Of eindelijk een manager die dat zootje een keer aanpakt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Viesssmad en zuuur. Wat laat ze zich kennen!
Prik ik doorheen. Van beide kanten komen er uitingen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Opluchting is prima, maar dit was respectloos en stijlloos, laf natrappen ...
Marciano is wel het domste van het stel ja. Snap ook geen reet van hun keuze voor Ima. Iemand die een universitaire studie heeft gedaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Vind het jammer dat Jappie weg is, maar vond het oiok een bijzondere keuze om voor Ima te gaan en niet voor Marciano. Die was er 100% uitgevlogen. Dus eigen schuld en het bekende dikke bult.
Begrijp dat ook niet, het is bijna verdacht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Vind het jammer dat Jappie weg is, maar vond het oiok een bijzondere keuze om voor Ima te gaan en niet voor Marciano. Die was er 100% uitgevlogen. Dus eigen schuld en het bekende dikke bult.
Dus heeft Ima het perfect gedaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Marciano is wel het domste van het stel ja. Snap ook geen reet van hun keuze voor Ima. Iemand die een universitaire studie heeft gedaan.
Sowieso beinvloeding van achter. Alleen bij de uitspraak.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijp dat ook niet, het is bijna verdacht.
nope.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus heeft Ima het perfect gedaan.
Mwah, ik vond de arbitrage discutabel, maar soit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus heeft Ima het perfect gedaan.
En Kienea ken ik ook niet......quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:45 schreef realkijkers het volgende:
[..]
nope.
afghastan was ook niet goed. maar volgens Talpa wel
Belachelijk, wie denk ze dat ze is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:31 schreef woxxel het volgende:
Sasja heeft de boodschappen verwijderd. Ze zei. Laat ze maar verhongeren. Ze vond t respectloos hoe ze al vretend aan kwamen lopen terwijl er bijna niets is
Is nog aan het opladen zo nog een keertje proberenquote:
Oma heeft ook landen verkeerd uitgesproken daar werd niets van gezegdquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Mwah, ik vond de arbitrage discutabel, maar soit.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oma heeft ook landen verkeerd uitgesproken daar werd niets van gezegd
Ik snap het echt niet, waarom de een er wel op pakken en de ander niet.quote:
Manipulatiequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, waarom de een er wel op pakken en de ander niet.
Dat dus!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:49 schreef woxxel het volgende:
Ima en Jasper wisten alletwee alle vlaggen.
Alleen bij imi werd niet gelet op uitspraak en bij Jasper wel.
Als je op zo'n manier moet winnen zou ik niet zo uitsloven, alsof ie echt gewonnen heeft.
T was anders geweest als ze hadden gezegd, jammer dat ie t zo heeft moeten winnen.
Imi is een klootzak met z'n schijnheilige houding t hele jaar door
Helemaal mee eens, die heeft vandaag voor mij helemaal afgedaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:49 schreef woxxel het volgende:
Ima en Jasper wisten alletwee alle vlaggen.
Alleen bij imi werd niet gelet op uitspraak en bij Jasper wel.
Als je op zo'n manier moet winnen zou ik niet zo uitsloven, alsof ie echt gewonnen heeft.
T was anders geweest als ze hadden gezegd, jammer dat ie t zo heeft moeten winnen.
Imi is een klootzak met z'n schijnheilige houding t hele jaar door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |