SPOILER: Op verzoek de hearingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met deze ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
Trumps advocaten hebben gereageerd in de rechtszaak in Washington DC: https://www.courtlistener(...)ited-states-v-trump/
Het leest als een campagnepamflet.![]()
Dit was echt het meest kinderachtige verweer dat ik ooit heb gezien. Krijgen Trump's advocaten hun titel bij een pak cornflakes ofzo?quote:
Met zo'n client heb je weinig keus. Het is natuurlijk ook vnl bedoeld voor het volgvolk, die het ongetwijfeld volkomen terecht vinden. MAGA logica!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 02:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit was echt het meest kinderachtige verweer dat ik ooit heb gezien. Krijgen Trump's advocaten hun titel bij een pak cornflakes ofzo?
quote:School district officials said they redesigned their instructional guides for teachers because of revised state teaching standards and a new set of state exams that cover a vast array of books and writing styles.
"It was also in consideration of the law," said school district spokeswoman Tanya Arja, referring to the newly expanded Parental Rights in Education Act. The measure, promoted and signed by Gov. Ron DeSantis, tells schools to steer clear of content and class discussion that is sexual in nature unless it is related to a standard, such as health class.
"There's some raunchiness in Shakespeare," said Joseph Cool, a reading teacher at Gaither High School. "Because that's what sold tickets during his time."
In staying with excerpts, the schools can teach about Shakespeare while avoiding anything racy or sexual.
Hoe bedoel je weg wuiven?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:45 schreef Ulx het volgende:
Cannon is wel bruut in de val van Smith getuind zeg. Verstoppen van de documenten was inderdaad in haar district. Maar het stelen was in DC. Het is niet zo slim om zoiets weg te
wuiven.
Hier wordt een Trump-advocaat ook vakkundig gefileerd:quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 02:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit was echt het meest kinderachtige verweer dat ik ooit heb gezien. Krijgen Trump's advocaten hun titel bij een pak cornflakes ofzo?
Dat is alleen maar voor de snelheid, anders kan hij weer zeggen dat hij niet kan, moet het weer uitgesteld worden etc.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 04:05 schreef Kijkertje het volgende:
En Judge Chutkan is nog sneller, er komt een hearing 'on or before' 11 augustus.
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:04 schreef V. het volgende:
[..]
Hier wordt een Trump-advocaat ook vakkundig gefileerd:
Doen alsof het raar is dat de ene GJ info vanuit een andere GJ krijgt. Dat is gewoon toegestaan. Cannon heeft zich hiermee erg laten kennen. En volgens mij had Smith ook geregeld dat 11th kan ingrijpen mocht Cannon gek gaan doen omdat het gaat om een natsec situatie.quote:
Oh, dat fileren vond ik erg meevallen. Tegenvallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:04 schreef V. het volgende:
[..]
Hier wordt een Trump-advocaat ook vakkundig gefileerd:
Ik bedoelde niet de oorspronkelijke interviewer. Ik vond deze twee vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, dat fileren vond ik erg meevallen. Tegenvallen eigenlijk.
De man kreeg meer spreektijd dan ik hem gunde.
Ik denk dat Smith het verwacht had, en hem daarom juist niet zijn proces in de cel heeft laten afwachten. Had hij dat namelijk geprobeerd was Trump weer begonnen met allerlei rechtzaken om dat maar te vertragen. Dus sloot Smith een dealtje waarvan hij vermoedde dat Trump hem niet zou nakomen. En dat feit ligt nu bij de rechter bij wie de deal gesloten werd ter beoordeling.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:13 schreef IndoorKite het volgende:
Ik blijf het eng vinden dat hij dit zomaar zit te schreeuwen op social media. Dergelijke statements van een "cult leader" zoals Trump heeft o.a. geleid tot wat er op Jan 6 is gebeurd.
Dergelijke statements om mensen te demoniseren van iemand die door zoveel gekkies wordt aanbid is gewoon gevaarlijk.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 03:00 schreef Kijkertje het volgende:
Totaal geen probleem hoor die nieuwe curricula in Florida:
[ twitter ]
[ twitter ]
Nog zo'n PragerU video:
[ twitter ]
Allemaal onder het mom van 'age appropiate'![]()
Oh en Shakespeare is veel te vulgair. Beter alleen maar de uittreksels behandelen.
[ twitter ]
[..]
Daar dachten de Friezen in 1345 heel anders over: https://dezewereld.com/index?wizz=blog&go=541quote:Florida’s latest curriculum—featuring cartoon Christopher Columbus explaining, “being taken as a slave is better than being killed!” and telling time-traveling kids that slavery was “no big deal.”
This is the kind of propaganda DeSantis and his friends at PragerU are teaching…
En de mensen die nu roepen dat de slavernij best meeviel zijn de mensen die het hardste roeptoeterden dat hun vrijheid werd aangetast toen ze een mondkapje moesten opzetten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[..]
Daar dachten de Friezen in 1345 heel anders over: https://dezewereld.com/index?wizz=blog&go=541
Leaver dea as slaef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |