Erik heeft zich al vanaf dag één al afgesloten voor verlies, zijn bijzondere "mindset" heeft er voor gezorgd dat hij het hele traject tot nu toe als ongevaarlijk bestempeld is gebleven...quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:13 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hij geeft nog even aan dat hij voorlopig nog niet aan de beurt...
Ow, ik vind Slumdog Millionaire een prachtige film...quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:23 schreef engine het volgende:
Aanstaande zaterdag weer een klote film
Fixedquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:23 schreef engine het volgende:
Aanstaande zaterdag weer een klote film SL
Maar ik vind een zwarte waas erg saaiquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:25 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ow, ik vind Slumdog Millionaire een prachtige film...
Kan me niet voorstellen dat marciano niet 1 van de 2 deullisten is.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:06 schreef Chea49 het volgende:
De bro´s weten niet hoe snel ze meerdere mensen voor hun karretje kunnen spannen. Hopelijk tuint er niemand in en moet er bij de eerste de beste eliminatie één van de bro´s weg.![]()
![]()
Geld, ze zijn te stom om iets te verdienenquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:29 schreef D. het volgende:
Eerst nog een vrijstelling, of gelijk de eliminatie?
DIe ken ik niet trouwens deze ook nietquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:26 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik vind een zwarte waas erg saai
Die kans hebben ze gehadquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geld, ze zijn te stom om iets te verdienen
Eigenlijk niet heb niet zo zin zo lang te zitten voor een SVquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:30 schreef Frummelie het volgende:
Als het een verdienopdracht is hoop ik echt dat het er 1 is van 48 uur...
Beste Bewoners,quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:31 schreef spapaars het volgende:
Beste deelnemers.
Jullie hebben wel zeer weinig verdient met de laatste opdracht.
Om de leed wat te verzachten kunnen jullie na vandaag minder boodschappen bestellen.
Want 1 van jullie zal de loods vandaag verlaten.
Haha ooh dan maken we er 24 uur van...quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk niet heb niet zo zin zo lang te zitten voor een SV
Hoop ook niet dat het dit weer gaat worden. Die tijd is nu wel voorbij.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:38 schreef 5thencounter het volgende:
Steeds meer vrijstellingen uitdelen weeks voor de Finale is natuulijk je reinste bullshit.. daat is geen enkel TV programma mee gediend
Jaquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:40 schreef xsaskiax het volgende:
Stippen in de rondte..... vrijstelling??
Bern, Sas en Mirthe kunnen dit goed..quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:43 schreef xsaskiax het volgende:
Bij vlaggen de landen noemen.... geselecteerde deelnemers krijgen een boek met vlaggen en hebben 24 uur de tijd om ze in hun hoofd te stampen
Over 15 minuten eliminatie
Twee personen moeten de opdracht uitvoeren. Luisteren jullie wel?quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
dan krijg je dat die persoon met succes iemand naar huis mag sturen.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:45 schreef Harry het volgende:
Als je een keer ISAAC kan pakken, dan is het nu wel!
Eens..quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:44 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zou Marciano erop zetten, die kan dit nooit, over Isaac heb ik ook mijn twijfels
Wel nu stemmen dus telt toch.quote:
Dat wordt slecht slapen voor diegene(n)quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:45 schreef engine het volgende:
[..]
Wel nu stemmen dus telt toch.
Mijn glazen bol had het ook weer goed![]()
Ik vind het wel grappig. Ben benieuwd wie het wordt en welke studeertactieken er toegepast wordenquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt slecht slapen voor diegene(n)
Sheldonquote:
Als het Wendy tegen Marciano gaat worden, dan geef ik Wendy de meeste kans om te blijvenquote:
Dit is inderdaad leuk, anders dan ze gewend zijn ook, dat is leuk voor het schrikeffect.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Ben benieuwd wie het wordt en welke studeertactieken er toegepast worden
zo slim is de rest nietquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu zou je Marciano en Isaac uit elkaar kunnen spelen
Je schat er zeker een paar te hoog in nuquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat dit wel valt te leren in 24 uur, stuk of 50 vlaggen weet je zo al ....
En terecht.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:50 schreef juul. het volgende:
Suffe Mirthe wil nog niet op Marci en Isaac
Dat snap ik wel.. ik zou ook Wendy of Jasper hebben gekozen.quote:
Imi is slim, kan volgens mij goed leren, spreekt de NL taal ook al redelijk goed, maar begrijpt ook de moeilijke woorden, geen slimme keuze volgens mijquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
Snap niet dat ze op Ima willen gaan.. ik had Marciano gekozen.
Vind het opmerkelijkquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:50 schreef juul. het volgende:
Ja ze viel zeker op ben echt blij dat ze er uit isquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hallo![]()
Tijd geleden![]()
Ja ze viel nogal op![]()
Tv-afleveringen kijk ik nog af en toe.
[..]
Bijna klaar toch
Preciesquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Dus ze hebben 24 uur de tijd dus morgen rond deze tijd eli?
Zo meteenquote:
10 minuutjes zoiets.quote:
Precies.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tien vlaggen random, kan de FEBO weer lekker sturen ...![]()
![]()
Die gesprekjes van de bro's werpen dus hun vruchten af.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:50 schreef juul. het volgende:
Hoe hun met Mirthe om gaan. Het is slim van de bro's.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:53 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Was te verwachten zoals zij de laatste dagen met ze omgaat.
Ik schat Imi hoger in dan Marcianoquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:55 schreef engine het volgende:
Bern heeft wel een goed punt dat het voor Imi moeilijker is omdat hij ook de landen misschien niet allemaal in het Nederlands kent. Dat moet je er dan ook nog bij onthouden.
Bern is tricky, die wil je er uit maar die is juist goed in dit soort opdrachten vermoedelijk. Zou ik Jappie doen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:55 schreef juul. het volgende:
Wow Wendy is dus niet vanzelfsprekend, ze hebben het over Bern en Jappie
Jappie kan dit.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bern is tricky, die wil je er uit maar die is juist goed in dit soort opdrachten vermoedelijk. Zou ik Jappie doen.
Ze kunnen de hele dag volgen wie dat vlaggenvertoon wel of niet gaat halen,, piece of cake , zelfs wi er nu gekozen gaan wordenquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tien vlaggen random, kan de FEBO weer lekker sturen ...![]()
![]()
Een van de weinige die vaak de juiste keuze maakt wat stemmen betreft maar niemand zal naar haar luisteren vrees ik.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:54 schreef Hoempah het volgende:
Wendy wilt op Marciano. Want die kan niet eens tekst onthouden
Helemaal met je eens, het is mij steeds opgevallen hoe Imi moeilijke woorden in de juiste context weet te plaatsen, dit in tegenstelling tot heel veel van origine Nederlandse mensen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Imi is slim, kan volgens mij goed leren, spreekt de NL taal ook al redelijk goed, maar begrijpt ook de moeilijke woorden, geen slimme keuze volgens mij
Ja en ook die keuze tegen wie je wil spelen moeten ze er uit laten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:00 schreef spapaars het volgende:
Moesten ze meteen doen, niet praten, meteen stemmen.
was al beetje geweten dat groep ice op jasper gingquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:58 schreef Harry het volgende:
Jasper - Imadiddin
Dus, Jasper verklapt Imadiddin, en wordt zelf de lul.
Vreemde zin.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:56 schreef lojanda het volgende:
Isaac gaat naar Isaac en Ima en geeft aan dat als hij Jasper moet geloven gaan de op jou zegt hij tegen ima.
Waarom vertellen tegen de andere groep, doen zij dat ook, is toch niet slim.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:58 schreef Harry het volgende:
Imaddin geeft aan alle 10 vlaggen te raden.
Wendy zou 8 raden, en Jasper 9, dus het maakt hem niet uit.
Jasper - Imadiddin
Dus, Jasper verklapt Imadiddin, en wordt zelf de lul.
Opluchting want Wendy is hier echt niet goed in.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:58 schreef juul. het volgende:
Immi wil tegen Jappie, wat fijn voor Wendy
Snap ik ook nooit, zo domquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:01 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Waarom vertellen tegen de andere groep, doen zij dat ook, is toch niet slim.
Naar Rupert en Ima bedoelde ikquote:
Ik had die gluiperd ook wel 24 uur in de stress willen zien zittenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:03 schreef Yver73 het volgende:
Echt zoooo dom dat ze niet op Marciano gaan! Ima haalt dit makkelijk.
Zèker weten!quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, het is mij steeds opgevallen hoe Imi moeilijke woorden in de juiste context weet te plaatsen, dit in tegenstelling tot heel veel van origine Nederlandse mensen.![]()
Slimme jongen is het.
Net stonden ze ook in de loods.....rechts een groepje....links het andere groepje te overleggen. Ze doen ook helemaal geen moeite meer om dat te verbergen ofzo. Iedereen weet dadelijk exact wie wat gestemd heeft.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ook die keuze tegen wie je wil spelen moeten ze er uit laten.
Er is niets spontaans meer aan zo
Eindelijk!quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
Valt wel op dat Isaac nu echt geen pet meer op heeft tijdens stemmingen. Hij werd toen teruggefloten maar met zijn grote mond ging hij later verhaal halen maar heeft toch aan het kortste endje getrokken
Wendy mag ook nog helemaal nergens heen. Finale waardig.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Opluchting want Wendy is hier echt niet goed in.
Ik heb anders ook wel zin in woestboze Rupiequote:Op maandag 7 augustus 2023 15:04 schreef lojanda het volgende:
Als het Ima tegen Jasper wordt dan hoop ik toch echt wel dat Jasper het niet haalt.
Over 5 min horen we het toch welquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:04 schreef engine het volgende:
[..]
Net stonden ze ook in de loods.....rechts een groepje....links het andere groepje te overleggen. Ze doen ook helemaal geen moeite meer om dat te verbergen ofzo. Iedereen weet dadelijk exact wie wat gestemd heeft.
precies dit!quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik begrijp absoluut de keuze niet voor Imi. Marciano schat en ik zeg dit met enig respect, veel dommer in. Imi is best een intelligente man.
Ongelofelijk dat ze nog zo schijnen te denken. Wonen al 11 maanden met hem samen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:03 schreef Yver73 het volgende:
Echt zoooo dom dat ze niet op Marciano gaan! Ima haalt dit makkelijk, die is 10x slimmer dan Marciano. En dan als argument dat hij minder goed NL zou kunnen… echt niet
Dat wel maar ik gun het Jasper echt niet..quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb anders ook wel zin in woestboze Rupie
Maar Wendy ging er wel van uit dat zij moest gaan spelen en als ze dan vervolgens zegt dat ze Marciano op de stip wil zetten, wordt dat genegeerd. Vind ik ook vreemd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wendy mag ook nog helemaal nergens heen. Finale waardig.
Zegt niets.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:06 schreef engine het volgende:
Met Sasha en Bern heeft Jasper wel een beter studieteam achter zich staan denk ik.
Wel vreemd, Japie heeft er ook één op, ook al is deze anders.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
Valt wel op dat Isaac nu echt geen pet meer op heeft tijdens stemmingen. Hij werd toen teruggefloten maar met zijn grote mond ging hij later verhaal halen maar heeft toch aan het kortste endje getrokken
Zat ik net aan te denkenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:07 schreef Ash het volgende:
Hopelijk is Wendy lekker eigenwijs en gewoon alsnog op Marciano gestemd zodat z'n kop er weer op staat.
Ik snap dat ook niet,quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:03 schreef Yver73 het volgende:
Echt zoooo dom dat ze niet op Marciano gaan! Ima haalt dit makkelijk, die is 10x slimmer dan Marciano. En dan als argument dat hij minder goed NL zou kunnen… echt niet
Ze willen Rupie en Ima uiteen hebben denk ik.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik begrijp absoluut de keuze niet voor Imi. Marciano schat en ik zeg dit met enig respect, veel dommer in. Imi is best een intelligente man.
Tenzij de twee genoemde kandidaten al eerder met ze zijn besproken achter ....quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:07 schreef Yver73 het volgende:
Maar Wendy ging er wel van uit dat zij moest gaan spelen en als ze dan vervolgens zegt dat ze Marciano op de stip wil zetten, wordt dat genegeerd. Vind ik ook vreemd.
Icaac.. nóg veel dieper ,, die ShowLul moet echt op tijd oprottenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:08 schreef spapaars het volgende:
Marciano moet weer zogenaamd diep nadenken.
wat een toneel spelers zijn hetquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:08 schreef spapaars het volgende:
Isaac ook weer dat spelletje nadenken.
Zij is altijd al genegeerd volgens mij.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:07 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Maar Wendy ging er wel van uit dat zij moest gaan spelen en als ze dan vervolgens zegt dat ze Marciano op de stip wil zetten, wordt dat genegeerd. Vind ik ook vreemd.
Overdreven gedoequote:Op maandag 7 augustus 2023 15:08 schreef spapaars het volgende:
Isaac ook weer dat spelletje nadenken.
Kunnen liever Marciano en Isaac uit elkaar spelen. Blijf het dom vindenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze willen Rupie en Ima uiteen hebben denk ik.
Denk ook dat ze dat gaat doen. Vorige keer koos ze ook als enige op een ander.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:07 schreef Ash het volgende:
Hopelijk is Wendy lekker eigenwijs en gewoon alsnog op Marciano gestemd zodat z'n kop er weer op staat.
Dat ze eerst maar de bro’s uit elkaar halenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze willen Rupie en Ima uiteen hebben denk ik.
Die speelt Zwitserland natuurlijkquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:09 schreef juul. het volgende:
Wat is dat voor een toneelstuk van Isaac
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ze eerst maar de bro’s uit elkaar halen
Kale mannen mogen daar kennelijk geen pet op.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:08 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Wel vreemd, Japie heeft er ook één op, ook al is deze anders.
Precies, daar heb je veel meer aan!quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kunnen liever Marciano en Isaac uit elkaar spelen. Blijf het dom vinden
Ze heeft net wel gezegd mee te stemmen. Het maakte haar niet zoveel uit zei ze.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk ook dat ze dat gaat doen. Vorige keer koos ze ook als enige op een ander.
Bij Isaac zie je nooit zijn ogen en daar ging het om. Hij kon dan nog altijd seinen naar anderen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:08 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Wel vreemd, Japie heeft er ook één op, ook al is deze anders.
Zou het niet handig vinden, dan is ze volgende keer zeker target ....quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:07 schreef Ash het volgende:
Helemaal eens.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kunnen liever Marciano en Isaac uit elkaar spelen. Blijf het dom vinden
Got it ja..quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij Isaac zie je nooit zijn ogen en daar ging het om. Hij kon dan nog altijd seinen naar anderen.
Wij zijn kennelijk slimmer.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ze eerst maar de bro’s uit elkaar halen
Heeft met TV maken te maken, bij ER precies hetzelfde. Eerst de zwakken er uit en de finale bestaat altijd uit de sterkste personen. Dat is gewoon een ongeschreven TV regel/wet.quote:
ik heb zo maar het idee dat Imadiddin dit gaat halenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
Rare keuzes.. de ratten zijn weer gespaard , ik snap er nix van
Naderhand merkte ze wel op dat Marciano een betere keus isquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft net wel gezegd mee te stemmen. Het maakte haar niet zoveel uit zei ze.
Dat zegt ze altijd en doet dan toch wat ze zelf wil.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft net wel gezegd mee te stemmen. Het maakte haar niet zoveel uit zei ze.
Dat dus, vandaar dat ik steeds meer overtuigd raak dat het gestuurd wordt ....quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:13 schreef D. het volgende:
Nog maar 3 weken te gaan, en nog steeds kunnen ze niet tactisch stemmen
Deze keer nietquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zegt ze altijd en doet dan toch wat ze zelf wil.
als er iemand is die aangetoond heeft dat ze goed kan focussen als er iets geleerd moet worden, dan is het Mirthe welquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:14 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe biedt aan om Jasper te overhoren maar Jasper zegt dat het hem wel lukt. Lief van Mirthe maar zo'n ongeleid projectiel zou ik ook niet om me heen willen hebben
Wat een kwal is het toch ook, zeg dan gewoon its the game of zoquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:14 schreef engine het volgende:
Isaac "ik heb geprobeerd ze eraf te lullen"
Man man man![]()
![]()
Vindt ze kennelijk niet erg.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zou het niet handig vinden, dan is ze volgende keer zeker target ....
Andere fase in het spel.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:15 schreef cinsan het volgende:
ik vind het niet normaal 24 uur om te leren , zoveel tijd kreeg madeleine nog niet eens met die landen
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft met TV maken te maken, bij ER precies hetzelfde. Eerst de zwakken er uit en de finale bestaat altijd uit de sterkste personen. Dat is gewoon een ongeschreven TV regel/wet.
was al bekend dat ze op jasper gingenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:15 schreef xdiashalizx het volgende:
Ice heeft ze geprobeerd eraf te lullen, het was Japie of Bern...waarom geloof ik hier niets van.
Is ook niet waar, ik hoorde het gesprekquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:15 schreef xdiashalizx het volgende:
Ice heeft ze geprobeerd eraf te lullen, het was Japie of Bern...waarom geloof ik hier niets van.
Alleen de Nachtwacht, de rest was bullshitquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:15 schreef Verida het volgende:
[..]
als er iemand is die aangetoond heeft dat ze goed kan focussen als er iets geleerd moet worden, dan is het Mirthe wel
Dit dus!quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
was al bekend dat ze op jasper gingen
Angstcultuur.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
Rare keuzes.. de ratten zijn weer gespaard , ik snap er nix van
Nee, ik snap het ook niet, waarom nu marciano er niet op zetten. Imadiddin gaat het wel reddenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:13 schreef D. het volgende:
Nog maar 3 weken te gaan, en nog steeds kunnen ze niet tactisch stemmen
De eerstvolgende wordt dan Isaac.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:13 schreef Yver73 het volgende:
Nou, dan weet Jappie ook dat Ice hem zojuist genaaid heeft
Onbegrijpelijk, dit zaakie stinktquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Blijf het gewoon erg dom vinden. Marciano had je nu weg kunnen spelen.
Dus toch 24 uur.. Jasper had dat niet gehoord zei hij.quote:
Nou precies ditquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:18 schreef spapaars het volgende:
Begrijp niet dat Isaac of Marciano er steeds weer mee wegkomen.
Mogen ze wel op die 2 stemmen?
Ik denk meer omdat ze nog steeds willen afstraffen dat Ima en Rupie destijds zoveel gestolen hadden. Ze denken niet verder na dan wraak. Domme keuze.quote:
Je zou het bijna vermoeden ja!quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:18 schreef spapaars het volgende:
vooral erik wild al lang op 1 van die 2quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat ze nog steeds willen afstraffen dat Ima en Rupie destijds zoveel gestolen hadden. Ze denken niet verder na dan wraak. Domme keuze.
De eliminatie is pas morgen rond de klok van 15 uurquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:14 schreef Clasientje het volgende:
Zo ik ben net optijd terug. Deze Eliminatie is lekker snel😁
Zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:14 schreef Yver73 het volgende:
Wendy kan er nog niet over uit dat ze niet voor Marciano zijn gegaan. Ik geef haar groot gelijk, maar niemand luistert.
Tsja, Jasper groef daarmee zijn eigen graf.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:20 schreef juul. het volgende:
En dat iedere keer elkaar op de hoogte brengen, snap ik helemaal niet
Nee op Marciano mag je niet stemmen....wordt ie boosquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:18 schreef spapaars het volgende:
Niemand drukt op mijn kop!quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:17 schreef Yver73 het volgende:
Marciano die tegen Jappie zegt: don’t take it personal, hè?
Terwijl hij iedere keer als er iemand op hem stemt of maar zijn naam noemt helemaal door het lint gaat.
Omdat hij keihard staat te liegen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:15 schreef xdiashalizx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |