Was die voorstudie toch handig.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:02 schreef xsaskiax het volgende:
Iedereen is verbaasd over het aantal calorieën..... Bern wist het het beste!!!
quote:
ja zeker karma want die wilde mss op bern stemmenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:04 schreef Frummelie het volgende:
Naar hé Isaac en Marciano, Rupie en Imi...![]()
![]()
![]()
![]()
karma...
als de informatie in de loods aanwezig was, had iedereen dit kunnen bestuderen. De groep van Sas is gewoon heel goed bezig geweest de afgelopen weken om zich op allerlei manieren voor te bereiden. Boeken bestuderen, goed en veel sporten enz.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was die voorstudie toch handig.
Schakelen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:05 schreef xdiashalizx het volgende:
Ja hoor, tactiek moet bijgesteld worden...
Hoor die twee engnekken nu weerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:03 schreef xdiashalizx het volgende:
Zo blij dat het niet iemand van die 4 engnekken is!!![]()
![]()
tuurlijk slechte verliezersquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:04 schreef xdiashalizx het volgende:
En nu weer lelijk praten en belachelijk maken bro's....
Zum kotzen...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:04 schreef xdiashalizx het volgende:
En nu weer lelijk praten en belachelijk maken bro's....
Ik zeg niks.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:05 schreef lojanda het volgende:
Dat is toch echt wel erg dat ze zo die schalen met al dat eten de poort weer uit zien gaan
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:05 schreef xdiashalizx het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:05 schreef xdiashalizx het volgende:
Die hoorde ik ze niet opnoemen, ze hadden het over Sas of Erik..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
Nu wordt het dus Wendy, denk ik, die moet strijden tegen 1 van die sterke mannen.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:06 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Bro praat
Is Isaac Christelijk ??
Dat zijn ze zeker en daar laat de andere groep het liggen.. zijn die vier dan echt zo dom dat ze daar niet aan denken? Al die info die er in loods ligt is niet voor niets.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:05 schreef Verida het volgende:
[..]
als de informatie in de loods aanwezig was, had iedereen dit kunnen bestuderen. De groep van Sas is gewoon heel goed bezig geweest de afgelopen weken om zich op allerlei manieren voor te bereiden. Boeken bestuderen, goed en veel sporten enz.
ze onderschatten sas wel en erik ookquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:07 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Die hoorde ik ze niet opnoemen, ze hadden het over Sas of Erik..
Jij geniet hier vanquote:
Waar zijn ze niet dom in!!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:07 schreef Thorelf het volgende:
De bro's zijn zoveel met gewicht eten enz. Bezig maar he ben geen idee wat ze eten. Ook daar zijn ze vrij dom in
Ik hoop dat Wendy dan wintquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
Nu wordt het dus Wendy, denk ik, die moet strijden tegen 1 van die sterke mannen.
Oh. Beterquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:07 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Die hoorde ik ze niet opnoemen, ze hadden het over Sas of Erik..
wendy keert niet terug naar hun groepquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:08 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoor Marcio, nu moeten we gaan werken om die meiden...Mirthe en Wendy vermoed ik..die willen ze bij hun groep krijgen.
Ik begreep dat hun groep op Wendy gingen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoe dom is die Marcio...hij denkt dat het andere groepje op Wendy gaat, tuurlijk jongen...keep on dreaming.
whaha ja hoor die gaan niet in hun eigen groep snijdenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt dat ze vermoedelijk op Wendy gaan.
En haar droom is een huis met tuinquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:08 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Wendy dan wint
Paardrijlessen voor dochterlief en een scooter voor haar zoon
Zoveel gevraagd is dat toch niet
Begrijp ik wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:08 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Wendy dan wint
Paardrijlessen voor dochterlief en een scooter voor haar zoon
Zoveel gevraagd is dat toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |