Haftigquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:16 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
nou moehoewel ik moet toegeven dat haar accent wel heftig is.
Ik kan het van vrouwen nog enigszins hebben maar mannen met een Limburgs accent trek ik heel slecht…sorry.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:16 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
nou moehoewel ik moet toegeven dat haar accent wel heftig is.
Vreselijk.quote:
Eensquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vreselijk.
Verder wel een leuke vrouw voor Martijn.
gelukkig blijft het hier bij typen en lezenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan het van vrouwen nog enigszins hebben maar mannen met een Limburgs accent trek ik heel slecht…sorry.
Fixedquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Is Petri een soort ruwharige Basset?
Samen met Paul in het vliegtuig, gezellig…quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:22 schreef Breekfast het volgende:
Het zou wel netjes zijn als Debbie Han nu snel naar huis stuurt.
Nouquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:21 schreef tja77 het volgende:
De kin van Han staat een halve meter achter z’n neus.
Ze heeft wel mooie ogen…quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Babette bijna met tranen in haar ogen.
Ik doe dat ook wel eensquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:31 schreef JOHANK88 het volgende:
is het niet beter om gewoon helemaal géén knoopje van je blouse dicht te doen dan alleen het onderste?
Ze lijkt wat inhoudelijker dan die twee nieuwe. Blonde met palmboom lijkt wel een behoorlijke lellebel, maar Joy heeft ook nul inhoud.quote:
Dani is toch geen lellebel….quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze lijkt wat inhoudelijker dan die twee nieuwe. Blonde met palmboom lijkt wel een behoorlijke lellebel, maar Joy heeft ook nul inhoud.
Niet mijn smaak maar het staat toch prima.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:31 schreef JOHANK88 het volgende:
is het niet beter om gewoon helemaal géén knoopje van je blouse dicht te doen dan alleen het onderste?
Eens.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze lijkt wat inhoudelijker dan die twee nieuwe. Blonde met palmboom lijkt wel een behoorlijke lellebel, maar Joy heeft ook nul inhoud.
Saaie bierzuipende ICT-er.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Petri zit er al weer naast.
Je bent al veroordeeld voor je een daad gedaan hebt bij haar…
Genoteerd. Gelachen wel.quote:
Het zal me wel irriteren omdat het Joy isquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet mijn smaak maar het staat toch prima.
Ik ben een beetje bang dat Joy haar hart gaat breken terwijl zij oprecht met hem is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens.
Jammer van haar zweverigheid…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |