Toch wel gelachen. Toen ik die thumbnail zag wist ik niet at ik kon verwachten, maar toch grappigquote:
Ik had in het begin niet door dat ze de radios gebruikte, leuk gedaan idd.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Toch wel gelachen. Toen ik die thumbnail zag wist ik niet at ik kon verwachten, maar toch grappig
Nicequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Helmpje van Max voor de GP van Zandvoort
Yup, de leeuw die hij ook op zijn standaard helmen heeftquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Nice![]()
![]()
Wat staat er nou bovenop? In die Nederlandse vlag?
Een brullende leeuw ofzo?
Was me nog niet zó opgevallenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Yup, de leeuw die hij ook op zijn standaard helmen heeft
Hm, misschien is jouw gebrek aan kennis dan toch niet beperkt tot enkel Ferrariquote:
Goh, die sneer had ik kunnen zien aankomen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm, misschien is jouw gebrek aan kennis dan toch niet beperkt tot enkel Ferrari
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: verwordt weer lekker into een Slowchat dit topic.
Nvm. Mods mogen dat - blijkbaar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, die sneer had ik kunnen zien aankomen.
Ik had er al bij WILLEN zetten: Max gaat zó snel voorbijdan zie ik het niet!
Bovendien: ik ben niet per se Max-fan.
Ten derde: ik let nooit zo op een helm, en baal soms dat coureurs die wisselen, want dan was ik net gewend om iemand op de baan te herkennen.Hoho, ik post F1 gerelateerd nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: verwordt weer lekker into een Slowchat dit topic.
Nvm. Mods mogen dat - blijkbaar.
Het is zomerstop met geen Silly Season nieuws.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Not quite truequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoho, ik post F1 gerelateerd nieuws.
Het is zomerstop met geen Silly Season nieuws.
Ik las in eerste instantie Sally Season nieuwsquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoho, ik post F1 gerelateerd nieuws.
Het is zomerstop met geen Silly Season nieuws.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie Sally Season nieuws![]()
Nat weekend op Zandvoortquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Goed nieuws voor de fans van terreurbuien, de eerste weermodellen met de GP binnen de licht-betrouwbare termijn verwachten de hele week onweersbuien in de late middag/avond/nacht.
quote:
tent........pauperquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik op een circuit ben is het standaard mooi weer. Nou ja, op die ene keer na toen er een gigantische bak water naar beneden kwam een uurtje of 2 na de race. We waren toen net klaar met de tent inpakken
De week voor Imola.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:27 schreef Tarado het volgende:
Wanneer was het laatste geheel droge F1 weekend?
Audi neemt Sauber over. Alfa Romeo is slechts de naamgever van het team, maar Sauber AG is nog steeds de eigenaar van het team.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik lees net op de wiki van 2024 seizoen Audi neemt het over van Alfa Romeo, en AlphaTauri bestaat ook dan niet meer onder die naam, nieuw management dus nieuwe naam
quote:Voormalig Formule 1-coureur Felipe Massa wil financiële compensatie van de Formule 1 en de internationale autosportfederatie FIA voor het mislopen van de wereldtitel in 2008. Volgens de Braziliaan, die toen voor Ferrari reed, is hij door een ‘samenzwering’ van de destijds betrokken bestuurders de titel misgelopen.
Zij zouden destijds al hebben geweten dat de uitkomst van de Grote Prijs van Singapore was beïnvloed door het Renault-team, in een zaak die de naam crashgate kreeg. Massa eindigde op één punt van de Brit Lewis Hamilton als tweede in het WK-klassement.
Persbureau Reuters meldde donderdag dat advocaten van Massa deze week een brief van acht pagina’s hebben gestuurd aan Formule 1-directeur Stefano Domenicali en aan FIA-voorzitter Mohammed Ben Sulayem. Via deze zogeheten letter before claim’ laat Massa weten dat hij naar de rechter wil stappen. De Braziliaan is volgens zijn advocaten naar schattingen ‘tientallen miljoenen’ misgelopen omdat de wereldtitel in 2008 niet naar hem, maar naar Hamilton ging.
Alsof hij zonder die crash geen mislukte pitstop zou hebben.quote:
Sauber zit nog in de F1, maar dan onder de naam Alfa Romeo.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat voor nieuwe teams komen er binnenkort bij denken we?
ik zeg Audi waarschijnlijk grote kans, die willen al heel lang in de F1, ik hoop zelf op een terugkeer van Sauber, want toendertijd waren die echt een goed subtop team of Toyota comeback zou ik ook leuk vinden
Ik steun Massa alleen als hij ook de titel opeist.quote:
Ik heb nog steed ptsd van dit moment.quote:
Nou ja, in Miami heeft het 's nachts flink geregend, die tellen we ook gewoon mee.quote:
Sauber zit nog in de F1...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat voor nieuwe teams komen er binnenkort bij denken we?
ik zeg Audi waarschijnlijk grote kans, die willen al heel lang in de F1, ik hoop zelf op een terugkeer van Sauber, want toendertijd waren die echt een goed subtop team of Toyota comeback zou ik ook leuk vinden
Dat lijkt me ook de juiste volgorde, eerst die titel opeisen en dan pas over een schadevergoeding beginnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik steun Massa alleen als hij ook de titel opeist.
Het weekend voor Miami dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, in Miami heeft het 's nachts flink geregend, die tellen we ook gewoon mee.
Zou toch wat zijn als lewis die titel kwijt raaktquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik steun Massa alleen als hij ook de titel opeist.
Dit zal de voornaamste reden zijn, met een snelheidslimiet werd "pas" getest vanaf '93. Daarvoor was het gewoon ogen dicht en hopen dat het goed ging.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
Een wellicht wat bijzondere vraag/opmerking:
Ik kijk/zie regelmatig beelden op youtube van F1 races van de jaren 90.
Het viel mij op dat bij diversen circuits destijds na de pitingang in de pitstraat een chicane lag.
Oa bij Barcelona, Hockenheim, Hungaroring, Estoril, Suzuka is dit het geval.
Het meest logische lijkt mij dat dit is gedaan ivm de veiligheid.
Vreemd genoeg zie je dat rond de eeuwwisseling deze chicanes juist verwijderd zijn, en de coureurs dus ‘rechtdoor’ kunnen.
Weet iemand hier de reden van? Is er destijds een regelement wijziging oid geweest? Snelheid in pitstraat gewijzigd?.
Schuimbekkende #TeamLHquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als lewis die titel kwijt raakt
Dat zou inderdaad wat zijn, maar volgens mij is dat niet (meer) mogelijk (?).quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als lewis die titel kwijt raakt
Deze zondag nog meedoen metquote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:16 schreef Rnie het volgende:
Goddomme, ik was in de veronderstelling dat we morgen gingen racen. Ik vond het al vreemd dat ik helemaal niets in het nieuws voorbij zag komen joh.![]()
Was dit niet al 'oud' nieuws?quote:
dat laatste idd begrijp ik uit de berichtenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Was dit niet al 'oud' nieuws?
Of was het eerder dat hij erover dacht een zaak aan te spannen...? En nu dus idd via advocaten een brief inlevert.
Lijkt me ook niet, vooral ook omdat Hamilton zelf niets fout gedaan heeft in dezen. Hij maakt geen deel uit van het 'complot', om het maar even zo te noemen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wat zijn, maar volgens mij is dat niet (meer) mogelijk (?).
Dat heeft er imho niets mee te maken. Massa wil dat die bewuste race ongeldig wordt verklaard omdat er sprake was van matchfixing.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet, vooral ook omdat Hamilton zelf niets fout gedaan heeft in dezen. Hij maakt geen deel uit van het 'complot', om het maar even zo te noemen.
Dat begrijp ik allemaal en ben het ook met je eens. Ik probeerde me alleen een situatie voor te stellen waarin men toch achteraf ooit een kampioenschap zou willen afnemen, ondanks dat de trofeeën zijn uitgereikt, en kon alleen een Lance Armstrong-achtige situatie bedenken. Dus dat ineens achteraf blijkt dat de kampioen persoonlijk iets gedaan heeft waardoor hij kampioen werd, maar wat echt niet door de beugel kon. Moeilijk om een concreet voorbeeld bij te bedenken voor de F1, maar misschien iets als omkoping van een engineer om de auto van de concurrent te saboteren o.i.d.. Puur hypothetisch en zeker niet van toepassing op het geval dat Massa nu aankaart.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat heeft er imho niets mee te maken. Massa wil dat die bewuste race ongeldig wordt verklaard omdat er sprake was van matchfixing.
De reden dat het niet kan zou volgens mij zijn omdat de trofeeën al zijn uitgereikt en het kampioenschap vast staat volgens de FIA statuten. Dat meen ik tenminste begrepen te hebben. Maar als het niet kan wil hij dus een compensatie voor gederfde inkomsten.
Massa beroept zich er nu op dat al voor de prijsuitreiking bekend was dat er vuil spel was gespeeld. Niet zoals altijd werd gedacht pas na ontslag piquet jr.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat heeft er imho niets mee te maken. Massa wil dat die bewuste race ongeldig wordt verklaard omdat er sprake was van matchfixing.
De reden dat het niet kan zou volgens mij zijn omdat de trofeeën al zijn uitgereikt en het kampioenschap vast staat volgens de FIA statuten. Dat meen ik tenminste begrepen te hebben. Maar als het niet kan wil hij dus een compensatie voor gederfde inkomsten.
Welke andere regels gelden dan?quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Massa beroept zich er nu op dat al voor de prijsuitreiking bekend was dat er vuil spel was gespeeld. Niet zoals altijd werd gedacht pas na ontslag piquet jr.
Dus die prijs had nooit uitgereikt mogen worden en dan gelden er andere regels.
Hij beroept zich op 1 uitspraak van Ecclestone die zelf alweer terug krabbelt
Je kunt niet als je weet dat er gesjoemeld is alsnog doodleuk de prijs uitreiken en zeggen daarmee basta.quote:
O nee?quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Je kunt niet als je weet dat er gesjoemeld is alsnog doodleuk de prijs uitreiken en zeggen daarmee basta.
Dat weet ik. Maar die prijs is uitgereikt, dus volgens de FIA regels staat het kampioenschap vast.quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Massa beroept zich er nu op dat al voor de prijsuitreiking bekend was dat er vuil spel was gespeeld. Niet zoals altijd werd gedacht pas na ontslag piquet jr.
Dus die prijs had nooit uitgereikt mogen worden en dan gelden er andere regels.
Hij beroept zich op 1 uitspraak van Ecclestone die zelf alweer terug krabbelt
Het feit dat hij meteen voor het geld gaat zegt ook wel genoeg in deze, maar ook dat zal moeilijk worden en hij doet toch iets voor de FIA in karting?quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar die prijs is uitgereikt, dus volgens de FIA regels staat het kampioenschap vast.
Moest lachenquote:Op zondag 20 augustus 2023 09:00 schreef Sodemieters het volgende:
Gooi deze er nog maar even in, nu het nog vakantie is.
[ afbeelding ]
Kartong niet meer, dacht ik.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het feit dat hij meteen voor het geld gaat zegt ook wel genoeg in deze, maar ook dat zal moeilijk worden en hij doet toch iets voor de FIA in karting?
Die relatie zet hij dan wel op scherp.
Over 9 minuten beginnen wequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[success]F1 / Retro: Terugkijk race 20-8-2023 15:00 uur Oostenrijk 1999[/success]
Gisteren een oude race teruggekeken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 00:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
RACEWEEK
WEER CAKE
Hopelijk heeft iedereen de afgelopen moeilijke weken overleefd.
Lekker achter de Safety Car rijdenquote:
Wordt komend weekend regen voorspeld?quote:
Ja nog steeds. Of het daar gaat vallen, en hoe laat is de vraag natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2023 07:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wordt komend weekend regen voorspeld?
Weer geen droog raceweekendquote:Op maandag 21 augustus 2023 07:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja nog steeds. Of het daar gaat vallen, en hoe laat is de vraag natuurlijk
Hoop dat de zaterdag droog blijft in zuid Limburg. Dan rij ik een cabriotoer van RLLY samen met mijn pa in zijn MG.quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wordt komend weekend regen voorspeld?
quote:Fernando Alonso is a two-time Formula 1 World Champion, currently competing for the fast-rising Aston Martin F1 Team. Fernando has also driven for Alpine, McLaren, Ferrari, Minardi, and Renault, where he won the World Drivers' Championship in 2005 and 2006.
This episode explores what it takes to become an elite F1 driver, and how to maintain top level performance over a 20-year career.
Jake and Damian discover the origins of Fernando’s legendary racing career, dating back to his very first race at the age of three. They learn that despite Fernando’s unshakable self-confidence, he balances this with a unique awareness of his own limitations.
Alonso also gives insights to the transformation his two-year F1 hiatus had on him personally, deepening connections with his fans, and discovering an appreciation of the privileges of his position. He also opens up about his biggest regrets, and how he has dealt with failure since his championship winning years.
This conversation transcends the racetrack, offering lessons in determination, resilience, and the relentless pursuit of excellence.
... blijft gewoon droog dusquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:01 schreef hole1988 het volgende:
Weersvoorspelling in Zandvoort [ afbeelding ][ afbeelding ]
@Nattekat woest!quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:49 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
... blijft gewoon droog dus
quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:59 schreef Nattekat het volgende:
De week dat ik mijn naam eer ga doen
Als straf sta je er zaterdag gewoon alleen voor als vuurdoop.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, ik kon niet laten
Om het goed te maken een lieve kitten gifje:
[ afbeelding ]
Toch mijn post likenquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als straf sta je er zaterdag gewoon alleen voor als vuurdoop.
Zondag toch ook, want dan ben jij toch op het circuitquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als straf sta je er zaterdag gewoon alleen voor als vuurdoop.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zondag toch ook, want dan ben jij toch op het circuit
Jij bent nieuw hier zeker? Donderdag rond lunch, niet zo ongeduldigquote:
Yeah yeah.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent nieuw hier zeker? Donderdag rond lunch, niet zo ongeduldig
Maxie weet altijd best wel veel in die filmpjes valt me altijd op.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:51 schreef Rianne84 het volgende:
Ze denken dat Jos Wereldkampioen is
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:51 schreef Rianne84 het volgende:
Ze denken dat Jos Wereldkampioen is
En iets zegt me dat je Lando niet aan een IQ test moet onderwerpen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Maxie weet altijd best wel veel in die filmpjes valt me altijd op.
Zo hoog staat hij niet in de ranglijst van dit filmpje hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Maxie weet altijd best wel veel in die filmpjes valt me altijd op.
Ik ook. Toen ze een paar jaar terug alle wereldkampioenen op volgorde moesten opnoemen kwam Max ook het verst op Vettel na.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo hoog staat hij niet in de ranglijst van dit filmpje hoor![]()
Of bij de andere "Grill the grid"-afleveringen danwel de totaalstand
Ik had er meer van verwacht i.i.g.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |