Haha jaaaaa.... gekkie...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
Ik denk een verdienopdracht met KH raden.
@:Frummelie
quote:
Thanks.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:06 schreef juul. het volgende:
Marciano heeft het over Making a murderer
Ze hebben al dagen amper eten....heb ik thuis nooit.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zal wel weer verdien zijn. verwende lui daar, was het thuis maar zo makkelijk, salaris op, ff spelletje doen en je kan weer wat boodschappen halen.
Momentje.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:07 schreef lojanda het volgende:
Marciano is een verhaal aan het vertellen.. en toen hebben ze een nog harder oor aan genaaid
Hem moet er nog tussenquote:
en een rekening met 8 ton eropquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben al dagen amper eten....heb ik thuis nooit.
Jij mssn er zijn er genoeg die amper/ niet kunnen rondkomenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben al dagen amper eten....heb ik thuis nooit.
Dat heeft toch helemaal niets met de streams van dit moment te maken?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij mssn er zijn er genoeg die amper/ niet kunnen rondkomen
En blauw.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:13 schreef xdiashalizx het volgende:
Ronde tafels met een rood kleed erop...
Rood en blauw zie ik.. misschien moeten ze iets kiezen..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:13 schreef xdiashalizx het volgende:
Ronde tafels met een rood kleed erop...
Hij weet er best veel van.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:15 schreef pingu66 het volgende:
Volgens mij streamt Marciano thuis 24/7 films.
Zie ik ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:18 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik vind Wendy er slecht uitzien, moe...
Heel moe idd.. ik heb het al vaker gezegd dat het echt wel zwaar is daar al denken wij dat het allemaal niets voorsteltquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:18 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik vind Wendy er slecht uitzien, moe...
quote:
Wat een heerlijke dag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |