Mirthe is al over naar de 'dark side' zo te zienquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:03 schreef Was-beer het volgende:
Jasper waarschuwt Mirthe dat ze zich niet moet laten inpakken. Dat gaan ze misschien wel proberen zegt Mirthe. Wendy zegt dat ze daar al mee bezig zijn.
benieuwd of myrthe dit doorlult aan de broś... dan zal wendy weer de zondebok zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:03 schreef Was-beer het volgende:
Jasper waarschuwt Mirthe dat ze zich niet moet laten inpakken. Dat gaan ze misschien wel proberen zegt Mirthe. Wendy zegt dat ze daar al mee bezig zijn.
Miertje heeft zich al ingelikt bij die twee, dus op naar de volgende slijmopdrachtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:04 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe heeft het maar over Rupert en Imi maar is totaal blind voor Isaac en Marciano
Imi ja. Jasper eruit om een foute uitspraak van een land.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:04 schreef freaky40 het volgende:
Heb er niets van mee gekregen, maar begrijp dat hij mag blijven.
Het is een kwestie van het alle andere minder gunnenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:05 schreef Clasientje het volgende:
Heleboel mensen zijn gek op Wendy lees ik overal? maar zo bijzonder vind ik Wendy niet niet maargoed🙂 Ze is een leuke vrouw maar een finale waardig vind ik haar niet. Als je zo naar haar kijkt is ze erg labiel dit gaat ze niet halen🙂
Ironischquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Imi ja. Jasper eruit om een foute uitspraak van een land.
js hoor ice erbij daar geilt ze op denk ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:06 schreef juul. het volgende:
Mirthe wil met de groep Sasha en misschien Isaac erbij, overblijven
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:05 schreef Clasientje het volgende:
Heleboel mensen zijn gek op Wendy lees ik overal? maar zo bijzonder vind ik Wendy niet niet maargoed🙂 Ze is een leuke vrouw maar een finale waardig vind ik haar niet. Als je zo naar haar kijkt is ze erg labiel dit gaat ze niet halen🙂
Wat D. zegt, de rest gun ik het minder.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:06 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een kwestie van het alle andere minder gunnen
Dat vinden ze helemaal niet erg, het programma wordt besproken, en krijgt aandacht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier gaan ze een hoop gedoe mee krijgen denk ik. Ik denk dat op FB of twitter velen nu wel los gaat
Ook datquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is hilarisch. Pardon, ik vind het hilarisch.
Welk land is dat dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:07 schreef xsaskiax het volgende:
.... want je verstond duidelijk DjibAti.... en dat is echt anders...
Ssst.. "1 uit alle categoriën" dus minstens 4 finalistenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:07 schreef xdiashalizx het volgende:
In het kader van woke denk ik wel te weten welk groepje overblijft voor de finale..
Wat?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:10 schreef Wibehh het volgende:
Ach, morgen zijn jullie het weer vergeten
Isaac vindt zichzelf op alle manieren geweldigquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:11 schreef ChocoFan het volgende:
Zou Isaac zichzelf geweldig vinden in de keuken? Dat straalt ie wel uit maar mijn mening is anders daarover.
Ja, sasha merkte dat gisteren nog op tegen bern en jasper.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:11 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry voor de Mirthe fans, maar als je haar zo met iedereen mee ziet lullen heb je het toch ook wel een beetje met haar gehad (en nu zeg ik het heel netjes).
Het gaat wel erg opvallen bij wie ze het eerste enthousiast stond te doen bij het rokershok.......
die stelt haar plekje veilig, dat is overduidelijk en ik hoop dat ze dat daar ook zien.
Tja, voor zichzelf prima natuurlijk, ik trap er iig niet in. Sukkelquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Isaac vindt zichzelf op alle manieren geweldig
sasha ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:12 schreef Was-beer het volgende:
Aan Bern te zien kan hij hier ook heel slecht tegen
Dat was al duidelijk, viesssmad dat clubje...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:12 schreef Was-beer het volgende:
Aan Bern te zien kan hij hier ook heel slecht tegen
Bovendien is het een gewillig iemand...er zitten daar een paar die kunnen er zo opquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:11 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry voor de Mirthe fans, maar als je haar zo met iedereen mee ziet lullen heb je het toch ook wel een beetje met haar gehad (en nu zeg ik het heel netjes).
Het gaat wel erg opvallen bij wie ze het eerste enthousiast stond te doen bij het rokershok.......
die stelt haar plekje veilig, dat is overduidelijk en ik hoop dat ze dat daar ook zien.
Hij doet dat zo uitbundig om anderen dat ook proberen wijs te makenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, voor zichzelf prima natuurlijk, ik trap er iig niet in. Sukkel
En terecht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
Imi draait ff wat muziek. Die zit in zijn overwinningsgevoel....
wel tegen rupi en imma. niet tegen marci en isaacquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:14 schreef juul. het volgende:
Groep Sasha gaan voorlopig de Bro's er niet uit krijgen, Mirthe stemt niet met hun mee
Maar de groep Jappie die op immi ging omdat hij een slechte nederlands uitspraak heeft vind ik dit heerlijk om Jappie naar huis te zien gaan. Jappie vond al dat hij Sas Bern en Isa in de finale hoorde. Waarom? snap het ook niet de eerste 3 die zich de eerste 8 maanden nauwelijks hebben laten zien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:07 schreef xsaskiax het volgende:
Laat zijn wat is, natuurlijk moest 1 van de 2 naar huis, maar de manier waarop vind ik zo oneerlijk.
Of je nou voor Jasper of Imadiddin bent maakt ergens niet uit, als Imadiddin door iets als dit (goed land, maar verkeerde uitspraak) naar huis zou hebben gemoeten zou ik het ook oneerlijk hebben gevonden.
Ja, gisteren zei ik al dat Jasper veel landen vreemd uitsprak, raar dat ze hem daar niet constant op aanspraken, en nu is dat helemaal verkeerd gegaan, want je verstond duidelijk DjibAti.... en dat is echt anders...
Sneu dat het zo moest gaan en de reactie van Imadiddin en de rest vond ik echt niet kunnen (oke, misschien door de spanning dat hij zo afreageerde, maar een sorry was op zijn plaats geweest)
Goh waar zou dat komen te hangen.. vast naast zijn maat Jeffquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:09 schreef Was-beer het volgende:
Jasper gaat zijn bordje straks zelf ophangen
Fake it till you make it.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
Hij doet dat zo uitbundig om anderen dat ook proberen wijs te maken
sigrid kaag werkt bij de febo nuquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:15 schreef pingu66 het volgende:
Als Immi een foutkeuring had gehad dan was het discriminatie geweest
Ik gun het Wendy ook wel maar ze gaat het denk ik niet redden tegen een sterke Isaac en Mirthequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Wat D. zegt, de rest gun ik het minder.
Ik vind ze eigenlijk heel gelaten en rustig…quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk, viesssmad dat clubje...
ima heeft zich 11 maanden niet laten zien , hoort ook niet in de finalequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:15 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar de groep Jappie die op immi ging omdat hij een slechte nederlands uitspraak heeft vind ik dit heerlijk om Jappie naar huis te zien gaan. Jappie vond al dat hij Sas Bern en Isa in de finale hoorde. Waarom? snap het ook niet de eerste 3 die zich de eerste 8 maanden nauwelijks hebben laten zien.
Daarom moeten ze eruit voor ze tegenover Wendy komen te staanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:16 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik gun het Wendy ook wel maar ze gaat het denk ik niet redden tegen een sterke Isaac en Mirthe
Ze koken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:16 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk heel gelaten en rustig…
Had ik niet verwacht
Dat jij dit zegt, bevestigd het alquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:15 schreef pingu66 het volgende:
Als Immi een foutkeuring had gehad dan was het discriminatie geweest
Mirthe is er niet vies van? Heb jij al zoiets gezien dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:13 schreef humpty het volgende:
[..]
Bovendien is het een gewillig iemand...er zitten daar een paar die kunnen er zo op
Mirthe is er niet vies van
Zuuurrrquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:18 schreef 5thencounter het volgende:
Dat Jappie eruit ligt kwam harder aan dan ze dacht
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:15 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar de groep Jappie die op immi ging omdat hij een slechte nederlands uitspraak heeft vind ik dit heerlijk om Jappie naar huis te zien gaan. Jappie vond al dat hij Sas Bern en Isa in de finale hoorde. Waarom? snap het ook niet de eerste 3 die zich de eerste 8 maanden nauwelijks hebben laten zien.
Jazekerquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe is er niet vies van? Heb jij al zoiets gezien dan?
Wat dan en waar en met wie?quote:
We gaan het zien wordt wel lastig denk ik🙂quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom moeten ze eruit voor ze tegenover Wendy komen te staan
Droomsap van jan willemquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:24 schreef realkijkers het volgende:
wat mocht merthe niet zeggen maar deed ze toch? wat was dat voor spul?
Het is ook slechts een mening, geen voorspellingquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:25 schreef Clasientje het volgende:
[..]
We gaan het zien wordt wel lastig denk ik🙂
Weet ik 😁quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Het is ook slechts een mening, geen voorspelling
Volgens mij zei ze droomsap, en omdat dat 'verboden' is in NL en ze het niet meer mochten hebben zal de afspraak bestaan dat ze het ook niet meer ter sprake mochten brengenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:26 schreef realkijkers het volgende:
[..]
De echte substantie...
dat mompelde ze, meende ik.
Voor nu vind ik het allemaal prima, ben altijd voor het andere team i.p.v. team Sasha/Bern, wie er ook tegen over staatquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik had geen voorkeur, maar als je op uitspraak gaat letten, moet dat voor allebei. Het gaat wel om veel geld wat er te winnen is.
Gedrag van Imi valt me heel erg tegen en valt voor mij daarmee wel door de mand
Ik zou niet weten met wie? Ja ze heeft wat gezoend met Kenzy en misschien een beetje met haar gefriemeld maar jij doet net of ze daar wilde platte seks heeft gehadquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:24 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja dahaag je ziet en leest zelf toch ook genoeg hier
Wat? En Immi sprak ze allemaal perfect uit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Imi ja. Jasper eruit om een foute uitspraak van een land.
Djibouti.quote:
Aha, ik dacht dat ze nog iets er bij mompelde of zo. thanks.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:27 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze droomsap, en omdat dat 'verboden' is in NL en ze het niet meer mochten hebben zal de afspraak bestaan dat ze het ook niet meer ter sprake mochten brengen
nee nee dan heb je het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou niet weten met wie? Ja ze heeft wat gezoend met Kenzy en misschien een beetje methaan gefriemeld maar jij doet net of ze daar wilde platte seks heeft gehad
maakt nu even niet uit voor welk team je bent. Gaat om eerlijk oordelen over de uitspraak. Sinds Jeff weg is, ben ik niet meer voor een team en hoop dat Wendy wintquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor nu vind ik het allemaal prima, ben altijd voor het andere team i.p.v. team Sasha/Bern, wie er ook tegen over staat
precies. behalve wendy, dat maakt mij niet uit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maakt nu even niet uit voor welk team je bent. Gaat om eerlijk oordelen over de uitspraak. Sinds Jeff weg is, ben ik niet meer voor een team en hoop dat Wendy wint
Niet in Nederland toch? Volgens mij kun je het hier niet kopen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:30 schreef humpty het volgende:
droomsapje kun je gewoon bestellen ..ik ken mensen die er veel baat bij hebben
Dus team Wendy danquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maakt nu even niet uit voor welk team je bent. Gaat om eerlijk oordelen over de uitspraak. Sinds Jeff weg is, ben ik niet meer voor een team en hoop dat Wendy wint
Vraag me af hoe het daar dan binnen is gekomen..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet in Nederland toch? Volgens mij kun je het hier niet kopen.
Niet op gelet maar ik vermoed van niet en daarom veel mensen over de zeik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat? En Immi sprak ze allemaal perfect uit?
Ahhh nu snap ik dat gedrag van Mirthequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:35 schreef realkijkers het volgende:
Stof doxylamine heeft veel bijwerkingen. Denk aan duizeligheid, droge mond en ogen en verwardheid.
Dat zit in het spul wat jasper net aan mirthe geeft.
De lage dosering geeft waarschijnlijk nauwelijk bijwerkingen.
Ze moet er nog mee beginnenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahhh nu snap ik dat gedrag van Mirthe![]()
Ik kom ook net binnen, ookniet gezien. Las dat Jasper afgastan zei ipv Afghanistan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:32 schreef freaky40 het volgende:
Zijn er al filmpjes te vinden, heb het niet gezien namelijk.
Dus ben je ook indirect voor de deelnemers die Wendy steunen. Alleen komt ze er niet, dus moet ze binnen boord gehouden worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je het zo wilt stellen #teamWendy
Het probleem was dat veel users geen maat wisten te houden en na een paar dagen als zombies rond liepen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:35 schreef realkijkers het volgende:
Stof doxylamine heeft veel bijwerkingen. Denk aan duizeligheid, droge mond en ogen en verwardheid.
Dat zit in het spul wat jasper net aan mirthe geeft.
De lage dosering geeft waarschijnlijk nauwelijk bijwerkingen.
nee immi zei dat. immi sprak alles verkeerd uit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:36 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ik kom ook net binnen, ookniet gezien. Las dat Jasper afgastan zei ipv Afghanistan.
Staan allemaal in mijn Top 5, zelfs Erik ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:38 schreef Clasientje het volgende:
Toch denk ik dat Mirthe of Isaac gaat winnen. Mirthe is slimme meid en ook sterk Isaac ook sterk, Erik zou ook nog erbij kunnen gaan passen is een vermoeden hoor hihihi
Me2quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom moesten we een uur wachten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:39 schreef freaky40 het volgende:
En weer iemand die vertrekt met regen...
Daar zou je weleens gelijk in kunnen hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:38 schreef Clasientje het volgende:
Toch denk ik dat Mirthe of Isaac gaat winnen. Mirthe is slimme meid en ook sterk Isaac ook sterk, Erik zou ook nog erbij kunnen gaan passen is een vermoeden hoor hihihi
Als je er verstandig mee om gaat is daar ook niets mis mee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:39 schreef humpty het volgende:
Trouwens een vriend van ons die veel in het buitenland werkt en vaak
met jet lags te maken heeft gebruikt het al jaren en is een gewone nuchtere jongen hoor
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:41 schreef humpty het volgende:
Dag Jasper... hoop voor je dat je gelukkig gaat worden met Wanda
wat ik ten zeerste betwijfel trouwens
Die is hem al weer vergeten, zie dat niets worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:41 schreef humpty het volgende:
Dag Jasper... hoop voor je dat je gelukkig gaat worden met Wanda
wat ik ten zeerste betwijfel trouwens
Me2, als het de droeftoeters maar niet zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor nu vind ik het allemaal prima, ben altijd voor het andere team i.p.v. team Sasha/Bern, wie er ook tegen over staat
Ik gun hem wel iets lievers en positievers dan dat vreselijke wichtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is hem al weer vergeten, zie dat niets worden.
Ze heeft dat al eerder op hoor.. ze heeft maanden heel slecht geslapenquote:
Vanaf het wangedrag van Marciano, eerst richting Jeff, daarna richting Babet, mogen van mij de Bro's eruit. Daar nog bij, familie van elkaar in die loods is al niet eerlijk. Dus weg met die 2. Om Ruppi vaak erg kunnen lachen, maar dat geklef met Imi ook wel zat, dus heb niets met die 4. Bern en Sasha mogen er van mij ook uit, Erik ook en Mirthe,.,.. tja die fladdert overal door, maar voor mij geen lievelingetje. ben ik nog iemand vergeten? #teamWendy dusquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus ben je ook indirect voor de deelnemers die Wendy steunen. Alleen komt ze er niet, dus moet ze binnen boord gehouden worden.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:50 schreef ChocoFan het volgende:
Je was mijn mattie zegt Isaac tegen Jasper.
Ik weet het, vind hem eng, die tijd nu weg kapen bij Jasper ook, bah, erg naar mannetje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:52 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ach ies heeft geen zin, vanavond weet jasper al wat je net a;;emaal te melden had
Niet alleen zij...het leken wel vier gekken..en dan nu gaat Isaac praten tegen Jasper, ik was je maat hequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:53 schreef realkijkers het volgende:
Daar begrijp ik ook niets van.
Waar komt dat vandaan? Die drang bij immadin en Rupi om zo vals te zijn nare dingen te roepen. Dat na trappen?
Geen idee, misschien deden ze dit al eerder maar zagen we dat dan niet omdat er nog meer mensen waren, ik vind de meeste daar vals en achterbaks en hypocriet, ik vertrouw niemand daar. Dat hoeft ook niet want zij moeten mij vermaken. Tis tv.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:53 schreef realkijkers het volgende:
Waar komt dat vandaan? Die drang bij immadin en Rupi om zo vals te zijn nare dingen te roepen. Dat na trappen?
Dat is de juiste benaming voor dit gedrochtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:50 schreef xdiashalizx het volgende:
Kijk Ice nu tegen Japie, broer, je hebt de wedstrijd verloren, hoort erbij....blablabla...we gaan dit en dat doen als we buiten zijn.
Vuile huichelaar...![]()
![]()
![]()
Misschien deden ze dat altijd al, dit soort natrappen met iedereen tav de verliezers Wat een gedrochten al die kandidaten. Ik kijk niet meer..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, misschien deden ze dit al eerder maar zagen we dat dan niet omdat er nog meer mensen waren, ik vind de meeste daar vals en achterbaks en hypocriet, ik vertrouw niemand daar. Dat hoeft ook niet want zij moeten mij vermaken. Tis tv.En dat is vanmiddag weer gelukt.
Spel en loods leven kan Isaac scheiden van elkaar. Hij trainde Jasper.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:52 schreef xdiashalizx het volgende:
Ongelooflijk hoe iemand 2 gezichten kan laten zien.
Straks binnen met z'n bro's gaat hij weer stoer lopen doen...
Niet aan ergeren, tis tv. vermaak. Zie het zo, scheelt een hoop ellende voor jezelf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien deden ze dat altijd al, dit soort natrappen met iedereen tav de verliezers Wat een gedrochten al die kandidaten. Ik kijk niet meer..
Eerst nog afscheid nemen van Jasper zijn foto op het grote scherm, moet goed in beeld komen uiteraard.quote:
afscheidsfilmpjes met de highlights draaien ze altijd na exitquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eerst nog afscheid nemen van Jasper zijn foto op het grote scherm, moet goed in beeld komen uiteraard.
Sorry maar vind dat zo stijlloos! Een beetje respectquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:02 schreef ChocoFan het volgende:
Rupie nog ff zuigen, had jouw foto kunnen zijn he imi en toen zei hij nog iets en toen, jeehee, jeeeheee. juichend dus. Niet te hard maar hard genoeg voor de rest om te horen.
Zo is Rupert toch altijd al geweest.. het is gewoon een valse relnicht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:53 schreef realkijkers het volgende:
Zeker stijlloos maar toch vermaak ik me wel een beetje met dit gedoe.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:03 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Sorry maar vind dat zo stijlloos! Een beetje respect
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vanaf het wangedrag van Marciano, eerst richting Jeff, daarna richting Babet, mogen van mij de Bro's eruit. Daar nog bij, familie van elkaar in die loods is al niet eerlijk. Dus weg met die 2. Om Ruppi vaak erg kunnen lachen, maar dat geklef met Imi ook wel zat, dus heb niets met die 4. Bern en Sasha mogen er van mij ook uit, Erik ook en Mirthe,.,.. tja die fladdert overal door, maar voor mij geen lievelingetje. ben ik nog iemand vergeten? #teamWendy dus
Oh ik durfde het weer niet te zeggen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo is Rupert toch altijd al geweest.. het is gewoon een valse relnicht.
Van Ima snap ik het wel dat hij even boos was en Rupert is inderdaad gewoon altijd al een vals en naar persoon geweest.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo is Rupert toch altijd al geweest.. het is gewoon een valse relnicht.
Ik mag het hopen want was retesaai de laatste dagen/tijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hopelijk zet dit gedoe de boel wel een beetje op scherp ....
Laat dr wat fake-berichten van achter bedenken zodat de boys niet meer mogen sporten of zo ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:05 schreef Judiwi het volgende:
Wat doet die Sasha stoer. Is dat nieuw. Een nieuwe droeftoeter muts.
Maar weet je zij doen het nu hardop en Sasha doet het achter iemands rug.. en ja zo zijn ze allemaal. We hebben nu iedereen daar zijn mening horen geven en allemaal hebben ze minder leuke dingen gezegd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Van Ima snap ik het wel dat hij even boos was en Rupert is inderdaad gewoon altijd al een vals en naar persoon geweest.
Hebben ze in de loods net ook meegekregen. Wendy en Sasha zijn er boos over. Het is ook gewoon dom....Rupie en Ima blijven de volgende.
Juist.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar weet je zij doen het nu hardop en Sasha doet het achter iemands rug.. en ja zo zijn ze allemaal. We hebben nu iedereen daar zijn mening horen geven en allemaal hebben ze minder leuke dingen gezegd.
We moeten ook niet vergeten dat ze en in een spel zitten en allemaal willen winnen want het gaat om heel veel geld. Ze proberen allemaal hun eigen hachje te redden en ja daar moeten ze soms dan wat harder spelen. Maar ze doen het allemaal en sommige doen dat door het hardop te zeggen en anderen doen het achterbaks.
Dat is toch gewoon weer een bullshit wat vanmorgen de ronde deed daar. Waarom zouden ze dat doen? Dan slapen ze zelf toch ook niet..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
Rupie en Imi zouden de afgelopen dagen expres hebben gehoest in de nacht omdat Jasper daar niet tegen kon. Wendy weet het niet zeker.
Dat ze dus mensen wakker maken of wakker willen houden om ze moe te maken voor eventuele eliminaties.
Heb het ook gemist. Als er wat online staat let me know.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, eliminatie helaas gemist, ben nu aan het terugkijken ....![]()
Wat een valse honden die vier, en wat valt die Imadiddin door de mand zeg ...![]()
![]()
Ze zijn wel vaak laat wakker nog volgens mij en als Jasper daarvan wakker wordt, tis een spel, ik zie iemand dat wel doen ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon weer een bullshit wat vanmorgen de ronde deed daar. Waarom zouden ze dat doen? Dan slapen ze zelf toch ook niet..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
Rupie zegt nu dat als ie dat stokkie uit zijn mond had gehaald dat ie het dan misschien beter had gedaan.
Wel zeker benieuwd naar de begin uitleg. Meen toch vaag te herinneren dat er niet op de uitspraak gelet zou worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb het ook gemist. Als er wat online staat let me know.
Heb alleen random midden in de opdracht wat gezien, maar duurde te lang en moest weg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:13 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Wel zeker benieuwd naar de begin uitleg. Meen toch vaag te herinneren dat er niet op de uitspraak gelet zou worden.
Ik had daar ook al aan gedacht, was dat hele stokkie ook al spuugzat, is niet origineel dus stel je niet zo aan kakkerlak, gelukkig nu van verlost. Dat geknaag op een stokkie heel de dag.quote:
Ik ben ook blij dat hij weg isquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had daar ook al aan gedacht, was dat hele stokkie ook al spuugzat, is niet origineel dus stel je niet zo aan kakkerlak, gelukkig nu van verlost. Dat geknaag op een stokkie heel de dag.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar weet je zij doen het nu hardop en Sasha doet het achter iemands rug.. en ja zo zijn ze allemaal. We hebben nu iedereen daar zijn mening horen geven en allemaal hebben ze minder leuke dingen gezegd.
We moeten ook niet vergeten dat ze en in een spel zitten en allemaal willen winnen want het gaat om heel veel geld. Ze proberen allemaal hun eigen hachje te redden en ja daar moeten ze soms dan wat harder spelen. Maar ze doen het allemaal en sommige doen dat door het hardop te zeggen en anderen doen het achterbaks.
Jasper boeide mij ook niet. Ook geen hekel aan of zo.quote:
Ohja ik ook welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik geniet van deze sasha monologen
lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:20 schreef cinsan het volgende:
lees op fb dat sas de boodschappen heeft verwijderd
janet op de stip was een valse streek van sasha en bern. Die verlulden hun groepsinfo toen door aan marcianoquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:20 schreef kater1 het volgende:
Sasha is kwaad maar ook verdrietig. Ze leek een betere band te hebben met Jappie dan met Bern. Maar ik blijf erbij dat ze stom gedaan hebben, met Imi op de stip te zetten. Inschattingsfout. Net als toen met Janet.
Dat vind ik ook en heb ik eerder al gezegd.. maar dan nog ik gunde hem de pot niet en ben blij dat hij weg is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:19 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Jasper boeide mij ook niet. Ook geen hekel aan of zo.
maar de manier waarop dit is gegaan spoort niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Begin met de uitleg zit er ook bij .....![]()
[ afbeelding ]
Eliminatie Jasper - Imadiddin - 8 augustus 2023.Toppertje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
showquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:26 schreef lojanda het volgende:
Babette heeft ook een lijst gekregen voor op het kantoor.. met allemaal mooie glitters erop zoals ze had gevraagd. Isaac heeft het mooi gemaakt.. wat hij hij toch een hekel aan Babette
[ afbeelding ]
Eliminatie Jasper - Imadiddin - 8 augustus 2023.En weer bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zei de eerste dag dat ze manager was dat ze een stelling zou plaatsen voor wc papier en nog wat andere huishoudelijke dingen maar heeft dat nog steeds niet gedaan en het wc papier was toen al bijna op. Geen idee waarom ze dat niet heeft gedaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:28 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hier had ze het wel over daarstraks op kantoor tegen Bern.
Moet je straks even luisteren wat hij na de eliminatie er allemaal uitkraamt ....quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Mooi, Ima er nog in. Gun het hem wel. Karma
Goede zet van Sasha.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:31 schreef woxxel het volgende:
Sasja heeft de boodschappen verwijderd. Ze zei. Laat ze maar verhongeren. Ze vond t respectloos hoe ze al vretend aan kwamen lopen terwijl er bijna niets is
Als een ware stalker bijt hij zich in zijn prooi vast om niet meer los te laten…en dan komt Thijs Zeeman langs…quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:21 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben het in de keuken over Indisch eten en hoe lekker dat is. Erik zegt dat hij vijf keerden de week nasi eet. Zijn natuurlijk van die kant en klare maaltijden met babi pangang erbijIsaac vraagt heb je dan Indisch bloed.. nog niet zegt Erik.. waarop Mirthe roept ik heb wel Indisch bloed. Erik loopt naar haar toe en probeert flirterig te vragen of ze ergens om vraagt
![]()
![]()
Die man denkt echt nog dat ze dat zegt omdat ze interesse heeft
[ afbeelding ]
Eliminatie Jasper - Imadiddin - 8 augustus 2023.Werkt niet bij mij. Moet inloggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal het iets met opluchting te maken hebben? Ik oordeel niet meteen op wat uitspraken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Moet je straks even luisteren wat hij na de eliminatie er allemaal uitkraamt ....
Viesssmad en zuuur. Wat laat ze zich kennen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:31 schreef woxxel het volgende:
Sasja heeft de boodschappen verwijderd. Ze zei. Laat ze maar verhongeren. Ze vond t respectloos hoe ze al vretend aan kwamen lopen terwijl er bijna niets is
Opluchting is prima, maar dit was respectloos en stijlloos, laf natrappen ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Zal het iets met opluchting te maken hebben? Ik oordeel niet meteen op wat uitspraken.
Of eindelijk een manager die dat zootje een keer aanpakt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Viesssmad en zuuur. Wat laat ze zich kennen!
Prik ik doorheen. Van beide kanten komen er uitingen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Opluchting is prima, maar dit was respectloos en stijlloos, laf natrappen ...
Marciano is wel het domste van het stel ja. Snap ook geen reet van hun keuze voor Ima. Iemand die een universitaire studie heeft gedaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Vind het jammer dat Jappie weg is, maar vond het oiok een bijzondere keuze om voor Ima te gaan en niet voor Marciano. Die was er 100% uitgevlogen. Dus eigen schuld en het bekende dikke bult.
Begrijp dat ook niet, het is bijna verdacht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Vind het jammer dat Jappie weg is, maar vond het oiok een bijzondere keuze om voor Ima te gaan en niet voor Marciano. Die was er 100% uitgevlogen. Dus eigen schuld en het bekende dikke bult.
Dus heeft Ima het perfect gedaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Marciano is wel het domste van het stel ja. Snap ook geen reet van hun keuze voor Ima. Iemand die een universitaire studie heeft gedaan.
Sowieso beinvloeding van achter. Alleen bij de uitspraak.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijp dat ook niet, het is bijna verdacht.
nope.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus heeft Ima het perfect gedaan.
Mwah, ik vond de arbitrage discutabel, maar soit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus heeft Ima het perfect gedaan.
En Kienea ken ik ook niet......quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:45 schreef realkijkers het volgende:
[..]
nope.
afghastan was ook niet goed. maar volgens Talpa wel
Belachelijk, wie denk ze dat ze is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:31 schreef woxxel het volgende:
Is nog aan het opladen zo nog een keertje proberenquote:
Oma heeft ook landen verkeerd uitgesproken daar werd niets van gezegdquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Mwah, ik vond de arbitrage discutabel, maar soit.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oma heeft ook landen verkeerd uitgesproken daar werd niets van gezegd
Ik snap het echt niet, waarom de een er wel op pakken en de ander niet.quote:
Manipulatiequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, waarom de een er wel op pakken en de ander niet.
Dat dus!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:49 schreef woxxel het volgende:
Ima en Jasper wisten alletwee alle vlaggen.
Alleen bij imi werd niet gelet op uitspraak en bij Jasper wel.
Als je op zo'n manier moet winnen zou ik niet zo uitsloven, alsof ie echt gewonnen heeft.
T was anders geweest als ze hadden gezegd, jammer dat ie t zo heeft moeten winnen.
Imi is een klootzak met z'n schijnheilige houding t hele jaar door
Helemaal mee eens, die heeft vandaag voor mij helemaal afgedaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:49 schreef woxxel het volgende:
Ima en Jasper wisten alletwee alle vlaggen.
Alleen bij imi werd niet gelet op uitspraak en bij Jasper wel.
Als je op zo'n manier moet winnen zou ik niet zo uitsloven, alsof ie echt gewonnen heeft.
T was anders geweest als ze hadden gezegd, jammer dat ie t zo heeft moeten winnen.
Imi is een klootzak met z'n schijnheilige houding t hele jaar door
Laatste tv-uitzending ergens midden oktober.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:48 schreef Dotteke het volgende:
Vreem Babette op tv nog gewoon in EJVJL te zien
Ik kan je sowieso adviseren niet teveel te geloven wat je niet zelf gezien of gehoord hebt. Men heeft veel fantasie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:52 schreef tonja het volgende:
Mirthe heeft dus wel doorgegeven dat Ima genomineerd zou worden. Tenminste, als ik de COS moet geloven.
Zou ook eens naar haar eigen vriendje moeten kijken.. die belegd zijn boterhammen ook dubbel terwijl het beleg bijna op is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:31 schreef woxxel het volgende:
Mooi, en het hem van te voren even melden, gele kaarten incoming ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:58 schreef engine het volgende:
Er is een plan om volgende keer op Marciano te gaan.
bern is bang dat als ze marciano kiezen, marciano tegen bern wil spelen......quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
Of vriendje Bern in het vervolg wél Sasjes keuze wil volgen.. Bern is een beetje eigenwijsjes
Ik was ook verbaasd over zijn uitval naar Jasper dat hij respectloos naar het land zou zijn waarvan hij de naam niet goed uitsprak. Wtf is dat voor een onzin en wat heeft het met het spel te maken. En het venijn dat erachter zat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik was net even op de andere stream en daar waren de plakstrips (rup&ima) wat een arrogantie heeft die Ima gekregen zeg.pppffff
Nou ik snap dat Bern daar doodsbang voor isquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:59 schreef Adat231 het volgende:
[..]
bern is bang dat als ze marciano kiezen, marciano tegen bern wil spelen......
ben blij dat we dit nu weten. had dat nooit gedachtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd over zijn uitval naar Jasper dat hij respectloos naar het land zou zijn waarvan hij de naam niet goed uitsprak. Wtf is dat voor een onzin en wat heeft het met het spel te maken. En dat venijn wat erachter zat.
Hij liet echt wel even een maskertje vallen daar.
ja duidelijk dat hij die 2 ballen die hij ooit in zijn broek had aan sasha gedoneerd heeftquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ik snap dat Bern daar doodsbang voor is
Hij begon net over dat het respectloos was tegen hem .. hij als buitenlander kan niet niet allesgoed uitspreken...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd over zijn uitval naar Jasper dat hij respectloos naar het land zou zijn waarvan hij de naam niet goed uitsprak. Wtf is dat voor een onzin en wat heeft het met het spel te maken. En het venijn dat erachter zat.
Hij was boos omdat Jasper over zijn uitspraak begon te klagen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd over zijn uitval naar Jasper dat hij respectloos naar het land zou zijn waarvan hij de naam niet goed uitsprak. Wtf is dat voor een onzin en wat heeft het met het spel te maken. En het venijn dat erachter zat.
Nee hoor dat is door Jasper zelf verteld. Hij zat op het biljart en Isaac vroeg op wie ze gingen en Jasper zei zelf dat ze op Ima gingen. Ik dacht nog je moest eens eten dat die groep op hem gingenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:52 schreef tonja het volgende:
Mirthe heeft dus wel doorgegeven dat Ima genomineerd zou worden. Tenminste, als ik de COS moet geloven.
Nu welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:58 schreef engine het volgende:
Er is een plan om volgende keer op Marciano te gaan.
En Mirthe krijgt er de schuld vanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee hoor dat is door Jasper zelf verteld. Hij zat op het biljart en Isaac vroeg op wie ze gingen en Jasper zei zelf dat ze op Ima gingen. Ik dacht nog je moest eens eten dat die groep op hem gingen
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu welhadden ze beter vandaag al kunnen doen
Dit dus, ik heb toen nog geschreven dat ik het vreemd vond dat Japie het doorvertelde.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee hoor dat is door Jasper zelf verteld. Hij zat op het biljart en Isaac vroeg op wie ze gingen en Jasper zei zelf dat ze op Ima gingen. Ik dacht nog je moest eens eten dat die groep op hem gingen
Ik heb het zelf gehoord op dat moment en er is volgens mij ook nog een cap van waarop je het kan liplezen dat Jasper het tegen Isaac zegt.quote:
Juist.. en zo worden er verhalen de wereld in gezonden die niet kloppenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit dus, ik heb toen nog geschreven dat ik het vreemd vond dat Japie het doorvertelde.
Daarom zei ik er ook bij 'als ik de COS moet geloven'quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Juist.. en zo worden er verhalen de wereld in gezonden die niet kloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |