Toch wel gelachen. Toen ik die thumbnail zag wist ik niet at ik kon verwachten, maar toch grappigquote:
Ik had in het begin niet door dat ze de radios gebruikte, leuk gedaan idd.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Toch wel gelachen. Toen ik die thumbnail zag wist ik niet at ik kon verwachten, maar toch grappig
Nicequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Helmpje van Max voor de GP van Zandvoort
Yup, de leeuw die hij ook op zijn standaard helmen heeftquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Nice![]()
![]()
Wat staat er nou bovenop? In die Nederlandse vlag?
Een brullende leeuw ofzo?
Was me nog niet zó opgevallenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Yup, de leeuw die hij ook op zijn standaard helmen heeft
Hm, misschien is jouw gebrek aan kennis dan toch niet beperkt tot enkel Ferrariquote:
Goh, die sneer had ik kunnen zien aankomen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm, misschien is jouw gebrek aan kennis dan toch niet beperkt tot enkel Ferrari
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: verwordt weer lekker into een Slowchat dit topic.
Nvm. Mods mogen dat - blijkbaar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, die sneer had ik kunnen zien aankomen.
Ik had er al bij WILLEN zetten: Max gaat zó snel voorbijdan zie ik het niet!
Bovendien: ik ben niet per se Max-fan.
Ten derde: ik let nooit zo op een helm, en baal soms dat coureurs die wisselen, want dan was ik net gewend om iemand op de baan te herkennen.Hoho, ik post F1 gerelateerd nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: verwordt weer lekker into een Slowchat dit topic.
Nvm. Mods mogen dat - blijkbaar.
Het is zomerstop met geen Silly Season nieuws.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Not quite truequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoho, ik post F1 gerelateerd nieuws.
Het is zomerstop met geen Silly Season nieuws.
Ik las in eerste instantie Sally Season nieuwsquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoho, ik post F1 gerelateerd nieuws.
Het is zomerstop met geen Silly Season nieuws.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie Sally Season nieuws![]()
Nat weekend op Zandvoortquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Goed nieuws voor de fans van terreurbuien, de eerste weermodellen met de GP binnen de licht-betrouwbare termijn verwachten de hele week onweersbuien in de late middag/avond/nacht.
quote:
tent........pauperquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik op een circuit ben is het standaard mooi weer. Nou ja, op die ene keer na toen er een gigantische bak water naar beneden kwam een uurtje of 2 na de race. We waren toen net klaar met de tent inpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |