Haha jaaaaa.... gekkie...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
Ik denk een verdienopdracht met KH raden.
@:Frummelie
quote:
Thanks.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:06 schreef juul. het volgende:
Marciano heeft het over Making a murderer
Ze hebben al dagen amper eten....heb ik thuis nooit.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zal wel weer verdien zijn. verwende lui daar, was het thuis maar zo makkelijk, salaris op, ff spelletje doen en je kan weer wat boodschappen halen.
Momentje.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:07 schreef lojanda het volgende:
Marciano is een verhaal aan het vertellen.. en toen hebben ze een nog harder oor aan genaaid
Hem moet er nog tussenquote:
en een rekening met 8 ton eropquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben al dagen amper eten....heb ik thuis nooit.
Jij mssn er zijn er genoeg die amper/ niet kunnen rondkomenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben al dagen amper eten....heb ik thuis nooit.
Dat heeft toch helemaal niets met de streams van dit moment te maken?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij mssn er zijn er genoeg die amper/ niet kunnen rondkomen
En blauw.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:13 schreef xdiashalizx het volgende:
Ronde tafels met een rood kleed erop...
Rood en blauw zie ik.. misschien moeten ze iets kiezen..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:13 schreef xdiashalizx het volgende:
Ronde tafels met een rood kleed erop...
Hij weet er best veel van.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:15 schreef pingu66 het volgende:
Volgens mij streamt Marciano thuis 24/7 films.
Zie ik ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:18 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik vind Wendy er slecht uitzien, moe...
Heel moe idd.. ik heb het al vaker gezegd dat het echt wel zwaar is daar al denken wij dat het allemaal niets voorsteltquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:18 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik vind Wendy er slecht uitzien, moe...
quote:
Wat een heerlijke dag.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:20 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha heerlijk nog 1 naar huis vandaag😁
Hij heeft ze gewoon allebei in zijn broekzak zitten...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:21 schreef xsaskiax het volgende:
whahahahaha Marciano heeft snel zijn RODE bandana omgedaan, hilarisch!!
Precies.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:21 schreef xdiashalizx het volgende:
Pffff, toch weer overleg vooraf...![]()
![]()
Wel een irritante stem.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:22 schreef ChocoFan het volgende:
Scheidsrechter is eindelijk goed te verstaan. Bedankt regie.
Is toch ongelooflijk, altijd maar dat overleg, verras die lui en doe het eens zonder.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
Zou kunnen ze hun keuzes aanpassen aan de opdracht.
Wie waren dit?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:23 schreef ChocoFan het volgende:
Er zijn een aantal bewoners die dit al meerdere keren heeft geoefend, Ik ben benieuwd naar de uitkomst iig.
Jasper en Sasha heb ik het een paar keer zien oefenenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:23 schreef ChocoFan het volgende:
Er zijn een aantal bewoners die dit al meerdere keren heeft geoefend, Ik ben benieuwd naar de uitkomst iig.
Sas en Bern iig, Marcia heb ik ook wel eens zien oefenen en uitleggen, dus die zou ik niet nemen nu.quote:
Ik noem hem altijd Miekequote:
Dan hoop ik op Sas, maar ben bang dat ze Wendy kiezen, ze weten dat zij slecht presenteert onder druk..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jasper en Sasha heb ik het een paar keer zien oefenen
Dat zou ook een leuke zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:24 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha of Erik tegen Marciano of Rupert.
Ik denk Erik tegen Rupert
Erik is ongeduldig en pinnig en Rupert heeft dikke vingers en is niet serieus genoeg.
Je bedoeltMieke?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat is opper Oempa Loempa Mike de Boer
Dat zal mijn zusje leuk vinden.quote:
en ze blijft die klojo verdedigenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:26 schreef Harry het volgende:
Erik: Marciano is zenuwachtig.
Mirthe: dat denk ik niet. Hij heeft een hele vaste hand. Hij kan tatooeren.....
Erik: hij is snel gefrustreerd.
Mirthe: ik zie hem nooit gefrustrrerd.
Doet ze ook en dat heeft ze ook meerdere keren gezegd dat ze dat doet onder druk.. was niet slim van haar om dat te zeggen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:28 schreef Harry het volgende:
Marciano: ik zie dat Wendy heel snel trilt.
quote:
Ze hebben Mirthe niet nodig om Marcia op de stip te zetten. Het kan hooguit dan 4-4 worden.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:26 schreef Harry het volgende:
Mirthe: ik zie hem nooit gefrustreerd.
Yep.quote:
2 klatsen voor de bro's van mij.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:33 schreef xdiashalizx het volgende:
Wendy zegt dat als zij het wordt, ze tegen Ice wil...
Wat doe je meisje, je legt je eigen hoofd op het hakblok..
hebben wij wel op de streams gezien, dat gefrustreerde, maar hij heeft het goed weten te verbergen voor de andere bewoners.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:26 schreef Harry het volgende:
Mirthe: ik zie hem nooit gefrustreerd.
Het wordt zo sneu voor haar, ze trekt dit nietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:33 schreef Frummelie het volgende:
Oooh Wendy... ik krijg er de zenuwen van.... verdomme..
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik denk dat Wendy de finale niet gaat halen. Ze is toch wel de makkelijkste prooi om tegen te spelen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:33 schreef Frummelie het volgende:
Hij knijpt em behoorlijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac duikt als een havik op zijn prooi
Isaac draait als een malle.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:35 schreef D. het volgende:
Doet Isaac nou alsof hij Wendy gaat redden rewijl ie net zegt dat het haar tijd is?
Hij probeert zichzelf te reddenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:35 schreef D. het volgende:
Doet Isaac nou alsof hij Wendy gaat redden rewijl ie net zegt dat het haar tijd is?
Volgens mij wel maar het is wel erg verwarrend allemaal en ben benieuwd naar de uitslag zo meteen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:35 schreef D. het volgende:
Waarom? Dit hoort bij het spel. Wendy is ook niet al te snuggerquote:
Gisteren waarschuwde ze Mirthe nog toen Jappie wegging dat de bro's mirthe aan het inpalmen waren. En nu doet ze het zelfquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:36 schreef xdiashalizx het volgende:
Wendy trapt zooooo in wat Ice zegt, hij wil haar zo graag bij zijn groepje hebben.
Geen keuze kunnen makenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:36 schreef juul. het volgende:
Die naïviteit van Wendy om woest van te worden
Zie hem rennen dan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:38 schreef Harry het volgende:
Isaac: zij gaat mij met ons. Niet tegen hun vertellen!!
Ben ik helemaal met je eens... maar ik wil het niet..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Wendy de finale niet gaat halen. Ze is toch wel de makkelijkste prooi om tegen te spelen.
Heeft ook de meeste kans om te winnenquote:
En weer word Marciano geschoond. Je zou er haast wat van gaan denken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:38 schreef xdiashalizx het volgende:
En het andere groepje weer Immi....hoe dan..![]()
![]()
![]()
Hij dringt zich eerder op.quote:
misschien is ze slimmer dan wij vermoedenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:40 schreef Lrod01 het volgende:
De naïviteit van Wendy wordt haar ondergang.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
misschien is ze slimmer dan wij vermoeden
#TeamWendy4TheWin
Ik hoop het zo..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
#TeamWendy4TheWin
*fingers crossedquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:40 schreef Frummelie het volgende:
Erik tegen Imi.... en dan Imi alsnog de poort uit...
Karma...
Hoezo 2 uit 1 groep?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:41 schreef woxxel het volgende:
Het gaat denk ik Wendy tegen Erik worden
Erik tegen Immi zover ik begreep.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:41 schreef Tascha071 het volgende:
Wie komt er op? Voorbespreking helaas gemist
Ik vind Wendy geen winnaar. Speelt het spel te dom en te naïef. Vooral dat laatstequote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
#TeamWendy4TheWin
Klopt ook niet als ik Ice en Marcio net hoorde, het wordt Erik..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo 2 uit 1 groep?![]()
Wie gaat dan op Wendy en wie op Erik?
hu dan is wendy weer tem icequote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:41 schreef woxxel het volgende:
Het gaat denk ik Wendy tegen Erik worden
Je zou bijna denken dat dit de bedoeling van deze eliminatie is, ff 'goedmaken' wat gisteren verkeerd gingquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:40 schreef Frummelie het volgende:
Erik tegen Imi.... en dan Imi alsnog de poort uit...
Karma...
Waarvan aktequote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind Isaac eigenlijk de winnaar... hij speelt het sterk
hij is 100% de winnaar. niemand mag hem, omdat hij het spel speelt. wat ook hoort.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind Isaac eigenlijk de winnaar... hij speelt het sterk
denk dat wendy met ice zijn kliek meegaatquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo 2 uit 1 groep?![]()
Wie gaat dan op Wendy en wie op Erik?
Ja inddquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat dit de bedoeling van deze eliminatie is, ff 'goedmaken' wat gisteren verkeerd ging
Ik hoop hetquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:43 schreef woxxel het volgende:
Team sas op Wendy denk ik. Omdat ze liet merken over te lopen, omdat ze niks zei toen ze ernaar vroegen
-knip- doe eens nietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:42 schreef Judiwi het volgende:
Nou Sasha, Bern en Eric hopen dat het Wendy wordt.
Kan. Maar wie stemt dan op Wendy, sasha en Erik?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk dat wendy met ice zijn kliek meegaat
Ja echt jammer dat ze het nu zo gedaan heeft.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:40 schreef Lrod01 het volgende:
De naïviteit van Wendy wordt haar ondergang.
Gisteren ook. Dom bezigquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:44 schreef Harry het volgende:
Het is / was nu de kans om er een fysiek sterke speler erop te zetten.
mogen ze mss niet van k5quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:44 schreef Harry het volgende:
OH dat kan..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:43 schreef woxxel het volgende:
Team sas op Wendy denk ik. Omdat ze liet merken over te lopen, omdat ze niks zei toen ze ernaar vroegen
imiquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kan. Maar wie stemt dan op Wendy, sasha en Erik?
En een open nominatie.Dat ze weten wie op wie stemt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:44 schreef spapaars het volgende:
Ze moge lullen wat ze willen, besluiten nemen, en dan in de rij moeten ze hun bek houden.
Begin eens eerst met nomineren, en dan pas vertellen wat de opdracht is.
Nee, zij doen weer op Immi.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:43 schreef woxxel het volgende:
Let it go.quote:
helemaal met je eensquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:47 schreef mootie het volgende:
Als Wendy weer overloopt is ze niet naief, maar gewoon dom.
Ik ben bang dat isaac er tot de finale in moet blijven van de feboquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Het spel word nu hard gespeeld en Isaac is daar een meester in. Ze zouden hem eruit moeten spelen
Ja, maar dan moeten ze wel vooraf binnen k5 vertellen wat ze gaan stemmen, anders kunnen de laatsten hun keuzes om tactische redenen wijzigen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En een open nominatie.Dat ze weten wie op wie stemt.
Maar dit zeg ik al het hele jaar.
Heeft niets met de febo te makenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:48 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat isaac er tot de finale in moet blijven van de febo
Zien we zo wel aan het aantal stemmen, die een bewoner krijgtquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:49 schreef xdiashalizx het volgende:
Jammer dat ze niet laten zien wie op wie stemt.
Als dit gebeurt dan word ik gek..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:48 schreef D. het volgende:
Zou Isaac het zo weten te draaien dat hij anderen op Wendy laat stemmen zodat zij er Erik tegenover kunnen zetten en de 4 bro’s weer ‘vrij’ zijn?
Juist, dit is de kans, net als bij dat landen raden om een fysiek sterke speler eruit te werken. Ik snap die logica niet om op Imi te gaan. Je weet ook dat die kerel best slim is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:44 schreef Harry het volgende:
Dat ook.En met een verklaring ;Ik stem op jou omdat...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten ze wel vooraf binnen k5 vertellen wat ze gaan stemmen, anders kunnen de laatsten hun keuzes om tactische redenen wijzigen.
Huh?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
ware karakter van wendy zien we nu
en wie stemt er dan op erikquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:49 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Als dit gebeurt dan word ik gek..
Als Wendy moet kiezen tussen haarzelf of Erik, dan is dat een logische keuze, toch?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
Had jij ook een zucht van verlichting?quote:
Ik heb liever Wendy weg dan Ima of Erikquote:
Beetje overdreven.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
Echt niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:51 schreef lojanda het volgende:
Ik denk niet dat Erik die aan had zien komen.
Dat hoeft ze niet. Ze kan op Imi stemmen...maar weet niet wat ze gedaan heeft.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:51 schreef D. het volgende:
[..]
Als Wendy moet kiezen tussen haarzelf of Erik, dan is dat een logische keuze, toch?
Beetje kort door de bocht wel, Wendy is denk gewoon doodmoe en heeft angst voor dit soort dingen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
Die krijgt zo nog een error..quote:
Nu wel ineens maar Mirthe werd ervoor afgemaakt al voor ze overgestapt was.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht wel, Wendy is denk gewoon doodmoe en heeft angst voor dit soort dingen.
En dan nog zo'n creep als Ice die haar intimideert, dat wil wel.
Ben je dan ineens 'slecht'..
Is ook zo, dat hadden ze besproken..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet de groep ima mar isa en rup zijn
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
Nu gaat Kinia en Afganstan je niet meer helpen.
zo egwelquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had jij ook een zucht van verlichting?
Dacht ik ook toen ik zijn hoofd zag, hij voelde zich best wel safe..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:51 schreef lojanda het volgende:
Ik denk niet dat Erik die aan had zien komen.
Wendy niet natuurlijk.. alleen als een ander dat zou doen welquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht wel, Wendy is denk gewoon doodmoe en heeft angst voor dit soort dingen.
Nu ligt het aan Isaac? Isaac speelt het gewoon slim en speelt in op de naïviteit van Wendyquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Wat grappigquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
Nu gaat Kinia en Afganstan je niet meer helpen.
en die laat er haar oren naar hangenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu ligt het aan Isaac? Isaac speelt het gewoon slim en speelt in op de naïviteit van Wendy
Heb nooit van mezelf gedacht dat ik voor Erik zou gaan, maar nu toch wel..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:52 schreef Rhosyn het volgende:
Erik mag nu laten zien hoe goed hij is.
Immi naar huis.
Ik ben bloedserieus.quote:
Ze kon of met Isaac mee op Erik stemmen, of ze zouden op haar stemmenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:52 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hoeft ze niet. Ze kan op Imi stemmen...maar weet niet wat ze gedaan heeft.
Ik denk dat iedereen z'n eigen hachje probeert te redden voor 800.000 euro.quote:
Toch denk ik dat Wendy er echt klaar mee is, de druk wordt zo giga hoog en de spelletjes die gespeeld worden onderling breken haar op.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:53 schreef Sasoema het volgende:
Ik snap Wendy wel. Ze geeft aan tegen ice te willen spelen. ICE kennende steekt hij daar een stokje voor. Wendy is een makkelijk slachtoffer voor beide groepen. En kiest voor haar eigen hachje. Logisch in mijn ogen het gaat om een aardig bedrag. En het zijn niet heel veel dagen meer tot de finale. Dus elke stap is een stap dichterbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |