Haftigquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:16 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
nou moehoewel ik moet toegeven dat haar accent wel heftig is.
Ik kan het van vrouwen nog enigszins hebben maar mannen met een Limburgs accent trek ik heel slecht…sorry.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:16 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
nou moehoewel ik moet toegeven dat haar accent wel heftig is.
Vreselijk.quote:
Eensquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vreselijk.
Verder wel een leuke vrouw voor Martijn.
gelukkig blijft het hier bij typen en lezenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan het van vrouwen nog enigszins hebben maar mannen met een Limburgs accent trek ik heel slecht…sorry.
Fixedquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Is Petri een soort ruwharige Basset?
Samen met Paul in het vliegtuig, gezellig…quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:22 schreef Breekfast het volgende:
Het zou wel netjes zijn als Debbie Han nu snel naar huis stuurt.
Nouquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:21 schreef tja77 het volgende:
De kin van Han staat een halve meter achter z’n neus.
Ze heeft wel mooie ogen…quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Babette bijna met tranen in haar ogen.
Ik doe dat ook wel eensquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:31 schreef JOHANK88 het volgende:
is het niet beter om gewoon helemaal géén knoopje van je blouse dicht te doen dan alleen het onderste?
Ze lijkt wat inhoudelijker dan die twee nieuwe. Blonde met palmboom lijkt wel een behoorlijke lellebel, maar Joy heeft ook nul inhoud.quote:
Dani is toch geen lellebel….quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze lijkt wat inhoudelijker dan die twee nieuwe. Blonde met palmboom lijkt wel een behoorlijke lellebel, maar Joy heeft ook nul inhoud.
Niet mijn smaak maar het staat toch prima.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:31 schreef JOHANK88 het volgende:
is het niet beter om gewoon helemaal géén knoopje van je blouse dicht te doen dan alleen het onderste?
Eens.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze lijkt wat inhoudelijker dan die twee nieuwe. Blonde met palmboom lijkt wel een behoorlijke lellebel, maar Joy heeft ook nul inhoud.
Saaie bierzuipende ICT-er.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Petri zit er al weer naast.
Je bent al veroordeeld voor je een daad gedaan hebt bij haar…
Genoteerd. Gelachen wel.quote:
Het zal me wel irriteren omdat het Joy isquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet mijn smaak maar het staat toch prima.
Ik ben een beetje bang dat Joy haar hart gaat breken terwijl zij oprecht met hem is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens.
Jammer van haar zweverigheid…
Beetje friemelenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Zoen op de bek van Debbie aan Paul en daarna nog even koffie drinken.
Daarna nog even zoenen…
Ze gaat hem missen, dit is het beste wat hun nu kon overkomen ookal is de reden niet leuk.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Daarna nog even zoenen…
Absoluut geen verliefd stel, wel genegenheid en vriendschap. Zij moet gewoon een Spaanse tuinman voor de seks, en hij ook.quote:
Maar bij terugkomst ook geen vonk.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze gaat hem missen, dit is het beste wat hun nu kon overkomen ookal is de reden niet leuk.
Maar eh, iedereen en zijn moeder ziet toch dat Debbie en Paul 'm niet gaat worden? Zij vindt hem wel geschikt als biseksuele huisman die met zijn gortdroge humor de (vrouwelijke) gasten kan vermaken, maar ik denk dat er niet meer inzit.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Daarna nog even zoenen…
Ik zeg misschien iets heel verkeerds, maar zo'n man als Han overschat zichzelf toch enorm? Ik ben nog jong, maar als ik begin 60 was had ik het wel geweten met Debboe. Vlotte vrouw en, als ik het plat mag zeggen, twee grote pluspunten. Die kan toch wel wat beters krijgen dan Han?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:46 schreef MaJo het volgende:
Thomas is leuk
Han zou echt de eer aan zichzelf moeten houden en opstappen, zo laat je toch niet met je omgaan.
Videoland abbo afgesloten dus gelijk ook de eerste aflevering van het seizoen gezien. Heerlijk zonder reclames
Mee eens maar zij heeft hem uitgenodigd om langs te komen, dan verwacht je dus dat er iets van interesse zou zijn. Maar qua uiterlijk zeker geen match neequote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik zeg misschien iets heel verkeerds, maar zo'n man als Han overschat zichzelf toch enorm? Ik ben nog jong, maar als ik begin 60 was had ik het wel geweten met Debboe. Vlotte vrouw en, als ik het plat mag zeggen, twee grote pluspunten. Die kan toch wel wat beters krijgen dan Han?
Ik vind dat je schrijftalent hebt, en daar iets mee moet doen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:12 schreef Bever_NL het volgende:
Het volgende valt me op dit seizoen:
• Grote mismatch tussen candidaten en de B&B owners
• Al bij de start zijn de B&B owners niet echt enthousiast over de keuzes die hen bereiken. Uiteindelijk kiezen ze dan maar voor de beste uit de slechtste
• Het door de candidaten blind blijven gaan voor het winnen de hoofdprijs (de B&B owner) terwijl je deze persoon in het echte leven in een zucht zou passeren.
Walter: Wil een jonge, aantrekkelijke, kwetsbare vrouw die van sex houdt. Deze kwetsbare vrouw breekt hij op gezette tijden volledig af om haar vervolgens weer uit de sloot trekken en daarvoor alle credits in ontvangst te nemen. Claudia was eigenlijk de beste kandidaat voor hem om dit scenario eindeloos mee te herhalen. Ze was heerlijk labiel maar voor Walter te oud en daarom niet aantrekkelijk genoeg.
Los hiervan zit het hem ook niet mee. Je kan zien dat hij er een beetje doorheen zit. Eerst die twee gekke wijven, vervolgens eentje die hem volledig door heeft en dan een die denkt dat ze een heks is en dit samen met een stevige verkoudheid op de achtergrond.
Ik geef je het te doen ... een hele week van dit soort types over de vloer krijgen, die allemaal naar individuele aandacht hunkeren, continu voor de camera goede, correcte gesprekjes voeren om vervolgens nog na afloop een korte analyse te moeten geven over die lege praatjes.
Typerend in dit soort programmas is, dat de hoofdpersoon (in dit geval de B&B owner) wordt gezien als de ultieme hoofdprijs
Als je iemand ontmoet heb je binnen een minuut een indruk of je deze persoon enigzins aantrekkelijk vindt of helemaal niet.
Maar na een dag weet je het wel voor 98% zeker........dan hoef je niet tegen een al afstandelijk persoon aan te blijven schurken om te 'ontdekken' of er nog 'iets' kan groeien.
De B&B owners worden door de kandidaten op een troon gezet als een soort hoofdprijs, hoe niet passend of onaantrekkelijk deze persoon in werkelijkheid ook mag zijn. De trofee zal en moet gewonnen worden. Een soort Stockholm syndroom maar dan anders.
Misschien ben ik de uitzondering, want ik lees dit vaker, maar ik vind hen absoluut niet leuk samen. Het is een volkomen ongelijkwaardige situatie waarin zij alle macht heeft, en hij slechts in het oilily doolhof fungeert om haar te doen shinen. Ik vind haar bijzonder onsympathiek en ronduit onbeschoft naar andere kandidaten. Haar hele B&B gebeuren is een eerbetoon aan zichzelf.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:06 schreef Claudia_x het volgende:
Debbie en Paul waren zo leuk samen.![]()
Eens, dat is echt een toffe man.quote:En ik vind Thomas leuk! Dat heeft er mogelijk mee te maken dat hij allerlei trekjes van mijn (lang geleden overleden) vader heeft. Hij drukte zich heel diplomatiek uit toen hij zei dat Petri duidelijk een vrouw is die al lang alleen leeft.
Welkom bij de club! Ga je terugkijken?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
Deze spuit 11 sluit aan, heb vandaag eindelijk eens gekeken. Meteen hooked![]()
Danku!!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 06:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welkom bij de club! Ga je terugkijken?
Ik heb wel hoop voor die twee. Zoals ze daar samen op het vliegveld zaten en van elkaars gezelschap genoten, ik stel me zo voor dat ze dat niet met veel mannen heeft. En ze worden mogelijk wat vrijer als de camera’s er niet zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Maar eh, iedereen en zijn moeder ziet toch dat Debbie en Paul 'm niet gaat worden? Zij vindt hem wel geschikt als biseksuele huisman die met zijn gortdroge humor de (vrouwelijke) gasten kan vermaken, maar ik denk dat er niet meer inzit.
Ik zou het doen. Gisteren was niet zo spectaculair en vond je klaarblijkelijk al leuk. Er zaten meerdere briljante afleveringen tussen de afgelopen weken. En dan snap je meteen de running gags (zonnevlecht, laurier, mannelijke energie).quote:Op donderdag 10 augustus 2023 06:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Danku!!
Ja ik twijfel.. want ik weet nu dat al die mensen toch weg hebben gemoeten...
Aan de andere kant is t wel vermaak. Plus heb die man in Zweden en die oudere vrouw nog niet gezien..
Oililydoolhof.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 05:19 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien ben ik de uitzondering, want ik lees dit vaker, maar ik vind hen absoluut niet leuk samen. Het is een volkomen ongelijkwaardige situatie waarin zij alle macht heeft, en hij slechts in het oilily doolhof fungeert om haar te doen shinen. Ik vind haar bijzonder onsympathiek en ronduit onbeschoft naar andere kandidaten. Haar hele B&B gebeuren is een eerbetoon aan zichzelf.
Ik moet toegeven dat ze een heel prettige stem heeft, waardoor je geneigd bent haar onhebbelijkheden snel door de vingers te zien.
Arme Paul. IMO
Om eerlijk te zijn zal het me een worst zijn wie wel en wie niet met wie er uiteindelijk een relatie aan over houdt of niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Maar eh, iedereen en zijn moeder ziet toch dat Debbie en Paul 'm niet gaat worden? Zij vindt hem wel geschikt als biseksuele huisman die met zijn gortdroge humor de (vrouwelijke) gasten kan vermaken, maar ik denk dat er niet meer inzit.
Ik heb alles gekeken, maar wat was er met laurier?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 06:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Gisteren was niet zo spectaculair en vond je klaarblijkelijk al leuk. Er zaten meerdere briljante afleveringen tussen de afgelopen weken. En dan snap je meteen de running gags (zonnevlecht, laurier, mannelijke energie).
Het komt ook als enige van alle deelnemers over als een goed gerund bedrijf met medewerkers en bedrijvigheid. Bij Bram, Joy, Leendert, Marian en Petri zie je dat eigenlijk niet of nauwelijks.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 06:42 schreef Claudia_x het volgende:
Mij valt steeds op hoe gezellig het op haar B&B is. Het is een van de weinige waar ik naartoe zou willen. Maar dan niet in de pipowagen, want wat dat betreft ben ik een Han.
Die zit daar met 8 vriendinnen aan tafel, dan gaat de bedrijvigheid al snel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het komt ook als enige van alle deelnemers over als een goed gerund bedrijf met medewerkers en bedrijvigheid. Bij Bram, Joy, Leendert, Marian en Petri zie je dat eigenlijk niet of nauwelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |