Wat dan en waar en met wie?quote:
We gaan het zien wordt wel lastig denk ik🙂quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom moeten ze eruit voor ze tegenover Wendy komen te staan
Droomsap van jan willemquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:24 schreef realkijkers het volgende:
wat mocht merthe niet zeggen maar deed ze toch? wat was dat voor spul?
Het is ook slechts een mening, geen voorspellingquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:25 schreef Clasientje het volgende:
[..]
We gaan het zien wordt wel lastig denk ik🙂
Weet ik 😁quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Het is ook slechts een mening, geen voorspelling
Volgens mij zei ze droomsap, en omdat dat 'verboden' is in NL en ze het niet meer mochten hebben zal de afspraak bestaan dat ze het ook niet meer ter sprake mochten brengenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:26 schreef realkijkers het volgende:
[..]
De echte substantie...
dat mompelde ze, meende ik.
Voor nu vind ik het allemaal prima, ben altijd voor het andere team i.p.v. team Sasha/Bern, wie er ook tegen over staatquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik had geen voorkeur, maar als je op uitspraak gaat letten, moet dat voor allebei. Het gaat wel om veel geld wat er te winnen is.
Gedrag van Imi valt me heel erg tegen en valt voor mij daarmee wel door de mand
Ik zou niet weten met wie? Ja ze heeft wat gezoend met Kenzy en misschien een beetje met haar gefriemeld maar jij doet net of ze daar wilde platte seks heeft gehadquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:24 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja dahaag je ziet en leest zelf toch ook genoeg hier
Wat? En Immi sprak ze allemaal perfect uit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Imi ja. Jasper eruit om een foute uitspraak van een land.
Djibouti.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |