Dit lijkt me een gevalletje wat jij EDS of omgekeerde EDS zou noemen, nietwaar?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:05 schreef HeatWave het volgende:
Wat zal Elon genoten hebben van zijn smerige practical joke
EDS, maar uiteraard is alles wat Elon doet adoreren ook weer overtrokkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit lijkt me een gevalletje wat jij EDH of omgekeerde EDH zou noemen, nietwaar?
Yea yea, ik had die vreemde typo al verbeterd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
EDS, maar uiteraard is alles wat Elon doet adoreren ook weer overtrokken.
TDS is ook niet het oneens zijn met Trump, of zelfs niet tegen Trump zijn, het is echt bij sommige mensen een waas, alsof er bijna letterlijk iets geknapt is toen Trump verkozen werd. En daarna is alle reden het raam uit gegaan, al zou Trump zeggen dat de aarde rond is zouden ze spontaan flat earthers wordenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Yea yea, ik had die vreemde typo al verbeterd.Het hele TDS gebeuren is vanzelfsprekend ook overtrokken. Ik hou gewoon niet van politici die autoritair zijn, laat staan een (zelf)coup proberen te plegen .
Ik heb vrij stellig de indruk dat dit veelal jouw interpretatie is. Begrijp me niet verkeerd, er zijn vast zulke mensen, en daar kan ik me ook soms aan ergeren als ik die indruk heb. Echter, zoals gezegd hoop ik dat de man lang in de bak verdwijnt, omdat hij een zelfcoup organiseerde. Dit staat uiteraard los van al zijn andere laakbare kwaliteiten voor zijn verlies in 2020 en heeft echt helemaal niks te maken met een of andere irrationele waas ofzo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TDS is ook niet het oneens zijn met Trump, of zelfs niet tegen Trump zijn, het is echt bij sommige mensen een waas, alsof er bijna letterlijk iets geknapt is toen Trump verkozen werd. En daarna is alle reden het raam uit gegaan, al zou Trump zeggen dat de aarde rond is zouden ze spontaan flat earthers worden.
Ik vond de persoonlijke woorden van Trump aan het adres van Hillary tijdens het tv-debat heel mooi in een polariserend land. Als zijn presidentschap op dat niveau was gebleven zou het een hele andere periode zijn geweest.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TDS is ook niet het oneens zijn met Trump, of zelfs niet tegen Trump zijn, het is echt bij sommige mensen een waas, alsof er bijna letterlijk iets geknapt is toen Trump verkozen werd. En daarna is alle reden het raam uit gegaan, al zou Trump zeggen dat de aarde rond is zouden ze spontaan flat earthers worden.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:49 schreef Rnie het volgende:
Waarom mondt dit topic toch altijd uit op Trump?
"Het socialemediaplatform X,voorheen Twitter"quote:"X vertraagde toegang nieuwssites"
Het socialemediaplatform X,voorheen
Twitter,zorgde er opzettelijk voor dat
het lang duurde om berichten van een
aantal nieuwsmedia te openen,dat meldt
de krant The Washington Post.
Wie vanuit X klikte op een link naar
onder meer The New York Times,moest een
seconde of vijf wachten voor de pagina
zichtbaar werd.Mogelijk haakten mensen
af door de vertraging.Ook concurrent
Facebook werd afgeknepen door X.
Toen media de vertraging opmerkten en
vragen begonnen te stellen,werd de
vertraging verwijderd.X bevestigt enkel
dat de vertraging weg is,maar wil geen
verdere vragen beantwoorden.
Was al aangekondigd dat het alleen nog maar beschikbaar zou zijn voor mensen met een abonnement.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:31 schreef 4-elements het volgende:
En toen werkte Tweetdeck plots niet meer...
Ik snap het punt niet helemaal, die transparantie was om te laten zien hoe (volgens Musk) Twitter te veel meewerkte met de overheid. Deze actie is dus gezien dat standpunt consistent.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:43 schreef Kijkertje het volgende:
Wel (eenzijdig) correspondentie openbaar maken in het kader van 'transparantie' (Twitter Files) maar als er een gerechtelijk bevel komt om Trump's tweets/correspondentie te leveren ivm een strafrechtelijk onderzoek werkt Elon Musk ineens tegen.
[ twitter ]
Heeft vast niets met een politieke voorkeur te maken!
Dat was nou juist zo eenzijdig. Hij heeft nooit verzoeken van Trump & Co openbaar gemaakt. De overheid was toen ook gewoon Trump's regering.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik snap het punt niet helemaal, die transparantie was om te laten zien hoe (volgens Musk) Twitter te veel meewerkte met de overheid. Deze actie is dus gezien dat standpunt consistent.
Interne informatie wat Musk letterlijk bezit mag hij openbaar maken. Voor het delen van deze documenten hoeft hij geen verantwoording af te leggen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:43 schreef Kijkertje het volgende:
Wel (eenzijdig) correspondentie openbaar maken onder het mom van 'transparantie' (Twitter Files) maar als er een gerechtelijk bevel komt om Trump's tweets/correspondentie te leveren ivm een strafrechtelijk onderzoek werkt Elon Musk ineens tegen.
[ twitter ]
Heeft vast niets met een politieke voorkeur te maken!
Ja uiteindelijk moest hij natuurlijk wel meewerken anders was hij zelf in contempt of court gehouden. Alsof hij dat niet wistquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:16 schreef Rnie het volgende:
[..]
Interne informatie wat Musk letterlijk bezit mag hij openbaar maken. Voor het delen van deze documenten hoeft hij geen verantwoording af te leggen.
X, net als elk ander social media bedrijf, hanteren een aantal regels (al dan niet verbonden aan de wet) wat betreft het delen van accountinformatie aan derden. Uiteindelijk is er na het uitvogelen wat betreft de de wetgeving gewoon door X meegewerkt.
Waarom zoek je constant politieke sensatie?
Wat vind je van de nieuwe video swipe functie van X?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk moest hij natuurlijk wel meewerken anders was hij zelf in contempt of court gehouden. Alsof hij dat niet wist![]()
Degene die constant de politieke sensatie opzoekt is Musk. Eén van de redenen waarom hij Twitter gekocht heeft. Zo kan hij invloed uitoefenen op de publieke opinie en zijn eigen politieke voorkeur promoten.
Ik volg een aantal mensen op Twitter waarvan ik weet dat ze betrouwbare informatie leveren mbt de Am. politiek. Verder doe ik er helemaal niks meequote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe video swipe functie van X?
quote:At the Feb. 7 hearing, Howell granted a government motion for an order to show cause why Twitter shouldn't be held in contempt of court. That started the clock ticking on a court fine that reached at least $350,000, government lawyers said at a subsequent hearing. It also appeared to nudge Twitter into complying with the government's demands.
Nou goed, uitvogelen van de wetgeving is misschien niet helemaal goed verwoord, maar de vertraging kwam toen X tevergeefs probeerde te procederen tegen een non-disclosure order, dat X technisch gezien verbood iets in het openbaar over het gerechtelijke bevel te mogen zeggen. Ongetwijfeld hebben ze zich er dagenlang over berraad, met in acht nemend de boete, om zich er toch uiteindelijk bij neer te leggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:02 schreef Kijkertje het volgende:
Het was dus helemaal geen kwestie van het 'uitvogelen van de wetgeving
Bron? Tegenwerken van wat?quote:
Zie edit. Pas toen de boete op ging lopen wegens 'contempt of court' leverde hij de informatie.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:32 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nou goed, uitvogelen van de wetgeving is misschien niet helemaal goed verwoord, maar de vertraging kwam toen X tevergeefs probeerde te procederen tegen een non-disclosure order, dat X technisch gezien verbood iets in het openbaar over het gerechtelijke bevel te mogen zeggen. Ongetwijfeld hebben ze zich er dagenlang over berraad, met in acht nemend de boete, om zich er toch uiteindelijk bij neer te leggen.
[..]
Bron?
Oke.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zie edit. Pas toen de boete op ging lopen wegens 'contempt of court' leverde hij de informatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |