ik hoorde Mirthe gisteren ook vertellen waar ze zich allemaal in verdiept had voor eventuele proeven.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
Bern was laatst met een hele lijst bezig met calorieën.Wat een toeval.
Flauwquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:48 schreef 5thencounter het volgende:
Bizarre hoeveelheid eten.. gezien er geen eetgeld verdiend wordt ga ik er vanuit dat ze dit alvast houden mogen
[ afbeelding ]
Weer wat geleerd.quote:
Ik hoop van niet...of voor een geselecteerd gezelschap...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:48 schreef 5thencounter het volgende:
Bizarre hoeveelheid eten.. gezien er geen eetgeld verdiend wordt ga ik er vanuit dat ze dit alvast houden mogen
[ afbeelding ]
Ze zijn allemaal ruim bekend met de Wet van GJ.. "Er Komt Altijd Geld Optijd"quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:50 schreef D. het volgende:
[..]
Flauw
Ze hebben nog ruim 8 ton om eten te kopen
Telt niet.Dag Imi.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:51 schreef Harry het volgende:
houndred is niet goed, het moet honderd zijn
aub nietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:49 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje zal 'm wel weer winnen, met een ½ calorie
wat zei Bern nu 17.500?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:55 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben benieuwd of Wendie weer een ,komma 3 heeft
Lunch voor de crew.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
En dat eten.. gaat gewoon weer naar achter...
666 past beter bij hemquote:
Erik en Mirthequote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:59 schreef xsaskiax het volgende:
Volgende vraag: ALS ze het mogen houden, wie jat dan het eerste eten van de schalen????
Viel mij ook al op.. eng nekkenquote:
Zelfs bij opdrachten waar geen stip is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:59 schreef lojanda het volgende:
Moeten de bewoners zich tegenwoordig elke keer op dezelfde plaats opstellen op de stippen of denken die twee bro’s echt dat ze eindbazen zijn
Was die voorstudie toch handig.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:02 schreef xsaskiax het volgende:
Iedereen is verbaasd over het aantal calorieën..... Bern wist het het beste!!!
quote:
ja zeker karma want die wilde mss op bern stemmenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:04 schreef Frummelie het volgende:
Naar hé Isaac en Marciano, Rupie en Imi...![]()
![]()
![]()
![]()
karma...
als de informatie in de loods aanwezig was, had iedereen dit kunnen bestuderen. De groep van Sas is gewoon heel goed bezig geweest de afgelopen weken om zich op allerlei manieren voor te bereiden. Boeken bestuderen, goed en veel sporten enz.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was die voorstudie toch handig.
Schakelen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:05 schreef xdiashalizx het volgende:
Ja hoor, tactiek moet bijgesteld worden...
Hoor die twee engnekken nu weerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:03 schreef xdiashalizx het volgende:
Zo blij dat het niet iemand van die 4 engnekken is!!![]()
![]()
tuurlijk slechte verliezersquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:04 schreef xdiashalizx het volgende:
En nu weer lelijk praten en belachelijk maken bro's....
Zum kotzen...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:04 schreef xdiashalizx het volgende:
En nu weer lelijk praten en belachelijk maken bro's....
Ik zeg niks.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:05 schreef lojanda het volgende:
Dat is toch echt wel erg dat ze zo die schalen met al dat eten de poort weer uit zien gaan
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:05 schreef xdiashalizx het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:05 schreef xdiashalizx het volgende:
Die hoorde ik ze niet opnoemen, ze hadden het over Sas of Erik..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
Nu wordt het dus Wendy, denk ik, die moet strijden tegen 1 van die sterke mannen.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:06 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Bro praat
Is Isaac Christelijk ??
Dat zijn ze zeker en daar laat de andere groep het liggen.. zijn die vier dan echt zo dom dat ze daar niet aan denken? Al die info die er in loods ligt is niet voor niets.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:05 schreef Verida het volgende:
[..]
als de informatie in de loods aanwezig was, had iedereen dit kunnen bestuderen. De groep van Sas is gewoon heel goed bezig geweest de afgelopen weken om zich op allerlei manieren voor te bereiden. Boeken bestuderen, goed en veel sporten enz.
ze onderschatten sas wel en erik ookquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:07 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Die hoorde ik ze niet opnoemen, ze hadden het over Sas of Erik..
Jij geniet hier vanquote:
Waar zijn ze niet dom in!!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:07 schreef Thorelf het volgende:
De bro's zijn zoveel met gewicht eten enz. Bezig maar he ben geen idee wat ze eten. Ook daar zijn ze vrij dom in
Ik hoop dat Wendy dan wintquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
Nu wordt het dus Wendy, denk ik, die moet strijden tegen 1 van die sterke mannen.
Oh. Beterquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:07 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Die hoorde ik ze niet opnoemen, ze hadden het over Sas of Erik..
wendy keert niet terug naar hun groepquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:08 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoor Marcio, nu moeten we gaan werken om die meiden...Mirthe en Wendy vermoed ik..die willen ze bij hun groep krijgen.
Ik begreep dat hun groep op Wendy gingen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoe dom is die Marcio...hij denkt dat het andere groepje op Wendy gaat, tuurlijk jongen...keep on dreaming.
whaha ja hoor die gaan niet in hun eigen groep snijdenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt dat ze vermoedelijk op Wendy gaan.
En haar droom is een huis met tuinquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:08 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Wendy dan wint
Paardrijlessen voor dochterlief en een scooter voor haar zoon
Zoveel gevraagd is dat toch niet
Begrijp ik wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:08 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Wendy dan wint
Paardrijlessen voor dochterlief en een scooter voor haar zoon
Zoveel gevraagd is dat toch niet
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt dat ze vermoedelijk op Wendy gaan.
Nope, hij zei letterlijk 'zij gaan'..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begreep dat hun groep op Wendy gingen?
Die weten alleen wat er in die zakken poeder en kwark zit. Verder hebben ze geen idee..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:07 schreef Thorelf het volgende:
De bro's zijn zoveel met gewicht eten enz. Bezig maar he ben geen idee wat ze eten. Ook daar zijn ze vrij dom in
Dus daar zullen ze niet op gaan stemmenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:08 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoor Marcio, nu moeten we gaan werken om die meiden...Mirthe en Wendy vermoed ik..die willen ze bij hun groep krijgen.
Ik denk dat ze dames enorm onderschatten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus daar zullen ze niet op gaan stemmenik denk dat Sasha nu weer doelwit zal zijn.
Echt he...hoe het hem uitkomt..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
Isaac had liever een verdienopracht gezien,ja nu wel.
En een Guus en nieuwe tettenquote:
O dan heb ik het verkeerd verstaan, sorryquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:11 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nope, hij zei letterlijk 'zij gaan'..
Meiden ook,Wendy is even oud als die Marcianoquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:08 schreef xdiashalizx het volgende:
Sas heeft er al twee weggespeeld, Jeff door heel koelbloedig te blijven en Babette op indrukwekkende wijze door heel erg lang door te gaanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus daar zullen ze niet op gaan stemmenik denk dat Sasha nu weer doelwit zal zijn.
Zometeen nog even een eliminatie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:15 schreef xdiashalizx het volgende:
En wij maar denken dat het een saaie boel zou worden deze laatste weken.![]()
Niets is minder waar..![]()
![]()
Sasha en co gaan niet op Wendyquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begreep dat hun groep op Wendy gingen?
Dat zekerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dames enorm onderschatten.
Hoe ze daar lopen ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:17 schreef xdiashalizx het volgende:
Hahahaha, Ice...'we hebben hem gewoon een kadootje gegeven'....omg, wat een slechte loser is hij..
zeker sasha die heeft er 2 eruit gespeeldquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dames enorm onderschatten.
Wie is we?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:17 schreef xdiashalizx het volgende:
Hahahaha, Ice...'we hebben hem gewoon een kadootje gegeven'....omg, wat een slechte loser is hij..
Het zou dom zijn om op Wendy of Mirthe te stemmen als ze die nog in hun team proberen te krijgen. Sasha of Erik lijkt mij logischer.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
slijmbalquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac tegen Mirthe: mijn lot lag in jouw handen. (ivm met die vrijstelling)
?????
Daar zullen ze idd wel schrik voor hebben maar dat hebben ze voor Erik ook. Bern kan nu niet en Mirthe en Wendy willen ze naar hun kamp lokken. Dan blijft alleen Sasha over.. of het moet zijn dat ze voor veilig kiezen en dan zal het Wendy worden.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Sas heeft er al twee weggespeeld, Jeff door heel koelbloedig te blijven en Babette op indrukwekkende wijze door heel erg lang door te gaan
ik denk dat ze best wel huiverig zijn om nu tegenover sas te komen
Moeten ze daar ook nog rekening mee houden?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:18 schreef chufi het volgende:
Een krachtproef eliminatie zou nu niet fair zijn,dus eens kijken hoe onpartijdig de Febo er in staat..
Ja, wat bedoeld hij met die opmerking?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac tegen Mirthe: mijn lot lag in jouw handen. (ivm met die vrijstelling)
?????
En zelfs dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:22 schreef xdiashalizx het volgende:
En maar doorgaan met rodelen, ga gewoon lekker trainen jongen, dat is het enige waar je verstand van hebt.
Ik schrok daar ook van.. ik denk altijd als ik sushi eet dat ik goed bezig benquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe gelooft het aantal cal. van de sushi niet.
Nee joh, wat denk je van de rijst die erin zit, zijn echte calorieën bommen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik schrok daar ook van.. ik denk altijd als ik sushi eet dat ik goed bezig ben
Ik weet niet waar je eet,maar in goedkope sushi zit zelfs veel mayo.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik schrok daar ook van.. ik denk altijd als ik sushi eet dat ik goed bezig ben
Maar Bern heeft vrijstelling...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heel breed en stoer hé net als Bern...
Klopt maar wat betreft vetten en suikers dacht ik dat het wel oké was.. maar ik schrok er echt vanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:24 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee joh, wat denk je van de rijst die erin zit, zijn echte calorieën bommen.
Geen idee.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, wat bedoeld hij met die opmerking?
Weet hij nu dat niet hij maar Mirthe de volgende genomineerde is?
Ligt idd natuurlijk ook wat voor soort sushi je eet..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je eet,maar in goedkope sushi zit zelfs veel mayo.
Die zou nu breed en stoer een rondje loods moeten doen... gewoon voor de lol...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar Bern heeft vrijstelling...
Precies datquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Bern en Wendy zijn mijn toppers.
Sasha, Immi en Rupert zijn wel okee
Mirthe en Erik blehhhh
Isaac en Marcianoo oprotten met die eikels
Groep Ice zijn eigen groep van 4 bedoelde hij met WE.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bedoelde zijn opmerking kadootje gegeven.
Al zingend : "Wie heeft er vrijstelling? Wie heeft er vrijstelling? Ow dat ben ikzelf,nanananana."quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die zou nu breed en stoer een rondje loods moeten doen...
Dat kan ze nu nog doen. Als ze zo door gaat is ze over een jaartje of tien kogelrond.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe eet buiten elke dag 1 banaan ,een halve ananas,een mandarijn en een bak druiven.Echt elke dag.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al zingend : "Wie heeft er vrijstelling? Wie heeft er vrijstelling? Ow dat ben ikzelf,nanananana."
I can smell the fear.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
Isaac gaat wel even praten met Wendy.... beginnend met, wat wil je nou... hoezo wat wil je nou?
Grootspraak van Isaac..
Je moet ze nu masseren.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:35 schreef Frummelie het volgende:
Ze zijn nu kneedbaar en buigbaar... wat een idioten joh die Isaac en Marciano...
wat zei hij dan over wendy?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:26 schreef juul. het volgende:
Mirthe trapt in het gestook van Rupie over Wendy
Omdat hij van zijn "eigen "geld bijpast.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:39 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik snap Sas niet zo, waarom die galbak van een Ice erbij halen over de boodschappen.
van die onuitputtelijke pot?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat hij van zijn "eigen "geld bijpast.
Ow, oke...wist ik niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat hij van zijn "eigen "geld bijpast.
Oh echt?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:38 schreef Frummelie het volgende:
En Isaac laat Wendy gewoon zitten voor Jan met de korte achternaam...
met nadruk op WAREN , jdh deelt graag sneren uit naar paar bewonersquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:41 schreef Wibehh het volgende:
Ik zag gister Jef helemaal blij doen over Jappie zijn vertrek. Ik dacht dat ze vrienden waren??
Die ja.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:43 schreef xdiashalizx het volgende:
Erik dacht dat Mirthe over hem sprak met Rupi, ze gaf aan dat zij, Mirthe dus, te lief is of iets in die trant.
Waarop Erik zei dat hij dacht dat ze het over hem had, 'nee, zegt Mirthe, het ging over Bern'...
Er lijkt steeds meer irritatie te komen van Erik naar Mirthe..
Klopt idd en in druiven zit ook wel erg veel suikers in. Beter rood fruit zoals aardbeien frambozen blauwe bessen en bramen maar dat is dan ook wel weer duur fruit.. maar daar zitten wel de minste fruitsuikers in.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Teveel fruit is niet goed, Mirthe, zit fruitsuiker in, daarom wordt aanbevolen om er 2 per dag te eten, en niet een hele bak druiven.
hoe dichter bij de eindstreepquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:43 schreef xdiashalizx het volgende:
Erik dacht dat Mirthe over hem sprak met Rupi, ze gaf aan dat zij, Mirthe dus, te lief is of iets in die trant.
Waarop Erik zei dat hij dacht dat ze het over hem had, 'nee, zegt Mirthe, het ging over Bern'...
Er lijkt steeds meer irritatie te komen van Erik naar Mirthe..
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
hoe dichter bij de eindstreep
hoe groter de achterdocht gaat worden
niemand die iemand nog durft te vertrouwen
worden nog 2 helse heerlijke weken daar
Ik vermaak me prima nu.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
hoe dichter bij de eindstreep
hoe groter de achterdocht gaat worden
niemand die iemand nog durft te vertrouwen
worden nog 2 helse heerlijke weken daar
aha, weet je ook waarom ze dat niet meer zijn?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
met nadruk op WAREN , jdh deelt graag sneren uit naar paar bewoners
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:48 schreef xdiashalizx het volgende:
Mirthe eet elke dag 2 schalen sushi, 1 schaal poke bowl, een groot blok kaas en een partij fruit...
Die lult gewoon..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:48 schreef xdiashalizx het volgende:
Mirthe eet elke dag 2 schalen sushi, 1 schaal poke bowl, een groot blok kaas en een partij fruit...
Dat dacht Jeff ook.. totdat hij thuis kwam en erachter kwam dat Jasper de grootste matennaaier in de loods wasquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:41 schreef Wibehh het volgende:
Ik zag gister Jef helemaal blij doen over Jappie zijn vertrek. Ik dacht dat ze vrienden waren??
Ik zal er hier niet verder op ingaan.Maar dat dus.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dacht Jeff ook.. totdat hij thuis kwam en erachter kwam dat Jasper de grootste matennaaier in de loods was
Mirthe geeft echt altijd teveel informatiequote:
Ze zaten net buiten, Sasha vroeg iets en hij loopt zo weg zonder iets te zeggen... aso figuur..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh echt?
En hij had persoonlijk om een gesprek gevraagd?
Als je deze 2 zinnen loskoppelt slaat het helemaal nergens op.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
Erik vraagt ook nog hoe ze het kan betalen.
Mirthe ff stil ... ze moest daar duidelijk over nadenken. En toen wam ze met een ex met een goede baan en dat zij ook wel een goede baan had en dat ze bij haar ouders woont dus ze kan sparen..
Hoe krijg je dat nu op één dag weg? Ik denk dat ze een beetje veel fantasie heeftquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:48 schreef xdiashalizx het volgende:
Joh.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nu op één dag weg? Ik denk dat ze een beetje veel fantasie heeft
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:50 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik ga nu echt een beetje twijfelen aan Mirthe hoor.
Ze was mijn favo, maar hoe meer ik haar hoor wauwelen, hoe meer ik ga twijfelen aan haar geestelijke vermogens.
Oh, dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dacht Jeff ook.. totdat hij thuis kwam en erachter kwam dat Jasper de grootste matennaaier in de loods was
Dat is de juiste instelling ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:54 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Ik heb me er altijd erg aan geïrriteerd van alle onzin die ze uitkraamt maar ik neem het nu maar met een korreltje zout. Mirthe heeft gewoon haar eigen waarheid en ze is een beetjemoet er nu eigenlijk wel om lachen
Als je Mirthe zou moeten geloven zou ze als een tonnetje in de rondte moeten lopenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:48 schreef xdiashalizx het volgende:
Dit wilde ik echt even weten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als ik zoveel zou eten als Mirthe zat ik de hele dag op de hut...
Dat hij heulde met de vijandquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:55 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan gemistWat zou hij gezien hebben?
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als ik zoveel zou eten als Mirthe zat ik de hele dag op de hut...
Bern?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:56 schreef Frummelie het volgende:
Dubbel beleg snap ik nog steeds niet in tijden van armoe..
Zijn er meer die het doen.quote:
Nu pas ?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:50 schreef xdiashalizx het volgende:
Ze was mijn favo, maar hoe meer ik haar hoor wauwelen, hoe meer ik ga twijfelen aan haar geestelijke vermogens.
Bern doet dit altijd en als er genoeg is maakt dat niet uit maar nu kun je dat niet maken..quote:
Dat heb ik ook een beetje, het valt nu wel meer op.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:50 schreef xdiashalizx het volgende:
Nou de vier Daltons willen hem maar wat graag weghebben maar denk dat ze er toch bang voor zijn om tegenover hem te staan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:58 schreef xsaskiax het volgende:
Wat ik echt niet begrijp is dat de naam van Erik echt zelden valt als het om eliminatie gaat...
Willen ze hem niet weg hebben, denken ze dat hij toch geen kans maakt of wurmt hij zich gewoon overal tussendoor???
Dat laatste vind ik vrij rigoureus.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bern doet dit altijd en als er genoeg is maakt dat niet uit maar nu kun je dat niet maken..
Zeker zijn er meerdere die dat doen maar het grappige is dat Sasha en Bern daar commentaar op hebben.. schiet mij maar lek
Die lult ook maar wat hoor, dan blijf je toch bij elke deur steken...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ze eet ook een hele blok kaas per dag.
jawel en zeker omdat bern vrijstelling heeftquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:06 schreef Wibehh het volgende:
Sas niet tevreden over dat er een vrijstellingsopdr was?
Té veel kaas dat wordt kauwgom in je darmen en 'n blok in je maagquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die lult ook maar wat hoor, dan blijf je toch bij elke deur steken...
Waar is Sasha wel tevreden over? Die heeft echt maar dan ook echt over alles commentaar op.. de bewoners, het programma over haar vriendje.. niets is goed bij haar.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:06 schreef Wibehh het volgende:
Maar ze gunt het Bern wel hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:06 schreef Wibehh het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik vrij rigoureus.
Dat is duidelijk, maar zei zei iets van: wie staat hier nou op te wachten bla blaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ze gunt het Bern wel hoor.
ik kan me er wel iets bij voorstellen. Zij is nu de manager en er is geen geld meer voor eten. Ze had liever een verdienopdracht gehad denk ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waar is Sasha wel tevreden over? Die heeft echt maar dan ook echt over alles commentaar op.. de bewoners, het programma over haar vriendje.. niets is goed bij haar.
Dan weet ze nu ook waar alle andere managers mee hebben moeten dealen.. daar had ze toch ook altijd zo’n commentaar op want er was geen goed eten, nou dan weet ze nu hoe dat komt..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kan me er wel iets bij voorstellen. Zij is nu de manager en er is geen geld meer voor eten. Ze had liever een verdienopdracht gehad denk ik.
en natuurlijk gunt ze Bern de vrijstelling wel, maar het maakt wel dat de kans groter is dat zij weer op de stip komt.
Bern hoefde tot nu toe nog niet bang te zijn om op de stip te komen, die blijft redelijk onder de radar en ze weten dat hij op allerlei vlakken heel sterk is.
Rupert en Ima snaaien ook graag..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja Mirthe.... verder weet ik eigenijk niet.
Johnnycake.Een soort van hartige broodjes.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
Is Rupert nu brood aan het frituren?
??
Echt he, voor honderden euros kleding kopen en andere zooi, maar geld voor fatsoenlijk eten willen ze er niet aan uitgeven..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zijn echt panisch om voor 100 euro boodschappen te doen van de prijzenpot, dat er dan 2.500 euro vanaf gaat.....terwijl er al 10 gele kaarten vanaf zijn gegaan waar ze niets voor terug hebben gekregen.....
Wanneer gaan ze nu eens logisch nadenken daar??
Ik zou dat zo geinig vinden dat ze eindelijk een keer die pot gaan gebruiken voor boodschappen... snap ook niet dat de FEBO ze niet lekker lang laat modderen, dan moeten ze wel... maar ja gaat niet meer gebeuren..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:14 schreef Wibehh het volgende:
Ze hebben ruim 8 ton. dan kun je wel ff boodschappen doen, niet zo aanstellen
Dat geloof ik meteen Mirthe kennende.. had ze niet toevallig een lepel in haar mond?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:19 schreef Thorelf het volgende:
Bern was zijn pindakaas vergeten...mirthe gaf hem terug..hij keek erin en daarna naar mirthe met een blik van...daar heb jij wat uitgenomen jonge dame.
De hele pot geloof ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen Mirthe kennende.. had ze niet toevallig een lepel in haar mond?
Oooh ja die pakken wat ze pakken kunnen..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Rupert en Ima snaaien ook graag..
Echt een gemiste kans.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zou dat zo geinig vinden dat ze eindelijk een keer die pot gaan gebruiken voor boodschappen... snap ook niet dat de FEBO ze niet lekker lang laat modderen, dan moeten ze wel... maar ja gaat niet meer gebeuren..
Dat komt echt nog wel een keer voor het einde van het programma.. het kan niet zo zijn dat daar geen tv moment van komt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zou dat zo geinig vinden dat ze eindelijk een keer die pot gaan gebruiken voor boodschappen... snap ook niet dat de FEBO ze niet lekker lang laat modderen, dan moeten ze wel... maar ja gaat niet meer gebeuren..
Nee dat niet want dat zou teveel opvallen maar een flinke lepel gaat Mirthe niet uit de wegquote:
Lekker muziek??quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:22 schreef Judiwi het volgende:
Lekker music draaien en de was opvouwen. Dacht dat dat niet mocht?
Dit is niet Sas haar muziek.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:22 schreef Judiwi het volgende:
Lekker music draaien en de was opvouwen. Dacht dat dat niet mocht?
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Lekker muziek??
Het is niet om aan te horen, wat een bagger..
Dan moeten ze wel heel rap wezen....quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat komt echt nog wel een keer voor het einde van het programma.. het kan niet zo zijn dat daar geen tv moment van komt.
Het lijkt erop dat er nu elke dag wel iets gaande is dus dat komt ook nog wel een keer voorbij.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat had ook nog een en beetje voor reuring kunnen zorgen...
[..]
Dan moeten ze wel heel rap wezen....
Ik ben voor/quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:37 schreef xdiashalizx het volgende:
Eli, en graag zonder overleg vooraf!!
Weer 30 euro.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:39 schreef Frummelie het volgende:
De volgende ronde... de volgende ronde...
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nou ik denk een verdienopdracht verwen ze maar FEBO.. slappe hap...
Bern wil eigenlijk toch ook wel dat sportpark en dan met een tekst erop.. hij begint weer te twijfelen want het lijkt erop dat Sasha het er niet mee eens is..quote:
Dat bekkie kon ik zo snel niet cappen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bern wil eigenlijk toch ook wel dat sportpark en dan met een tekst erop.. hij begint weer te twijfelen want het lijkt erop dat Sasha het er niet mee eens is..
Hier kijkt ze hem nog iets lachend aan maar dat veranderde al snel
Snap ik want het vertrok heel snelquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bekkie kon ik zo snel niet cappen.
Die smakt zelfs zijn koffie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
Dat gesmak van Rupert is toch echt niet om aan te horen
Het zou wel mooi zijn als ze nu meer zouden verdienen en het geld van Isaac niet nodig zouden hebbenquote:
sjucht.... rotstreams!!!quote:
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sjucht.... rotstreams!!!dank je voor de waarschuwing, ik kwam als spuit....11, 12, 13 of zoiets
Echt hé, bij alles wat hij in z'n mond steekt en drinkt hoor je een oorverdovend smakgeluid zo ranzig.quote:
Ze hebben de drive ook niet meer.of zeg ik nu iets raars?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het moeilijker wordt dan tel 1 + 1 op, zit dat er wel in.
Nee. Ze weten gewoon dat ze snel een herkansing krijgen na een debacle.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben de drive ook niet meer.of zeg ik nu iets raars?
Hey Mac.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop dat het publiek deels mag meebeslissen in de finale, dan winnen de bro's nooit.
Ook hier gaat dat nog steeds door, sneren naar Jeff. Hij is er uit, let it goquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
met nadruk op WAREN , jdh deelt graag sneren uit naar paar bewoners
Sneren naar Jeff mag hier Moes.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook hier gaat dat nog steeds door, sneren naar Jeff. Hij is er uit, let it go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |