abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210209241
Spoilers!
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:38:02 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210209270
Wij gingen vroeger ook altijd naar de Landal en Center parcs achtige parken.
Wat ik als kind het leukst vond was toch altijd de hoeveelheid andere kinderen, altijd en overal vriendjes maken.
Zwemparadijs en huisje met een sauna waren wel het toppunt van luxe toen :D

Ergens rond begin tiener periode voor het eerst naar het buitenland, en daar gingen we ook altijd in bungalowparkjes _O_ Menorca O+
pi_210209280
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Je moeder klinkt ook wel alsof ze een enorm minderwaardigheidscomplex had zeg. Dat zijn vaak mensen die het nodig zijn andere mensen onderuit te halen om zichzelf maar beter te voelen. Ik vraag me af waar al haar psychische problemen vandaan komen. Weet je iets over haar jeugd?
Ze heeft zeker geen minderwaardigheidscomplex. Ze vindt zichzelf het meest superieure wezen dat op deze aardbol rondloopt. Het probleem is dat niet iedereen het daar mee eens is. Mensen behandelen haar alsof ze ieder ander mens is. Daarom is ze de hele dag bezig om anderen af te kraken en zichzelf op te hemelen.

Ik weet genoeg over haar jeugd. Die is niet echt heel bijzonder op zich. Behalve dat ze sinds kleins af aan (spaties?) al conflicten had met iedereen in haar omgeving.
Spoilers!
pi_210209294
Voor website b&b en P haar klus & meubeldingen ga ik voor een web 1.0 site. Voornamelijk omdat ik geen zin meer heb om iedere twee a drie jaar de hele bups te moeten migreren vanwege het wegvallen van support op de gebruikte drupal versie. En de bakkerij heeft wekelijkse content, de b&b niet.
La derecha oprime, la izquierda libera
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:41:56 #5
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210209308
quote:
2s.gif Op maandag 7 augustus 2023 15:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ik had hem gezien ja :D

Zelf niet zo van de revzilla filmpjes, iets te veel poging tot topgear met een veel te groot team er achter.

Ik volg wel itchyboots, fortnine, en squidtips. En dandan the fireman voor crash evaluaties.
Ik kan die ichyboots dan weer niet uitstaan.

Deze gast _O_
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_210209323
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:41 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Ik kan die ichyboots dan weer niet uitstaan.

Deze gast _O_
Ed March is geniaal ja :D zowel de little Willy afleveringen als de oudere met zijn toenmalige partner. Kamperen en ijsvissen in Canada. De gevangen vis bevroren voor ze de camera er op hadden. De camping branders onder de scooter moeten zetten omdat de olie te dik was en ze niet wilde starten :D
pi_210209380
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:05 schreef borisz het volgende:
Wij gingen altijd naar Nivonhuizen. :+.
Heb nog nooit in een Centerparks gezeten. Wel 1x in Zeeland midweeks van een andere toko.
Nivon O+
We hebben hier een mooi Nivonhuis in de buurt. Ben er wel eens geweest, maar niet dat ik als kind daar kwam.

Wij gingen gewoon rondtrekken door Frankrijk, niks geboekt, geen vast plan. Van camping naar camping en af en toe wildkamperen tussendoor.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210209384
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ze heeft zeker geen minderwaardigheidscomplex. Ze vindt zichzelf het meest superieure wezen dat op deze aardbol rondloopt. Het probleem is dat niet iedereen het daar mee eens is. Mensen behandelen haar alsof ze ieder ander mens is. Daarom is ze de hele dag bezig om anderen af te kraken en zichzelf op te hemelen.

Ik weet genoeg over haar jeugd. Die is niet echt heel bijzonder op zich. Behalve dat ze sinds kleins af aan (spaties?) al conflicten had met iedereen in haar omgeving.
"Gewoon" narcisist dus :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210209449
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:06 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Je, precies. Vermaak voor iedereen :). Waar zitten jullie nu?

Ik vind het zelf ook niet heel vervelend om in zo'n zwembad bezig te zijn met Marijn. Huttenheugte was erg leuk begin dit jaar; straks naar Heijderbos. Benieuwd hoe hij het vind.

Verder alles goed hier. Nienke is een rustige baby. Weinig gedoe. Het is vooral wennen aan het ritme met Marijn er bij. Gelukkig vind hij haar erg lief en leuk. Weinig jaloezie te merken. Als ze huilt rent hij naar haar toe om een kusje te geven. W

Ik heb wel in overleg met teamleider besloten een week langer thuis te blijven. Voor mijn eigen rust. Dus ik heb nu nog 3 weken vrij.
Wat fijn dat alles lekker loopt, dat is jullie wel gegund! Heel goed om nog even thuis te zijn. Mijn vrouw had zes weken verlof en dat was geweldig. Deze tijd krijg je nooit meer terug, zeker niet als het je laatste baby is.

Wij zitten in de buurt van Winterberg nu. Voor mijn vrouw is het altijd fijn om de Heimat aan te doen ;)

Update vanuit het zwemparadijs: groot! Alle stoelen zijn geclaimd met een handdoekje alsof het Torremolinos is. Het waarom ontgaat me want er zit niemand. Het lijkt allemaal schoon. Er zijn grote familie kleedkamers en overal aankleedkussen met luieremmers en boxen ^O^ Het leven is wel uitdagend met een baby die na twee uur wakker wel weer wil slapen en om de drie uur honger heeft, maar dat is het thuis ook :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210209462
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]
"Gewoon" narcisist dus :+
Narcisten zijn juist heel kwetsbaar en krenkbaar :P
pi_210209507
Ik zit trouwens heel hard een all inclusive op Mallorca te overwegen dus ik ben sowieso af denk ik :+

Weliswaar anders dan Lucky ben ik ook opgevoed met 'hoe het hoort' en ik vind het heel bevrijdend met daar precies niets meer van aan te trekken ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 08-08-2023 14:18:53 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:03:50 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210209532
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:50 schreef sigme het volgende:

[..]
Nivon O+
We hebben hier een mooi Nivonhuis in de buurt. Ben er wel eens geweest, maar niet dat ik als kind daar kwam.

Wij gingen gewoon rondtrekken door Frankrijk, niks geboekt, geen vast plan. Van camping naar camping en af en toe wildkamperen tussendoor.
Mijn ouders zijn per toeval via via bij Nivon terecht gekomen. Beste vriend pa lag op sterven 1993 of 1994 oid. En we gingen die zomer niet naar Frankrijk. En in die vakantie ging die vriend inderdaad dood. Dat was vanuit Friesland op en neer naar Amsterdam voor de uitvaart. Ik en mijn broertje werden die dag bij oma gedropt en eind vd middag weer terug naar Friesland (één-west, om precies te zijn).

Ik heb in ieder huis behalve die in Dordrecht (op een eiland in de Biesbosch) overnacht.

Latere jaren zijn we ook in Duitsland naar diverse Naturfreundehausen geweest.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:07:45 #13
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_210209572
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wat fijn dat alles lekker loopt, dat is jullie wel gegund! Heel goed om nog even thuis te zijn. Mijn vrouw had zes weken verlof en dat was geweldig. Deze tijd krijg je nooit meer terug, zeker niet als het je laatste baby is.

Wij zitten in de buurt van Winterberg nu. Voor mijn vrouw is het altijd fijn om de Heimat aan te doen ;)

Update vanuit het zwemparadijs: groot! Alle stoelen zijn geclaimd met een handdoekje alsof het Torremolinos is. Het waarom ontgaat me want er zit niemand. Het lijkt allemaal schoon. Er zijn grote familie kleedkamers en overal aankleedkussen met luieremmers en boxen ^O^ Het leven is wel uitdagend met een baby die na twee uur wakker wel weer wil slapen en om de drie uur honger heeft, maar dat is het thuis ook :')
:D.

Hoe vind de baby het lawaai? Dat viel mij vorige keer wel op: zo'n zwemkoepel is echt enorm lawaaiig. Nienke gaat ook gewoon mee "zwemmen" (in het 32 graden bad of de baby float :+), dus ben wel benieuwd hoe dat verder gaat werken.

Het is voor ons echt het laatste kind overigens. Ik ben er wel klaar mee, met alle medische dingen er omheen. Ik wil het afsluiten en verder gaan.
pi_210209624
Ik zat dus eindelijk eens te yoga'en. Komt er een luid hinnikend paard voorbij. Vrij normaal, de paarden van de buren zijn erg hecht en missen elkaar als ze alleen op stap gaan. Paar minuten later galoppeert dat paard, zonder berijder, heel hard de andere kant op. Zit ik daar zen te zijn.

Toch maar even opgestaan en de deur geopend. De eigenaar kwam uitgeput langsrennen. Ze was niet gevallen, paard is waarschijnlijk onderweg naar huis. En inderdaad, de volledige paardenploeg stond inmiddels naar elkaar te hinniken aan het gesloten hek.

Plattelandsleven O+
Spoilers!
pi_210209632
Qua websites wij hebben er 2 (betaalde omdat naam) bij https://www.yola.com/ al jaaaaaren.
Zulke fijne mensen daar, we krijgen meteen hulp via mail als we vragen hebben. Helpen ons stap voor stap met dingen.
We wilden meer fotospace op https://paulentrudie.nl/ maar niet heel veel meer betalen, en kregen bijv omdat we al zolang bij ze zijn een leuke prijsdeal.
Wij zijn erg tevreden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 08-08-2023 12:33:27 ]
pi_210209642
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zat dus eindelijk eens te yoga'en. Komt er een luid hinnikend paard voorbij. Vrij normaal, de paarden van de buren zijn erg hecht en missen elkaar als ze alleen op stap gaan. Paar minuten later galoppeert dat paard, zonder berijder, heel hard de andere kant op. Zit ik daar zen te zijn.

Toch maar even opgestaan en de deur geopend. De eigenaar kwam uitgeput langsrennen. Ze was niet gevallen, paard is waarschijnlijk onderweg naar huis. En inderdaad, de volledige paardenploeg stond inmiddels naar elkaar te hinniken aan het gesloten hek.

Plattelandsleven O+
O+
pi_210209671
Wij zijn vaak in Sporthuis Centrum huisjes geweest, zowel zelf als puber als zelf als ouders met kleine kinderen.
Later Centerparcs.
Hele familie eigenlijk wel vaak, altijd leuk.

We hadden toen ik kind was een stacaravan in Heerewaarden (met speedboot voor op de maas en waterskies O+ ) voor de weekenden, omdat mijn ouders een zaak hadden.
Ik denk ook een soort compensatie van mijn vader naar mijn moeder toe, dan had ze toch iets van een stukje tuin omdat hij het nodig vond het hele gezin van een groot huis met tuin naar een bovenhuisje te verhuizen ivm die zaak die hij kocht.

Fijn te horen @Anthraxx dat het goed gaat

Fijne vak @Clubsoda
pi_210209713
Ik ben nog nooit in een CenterParcs/Landal park geweest. En ik heb één keer gekampeerd, toen ik 16 was, met vrienden, op vlieland. Vond het fantastisch O+. Op hockeykampen ook wel in een tent geslapen, maar dat is niet echt kamperen. We gingen met kerst, voorjaarsvakantie en Pasen skieën in een appartement, in de zomer iets van 3 weken naar Frankrijk meestal, ook een keer Italië, in een huisje/appartement. En in de herfstvakantie meestal naar Spanje, ook appartement. Van de jaren die ik me kan herinneren in elk geval. En van mn 7e-12e woonde mn vader in Londen, toen gingen we deel vd schoolvakanties daarheen op vakantie. Ook vaak op vakantie geweest naar Bali.. toen we nog in Jakarta woonden :+ (tot ik 3.5j was). Daar kan ik me precies niks van herinneren helaas.

Maar ik had kamperen of Centerparcs als kind wss ook fantastisch gevonden. We zaten nu vaak in de zomer wel in de buurt van vrienden, dus dan zagen we die wel met enige regelmaat, maar verder moesten mn broertje en ik ons vooral met elkaar vermaken.
pi_210209886
Vakantie in september naar Karpathos begint nu echt vaste vormen aan te nemen. We konden de vliegtuigstoelen voor de heenreis nu al reserveren en vastleggen. *O*
pi_210209902
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben nog nooit in een CenterParcs/Landal park geweest. En ik heb één keer gekampeerd, toen ik 16 was, met vrienden, op vlieland. Vond het fantastisch O+. Op hockeykampen ook wel in een tent geslapen, maar dat is niet echt kamperen. We gingen met kerst, voorjaarsvakantie en Pasen skieën in een appartement, in de zomer iets van 3 weken naar Frankrijk meestal, ook een keer Italië, in een huisje/appartement. En in de herfstvakantie meestal naar Spanje, ook appartement. Van de jaren die ik me kan herinneren in elk geval. En van mn 7e-12e woonde mn vader in Londen, toen gingen we deel vd schoolvakanties daarheen op vakantie. Ook vaak op vakantie geweest naar Bali.. toen we nog in Jakarta woonden :+ (tot ik 3.5j was). Daar kan ik me precies niks van herinneren helaas.

Maar ik had kamperen of Centerparcs als kind wss ook fantastisch gevonden. We zaten nu vaak in de zomer wel in de buurt van vrienden, dus dan zagen we die wel met enige regelmaat, maar verder moesten mn broertje en ik ons vooral met elkaar vermaken.
Wow :D
Jammer dat je je dat dan niet herinnert he.

Ik ben pas op mijn 39e echt wat meer buiten NL gaan kijken, toen ik g leerde kennen.
pi_210210014
Christus in zijn scootmobiel, wat zijn sommige broodrecepten in blogs toch een oneindige verzameling bullshit zeg. Een buurvrouw heeft een deurstopper gebakken, en ik heb haar het recept gevraagd, maar ik kan er gewoon geen pap van maken.

Sowieso altijd een soort alchemie met het desem doen, een paar dagen lang. :{
pi_210210069
Gebakken deurstopper ? _O-
pi_210210085
Familievakanties waren altijd ergens in Europa, in een huisje. Na een verregende kampeervakantie in Friesland waren mijn ouders er KLAAR mee.
Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk, Joegoslavië. Soms ook een groepsreis.

Veel Center Parcs gedaan omdat het standaard jaarlijkse reisje met een vriendengroep was. Drie gezinnen met in totaal 13 personen in een 10 persoons huisje proppen O+ Zwemmen, wandelen en standaard een volleybalcompetitie. Mooie tijden. Nu echt te duur voor wat je er krijgt.

Dagje begon vandaag rustig. Uitslapen, beetje werken, beetje rommelen. En toen kwam kater op de bankleuning liggen. Hijgen, open bekje, bewegend tongetje, snel ademen, kwijlen. Beetje alsof hij een haarbal kwijt wilde. Maar geen tekenen van kokhalzen, wel hulpeloos starende oogjes ;( en zijn slijmvliezen zijn me te bleek. Dus voor vanmiddag maar een semi spoed afspraak gemaakt, ik vertrouw het niet.
Kunnen ze meteen naar zijn gebit kijken (waar ik dit weekend een updatefoto over had gestuurd :') )
Gelukkig lijkt hij nu weer rustiger te ademen. Maar aaien zet de prrr niet aan en dat is zeer ongebruikelijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210210499
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:07 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
:D.

Hoe vind de baby het lawaai? Dat viel mij vorige keer wel op: zo'n zwemkoepel is echt enorm lawaaiig. Nienke gaat ook gewoon mee "zwemmen" (in het 32 graden bad of de baby float :+), dus ben wel benieuwd hoe dat verder gaat werken.

Het is voor ons echt het laatste kind overigens. Ik ben er wel klaar mee, met alle medische dingen er omheen. Ik wil het afsluiten en verder gaan.
Dat kan ik me heel goed voorstellen, lijkt me heel prettig om dat nare hoofdstuk te sluiten en te genieten van jullie kinderen. Voor ons is het Ook de laatste, alleen al omdat ik echt te oud ben :P

Geluid viel me erg mee. Als je niet direct naast het bad zit, dan hoor je het gegil niet en wordt het een soort white noise :+ hij is inmiddels wel uitgeteld overigens :O
pi_210210533
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

Dagje begon vandaag rustig. Uitslapen, beetje werken, beetje rommelen. En toen kwam kater op de bankleuning liggen. Hijgen, open bekje, bewegend tongetje, snel ademen, kwijlen. Beetje alsof hij een haarbal kwijt wilde. Maar geen tekenen van kokhalzen, wel hulpeloos starende oogjes ;( en zijn slijmvliezen zijn me te bleek. Dus voor vanmiddag maar een semi spoed afspraak gemaakt, ik vertrouw het niet.
Kunnen ze meteen naar zijn gebit kijken (waar ik dit weekend een updatefoto over had gestuurd :') )
Gelukkig lijkt hij nu weer rustiger te ademen. Maar aaien zet de prrr niet aan en dat is zeer ongebruikelijk.
-O-

Hoe is het met Nox @Candaasje?
Spoilers!
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:59:35 #26
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210210724
Basis GGZ uitgespeeld *O* en nu doorverwezen naar schematherapie -O-

Geen beeld bij wat dat inhoudt maar daar heb ik nog wel weer even de tijd voor gezien de wachtlijsten. Wat kut is dat joh.
pi_210210917
Omg ik ben zwaar onder de indruk van de clubbeschrijving van Center Parcs. Ben er volgens mij 1x geweest met Where the Wild Things Are en heb niet de indruk dat er zo véél was.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210210922
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:59 schreef gcjoel het volgende:

Geen beeld bij wat dat inhoudt maar daar heb ik nog wel weer even de tijd voor gezien de wachtlijsten. Wat kut is dat joh.
Heb je nu ook een basis GGZ certificaat? *) Wachtlijsten -O- Hoelang is de schatting?

Ik werd gisteren gebeld door een bekkenfysiotherapeut. Ik was al bijna vergeten dat ik op de wachtlijst stond _O- Volgens mij ben ik in april bij de gynaecoloog geweest en toen ook gebeld voor een afspraak.

Ik kreeg gisteren een enorme zak met andijvie in mijn handen gedrukt van een collega. Uit de tuin. Leek meer zand dan andijvie (de kluit zat er ook nog aan). Ik heb net een enorme salade gemaakt van de helft, maar oh wat is die andijvie lekker O+ Hij is wat bitter! Net als vroeger. Yum.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210210953
quote:

-O- schematherapie is wel een mooie therapievorm vind ik en gaat een stap dieper dan 10 sessie bggz.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:17:02 #30
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210210959
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Heb je nu ook een basis GGZ certificaat? *) Wachtlijsten -O- Hoelang is de schatting?

Ik werd gisteren gebeld door een bekkenfysiotherapeut. Ik was al bijna vergeten dat ik op de wachtlijst stond _O- Volgens mij ben ik in april bij de gynaecoloog geweest en toen ook gebeld voor een afspraak.

Ik kreeg gisteren een enorme zak met andijvie in mijn handen gedrukt van een collega. Uit de tuin. Leek meer zand dan andijvie (de kluit zat er ook nog aan). Ik heb net een enorme salade gemaakt van de helft, maar oh wat is die andijvie lekker O+ Hij is wat bitter! Net als vroeger. Yum.
3 maanden dacht mijn psych, dus hopelijk dit jaar nog aan de beurt, heb mijn eigen risico toch al op.

Andijvie salade, brrr mij te bitter juist :D
pi_210211019
Wij deden vroeger nooit huisjesparken. Voor mijn moeder was het te duur met vier kinderen en mijn vader doet zulke dingen niet :+ met mijn moeder gingen we naar afgelegen vakantiehuizen in de bergen waar we vooral ons zelf moesten vermaken en veel wandelden. Met.mijn vader naar het huis van oma in Italië en daar was ik enig kind dus nog veel meer mezelf vermaken :+ ik had wel een game boy O+
pi_210211027
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben nog nooit in een CenterParcs/Landal park geweest. En ik heb één keer gekampeerd, toen ik 16 was, met vrienden, op vlieland. Vond het fantastisch O+. Op hockeykampen ook wel in een tent geslapen, maar dat is niet echt kamperen.
Slaap je ook nooit alleen hmmm? *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210211037
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:17 schreef gcjoel het volgende:

3 maanden dacht mijn psych, dus hopelijk dit jaar nog aan de beurt, heb mijn eigen risico toch al op.

Andijvie salade, brrr mij te bitter juist :D
Gets, 3 maanden. Alle tijd om je in te lezen ja.

(bekkenbodemfysiowachtlijst was 2 maanden... erm, de tijd gaat best snel tegenwoordig, maar april-augustus is toch net iets meer dan 2 maanden)

Als je niet van bitter houdt dan moet je zeker deze andijvie niet hebben :X Het blad was wel super mals O+
pi_210211524
Aangezien jullie hier mijn fotodump geworden zijn, Spock mijn miauwende schaduw (deze week nog met ballen) en de halfdroge tomaten voor de salade van vanavond

pi_210211553
quote:

Ik heb een boek over schematherapie waar ik een hoop aan had, mag je lenen als je wil. Ik kan iig opzoeken hoe het boek heette als ik thuis ben
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:05:52 #36
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210211644
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb een boek over schematherapie waar ik een hoop aan had, mag je lenen als je wil. Ik kan iig opzoeken hoe het boek heette als ik thuis ben
Dat laatste sowieso graag :)
pi_210211683
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dat laatste sowieso graag :)
Ik denk het toch uit m'n hoofd te weten, Patronen doorbreken, van Hannie van Genderen
pi_210211904
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Slaap je ook nooit alleen hmmm? *)
Op hockeykampen sliepen we nooit alleen in een tent nee, altijd met stuk of 10-12 meisjes per tent. Maar dat bedoelde je vast niet O-)
Ik sliep als kampkind wel eens stiekem bij de jongens maar toen was ik braaf en onschuldig dus meer dan zoenen en wat voelen op mn 16e is er niet gebeurd. Als kampleider sliepen we wel gemengd en is er ook wel iets meer gebeurd dan dat ja :+

3 maanden wachtlijst valt me nog best wel mee eigenlijk (maar begrijp ook dat het als lang voelt). Ik sta nu 6 maanden op de wachtlijst en moet er nog minimaal 2 (en waarschijnlijk nog wat langer). Wel eerstelijns. Hopelijk is het toch iets korter dan die drie maanden voor jou @gcjoel! Vervelend dat tweedelijns nodig is, maar hopelijk gaat het je wel helpen!

[ Bericht 9% gewijzigd door vlindertje89 op 08-08-2023 15:42:47 ]
pi_210212003
In de twee uur tussen semi-instorting kat en tijdstip afspraak was kater uiteraard weer veranderd in een hoopje tevreden spinnend bont op schoot.

Dus bij de dierenarts bleek ook alles in orde te zijn. Ze denkt dat hij accuut misselijk was. Weten we dat ook weer voor een volgende keer. Omdat ik er toch was meteen chronische pijnstilling voor zijn artrose besproken en gekregen. En haar zijn bekkie laten opensperren voor fatsoenlijke gebitsfotos. Jammer dat de tandjesspecialist in OK zat, anders was die even binnen gelopen.

Nu weer thuis. Wachtend om vergeven te worden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik denk het toch uit m'n hoofd te weten, Patronen doorbreken, van Hannie van Genderen
Titel en auteur herken ik :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210212051
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
In de twee uur tussen semi-instorting kat en tijdstip afspraak was kater uiteraard weer veranderd in een hoopje tevreden spinnend bont op schoot.

Dus bij de dierenarts bleek ook alles in orde te zijn. Ze denkt dat hij accuut misselijk was. Weten we dat ook weer voor een volgende keer. Omdat ik er toch was meteen chronische pijnstilling voor zijn artrose besproken en gekregen. En haar zijn bekkie laten opensperren voor fatsoenlijke gebitsfotos. Jammer dat de tandjesspecialist in OK zat, anders was die even binnen gelopen.

[..]
Ohh wat fijn om te lezen! En typisch kat uiteraard :+ maar beter dit dan wel iets ernstigs aan de hand natuurlijk!

@Candaasje ik was ook nog benieuwd hoe het met Nox is. Wat een zorgen.

@Sarabi doet me denken aan jou, hoe gaat het sinds de laatste wat betere glucosemeting?
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:51:03 #41
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210212152
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Super, heb hem via Vinted gevonden en gekocht :D
Kan ik in ieder geval alvast lezen erover.
pi_210212351
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Goed voor elkaar!
Mijn schematherapeut kende het boek ook en heeft het als een soort kapstok gebruikt om de hele therapie aan op te hangen, gaf het voor mij een heel duidelijke structuur en richting. Dat was wel fijn want ik doe het niet zo goed op heel zweverige/abstracte dingen.
Dus wie weet heb je er ook wat aan als je straks aan de beurt bent :Y
pi_210212574
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:41 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ohh wat fijn om te lezen! En typisch kat uiteraard :+ maar beter dit dan wel iets ernstigs aan de hand natuurlijk!

@:Candaasje ik was ook nog benieuwd hoe het met Nox is. Wat een zorgen.

@:Sarabi doet me denken aan jou, hoe gaat het sinds de laatste wat betere glucosemeting?
Hier gaat het goed :) alles is iets rustiger geworden.
De kat lijkt ook wat beter in zijn vel te zitten. Hopelijk volgen er nog meer goede metingen.
pi_210213086
Over zweverig gesproken, kijkt iemand hier B&B vol liefde?
Wij zijn aan het bingen omdat we een video abbootje hebben genomen om het terug te kijken tot we 'bij' zijn.
My god die Walter en zijn vrouwen :D
Ik vind het een smakelijk programma voor zo lekker ff tussendoor een uurtje!
pi_210213087
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:51 schreef gcjoel het volgende:

Wat moet je lang wachten joh :*
pi_210213094
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

:D

Fijn dat er niks was!
pi_210213106
Veel corvee gedaan, veel gelezen, veel gerust, paar afl B&BvL gekeken samen en nog een rondje gelopen net.
Mooi dagje zo O+
pi_210213326
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 16:59 schreef Blues het volgende:
Over zweverig gesproken, kijkt iemand hier B&B vol liefde?
Wij zijn aan het bingen omdat we een video abbootje hebben genomen om het terug te kijken tot we 'bij' zijn.
My god die Walter en zijn vrouwen :D
Ik vind het een smakelijk programma voor zo lekker ff tussendoor een uurtje!
Echt niet. Wel eens 2 minuten meegekregen en ik voel mij hoogst opgelaten dan. Wat bezielt die mensen om met hun ziel & zaligheid op tv te verschijnen?🙃
De sc hiero is een hoekje waar al voldoende wordt gedeeld.

Binnen en buiten is de eerste aflak gedaan. Kozijnen en deur. Allemaal met een kwast. Want ik had de rollers weggedaan bij schuur opruimen tijdje terug.
Was compleet vergeten, dat er nog geschilderd moest worden. Suf hè :R
En geen zin om daarvoor het dorp uit te rijden.

Zonnetje schijnt, keukendeur staat open en de familie Padje toch maar de deur gewezen. :W
pi_210213345
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 17:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Echt niet. Wel eens 2 minuten meegekregen en ik voel mij hoogst opgelaten dan. Wat bezielt die mensen om met hun ziel & zaligheid op tv te verschijnen?🙃
De sc hiero is een hoekje waar al voldoende wordt gedeeld.

Binnen en buiten is de eerste aflak gedaan. Kozijnen en deur. Allemaal met een kwast. Want ik had de rollers weggedaan bij schuur opruimen tijdje terug.
Was compleet vergeten, dat er nog geschilderd moest worden. Suf hè :R
En geen zin om daarvoor het dorp uit te rijden.

Zonnetje schijnt, keukendeur staat open en de familie Padje toch maar de deur gewezen. :W
Goed bezig ^O^

sc en B&BvL kan je echt niet vergelijken hoor :)
pi_210213355
Wat een rare kattebeesten zijn er toch. Of: rare beesten zijn katten.

De buren zijn terug. De zwarte kat is ook teruggevonden. En d rooie ligt weer in onze achtertuin halfonder de heg. Het gras daar is inmiddels non existent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')