Erik heeft zich al vanaf dag één al afgesloten voor verlies, zijn bijzondere "mindset" heeft er voor gezorgd dat hij het hele traject tot nu toe als ongevaarlijk bestempeld is gebleven...quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:13 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hij geeft nog even aan dat hij voorlopig nog niet aan de beurt...
Ow, ik vind Slumdog Millionaire een prachtige film...quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:23 schreef engine het volgende:
Aanstaande zaterdag weer een klote film
Fixedquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:23 schreef engine het volgende:
Aanstaande zaterdag weer een klote film SL
Maar ik vind een zwarte waas erg saaiquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:25 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ow, ik vind Slumdog Millionaire een prachtige film...
Kan me niet voorstellen dat marciano niet 1 van de 2 deullisten is.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:06 schreef Chea49 het volgende:
De bro´s weten niet hoe snel ze meerdere mensen voor hun karretje kunnen spannen. Hopelijk tuint er niemand in en moet er bij de eerste de beste eliminatie één van de bro´s weg.![]()
![]()
Geld, ze zijn te stom om iets te verdienenquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:29 schreef D. het volgende:
Eerst nog een vrijstelling, of gelijk de eliminatie?
DIe ken ik niet trouwens deze ook nietquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:26 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik vind een zwarte waas erg saai
Die kans hebben ze gehadquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geld, ze zijn te stom om iets te verdienen
Eigenlijk niet heb niet zo zin zo lang te zitten voor een SVquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:30 schreef Frummelie het volgende:
Als het een verdienopdracht is hoop ik echt dat het er 1 is van 48 uur...
Beste Bewoners,quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:31 schreef spapaars het volgende:
Beste deelnemers.
Jullie hebben wel zeer weinig verdient met de laatste opdracht.
Om de leed wat te verzachten kunnen jullie na vandaag minder boodschappen bestellen.
Want 1 van jullie zal de loods vandaag verlaten.
Haha ooh dan maken we er 24 uur van...quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk niet heb niet zo zin zo lang te zitten voor een SV
Hoop ook niet dat het dit weer gaat worden. Die tijd is nu wel voorbij.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:38 schreef 5thencounter het volgende:
Steeds meer vrijstellingen uitdelen weeks voor de Finale is natuulijk je reinste bullshit.. daat is geen enkel TV programma mee gediend
Jaquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:40 schreef xsaskiax het volgende:
Stippen in de rondte..... vrijstelling??
Bern, Sas en Mirthe kunnen dit goed..quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:43 schreef xsaskiax het volgende:
Bij vlaggen de landen noemen.... geselecteerde deelnemers krijgen een boek met vlaggen en hebben 24 uur de tijd om ze in hun hoofd te stampen
Over 15 minuten eliminatie
Twee personen moeten de opdracht uitvoeren. Luisteren jullie wel?quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
dan krijg je dat die persoon met succes iemand naar huis mag sturen.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:45 schreef Harry het volgende:
Als je een keer ISAAC kan pakken, dan is het nu wel!
Eens..quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:44 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zou Marciano erop zetten, die kan dit nooit, over Isaac heb ik ook mijn twijfels
Wel nu stemmen dus telt toch.quote:
Dat wordt slecht slapen voor diegene(n)quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:45 schreef engine het volgende:
[..]
Wel nu stemmen dus telt toch.
Mijn glazen bol had het ook weer goed![]()
Ik vind het wel grappig. Ben benieuwd wie het wordt en welke studeertactieken er toegepast wordenquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt slecht slapen voor diegene(n)
Sheldonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |