.
Volgens Contador, die behalve als tv-analist ook actief is als manager van de Italiaanse formatie Eolo-Kometa, beschouwen ze de handtekening van Evenepoel bij Ineos Grenadiers al “als vanzelfsprekend”. “Het is een publiek geheim dat Evenepoel in 2024 voor hen rijdt”, zei hij tijdens de uitzending. Volgens hem zou Evenepoel ook “een groepje renners met zich meenemen”. Nochtans heeft Evenepoel nog een contract bij Soudal Quick-Step tot 2026.
Wie? Wat? Hoe? Waar?quote:
Als ze het contract van Evenepoel kunnen afkopen dan kunnen daar nog wel een aantal knechten bij, Vervaeke en Serry zullen daar wel bijhoren. Blijft vreemd hoe rustig Ineos is op de transfermarkt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Wie zouden de renners zijn die meegaan met Remco? Serry, Vervaeke en janker Van Wilder liggen ook nog lang vast bij PatLef. Alleen Mauri zit een contractjaar van de klimtypes.
Daar heb je alleen pas wat aan voor 2025, iedere fatsoenlijke renner ligt toch al vast voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
Heeft voor Lefevre wellicht ook voordelen.
Dit jaar (en groot deel vorig jaar) kwam de klassieker ploeg tot amper overwinningen in het vlaamse werk.
En juist die wedstrijden tellen voor Soudal Quickstep (en Vlaamse fans).
Dit kwam doordat men het pad 'Evenepoel' koos.
Als hij weg zou gaan, is er weer budget voor de klassieke ploeg uit te breiden/ te versterken.
Voor Lefevre commercieel interessanter.
Vreemde take. Er is natuurlijk geen renner meer commercieel interessant dan Remco. Die overstijgt zelfs Tom Boonen denk ik. Soudal had hier ook nooit ingestapt als Remco niet bij de ploeg zat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
Heeft voor Lefevre wellicht ook voordelen.
Dit jaar (en groot deel vorig jaar) kwam de klassieker ploeg tot amper overwinningen in het vlaamse werk.
En juist die wedstrijden tellen voor Soudal Quickstep (en Vlaamse fans).
Dit kwam doordat men het pad 'Evenepoel' koos.
Als hij weg zou gaan, is er weer budget voor de klassieke ploeg uit te breiden/ te versterken.
Voor Lefevre commercieel interessanter.
Dat is waar maar er komt ook een punt dat het kiezen of delen is. Of hij is in staat de ploeg serieus te versterken rondom R.Ev of hij moet hem laten gaan. Ik wil niet zeggen dat dit punt nu al gekomen is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:13 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Vreemde take. Er is natuurlijk geen renner meer commercieel interessant dan Remco. Die overstijgt zelfs Tom Boonen denk ik. Soudal had hier ook nooit ingestapt als Remco niet bij de ploeg zat.
Ik denk dat er geen lange termijn is voor de ploeg PatLef na Remco. Dan kan het licht uit.
Als Tao geen zin heeft kan hij gewoon Sam sturen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wie? Wat? Hoe? Waar?
Ik ben in shock. Tao en Sam in dezelfde ploeg.
Als ik op social media kijk dan is Remco het meest verbonden met Yves Lampaert qua interactie, reageren op elkaar etc.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:39 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Als ze het contract van Evenepoel kunnen afkopen dan kunnen daar nog wel een aantal knechten bij, Vervaeke en Serry zullen daar wel bijhoren. Blijft vreemd hoe rustig Ineos is op de transfermarkt.
Ben vooral benieuwd hoe het met sponsoren gaat of het moment dat de duur van rennerscontracten niet meer heilig zijn in het wielrennen. Ik zou mij als Soudal flink genaaid voelen als je extra investeert in een ploeg met name vanwege de aanwezigheid van Remco in de weet dat hij tot 2026 vastligt, maar hij na een jaar al vertrekt. Het lijkt mij in een sport met sponsorploegen niet een hele houdbare situatie dan. Nieuwsgierig naar hoe zich dat ontwikkeld, misschien ontstaat er een heel nieuw ploegmodel door.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is waar maar er komt ook een punt dat het kiezen of delen is. Of hij is in staat de ploeg serieus te versterken rondom R.Ev of hij moet hem laten gaan. Ik wil niet zeggen dat dit punt nu al gekomen is.
Daarnaast speelt de macht van het grote geld. Als ze vele miljoenen extra per jaar bieden en ook bereid zijn de rest van zijn contract af te kopen (we weten sinds Wout hoe je dat ongeveer kunt berekenen) dan is er op een bepaald moment geen houden meer aan.
En Ineos moet ook iets, ze zijn al een paar jaar op zoek naar een nieuwe Froome en dat zit er voorlopig nog niet in. Ineos is geen team dat voor ereplaatsen in de grote rondes kan rijden met dat budget.
#teamADquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
dsm-firmenich niet DSM-Firmenich![]()
Als wiedergutmachung gaat Remco bij INEOS rijden met een Soudal helmpje?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:28 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe het met sponsoren gaat of het moment dat de duur van rennerscontracten niet meer heilig zijn in het wielrennen. Ik zou mij als Soudal flink genaaid voelen als je extra investeert in een ploeg met name vanwege de aanwezigheid van Remco in de weet dat hij tot 2026 vastligt, maar hij na een jaar al vertrekt. Het lijkt mij in een sport met sponsorploegen niet een hele houdbare situatie dan. Nieuwsgierig naar hoe zich dat ontwikkeld, misschien ontstaat er een heel nieuw ploegmodel door.
Wat is Movistar in hemelsnaam aan het doen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Raul Garcia Pierna naar fucking Arkea.
Wat ze altijd doen: wanbeleidquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is Movistar in hemelsnaam aan het doen?
dat zal de kortste klap zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:50 schreef The_Undertone het volgende:
Als Remco vertrekt, is het ook einde oefening voor Soudal-Quick Step toch? Zou Ineos niet gewoon de aandelen van Bakala en Lefevre kunnen overkopen?
Dit, ik zie hem toch lang niet altijd op het eerste blad.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt wel ja, als je meerdere 1 weekse koersen top 3 kan rijden en zelfs de Giro hebt gewonnen![]()
Maar hij is wel wisselvallig ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |