abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210209241
Spoilers!
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:38:02 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210209270
Wij gingen vroeger ook altijd naar de Landal en Center parcs achtige parken.
Wat ik als kind het leukst vond was toch altijd de hoeveelheid andere kinderen, altijd en overal vriendjes maken.
Zwemparadijs en huisje met een sauna waren wel het toppunt van luxe toen :D

Ergens rond begin tiener periode voor het eerst naar het buitenland, en daar gingen we ook altijd in bungalowparkjes _O_ Menorca O+
pi_210209280
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Je moeder klinkt ook wel alsof ze een enorm minderwaardigheidscomplex had zeg. Dat zijn vaak mensen die het nodig zijn andere mensen onderuit te halen om zichzelf maar beter te voelen. Ik vraag me af waar al haar psychische problemen vandaan komen. Weet je iets over haar jeugd?
Ze heeft zeker geen minderwaardigheidscomplex. Ze vindt zichzelf het meest superieure wezen dat op deze aardbol rondloopt. Het probleem is dat niet iedereen het daar mee eens is. Mensen behandelen haar alsof ze ieder ander mens is. Daarom is ze de hele dag bezig om anderen af te kraken en zichzelf op te hemelen.

Ik weet genoeg over haar jeugd. Die is niet echt heel bijzonder op zich. Behalve dat ze sinds kleins af aan (spaties?) al conflicten had met iedereen in haar omgeving.
Spoilers!
pi_210209294
Voor website b&b en P haar klus & meubeldingen ga ik voor een web 1.0 site. Voornamelijk omdat ik geen zin meer heb om iedere twee a drie jaar de hele bups te moeten migreren vanwege het wegvallen van support op de gebruikte drupal versie. En de bakkerij heeft wekelijkse content, de b&b niet.
La derecha oprime, la izquierda libera
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:41:56 #5
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210209308
quote:
2s.gif Op maandag 7 augustus 2023 15:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ik had hem gezien ja :D

Zelf niet zo van de revzilla filmpjes, iets te veel poging tot topgear met een veel te groot team er achter.

Ik volg wel itchyboots, fortnine, en squidtips. En dandan the fireman voor crash evaluaties.
Ik kan die ichyboots dan weer niet uitstaan.

Deze gast _O_
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_210209323
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:41 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Ik kan die ichyboots dan weer niet uitstaan.

Deze gast _O_
Ed March is geniaal ja :D zowel de little Willy afleveringen als de oudere met zijn toenmalige partner. Kamperen en ijsvissen in Canada. De gevangen vis bevroren voor ze de camera er op hadden. De camping branders onder de scooter moeten zetten omdat de olie te dik was en ze niet wilde starten :D
pi_210209380
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:05 schreef borisz het volgende:
Wij gingen altijd naar Nivonhuizen. :+.
Heb nog nooit in een Centerparks gezeten. Wel 1x in Zeeland midweeks van een andere toko.
Nivon O+
We hebben hier een mooi Nivonhuis in de buurt. Ben er wel eens geweest, maar niet dat ik als kind daar kwam.

Wij gingen gewoon rondtrekken door Frankrijk, niks geboekt, geen vast plan. Van camping naar camping en af en toe wildkamperen tussendoor.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210209384
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ze heeft zeker geen minderwaardigheidscomplex. Ze vindt zichzelf het meest superieure wezen dat op deze aardbol rondloopt. Het probleem is dat niet iedereen het daar mee eens is. Mensen behandelen haar alsof ze ieder ander mens is. Daarom is ze de hele dag bezig om anderen af te kraken en zichzelf op te hemelen.

Ik weet genoeg over haar jeugd. Die is niet echt heel bijzonder op zich. Behalve dat ze sinds kleins af aan (spaties?) al conflicten had met iedereen in haar omgeving.
"Gewoon" narcisist dus :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210209449
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:06 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Je, precies. Vermaak voor iedereen :). Waar zitten jullie nu?

Ik vind het zelf ook niet heel vervelend om in zo'n zwembad bezig te zijn met Marijn. Huttenheugte was erg leuk begin dit jaar; straks naar Heijderbos. Benieuwd hoe hij het vind.

Verder alles goed hier. Nienke is een rustige baby. Weinig gedoe. Het is vooral wennen aan het ritme met Marijn er bij. Gelukkig vind hij haar erg lief en leuk. Weinig jaloezie te merken. Als ze huilt rent hij naar haar toe om een kusje te geven. W

Ik heb wel in overleg met teamleider besloten een week langer thuis te blijven. Voor mijn eigen rust. Dus ik heb nu nog 3 weken vrij.
Wat fijn dat alles lekker loopt, dat is jullie wel gegund! Heel goed om nog even thuis te zijn. Mijn vrouw had zes weken verlof en dat was geweldig. Deze tijd krijg je nooit meer terug, zeker niet als het je laatste baby is.

Wij zitten in de buurt van Winterberg nu. Voor mijn vrouw is het altijd fijn om de Heimat aan te doen ;)

Update vanuit het zwemparadijs: groot! Alle stoelen zijn geclaimd met een handdoekje alsof het Torremolinos is. Het waarom ontgaat me want er zit niemand. Het lijkt allemaal schoon. Er zijn grote familie kleedkamers en overal aankleedkussen met luieremmers en boxen ^O^ Het leven is wel uitdagend met een baby die na twee uur wakker wel weer wil slapen en om de drie uur honger heeft, maar dat is het thuis ook :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210209462
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]
"Gewoon" narcisist dus :+
Narcisten zijn juist heel kwetsbaar en krenkbaar :P
pi_210209507
Ik zit trouwens heel hard een all inclusive op Mallorca te overwegen dus ik ben sowieso af denk ik :+

Weliswaar anders dan Lucky ben ik ook opgevoed met 'hoe het hoort' en ik vind het heel bevrijdend met daar precies niets meer van aan te trekken ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 08-08-2023 14:18:53 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:03:50 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210209532
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:50 schreef sigme het volgende:

[..]
Nivon O+
We hebben hier een mooi Nivonhuis in de buurt. Ben er wel eens geweest, maar niet dat ik als kind daar kwam.

Wij gingen gewoon rondtrekken door Frankrijk, niks geboekt, geen vast plan. Van camping naar camping en af en toe wildkamperen tussendoor.
Mijn ouders zijn per toeval via via bij Nivon terecht gekomen. Beste vriend pa lag op sterven 1993 of 1994 oid. En we gingen die zomer niet naar Frankrijk. En in die vakantie ging die vriend inderdaad dood. Dat was vanuit Friesland op en neer naar Amsterdam voor de uitvaart. Ik en mijn broertje werden die dag bij oma gedropt en eind vd middag weer terug naar Friesland (één-west, om precies te zijn).

Ik heb in ieder huis behalve die in Dordrecht (op een eiland in de Biesbosch) overnacht.

Latere jaren zijn we ook in Duitsland naar diverse Naturfreundehausen geweest.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:07:45 #13
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_210209572
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wat fijn dat alles lekker loopt, dat is jullie wel gegund! Heel goed om nog even thuis te zijn. Mijn vrouw had zes weken verlof en dat was geweldig. Deze tijd krijg je nooit meer terug, zeker niet als het je laatste baby is.

Wij zitten in de buurt van Winterberg nu. Voor mijn vrouw is het altijd fijn om de Heimat aan te doen ;)

Update vanuit het zwemparadijs: groot! Alle stoelen zijn geclaimd met een handdoekje alsof het Torremolinos is. Het waarom ontgaat me want er zit niemand. Het lijkt allemaal schoon. Er zijn grote familie kleedkamers en overal aankleedkussen met luieremmers en boxen ^O^ Het leven is wel uitdagend met een baby die na twee uur wakker wel weer wil slapen en om de drie uur honger heeft, maar dat is het thuis ook :')
:D.

Hoe vind de baby het lawaai? Dat viel mij vorige keer wel op: zo'n zwemkoepel is echt enorm lawaaiig. Nienke gaat ook gewoon mee "zwemmen" (in het 32 graden bad of de baby float :+), dus ben wel benieuwd hoe dat verder gaat werken.

Het is voor ons echt het laatste kind overigens. Ik ben er wel klaar mee, met alle medische dingen er omheen. Ik wil het afsluiten en verder gaan.
pi_210209624
Ik zat dus eindelijk eens te yoga'en. Komt er een luid hinnikend paard voorbij. Vrij normaal, de paarden van de buren zijn erg hecht en missen elkaar als ze alleen op stap gaan. Paar minuten later galoppeert dat paard, zonder berijder, heel hard de andere kant op. Zit ik daar zen te zijn.

Toch maar even opgestaan en de deur geopend. De eigenaar kwam uitgeput langsrennen. Ze was niet gevallen, paard is waarschijnlijk onderweg naar huis. En inderdaad, de volledige paardenploeg stond inmiddels naar elkaar te hinniken aan het gesloten hek.

Plattelandsleven O+
Spoilers!
pi_210209632
Qua websites wij hebben er 2 (betaalde omdat naam) bij https://www.yola.com/ al jaaaaaren.
Zulke fijne mensen daar, we krijgen meteen hulp via mail als we vragen hebben. Helpen ons stap voor stap met dingen.
We wilden meer fotospace op https://paulentrudie.nl/ maar niet heel veel meer betalen, en kregen bijv omdat we al zolang bij ze zijn een leuke prijsdeal.
Wij zijn erg tevreden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 08-08-2023 12:33:27 ]
pi_210209642
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zat dus eindelijk eens te yoga'en. Komt er een luid hinnikend paard voorbij. Vrij normaal, de paarden van de buren zijn erg hecht en missen elkaar als ze alleen op stap gaan. Paar minuten later galoppeert dat paard, zonder berijder, heel hard de andere kant op. Zit ik daar zen te zijn.

Toch maar even opgestaan en de deur geopend. De eigenaar kwam uitgeput langsrennen. Ze was niet gevallen, paard is waarschijnlijk onderweg naar huis. En inderdaad, de volledige paardenploeg stond inmiddels naar elkaar te hinniken aan het gesloten hek.

Plattelandsleven O+
O+
pi_210209671
Wij zijn vaak in Sporthuis Centrum huisjes geweest, zowel zelf als puber als zelf als ouders met kleine kinderen.
Later Centerparcs.
Hele familie eigenlijk wel vaak, altijd leuk.

We hadden toen ik kind was een stacaravan in Heerewaarden (met speedboot voor op de maas en waterskies O+ ) voor de weekenden, omdat mijn ouders een zaak hadden.
Ik denk ook een soort compensatie van mijn vader naar mijn moeder toe, dan had ze toch iets van een stukje tuin omdat hij het nodig vond het hele gezin van een groot huis met tuin naar een bovenhuisje te verhuizen ivm die zaak die hij kocht.

Fijn te horen @Anthraxx dat het goed gaat

Fijne vak @Clubsoda
pi_210209713
Ik ben nog nooit in een CenterParcs/Landal park geweest. En ik heb één keer gekampeerd, toen ik 16 was, met vrienden, op vlieland. Vond het fantastisch O+. Op hockeykampen ook wel in een tent geslapen, maar dat is niet echt kamperen. We gingen met kerst, voorjaarsvakantie en Pasen skieën in een appartement, in de zomer iets van 3 weken naar Frankrijk meestal, ook een keer Italië, in een huisje/appartement. En in de herfstvakantie meestal naar Spanje, ook appartement. Van de jaren die ik me kan herinneren in elk geval. En van mn 7e-12e woonde mn vader in Londen, toen gingen we deel vd schoolvakanties daarheen op vakantie. Ook vaak op vakantie geweest naar Bali.. toen we nog in Jakarta woonden :+ (tot ik 3.5j was). Daar kan ik me precies niks van herinneren helaas.

Maar ik had kamperen of Centerparcs als kind wss ook fantastisch gevonden. We zaten nu vaak in de zomer wel in de buurt van vrienden, dus dan zagen we die wel met enige regelmaat, maar verder moesten mn broertje en ik ons vooral met elkaar vermaken.
pi_210209886
Vakantie in september naar Karpathos begint nu echt vaste vormen aan te nemen. We konden de vliegtuigstoelen voor de heenreis nu al reserveren en vastleggen. *O*
pi_210209902
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben nog nooit in een CenterParcs/Landal park geweest. En ik heb één keer gekampeerd, toen ik 16 was, met vrienden, op vlieland. Vond het fantastisch O+. Op hockeykampen ook wel in een tent geslapen, maar dat is niet echt kamperen. We gingen met kerst, voorjaarsvakantie en Pasen skieën in een appartement, in de zomer iets van 3 weken naar Frankrijk meestal, ook een keer Italië, in een huisje/appartement. En in de herfstvakantie meestal naar Spanje, ook appartement. Van de jaren die ik me kan herinneren in elk geval. En van mn 7e-12e woonde mn vader in Londen, toen gingen we deel vd schoolvakanties daarheen op vakantie. Ook vaak op vakantie geweest naar Bali.. toen we nog in Jakarta woonden :+ (tot ik 3.5j was). Daar kan ik me precies niks van herinneren helaas.

Maar ik had kamperen of Centerparcs als kind wss ook fantastisch gevonden. We zaten nu vaak in de zomer wel in de buurt van vrienden, dus dan zagen we die wel met enige regelmaat, maar verder moesten mn broertje en ik ons vooral met elkaar vermaken.
Wow :D
Jammer dat je je dat dan niet herinnert he.

Ik ben pas op mijn 39e echt wat meer buiten NL gaan kijken, toen ik g leerde kennen.
pi_210210014
Christus in zijn scootmobiel, wat zijn sommige broodrecepten in blogs toch een oneindige verzameling bullshit zeg. Een buurvrouw heeft een deurstopper gebakken, en ik heb haar het recept gevraagd, maar ik kan er gewoon geen pap van maken.

Sowieso altijd een soort alchemie met het desem doen, een paar dagen lang. :{
pi_210210069
Gebakken deurstopper ? _O-
pi_210210085
Familievakanties waren altijd ergens in Europa, in een huisje. Na een verregende kampeervakantie in Friesland waren mijn ouders er KLAAR mee.
Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk, Joegoslavië. Soms ook een groepsreis.

Veel Center Parcs gedaan omdat het standaard jaarlijkse reisje met een vriendengroep was. Drie gezinnen met in totaal 13 personen in een 10 persoons huisje proppen O+ Zwemmen, wandelen en standaard een volleybalcompetitie. Mooie tijden. Nu echt te duur voor wat je er krijgt.

Dagje begon vandaag rustig. Uitslapen, beetje werken, beetje rommelen. En toen kwam kater op de bankleuning liggen. Hijgen, open bekje, bewegend tongetje, snel ademen, kwijlen. Beetje alsof hij een haarbal kwijt wilde. Maar geen tekenen van kokhalzen, wel hulpeloos starende oogjes ;( en zijn slijmvliezen zijn me te bleek. Dus voor vanmiddag maar een semi spoed afspraak gemaakt, ik vertrouw het niet.
Kunnen ze meteen naar zijn gebit kijken (waar ik dit weekend een updatefoto over had gestuurd :') )
Gelukkig lijkt hij nu weer rustiger te ademen. Maar aaien zet de prrr niet aan en dat is zeer ongebruikelijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210210499
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:07 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
:D.

Hoe vind de baby het lawaai? Dat viel mij vorige keer wel op: zo'n zwemkoepel is echt enorm lawaaiig. Nienke gaat ook gewoon mee "zwemmen" (in het 32 graden bad of de baby float :+), dus ben wel benieuwd hoe dat verder gaat werken.

Het is voor ons echt het laatste kind overigens. Ik ben er wel klaar mee, met alle medische dingen er omheen. Ik wil het afsluiten en verder gaan.
Dat kan ik me heel goed voorstellen, lijkt me heel prettig om dat nare hoofdstuk te sluiten en te genieten van jullie kinderen. Voor ons is het Ook de laatste, alleen al omdat ik echt te oud ben :P

Geluid viel me erg mee. Als je niet direct naast het bad zit, dan hoor je het gegil niet en wordt het een soort white noise :+ hij is inmiddels wel uitgeteld overigens :O
pi_210210533
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

Dagje begon vandaag rustig. Uitslapen, beetje werken, beetje rommelen. En toen kwam kater op de bankleuning liggen. Hijgen, open bekje, bewegend tongetje, snel ademen, kwijlen. Beetje alsof hij een haarbal kwijt wilde. Maar geen tekenen van kokhalzen, wel hulpeloos starende oogjes ;( en zijn slijmvliezen zijn me te bleek. Dus voor vanmiddag maar een semi spoed afspraak gemaakt, ik vertrouw het niet.
Kunnen ze meteen naar zijn gebit kijken (waar ik dit weekend een updatefoto over had gestuurd :') )
Gelukkig lijkt hij nu weer rustiger te ademen. Maar aaien zet de prrr niet aan en dat is zeer ongebruikelijk.
-O-

Hoe is het met Nox @Candaasje?
Spoilers!
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:59:35 #26
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210210724
Basis GGZ uitgespeeld *O* en nu doorverwezen naar schematherapie -O-

Geen beeld bij wat dat inhoudt maar daar heb ik nog wel weer even de tijd voor gezien de wachtlijsten. Wat kut is dat joh.
pi_210210917
Omg ik ben zwaar onder de indruk van de clubbeschrijving van Center Parcs. Ben er volgens mij 1x geweest met Where the Wild Things Are en heb niet de indruk dat er zo véél was.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210210922
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:59 schreef gcjoel het volgende:

Geen beeld bij wat dat inhoudt maar daar heb ik nog wel weer even de tijd voor gezien de wachtlijsten. Wat kut is dat joh.
Heb je nu ook een basis GGZ certificaat? *) Wachtlijsten -O- Hoelang is de schatting?

Ik werd gisteren gebeld door een bekkenfysiotherapeut. Ik was al bijna vergeten dat ik op de wachtlijst stond _O- Volgens mij ben ik in april bij de gynaecoloog geweest en toen ook gebeld voor een afspraak.

Ik kreeg gisteren een enorme zak met andijvie in mijn handen gedrukt van een collega. Uit de tuin. Leek meer zand dan andijvie (de kluit zat er ook nog aan). Ik heb net een enorme salade gemaakt van de helft, maar oh wat is die andijvie lekker O+ Hij is wat bitter! Net als vroeger. Yum.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210210953
quote:

-O- schematherapie is wel een mooie therapievorm vind ik en gaat een stap dieper dan 10 sessie bggz.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:17:02 #30
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210210959
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Heb je nu ook een basis GGZ certificaat? *) Wachtlijsten -O- Hoelang is de schatting?

Ik werd gisteren gebeld door een bekkenfysiotherapeut. Ik was al bijna vergeten dat ik op de wachtlijst stond _O- Volgens mij ben ik in april bij de gynaecoloog geweest en toen ook gebeld voor een afspraak.

Ik kreeg gisteren een enorme zak met andijvie in mijn handen gedrukt van een collega. Uit de tuin. Leek meer zand dan andijvie (de kluit zat er ook nog aan). Ik heb net een enorme salade gemaakt van de helft, maar oh wat is die andijvie lekker O+ Hij is wat bitter! Net als vroeger. Yum.
3 maanden dacht mijn psych, dus hopelijk dit jaar nog aan de beurt, heb mijn eigen risico toch al op.

Andijvie salade, brrr mij te bitter juist :D
pi_210211019
Wij deden vroeger nooit huisjesparken. Voor mijn moeder was het te duur met vier kinderen en mijn vader doet zulke dingen niet :+ met mijn moeder gingen we naar afgelegen vakantiehuizen in de bergen waar we vooral ons zelf moesten vermaken en veel wandelden. Met.mijn vader naar het huis van oma in Italië en daar was ik enig kind dus nog veel meer mezelf vermaken :+ ik had wel een game boy O+
pi_210211027
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben nog nooit in een CenterParcs/Landal park geweest. En ik heb één keer gekampeerd, toen ik 16 was, met vrienden, op vlieland. Vond het fantastisch O+. Op hockeykampen ook wel in een tent geslapen, maar dat is niet echt kamperen.
Slaap je ook nooit alleen hmmm? *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210211037
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:17 schreef gcjoel het volgende:

3 maanden dacht mijn psych, dus hopelijk dit jaar nog aan de beurt, heb mijn eigen risico toch al op.

Andijvie salade, brrr mij te bitter juist :D
Gets, 3 maanden. Alle tijd om je in te lezen ja.

(bekkenbodemfysiowachtlijst was 2 maanden... erm, de tijd gaat best snel tegenwoordig, maar april-augustus is toch net iets meer dan 2 maanden)

Als je niet van bitter houdt dan moet je zeker deze andijvie niet hebben :X Het blad was wel super mals O+
pi_210211524
Aangezien jullie hier mijn fotodump geworden zijn, Spock mijn miauwende schaduw (deze week nog met ballen) en de halfdroge tomaten voor de salade van vanavond

pi_210211553
quote:

Ik heb een boek over schematherapie waar ik een hoop aan had, mag je lenen als je wil. Ik kan iig opzoeken hoe het boek heette als ik thuis ben
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:05:52 #36
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210211644
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb een boek over schematherapie waar ik een hoop aan had, mag je lenen als je wil. Ik kan iig opzoeken hoe het boek heette als ik thuis ben
Dat laatste sowieso graag :)
pi_210211683
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dat laatste sowieso graag :)
Ik denk het toch uit m'n hoofd te weten, Patronen doorbreken, van Hannie van Genderen
pi_210211904
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Slaap je ook nooit alleen hmmm? *)
Op hockeykampen sliepen we nooit alleen in een tent nee, altijd met stuk of 10-12 meisjes per tent. Maar dat bedoelde je vast niet O-)
Ik sliep als kampkind wel eens stiekem bij de jongens maar toen was ik braaf en onschuldig dus meer dan zoenen en wat voelen op mn 16e is er niet gebeurd. Als kampleider sliepen we wel gemengd en is er ook wel iets meer gebeurd dan dat ja :+

3 maanden wachtlijst valt me nog best wel mee eigenlijk (maar begrijp ook dat het als lang voelt). Ik sta nu 6 maanden op de wachtlijst en moet er nog minimaal 2 (en waarschijnlijk nog wat langer). Wel eerstelijns. Hopelijk is het toch iets korter dan die drie maanden voor jou @gcjoel! Vervelend dat tweedelijns nodig is, maar hopelijk gaat het je wel helpen!

[ Bericht 9% gewijzigd door vlindertje89 op 08-08-2023 15:42:47 ]
pi_210212003
In de twee uur tussen semi-instorting kat en tijdstip afspraak was kater uiteraard weer veranderd in een hoopje tevreden spinnend bont op schoot.

Dus bij de dierenarts bleek ook alles in orde te zijn. Ze denkt dat hij accuut misselijk was. Weten we dat ook weer voor een volgende keer. Omdat ik er toch was meteen chronische pijnstilling voor zijn artrose besproken en gekregen. En haar zijn bekkie laten opensperren voor fatsoenlijke gebitsfotos. Jammer dat de tandjesspecialist in OK zat, anders was die even binnen gelopen.

Nu weer thuis. Wachtend om vergeven te worden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik denk het toch uit m'n hoofd te weten, Patronen doorbreken, van Hannie van Genderen
Titel en auteur herken ik :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210212051
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
In de twee uur tussen semi-instorting kat en tijdstip afspraak was kater uiteraard weer veranderd in een hoopje tevreden spinnend bont op schoot.

Dus bij de dierenarts bleek ook alles in orde te zijn. Ze denkt dat hij accuut misselijk was. Weten we dat ook weer voor een volgende keer. Omdat ik er toch was meteen chronische pijnstilling voor zijn artrose besproken en gekregen. En haar zijn bekkie laten opensperren voor fatsoenlijke gebitsfotos. Jammer dat de tandjesspecialist in OK zat, anders was die even binnen gelopen.

[..]
Ohh wat fijn om te lezen! En typisch kat uiteraard :+ maar beter dit dan wel iets ernstigs aan de hand natuurlijk!

@Candaasje ik was ook nog benieuwd hoe het met Nox is. Wat een zorgen.

@Sarabi doet me denken aan jou, hoe gaat het sinds de laatste wat betere glucosemeting?
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:51:03 #41
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210212152
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Super, heb hem via Vinted gevonden en gekocht :D
Kan ik in ieder geval alvast lezen erover.
pi_210212351
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Goed voor elkaar!
Mijn schematherapeut kende het boek ook en heeft het als een soort kapstok gebruikt om de hele therapie aan op te hangen, gaf het voor mij een heel duidelijke structuur en richting. Dat was wel fijn want ik doe het niet zo goed op heel zweverige/abstracte dingen.
Dus wie weet heb je er ook wat aan als je straks aan de beurt bent :Y
pi_210212574
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:41 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ohh wat fijn om te lezen! En typisch kat uiteraard :+ maar beter dit dan wel iets ernstigs aan de hand natuurlijk!

@:Candaasje ik was ook nog benieuwd hoe het met Nox is. Wat een zorgen.

@:Sarabi doet me denken aan jou, hoe gaat het sinds de laatste wat betere glucosemeting?
Hier gaat het goed :) alles is iets rustiger geworden.
De kat lijkt ook wat beter in zijn vel te zitten. Hopelijk volgen er nog meer goede metingen.
pi_210213086
Over zweverig gesproken, kijkt iemand hier B&B vol liefde?
Wij zijn aan het bingen omdat we een video abbootje hebben genomen om het terug te kijken tot we 'bij' zijn.
My god die Walter en zijn vrouwen :D
Ik vind het een smakelijk programma voor zo lekker ff tussendoor een uurtje!
pi_210213087
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:51 schreef gcjoel het volgende:

Wat moet je lang wachten joh :*
pi_210213094
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

:D

Fijn dat er niks was!
pi_210213106
Veel corvee gedaan, veel gelezen, veel gerust, paar afl B&BvL gekeken samen en nog een rondje gelopen net.
Mooi dagje zo O+
pi_210213326
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 16:59 schreef Blues het volgende:
Over zweverig gesproken, kijkt iemand hier B&B vol liefde?
Wij zijn aan het bingen omdat we een video abbootje hebben genomen om het terug te kijken tot we 'bij' zijn.
My god die Walter en zijn vrouwen :D
Ik vind het een smakelijk programma voor zo lekker ff tussendoor een uurtje!
Echt niet. Wel eens 2 minuten meegekregen en ik voel mij hoogst opgelaten dan. Wat bezielt die mensen om met hun ziel & zaligheid op tv te verschijnen?🙃
De sc hiero is een hoekje waar al voldoende wordt gedeeld.

Binnen en buiten is de eerste aflak gedaan. Kozijnen en deur. Allemaal met een kwast. Want ik had de rollers weggedaan bij schuur opruimen tijdje terug.
Was compleet vergeten, dat er nog geschilderd moest worden. Suf hè :R
En geen zin om daarvoor het dorp uit te rijden.

Zonnetje schijnt, keukendeur staat open en de familie Padje toch maar de deur gewezen. :W
pi_210213345
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 17:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Echt niet. Wel eens 2 minuten meegekregen en ik voel mij hoogst opgelaten dan. Wat bezielt die mensen om met hun ziel & zaligheid op tv te verschijnen?🙃
De sc hiero is een hoekje waar al voldoende wordt gedeeld.

Binnen en buiten is de eerste aflak gedaan. Kozijnen en deur. Allemaal met een kwast. Want ik had de rollers weggedaan bij schuur opruimen tijdje terug.
Was compleet vergeten, dat er nog geschilderd moest worden. Suf hè :R
En geen zin om daarvoor het dorp uit te rijden.

Zonnetje schijnt, keukendeur staat open en de familie Padje toch maar de deur gewezen. :W
Goed bezig ^O^

sc en B&BvL kan je echt niet vergelijken hoor :)
pi_210213355
Wat een rare kattebeesten zijn er toch. Of: rare beesten zijn katten.

De buren zijn terug. De zwarte kat is ook teruggevonden. En d rooie ligt weer in onze achtertuin halfonder de heg. Het gras daar is inmiddels non existent.
pi_210213440
Iedere keer als ik het zie…😂
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210213812
@Clubsoda, hebben de verschillende zones bij Center Parcs ook toffe namen? Dat je dan in huisje Torenvalk 61 ofzo woont? 500 huisjes :o Alleen al voor de infrastructuur en de organisatie wil ik er een keer heen.
Een vriendin van me (die ene) gaat alleen nog maar in appartementen van Center Parcs vanwege de stilte, reinheid en omdat de hond mee kan. Minder gedoe en kosten voor 2 personen dan een huisje, zodoende. Zeurwinkel :D Matig wel dat alle activiteit zo bij elkaar zit. Infrastructureel natuurlijk praktisch, dat wel. Regionalmarkt :D

@AnneX, gewonnen van de grootbank ^O^ Ik wilde nog vragen wat je aan het verven bent maar dat is natuurlijk de nieuwe schuur. Is dat project nou eindelijk bijna klaar? Wat een bevalling is dat geweest.
Spoilers!
pi_210213861
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:12 schreef yinu het volgende:

[..]
Precies dit ja. Zelfstandig ondernemer zijn valt niet mee wat dit betreft. En ik heb altijd het idee gehad dat ik iets gemist heb op het gebied van ‘leren werken’ maar aan de hoeveelheid methodes en goeroes op dat gebied vermoed ik dat echt iedereen maar wat aanrommelt.

Wij hebben een eigen bedrijf waar altijd veel moet gebeuren aan gewone dagelijkse dingen, en de core business met klanten gaat altijd gewoon door. Maar juist die grotere abstractere dingen zijn moeilijk om met een soort van continuïteit te blijven aanpakken. Ik heb soms wel de geest en dan begin ik ergens aan maar als dat grotere klussen zijn is het moeilijk om door te blijven zetten als het wat minder interessante fases kent.
Niet alleen bij minder interessante fases, ook wanneer het dagelijks werk bovengemiddeld veel tijd in beslag neemt. Als de btw gedaan moet worden bijvoorbeeld :X

Maar inderdaad, iedereen rommelt maar wat aan volgens mij. Ik probeer me bewuster te zijn van hoe dit proces verloopt. Dat zorgt al dat ik iets toekomstgerichter tewerk ga. Afhankelijk van hoe ik me voel, kan ik dus morgenochtend echt aan de cursus beginnen. Wie weet doe ik het nog echt ook.
Spoilers!
pi_210213884
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voor website b&b en P haar klus & meubeldingen ga ik voor een web 1.0 site. Voornamelijk omdat ik geen zin meer heb om iedere twee a drie jaar de hele bups te moeten migreren vanwege het wegvallen van support op de gebruikte drupal versie. En de bakkerij heeft wekelijkse content, de b&b niet.
Web 1.0 is voor mij niet afdoende, dat was @Blues en golfer hebben ook niet. Ik heb een aantal websites in Wordpress gebouwd en dat gaat me best goed af. Ik ben alleen niet meer echt up to date in mijn kennis. Ik heb er wel zin in ook. Ik moet er alleen nog even mee beginnen.
Spoilers!
pi_210213925
Op dinsdag werk ik tot 12u, want ik heb de middag nodig om ervoor te zorgen dat mijn liefste eind van de middag naar zijn werk kan vertrekken. Maar dan moet ik dus 's avonds nog kantoorwerken. Dat is nu. Ik heb niet zo'n zin :')
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210213930
quote:

Balen joh. Ik ken een aantal mensen die zeer veel baat gehad hebben bij schematherapie. Hoop dat je wachtlijst snel gaat.

@Isabeau, zo'n lange wachtlijst bij de bekkenfysio! Mij is vorige week verteld dat ze in september plek heeft. Ben benieuwd.
Spoilers!
pi_210214036
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 17:58 schreef sigme het volgende:
Op dinsdag werk ik tot 12u, want ik heb de middag nodig om ervoor te zorgen dat mijn liefste eind van de middag naar zijn werk kan vertrekken. Maar dan moet ik dus 's avonds nog kantoorwerken. Dat is nu. Ik heb niet zo'n zin :')
Misschien kan je je werk nog even uitstellen door ons te vertellen wat je liefste allemaal in zijn koelbox heeft gekregen O-)
Spoilers!
pi_210214106
Eerste 2 uur enorm druk spreekuur gehad. Wel fijn veel mensen kunnen helpen of geruststellen. Daarna even bij gekletst met de vertalers (ook asielzoekers) en we hadden meteen even de tijd om mijn IT gebeuren te regelen. Als het goed is kan ik nu alles en kan ook overal bij.

Fijn dat poes het weer doet @Cat-astrophe Schrik op internationale Kattendag. En ook fijn dat poes bij @Sarabi ook lijkt op te knappen.
Elin gaat morgen naar de DA. Voor de apk en bloedonderzoek voor de schildklier. Ze mag vanaf 0.00 uur niet eten, ik verwacht een slapeloze nacht voor mezelf.

Is het de laatste dag als heer voor Spock @LeeHarveyOswald?

Wij gingen tot mijn 10e naar Terschelling met vakantie. Vrienden van mijn grootouders hadden daar een paar huisjes en ieder gezin ging 2 weken daarheen. Wij hadden geen auto in het begin, dus ging er een grote hutkoffer met Van Gend en Loos met van alles en wij met de trein. Daarna gingen wij naar een vakantiehotel in Oostenrijk, naar wat later goede vrienden van mijn ouders werden. Zowel mijn zus als broer en schoonzus gaan daar nog regelmatig naar toe. Vanaf mijn 17e ben ik eigenlijk altijd met groepsreizen op vakantie geweest. Meestal alleen, soms met vrienden. Maar alleen vind ik toch leuker. Op 1 reis na heb ik het altijd heel fijn gehad met mijn mede reisgenoten.

B&B kijk ik niet. Het eerste seizoen dacht ik "leuk" tot bleek dat het 6 weken lang iedere avond 1,5 uur was (corona tijd volgens mij). Dat was wel zoveel kijk "werk" dat ik meteen gestopt ben. Ik lees af en toe in een krant een update en soms hebt ik het even aanstaan maar net als @AnneX begrijp ik het voor geen meter dat je je ziel en zaligheid blootlegt op TV en ook maar moet afwachten hoe ze het editten. En het komt mij ook zo nep en gescript over.

Gisteren door m'n rug gegaan. Gisteravond ging het nog wel maar vanochtend uit bed stappen was hard werken en nu doet én bewegen én stilzitten pijn, net even op bed gelegen en dat brengt ook geen verlichting.
We have far more in common than that which devides us..
pi_210214288
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Is het de laatste dag als heer voor Spock @LeeHarveyOswald?
Ik weet niet of de term 'heer' er één is die ik voor Terror Tinus zou gebruiken :D Maar nee, een weekje nog. Bij alles wat hij doet roept P nu "JE BALLEN GAAN ER AF". Ik wordt er zelf ook een beetje bang van :')
pi_210214600
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 18:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Misschien kan je je werk nog even uitstellen door ons te vertellen wat je liefste allemaal in zijn koelbox heeft gekregen O-)
:D

Er staat nu een query te stampen, dus ik ben aan het werk ;)

Hij heeft een standaardpakket mee:
1 bak broodjes van vers broodbakmachinebrood:
• dubbel met boter & pindakaas
• enkel met boter & kaas
• enkel met mayo & kaas
• enkel met boter & kaas & ham
• dubbel met hummus (kant en klaar, ik wil 'm niet dood hebben :+)

1 bak zuivel met daarin een grote en een kleine bak
• 150gr bessen, 50gr banaan, 250gr vette kwark, havermout, pompoenpit en nog wat mix notenpittenzaden
• 1 lange vinger, in de lengte doormidden als bodem, dan een laag rijstepap, dan een laag pruimencompote

1 bak pastasalade (zelfgemaakt, levensgevaarlijk natuurlijk)
• 140 gr gekookte volkorenpasta (70gr droog)
• wat fijngesneden ham van eigen vark
• 200 gr kleine tomaatjes
• klein blikje mis doperwten/mais/paprika
• ~ 100 gr feta
• kwak humus

1 bakje salade:
• ijsbergsla, gegrilde paprika (uit pot), gekookt ei

flesje melk
flesje water

Nou, nu maar eens kijken wat de SQL heeft opgeleverd
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:06:49 #61
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210215027
Kom ik aanzetten met mijn 4 volkoren boterhammetjes met (vandaag) oude kaasspread…
pi_210215061
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:06 schreef MadMaster het volgende:
Kom ik aanzetten met mijn 4 volkoren boterhammetjes met (vandaag) oude kaasspread…
Ik hoop dat je daar geen 30 à 36 uur mee hoeft te doen?
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:13:08 #64
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210215113
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 17:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:clubsoda, hebben de verschillende zones bij Center Parcs ook toffe namen? Dat je dan in huisje Torenvalk 61 ofzo woont? 500 huisjes :o Alleen al voor de infrastructuur en de organisatie wil ik er een keer heen.
Een vriendin van me (die ene) gaat alleen nog maar in appartementen van Center Parcs vanwege de stilte, reinheid en omdat de hond mee kan. Minder gedoe en kosten voor 2 personen dan een huisje, zodoende. Zeurwinkel :D Matig wel dat alle activiteit zo bij elkaar zit. Infrastructureel natuurlijk praktisch, dat wel. Regionalmarkt :D

@:annex, gewonnen van de grootbank ^O^ Ik wilde nog vragen wat je aan het verven bent maar dat is natuurlijk de nieuwe schuur. Is dat project nou eindelijk bijna klaar? Wat een bevalling is dat geweest.
Nee, wel lollige dierenplaatjes -voor de kinderen vermoed ik - van vogels en eekhoorns. Ik weet alleen niet welk diertje wij hebben dus het maakt weinig indruk. De Regionalmarkt was een tegenvaller, bijna alles was dicht, waaronder de wafelkraam :{ Er was een kraampje met een treurige meneer met braadworsten, een standje met zelfgenaaide kinderbroekjes, iets met alcohol en een linksdraaiende mevrouw met breiwerken. Op het 'zomerplein' trad een veertiger met hippe schoenen op, hij zong en speelde gitaar. Voorbij kwamen Ironic en het onvermijdelijke Wonderwall. Ik vertelde mijn grote telg, die van plan is muzikant te worden maar iedere vorm van repeteren hiervoor vermijdt, dat de kans groter is dat hij als muzikant zo eindigt dan dat hij Wacken uitverkoopt, maar dat deerde hem niet: 'hij heeft er toch ook lol in?'. Tja :+

Het publiek dat buiten door de regen sjouwt met hun kinderen is weer heel anders dan de zwemparadijs-mensen. Sowieso zijn outdoor-Duitsers lollig. Onder de zes jaar en onder de 15 graden dient men een muts te dragen. Met sterren, strepen of stippen. We troffen een kind met een 'modderbroek', regenjas, sjaal en muts. Ik voelde me bijna slecht dat ik weliswaar het weerbericht had gelezen maar geen muts mee heb genomen voor mij kaalhoofdige baby. In het zwembad troffen we een gezin met drie kinderen dat dienovereenkomstig de wereld aan spullen meesleepte maar ook een föhn. Je moet wel met droge haren naar huis want natte haren zijn de duivel :Y

De pizza die we bestelden was matig. De sla kwam in een recyclebare bak en zo bespaarden we drie euro plastictax. Binnenkort proberen we de pizzeria in het dorp. Dat kan best twee keer in een week, mijn zoon at onze laatste vakantie elke dag pizza O-)

Ah kijk, ik had nog niet aan de vakantie-met-honden-niche gedacht. Er zijn hier trouwens overal afgezette hondenstukjes om hun behoefte te doen. ^O^ Hoe je de hond met samengeknepen billen naar het veldje dirigeert, weet ik niet.

Je kan hier vanuit het hotel met een loopbrug naar de Market Dome. Als je wil (en geen hond hebt) hoef je de hele week niet naar buiten O+

Oh ja, we meldden vandaag dat de wastafel in een van de badkamers niet goed doorliep. Binnen een uur stond er een vriendelijke meneer op de stoep die het in 5 minuten fixte. De onderhoudsauto's rijden ook voortdurend rond hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door Clubsoda op 08-08-2023 19:34:28 ]
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:15:11 #66
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210215125
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik hoop dat je daar geen 30 à 36 uur mee hoeft te doen?
Euh, nee…
Maar ik heb nu wel door dat je lief niet even een avonddienst aan het draaien is.
Sorry, ik had geen idee. Maar het bereidde voedselpakket klinkt zeer aantrekkelijk…
pi_210215195
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:15 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Euh, nee…
Maar ik heb nu wel door dat je lief niet even een avonddienst aan het draaien is.
Sorry, ik had geen idee. Maar het bereidde voedselpakket klinkt zeer aantrekkelijk…
Wat doe jij eigenlijk zoal in het dagelijks leven? Voor de kost bedoel ik dan he?
Ik zit in de IT, dat leek me al wel duidelijk :Y)
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:29:30 #68
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210215279
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:20 schreef sigme het volgende:

[..]
Wat doe jij eigenlijk zoal in het dagelijks leven? Voor de kost bedoel ik dan he?
Ik zit in de IT, dat leek me al wel duidelijk :Y)
Dat je in de IT zit, had ik al eerder begrepen
Hier dus ook IT.

Ben begonnen met websites bouwen vanaf midden 90'er jaren en ben daarna langzaam de proceskant opgegaan.

Heb jarenlang Problem-, Beschikbaarheid- en Keten(beschikbaarheid)beheer gedaan. Hou me nu bezig met de regie op onze hosting provider als koppelpunt tussen hen en de business, die de eigenaar is van de applicaties zelf. Daarnaast ben ik de vraagbaak voor alle ITIL proceseigenaren, onder de noemer 'Kennis Management'…
pi_210215334
Oe, ITIL. Respect :D
Ik moest ooit een HBO-diploma halen; BI-Kort. In de avonduren. Daar zat een college ITIL tussen. Dat was te zwaar, we vielen daadwerkelijk fysiek in slaap. Elke les opnieuw :+
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:40:37 #70
63722 z80
I fink you freaky
pi_210215421
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:21 schreef Clubsoda het volgende:
Wij deden vroeger nooit huisjesparken. Voor mijn moeder was het te duur met vier kinderen en mijn vader doet zulke dingen niet :+ met mijn moeder gingen we naar afgelegen vakantiehuizen in de bergen waar we vooral ons zelf moesten vermaken en veel wandelden. Met.mijn vader naar het huis van oma in Italië en daar was ik enig kind dus nog veel meer mezelf vermaken :+ ik had wel een game boy O+
Ik ben dus niet de enige in deze SC die de parken nooit van binnen gezien heeft.
Ook bij ons was er het geld niet voor. We gingen ergens in de middel of niets naar een ferienwohnung.
En toen we wat ouder waren dagtochtjes door Nederland. Op zoek naar allerlei kleine of aparte musea.
Heel veel van Nederland en het directe grensgebied met Duitsland gezien.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:42:33 #71
63722 z80
I fink you freaky
pi_210215439
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:33 schreef sigme het volgende:
Ik moest ooit een HBO-diploma halen; BI-Kort. In de avonduren. Daar zat een college ITIL tussen. Dat was te zwaar, we vielen daadwerkelijk fysiek in slaap. Elke les opnieuw :+
Mag je na de ITIL je eens gaan wagen aan Prince2. Wat een ramp is dat. Gelukkig in een keer het papiertje gehaald. Maar dat was 1 keer en nooit meer.
pi_210215460
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:42 schreef z80 het volgende:

[..]
Mag je na de ITIL je eens gaan wagen aan Prince2. Wat een ramp is dat. Gelukkig in een keer het papiertje gehaald. Maar dat was 1 keer en nooit meer.
Oh, ik heb ooit bij KPN een poging gedaan. Toen dacht ik nog dat ik projectmanager ofzo wou worden.
Dat was een vergissing.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:48:13 #73
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210215521
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:33 schreef sigme het volgende:
ITIL klinkt en is op zich misschien niet sexy.
Het leggen van verbanden tussen enerzijds de verschillende operationele processen en anderzijds de strategische/tactische processen vind ik wel leuk en dan kom je er een heel eind mee.

Wel grappig dat je BI, waar jij je volgens mij mee bezig houdt, noemt.
Ter ondersteuning van mijn functies ben ik gaandeweg zelf meer in gaan zetten op BI, bij gebrek aan kennis daarover bij anderen. Beetje tegen de stroom inzwemmen vind ik vaak wel leuk…
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:51:32 #74
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210215592
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:42 schreef z80 het volgende:

[..]
Prince2 is mijn ding ook niet.
Heb ooit ook mijn TMAP papiertje behaald, ook zoiets saais…
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:55:23 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_210215671
Ik heb mijn ITIL certificaat ;(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210215719
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:48 schreef MadMaster het volgende:

[..]
ITIL klinkt en is op zich misschien niet sexy.
Het leggen van verbanden tussen enerzijds de verschillende operationele processen en anderzijds de strategische/tactische processen vind ik wel leuk en dan kom je er een heel eind mee.

Wel grappig dat je BI, waar jij je volgens mij mee bezig houdt, noemt.
Ter ondersteuning van mijn functies ben ik gaandeweg zelf meer in gaan zetten op BI, bij gebrek aan kennis daarover bij anderen. Beetje tegen de stroom inzwemmen vind ik vaak wel leuk…
HBO BI-Kort, daar stond de BI voor Bedrijfskundige Informatica :+
Ik zit nu inderdaad in de BI, maar dan de Business Intelligence

Als tester zwem ik vaak tegen de stroom in, ongeacht m'n domein. Mijn specialiteit, naast mierenneuken en betweteren. Ik ben een geboren tester.
pi_210215729
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:51 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Prince2 is mijn ding ook niet.
Heb ooit ook mijn TMAP papiertje behaald, ook zoiets saais…
TMAP, ISTQB

Allemaal certificaathandelaarsaflaten.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:04:24 #78
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210215846
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:55 schreef Troel het volgende:
Ik heb mijn ITIL certificaat ;(
Ben ooit begonnen met ITIL v1.0, toen het nog door 'ontwikkelaar' Pink Elephant geïntroduceerd werd.
Sindsdien is er veel veranderd en heb ik tig update certificaten behaald.
Staat leuk op je CV, maar de praktijk is je beste leermeester…
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:05:09 #79
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210215858
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:58 schreef sigme het volgende:

[..]
HBO BI-Kort, daar stond de BI voor Bedrijfskundige Informatica :+
Ik zit nu inderdaad in de BI, maar dan de Business Intelligence

Als tester zwem ik vaak tegen de stroom in, ongeacht m'n domein. Mijn specialiteit, naast mierenneuken en betweteren. Ik ben een geboren tester.
Ik heb wel wat posts over je werk gezien en die karakter eigenschappen haalde ik er wel uit.
Ik hou daar wel van…
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:08:17 #80
63722 z80
I fink you freaky
pi_210215915
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:04 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ben ooit begonnen met ITIL v1.0, toen het nog door 'ontwikkelaar' Pink Elephant geïntroduceerd werd.
Sindsdien is er veel veranderd en heb ik tig update certificaten behaald.
Staat leuk op je CV, maar de praktijk is je beste leermeester…
Daar heb ik ook de eerste ITIL training met papiertje van gehad. Later nog een keer bij een of andere bedrijf de ITIL foundation moeten doen.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:10:53 #81
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210215958
Ik kijk nu al 2 dagen fossielen zoek filmpjes op YouTube dus nu wil ik fossielen zoeken _O-

We gaan over 2.5 week op vakantie en hebben nog geen bestemming dus er zijn opties. :D
Maar ik wil wel echt mooi weer, en dat beperkt de opties toch wel ;(
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:14:28 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210216007
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:10 schreef gcjoel het volgende:
Ik kijk nu al 2 dagen fossielen zoek filmpjes op YouTube dus nu wil ik fossielen zoeken _O-

We gaan over 2.5 week op vakantie en hebben nog geen bestemming dus er zijn opties. :D
Maar ik wil wel echt mooi weer, en dat beperkt de opties toch wel ;(
Gewoon op FOK! blijven, zitten alleen nog maar fossielen hier B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_210216019
Heetwijf *G*
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:15:29 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210216021
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:08 schreef z80 het volgende:

[..]
Daar heb ik ook de eerste ITIL training met papiertje van gehad. Later nog een keer bij een of andere bedrijf de ITIL foundation moeten doen.
Ja lekker toch, wordt nog altijd veel gevraagd, terwijl het vooral logisch nadenken is op verschillende laagjes.
Ik hou er stiekem wel van

Zijn er ook nog DAMA-DMBOK figuren hier? :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:18:28 #85
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210216063
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zo hallo, zeg dat wel :o
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:18:57 #86
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210216073
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:15 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja lekker toch, wordt nog altijd veel gevraagd, terwijl het vooral logisch nadenken is op verschillende laagjes.

Wel de basis gelezen, ken/begrijp het uitgangspunt dat ik soms ook wel moet gebruiken, maar nooit examen in gedaan…
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:19:23 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210216080
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:15 schreef Blues het volgende:
Heetwijf *G*
I rest my case :7.

Hoi bloessie :*.
Get woke, go broke!
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:20:03 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210216093
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Zo hallo, zeg dat wel :o
FOK! is net als Facebook, voor boomers :').
Get woke, go broke!
pi_210216137
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Die hangen wel rondom ons en dringen zich op. Ik bok terug (8>
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:23:13 #90
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210216157
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]
FOK! is net als Facebook, voor boomers :').
Dank je ;(
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:26:09 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210216199
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dank je ;(
Graag gedaan *).

Het is ook allemaal lastig bij te houden natuurlijk, voor je het weet is er weer iets cutting edge en 2 dagen later is het weer oud nieuws :').

Threads bijv B-).
Get woke, go broke!
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:28:26 #92
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210216247
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Graag gedaan *).

Het is ook allemaal lastig bij te houden natuurlijk, voor je het weet is er weer iets cutting edge en 2 dagen later is het weer oud nieuws :').

Threads bijv B-).
Ik probeer het gewoon niet meer. #oud
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:29:54 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210216285
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:28 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik probeer het gewoon niet meer. #oud
Sja, hoort er voor mij toch allemaal een beetje bij, dat soort dingen volgen. Maar je mist er niet veel aan hoor :P.
Get woke, go broke!
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:31:41 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210216333
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:22 schreef sigme het volgende:

[..]
Die hangen wel rondom ons en dringen zich op. Ik bok terug (8>
Ik moet ook altijd aan 'opbokken' denken, al ben ik wel 'zo'n zeikwief' tegenwoordig :D
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:33:46 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210216374
Is 'vette kwark' trouwens 10% vet of nog vetter?

Vroeg ik mij bij stukje teruglezen af :T
pi_210216475
Als je dat aan pubers vraagt is het lekkere kwark :+

Nais man, chill!
pi_210216705
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:33 schreef Molo het volgende:
Is 'vette kwark' trouwens 10% vet of nog vetter?

Vroeg ik mij bij stukje teruglezen af :T
Ik prefereer de Duitse versie:

40% Fett i.Tr.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:58:12 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_210216826
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]
HW O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210216875
@Clubsoda, die mutsen en föhns _O- Dit doet me denken aan Joegoslavische moeders en oma's. Die zijn bij werkelijk alles bang voor nierverkoudheid _O- Je mag niet op een betonnen muurtje zitten wegens het risico op nierverkoudheid, niezen is waarschijnlijk nierverkoudheid, jas open leidt tot nierverkoudheid. Bij onze Servische vriend en zijn Joego-vrienden was dat echt een veelvoorkomend ding thuis.

Wonderwall, hij weet duidelijk wat er bij zijn baan wordt verwacht. Reactie van kind ^O^
Spoilers!
pi_210217265
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:clubsoda, die mutsen en föhns _O- Dit doet me denken aan Joegoslavische moeders en oma's. Die zijn bij werkelijk alles bang voor nierverkoudheid _O- Je mag niet op een betonnen muurtje zitten wegens het risico op nierverkoudheid, niezen is waarschijnlijk nierverkoudheid, jas open leidt tot nierverkoudheid. Bij onze Servische vriend en zijn Joego-vrienden was dat echt een veelvoorkomend ding thuis.

Wonderwall, hij weet duidelijk wat er bij zijn baan wordt verwacht. Reactie van kind ^O^
Nierverkoudheid O+ wat een concept! Net als de mysterieuze Duitse 'Kreislauf'. Je kan van veel dingen Kreislauf krijgen. In Zuid Tirol staat het 'Biowetterbericht' in de krant. Dan waait de Föhn en dan krijg je hoofdpijn maar het is wel een goed moment om je tomaten water te geven O+
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:20:09 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210217269
quote:
80s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:51 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik prefereer de Duitse versie:
[ afbeelding ]
40% Fett i.Tr.

SPOILER
Aha! Lekker man, goed voor een beste bak voer. Klinkt lekker voor toetjes :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')