Ze heeft zeker geen minderwaardigheidscomplex. Ze vindt zichzelf het meest superieure wezen dat op deze aardbol rondloopt. Het probleem is dat niet iedereen het daar mee eens is. Mensen behandelen haar alsof ze ieder ander mens is. Daarom is ze de hele dag bezig om anderen af te kraken en zichzelf op te hemelen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moeder klinkt ook wel alsof ze een enorm minderwaardigheidscomplex had zeg. Dat zijn vaak mensen die het nodig zijn andere mensen onderuit te halen om zichzelf maar beter te voelen. Ik vraag me af waar al haar psychische problemen vandaan komen. Weet je iets over haar jeugd?
Ik kan die ichyboots dan weer niet uitstaan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik had hem gezien ja
Zelf niet zo van de revzilla filmpjes, iets te veel poging tot topgear met een veel te groot team er achter.
Ik volg wel itchyboots, fortnine, en squidtips. En dandan the fireman voor crash evaluaties.
Ed March is geniaal jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:41 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik kan die ichyboots dan weer niet uitstaan.
Deze gast
Nivonquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:05 schreef borisz het volgende:
Wij gingen altijd naar Nivonhuizen..
Heb nog nooit in een Centerparks gezeten. Wel 1x in Zeeland midweeks van een andere toko.
"Gewoon" narcisist dusquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze heeft zeker geen minderwaardigheidscomplex. Ze vindt zichzelf het meest superieure wezen dat op deze aardbol rondloopt. Het probleem is dat niet iedereen het daar mee eens is. Mensen behandelen haar alsof ze ieder ander mens is. Daarom is ze de hele dag bezig om anderen af te kraken en zichzelf op te hemelen.
Ik weet genoeg over haar jeugd. Die is niet echt heel bijzonder op zich. Behalve dat ze sinds kleins af aan (spaties?) al conflicten had met iedereen in haar omgeving.
Wat fijn dat alles lekker loopt, dat is jullie wel gegund! Heel goed om nog even thuis te zijn. Mijn vrouw had zes weken verlof en dat was geweldig. Deze tijd krijg je nooit meer terug, zeker niet als het je laatste baby is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je, precies. Vermaak voor iedereen. Waar zitten jullie nu?
Ik vind het zelf ook niet heel vervelend om in zo'n zwembad bezig te zijn met Marijn. Huttenheugte was erg leuk begin dit jaar; straks naar Heijderbos. Benieuwd hoe hij het vind.
Verder alles goed hier. Nienke is een rustige baby. Weinig gedoe. Het is vooral wennen aan het ritme met Marijn er bij. Gelukkig vind hij haar erg lief en leuk. Weinig jaloezie te merken. Als ze huilt rent hij naar haar toe om een kusje te geven. W
Ik heb wel in overleg met teamleider besloten een week langer thuis te blijven. Voor mijn eigen rust. Dus ik heb nu nog 3 weken vrij.
Narcisten zijn juist heel kwetsbaar en krenkbaarquote:
Mijn ouders zijn per toeval via via bij Nivon terecht gekomen. Beste vriend pa lag op sterven 1993 of 1994 oid. En we gingen die zomer niet naar Frankrijk. En in die vakantie ging die vriend inderdaad dood. Dat was vanuit Friesland op en neer naar Amsterdam voor de uitvaart. Ik en mijn broertje werden die dag bij oma gedropt en eind vd middag weer terug naar Friesland (één-west, om precies te zijn).quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Nivon![]()
We hebben hier een mooi Nivonhuis in de buurt. Ben er wel eens geweest, maar niet dat ik als kind daar kwam.
Wij gingen gewoon rondtrekken door Frankrijk, niks geboekt, geen vast plan. Van camping naar camping en af en toe wildkamperen tussendoor.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat fijn dat alles lekker loopt, dat is jullie wel gegund! Heel goed om nog even thuis te zijn. Mijn vrouw had zes weken verlof en dat was geweldig. Deze tijd krijg je nooit meer terug, zeker niet als het je laatste baby is.
Wij zitten in de buurt van Winterberg nu. Voor mijn vrouw is het altijd fijn om de Heimat aan te doen![]()
Update vanuit het zwemparadijs: groot! Alle stoelen zijn geclaimd met een handdoekje alsof het Torremolinos is. Het waarom ontgaat me want er zit niemand. Het lijkt allemaal schoon. Er zijn grote familie kleedkamers en overal aankleedkussen met luieremmers en boxenHet leven is wel uitdagend met een baby die na twee uur wakker wel weer wil slapen en om de drie uur honger heeft, maar dat is het thuis ook
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zat dus eindelijk eens te yoga'en. Komt er een luid hinnikend paard voorbij. Vrij normaal, de paarden van de buren zijn erg hecht en missen elkaar als ze alleen op stap gaan. Paar minuten later galoppeert dat paard, zonder berijder, heel hard de andere kant op. Zit ik daar zen te zijn.
Toch maar even opgestaan en de deur geopend. De eigenaar kwam uitgeput langsrennen. Ze was niet gevallen, paard is waarschijnlijk onderweg naar huis. En inderdaad, de volledige paardenploeg stond inmiddels naar elkaar te hinniken aan het gesloten hek.
Plattelandsleven
Wowquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben nog nooit in een CenterParcs/Landal park geweest. En ik heb één keer gekampeerd, toen ik 16 was, met vrienden, op vlieland. Vond het fantastisch. Op hockeykampen ook wel in een tent geslapen, maar dat is niet echt kamperen. We gingen met kerst, voorjaarsvakantie en Pasen skieën in een appartement, in de zomer iets van 3 weken naar Frankrijk meestal, ook een keer Italië, in een huisje/appartement. En in de herfstvakantie meestal naar Spanje, ook appartement. Van de jaren die ik me kan herinneren in elk geval. En van mn 7e-12e woonde mn vader in Londen, toen gingen we deel vd schoolvakanties daarheen op vakantie. Ook vaak op vakantie geweest naar Bali.. toen we nog in Jakarta woonden
(tot ik 3.5j was). Daar kan ik me precies niks van herinneren helaas.
Maar ik had kamperen of Centerparcs als kind wss ook fantastisch gevonden. We zaten nu vaak in de zomer wel in de buurt van vrienden, dus dan zagen we die wel met enige regelmaat, maar verder moesten mn broertje en ik ons vooral met elkaar vermaken.
Dat kan ik me heel goed voorstellen, lijkt me heel prettig om dat nare hoofdstuk te sluiten en te genieten van jullie kinderen. Voor ons is het Ook de laatste, alleen al omdat ik echt te oud benquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..].
Hoe vind de baby het lawaai? Dat viel mij vorige keer wel op: zo'n zwemkoepel is echt enorm lawaaiig. Nienke gaat ook gewoon mee "zwemmen" (in het 32 graden bad of de baby float), dus ben wel benieuwd hoe dat verder gaat werken.
Het is voor ons echt het laatste kind overigens. Ik ben er wel klaar mee, met alle medische dingen er omheen. Ik wil het afsluiten en verder gaan.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dagje begon vandaag rustig. Uitslapen, beetje werken, beetje rommelen. En toen kwam kater op de bankleuning liggen. Hijgen, open bekje, bewegend tongetje, snel ademen, kwijlen. Beetje alsof hij een haarbal kwijt wilde. Maar geen tekenen van kokhalzen, wel hulpeloos starende oogjesen zijn slijmvliezen zijn me te bleek. Dus voor vanmiddag maar een semi spoed afspraak gemaakt, ik vertrouw het niet.
Kunnen ze meteen naar zijn gebit kijken (waar ik dit weekend een updatefoto over had gestuurd)
Gelukkig lijkt hij nu weer rustiger te ademen. Maar aaien zet de prrr niet aan en dat is zeer ongebruikelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |