Zolang Tietema niet zelf probeert profwielrenner te zijn kan hij een hele hoopquote:Op vrijdag 8 september 2023 09:49 schreef TheArt het volgende:
Zo, het wordt nog een Pro-team met serieuze kwaliteit ook. Ik had echt verwacht dat deze jongen bij Uno-X zou tekenen.
[ twitter ]
Deze drie jaar is een betere investering voor Trek-Lidl dan die laatste contractverlenging van Bauke Mollema destijdsquote:
Heel veel scheelt het ook nietquote:Op maandag 11 september 2023 12:01 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Deze drie jaar is een betere investering voor Trek-Lidl dan die laatste contractverlenging van Bauke Mollema destijds
Wie wel met zijn broer wil rijden is Gorka I. Die gaat blijkbaar naar Cofidis volgend jaar.quote:Op maandag 11 september 2023 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Movistar is echt zo ontzettend ver de parodie voorbij, nu lopen ze zelfs Xabi Mikel Azparren mis. Mijn hemel zeg.
Bizar en walgelijk wel dat hij naar Doug gaat. Al die verhalen over het graag samen rijden met zijn broer in hetzelfde team kunnen ook direct de prullenbak in.
Al valt het wel op dat hij maar voor een jaartje heeft getekend, wellicht is het idee dat hij in 2025 samen met Enekoitz alsnog naar Movistar of een andere ploeg is, maar als dat het geval is had hij gewoon voor een jaartje bij moeten tekenen bij Euskaltel. Mercenaries nemen wij niet serieus.
Misschien dat Movistar maar samen moet gaan met Soudal. 7 man pas officieel op papier zie ik?quote:
Sjors Bennett met z'n grote bek op twitter die achtereenvolgens voor UAE en Israel gaat rijden, schitterend.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:32 schreef franklop het volgende:
Bennett naar Israel Retirement home
Sem? Sjors?quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:32 schreef franklop het volgende:
Bennett naar Israel Retirement home
Sjors in deze!quote:
Dat valt mee, ze hebben gewoon nog niets aangekondigd. Zo even uit m'n hoofd gaan ze in ieder geval Formolo, Cavagna, Pelayo Sanchez, Carlos Canal en de baanwielrenner Manlio Moro halen, terwijl onder meer Gaviria en Sosa om duistere redenen op een contractverlenging kunnen rekenen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien dat Movistar maar samen moet gaan met Soudal. 7 man pas officieel op papier zie ik?
Hoe gaat met Alexandre Junior?quote:Op woensdag 13 september 2023 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Bij hem zijn de brieven nog niet aangekomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |