Landa zegt toch zelf dat ie gaat knechten?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tja weer een verkeerde aankoop imo. Landa moet gaan knechten voor Rev? Landa heeft nog nooit voor iemand gereden behalve zichzelf. En als zelfstandig klassementsman is ie over z'n top heen
Maar eerst zelf kopman spelen in de Giro.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Landa zegt toch zelf dat ie gaat knechten?
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tja weer een verkeerde aankoop imo. Landa moet gaan knechten voor Rev? Landa heeft nog nooit voor iemand gereden behalve zichzelf. En als zelfstandig klassementsman is ie over z'n top heen
Wel fijn dat je altijd alleen maar reageert op de posts waarop je kunt hakkenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De man die moest knechten voor Froome, waarna de #FreeLanda beweging ontstond, de man die in de Giro voor Aru moest rijden, de man die in de Vuelta Tom Dumoulin overboord kieperde en Aru naar de winst bracht, de man die Carapaz naar winst heeft geloodst in de Giro heeft nog nooit voor iemand anders gereden behalve zichzelf lees ik op forum.fok.nl. Wat een wonderbaarlijke onzin.
En na een slechte Tour is hij uiteraard meteen over zijn top heen. Vorig jaar nog derde in de Giro, dit jaar in iedere koers bij de eerste 7 gereden, tot de Dauphine en de Tour dan. Je zult maar met zoveel bravoure zoveel onzin uitkramen.
Het is in ieder geval inhoudelijk en vermakelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel fijn dat je altijd alleen maar reageert op de posts waarop je kunt hakken
Wat een slap verweer. Je had ook gewoon kunnen toegeven dat je er volledig naast zat.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel fijn dat je altijd alleen maar reageert op de posts waarop je kunt hakken
Alle genoemde voorbeelden dateren wel van minstens 4 jaar geleden. In zijn jaren bij Bahrain kan ik me ook niet bijster veel knechtenwerk herinneren. Maar uiteraard kan ook ik ernaast zitten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een slap verweer. Je had ook gewoon kunnen toegeven dat je er volledig naast zat.
Maar hij is juist naar Bahrein gegaan omdat hij geen zin meer had om te knechten. Hij heeft daar bijna uitsluitend als kopman gereden en ondanks het stokpaardje van wimderon heeft dat genoeg mooie resultaten opgeleverd. Als je zijn resultaten bekijkt ontbreekt de absolute uitschieter, de topoverwinning, maar je kunt moeilijk zeggen dat het 'fout' is gegaan als je in hetzelfde jaar derde wordt in de Tirreno, Giro en Lombardije, om maar even wat willekeurige resultaten van vorig jaar op te sommen. Als dat al niet goed genoeg is blijven er volgens de theorie van wimderon maar weinig kopmannen over. Over aandoenlijk gesproken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Alle genoemde voorbeelden dateren wel van minstens 4 jaar geleden. In zijn jaren bij Bahrain kan ik me ook niet bijster veel knechtenwerk herinneren. Maar uiteraard kan ook ik ernaast zitten.
Cattaneo vind ik wel een onderschatte renner, in vorm kan die op veel vlekken ondersteunen, vergelijkbaar met iemand als van Baarle. Alleen staat van Baarle er bijna altijd wel als hij er moet staan, dat geldt niet voor Cattaneo.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:51 schreef JopJuh het volgende:
Toch blijven UAE, Jumbo maar ook Sky, Bahrain en zelfs Bora als collectief denk ik sterker dan de support voor Remco?
Stijn steels is dat niet met mij eens overigens.
https://sporza.be/nl/2023(...)t-het~1691425327224/
Hirt is ook niks meer bijvoorbeeld. Cattaneo heb ik ook niet echt hoog zitten.
Allemaal leuk die willekeurige resultaten, wat geheel toevallig ook zijn enige resultaten van vorig jaar waren, maar voor een paar verre podiumplaatsen is hij niet naar Bahrain gehaald natuurlijk zoals destijds ook aangekondigd en zoals hij ook beloond wordt bij Bahrain. Voor een ploeg als Bahrain is dit dan ook niet voldoende als kopman, nee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar hij is juist naar Bahrein gegaan omdat hij geen zin meer had om te knechten. Hij heeft daar bijna uitsluitend als kopman gereden en ondanks het stokpaardje van wimderon heeft dat genoeg mooie resultaten opgeleverd. Als je zijn resultaten bekijkt ontbreekt de absolute uitschieter, de topoverwinning, maar je kunt moeilijk zeggen dat het 'fout' is gegaan als je in hetzelfde jaar derde wordt in de Tirreno, Giro en Lombardije, om maar even wat willekeurige resultaten van vorig jaar op te sommen. Als dat al niet goed genoeg is blijven er volgens de theorie van wimderon maar weinig kopmannen over. Over aandoenlijk gesproken.
Dat hij overigens vaak niet wint is uiteraard ook weer de charme van het Landismo. Was hij een veelwinnaar geweest dan had hij minder fans gehad, een beetje het Poulidor-effect. Maar goed, Bahrein wilde hem niet houden, er was niet veel interesse, en dus heeft hij zelf maar contact opgenomen met Quick Step. Hij kiest nu dus weer bewust voor een rol als knecht en het verleden heeft aangetoond dat hij die rol bijzonder goed kan uitvoeren.
Tsja op het moment zijn er maar een paar mannen die een GT kunnen winnen en dat lijkt me wel passend bij de ambitie van Baggerijn, maar goed als je dat wil moet je op dit moment Evenepoel kopen of hopen dat er iemand toevallig goed piekt naar een Giro die geskipt wordt door alle toppers.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Allemaal leuk die willekeurige resultaten, wat geheel toevallig ook zijn enige resultaten van vorig jaar waren, maar voor een paar verre podiumplaatsen is hij niet naar Bahrain gehaald natuurlijk zoals destijds ook aangekondigd en zoals hij ook beloond wordt bij Bahrain. Voor een ploeg als Bahrain is dit dan ook niet voldoende als kopman, nee.
Social media team heeft een dagje vrij zie ikquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Jumbo zegt snel over andere zaken hebben met schijtlollig filmpje
Ja. Was al een hele tijd bekend. In juni al een artikel op Wielerflits dat alles rond was.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:53 schreef franklop het volgende:
Had ik Tulett gemist in alle geruchten?
Het is een prachtig moment van saamhorigheid. Het is schitterend dat de wielerwereld bijeen is gekomen en unaniem heeft besloten deze man geen twee miljoen plus per jaar te betalen. Vooralsnog. In deze tijden van een gigantische INEOS exodus is dit ook nog eens addition by subtraction optima forma.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
het waren 4 mooie jarenhttps://www.procyclingstats.com/rider/tobias-foss
Als je die resultaten ziet, 2 of 3 wonderdagen in een paar jaar en verder komt hij niet vooruit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is een prachtig moment van saamhorigheid. Het is schitterend dat de wielerwereld bijeen is gekomen en unaniem heeft besloten deze man geen twee miljoen plus per jaar te betalen. Vooralsnog. In deze tijden van een gigantische INEOS exodus is dit ook nog eens addition by subtraction optima forma.
Hij rijdt ook bijna niks.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je die resultaten zien, 2 of 3 wonderdagen in een paar jaar en verder komt hij niet vooruit.
Wat is er eigenlijk allemaal aan de hand bij INEOS?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:09 schreef H.Vviv het volgende:
Heeft weinig met Foss te maken dat hij nu niet kan tekenen bij Ineos, ook de andere inkomende transfers bij Ineos zijn in de wacht gezet. Uiteindelijk zal Foss gewoon een dik contract anders tekenen.
Op jacht naar G.Odquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk allemaal aan de hand bij INEOS?
Dat kost zoveel financiële ruimte dat er verder niks meer kan qua renners? Als Remco alsnog gewoon bij Quickstep zou blijven hebben ze veel laten gaan (Nouja Foss is niet echt veel, maar andere renners wel).quote:
Gaat niet zozeer om financiële ruimte, maar om ruimte qua renners die hij eventueel mee wil nemen, geloof ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat kost zoveel financiële ruimte dat er verder niks meer kan qua renners? Als Remco alsnog gewoon bij Quickstep zou blijven hebben ze veel laten gaan (Nouja Foss is niet echt veel, maar andere renners wel).
Zou hij er echt meer dan 2 meenemen? Mauri en Lampaert ofzo?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gaat niet zozeer om financiële ruimte, maar om ruimte qua renners die hij eventueel mee wil nemen, geloof ik
(denk overigens dat een deel van de twijfelgevallen al wel verlengd hebben, maar alsnog is het een behoorlijke lijst vertrekkers)
Dat zou toch echt fantastisch zijn, Landa tourwinnaar 2024quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:32 schreef Idisrom het volgende:
https://www.hln.be/wielre(...)ersterking~acc39318/
Ik ben bang dat Remco nu overvraagt. De kans wordt nu dat hij volgend jaar Landa als kopman bij SQS er een concurrent bij krijgt. mocht hij toch willen switchen
Landa is een mooie meesterknecht voor de Rem.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:32 schreef Idisrom het volgende:
https://www.hln.be/wielre(...)ersterking~acc39318/
Ik ben bang dat Remco nu overvraagt. De kans wordt nu dat hij volgend jaar Landa als kopman bij SQS er een concurrent bij krijgt. mocht hij toch willen switchen
Niet teveel druk opleggen meteen, het is zijn eerste tour.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Landa is een mooie meesterknecht voor de Rem.
Weet je wie ook meteen de eerste Tour won waaraan Hij meedeed?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:02 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Niet teveel druk opleggen meteen, het is zijn eerste tour.
en als hij volgend jaar zou winnen, zijn ze ook nog even oud bij de eerste tourwinstquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weet je wie ook meteen de eerste Tour won waaraan Hij meedeed?
Maurice Garinquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weet je wie ook meteen de eerste Tour won waaraan Hij meedeed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |