Lied was afgelopen. Maar de EBU was het er niet mee eens want er moest wel gezongen worden. Daarom improviseren ze nu maar gewoon.quote:
Dat was toch Cypriotische Madonna in 2019quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
Cypriotische Lady Gaga vond ik toch leuker dan Cyrpiotische Beyoncé
Zullen we @NailQueen uit de among us discord groep zettenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, als je het liedje halverwege overzet wel jaWat was dat dan?
Ze is daar toch nooit online. Mweh, dit vind ik wel echt een hele matige actie van der hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zullen we @:Nailqueen uit de among us discord groep zetten
Oh zit ik daar nog in?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zullen we @:Nailqueen uit de among us discord groep zetten
Ik bedoelde El Diabloquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was toch Cypriotische Madonna in 2019
Of ze moet een keer meedoen met Goose Goose Duck en dan gaan wij haar elke keer killen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze is daar toch nooit online. Mweh, dit vind ik wel echt een hele matige actie van der hoor.
Ein bisschen frieden komt op een perfect momentquote:
Ja. nee. Ik ga gewoon de afterparty's vanaf nu skippen. Ik denk niet dat NailQueen doorheeft wat ze nu deed. Echt zonde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of ze moet een keer meedoen met Goose Goose Duck en dan gaan wij haar elke keer killen.
Cyprus stuurde Beyoncé, Madonna en Lady Gaga, maar dan de Action versiequote:
Bij Madonna is die besparing het sowieso waard gebleken!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Cyprus stuurde Beyoncé, Madonna en Lady Gaga, maar dan de Action versie
Cyproitische Madonna kon tenminste wel zingen vergeleken met de echte madonnaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij Madonna is die besparing het sowieso waard gebleken!
Jezus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:05 schreef H_T het volgende:
Nederland gaf Guildo 12 punten. Zie je wel dat we smaak hebben?
Ik kan after weghalenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:04 schreef NailQueen het volgende:
Serieuze vraag: Moeten we dit trouwens nog een 'afterparty' noemen als het eigenlijk geen afterparty is? Misschien kunnen dit een betere naam geven?
Net als Spanje en Zwitserland! Guildo kreeg meer doezepwa dan onze Edsiel (die dan wel weer hoger eindigde)quote:
Je vindt dit liedje stiekem leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:07 schreef NailQueen het volgende:
Om meer rellen te voorkomen laat ik deze even staan. Als jullie daar bezwaar staat de player weer open.
Oude editie is ook niet echt van toepassing. De TT wordt er een stuk korter op!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:08 schreef sportfreak het volgende:
[..]
het woord classics kan ook weg zo te zien
Kijk eens wat we voor het laatst hebben bewaard.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien zou je een andere ook opnieuw moeten doen.
Troep, bende en ellende waren allemaal langerquote:
Mia en Dion is de uitzondering op de regelquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:20 schreef H_T het volgende:
Een van de duo's uit de lange lijst die een teringhekel aan elkaar hadden
En Maxine en Franklinquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mia en Dion is de uitzondering op de regel
Geef het een paar jaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mia en Dion is de uitzondering op de regel
bol.com, coolblue.nlquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:24 schreef NailQueen het volgende:
Sorry. Ik heb een nieuwe laptop nodig.
Mijn computer is ook aan vervanging toe, maar die gebruik ik zo weinig dat het ergens als zonde voeltquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:24 schreef NailQueen het volgende:
Sorry. Ik heb een nieuwe laptop nodig.
Vind ik toch altijd minachting van je publiek als je als artiest bepaalde nummers (meestal hun grootste hits en/of waarmee ze zijn doorgebroken) niet meer wilt zingen omdat je het zelf niet leuk vind.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:33 schreef NailQueen het volgende:
Ik las dat ze een hekel heeft aan dit nummer en daarom nooit meer zingt.
Daarom zingt ze ook maar My Heart Will Go Onquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vind ik toch altijd minachting van je publiek als je als artiest bepaalde nummers (meestal hun grootste hits en/of waarmee ze zijn doorgebroken) niet meer wilt zingen omdat je het zelf niet leuk vind.
Bill lijkt te zijn afgehaaktquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik dacht in de SC te begrijpen dat er hier vanavond kans was een rellende Bill mee te maken, dus ik dacht toch nog maar even te komen kijken.
'Hitler, Belastingdienst, steek van een bij' is mijn favoriete zin uit dat nummerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond het origineel van net beter
Zijn relactie is dat wij zijn verzoekje moeten luisteren zonder hem erbij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vind ik toch altijd minachting van je publiek als je als artiest bepaalde nummers (meestal hun grootste hits en/of waarmee ze zijn doorgebroken) niet meer wilt zingen omdat je het zelf niet leuk vind.
quote:
Ik vroeg me af of die nog kwamquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:49 schreef NailQueen het volgende:
Of wil iemand nog wat toevoegen? Anders start ik zo Sandra in.
Ik heb het juist andersom. Ik vind Toy beter dan Fuego.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch had ik Fuego een leukere winnaar gevonden dan Toy.
Toy kan ik nog steeds slecht tegen.
Ja, smaken verschillen. Ik vond Toy al van het begin af niks. Ik denk dat ik vrijwel ieder ander nummer dat jaar wel beter vond.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom. Ik vind Toy beter dan Fuego.
Zulke beelden zijn dan altijd heel erg dubbel ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:02 schreef Sableheart het volgende:
In Zagreb, Joegoslavie, relatief kort voor het daar mis ging.
idd, maar ziet er wel een beetje amateuristisch uit vanuit onze huidige verwachtingenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:06 schreef koffieleuk het volgende:
Poging tot een mascotte zeker, leuk geprobeerd haha
Is ook verder nooit geprobeerd zover ik weetquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:07 schreef Sableheart het volgende:
[..]
idd, maar ziet er wel een beetje amateuristisch uit vanuit onze huidige verwachtingen
De zangeressen bleven er stil vanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:08 schreef Sableheart het volgende:
De intro van het nummer van zometeen mag je niet missen!
Het nummer zelf is voor mij niet zo sterk, maar inderdaad erg leuk dat ze er nog steeds zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:10 schreef koffieleuk het volgende:
Maar wat een sterk begin zeg.
Vond hun optreden op Benidorm Fest erg leuk, ze zijn het niet verleerd.
België net gemist, lekker ironischquote:
Als in; zowel de muziek als de tekst zijn wat pompeus?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:30 schreef Sableheart het volgende:
Meestal overschat ik Nederland, omdat de tekst begrijpen van toegevoegde waarde is.
nu niet.
2017?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:32 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen heb ik een prachtige ballad van Finland klaargezet voor de afterparty. Een mooie overgang na Lys Assia.
De tekst is aan de ene kant te pompeus, aan de andere kant te banaal, waardoor hij bij mij totaal niet overkomt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:32 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als in; zowel de muziek als de tekst zijn wat pompeus?
Ik zag wat klachten dat er te veel recente nummers in de afterparty zaten twee weken geleden, en ik dacht, daar kan ik iets aan doen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:32 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen heb ik een prachtige ballad van Finland klaargezet voor de afterparty. Een mooie overgang na Lys Assia.
Daarom om het goed te maken hadden we vorige week een Classic partyquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik zag wat klachten dat er te veel recente nummers in de afterparty zaten twee weken geleden, en ik dacht, daar kan ik iets aan doen.
Eensquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:36 schreef koffieleuk het volgende:
Beetje vlakke avond tot nu toe, Spanje en Turkije uitgezonderd.
Toonwisseling uit het boekje ook!quote:
Mijn gok: Eiffeltoren.quote:
Ja, verder hebben ze helemaal geen toeristische trekpleisters die de moeite waard zijn. Logisch dat toeristen het land ook links laten liggen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:50 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Die zouden we eigenlijk eens een keertje tijdens Eurovisie moeten zien, vind je ook niet?
Ze raakte me aan het begin al een beetje kwijt, helaasquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:53 schreef koffieleuk het volgende:
Beetje love or hate it, deze. Denk dat ik naar het eerste neig, maar ik twijfel elke keer weer.
Vind ik ook, maar Sebalter was in 2014 dus twee jaar ouder dan deze meneer hierquote:
En dat is het voorprogramma van Tajci!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:03 schreef koffieleuk het volgende:
Voorprogramma van Joëlle Ursull is bijna afgelopen
Das alweer de afterpartyquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En dat is het voorprogramma van Tajci!
Daar kon je best wel eens gelijk in hebben.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:11 schreef koffieleuk het volgende:
Ik denk serieus dat dit het beter had gedaan dan Evidemment.
Ik weet niet zeker wie bij mij het hoogst gaat eindigen. Frankrijk, Joegoslavie en Ierland zijn wmb alle drie goede kanshebbers.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:12 schreef NailQueen het volgende:
En nu komt het hoogtepunt van de avond
Ik kan maar 1x likenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:13 schreef koffieleuk het volgende:
Hoe doe je een gastland-inzending 101
Kleurtjes van de smileys passen er bij, erg mooi.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:14 schreef NailQueen het volgende:
Hajde da ludujemo ove noći
Hajde zaljubi se u moje oči
Tvoje su usne kao čokolada
To mi se dopada![]()
En boven Italiequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:15 schreef koffieleuk het volgende:
Had van mij boven IJsland gemogen.
Ho hoquote:
Het heeft iets ongemakkelijks wanneer de host-entry beter is dan de winnaar het jaar daarvoor. Ik denk dat ik dit wel de beste host-entry ooit vind.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:13 schreef koffieleuk het volgende:
Hoe doe je een gastland-inzending 101
Maggie Macneal vindt dit heul nie leukquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het heeft iets ongemakkelijks wanneer de host-entry beter is dan de winnaar het jaar daarvoor. Ik denk dat ik dit wel de beste host-entry ooit vind.
Is dit van het vaste onderdeel dat ze één van de luisteraars een betoog houden waarom een ander nummer had moeten winnen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Neeneenee. Luister de bonusaflevering van de ding a dong podcast maar terug
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is dit van het vaste onderdeel dat ze één van de luisteraars een betoog houden waarom een ander nummer had moeten winnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]Oh, das wel een specifieke luisteraarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Hij moet het alleen beter verkopen dan aleen met dat norse gezicht.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:25 schreef koffieleuk het volgende:
Nee mensen Italië was een terechte winnaar, gewoon pech voor jullie dat er nog een handvol andere goeie inzendingen waren.
Gaat om het nummer tochquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij moet het alleen beter verkopen dan aleen met dat norse gezicht.
Op tijd voor de afterpartyquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:28 schreef H_T het volgende:
Wat een typische jaren 90-stijl in de postcards
Zeker geen slecht nummer. Het had een B-kantje van Eros Ramazotti kunnen zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:30 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Gaat om het nummer toch
Maar qua uitstraling mist hij het podium wel ja.
San Remo krijgt een nieuwe opzet, waardoor je in principe minder hoeft te kijken om toch alle inzendingen een keer te zien. Ik heb daar gemengde gevoelens bijquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:34 schreef NailQueen het volgende:
De gast kan trouwens vloeiend Engels. Dat gaan we het jaar daarop meemaken.
Laten we dan ook een vrouw met vloeiend Engels ernaast zettenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:34 schreef NailQueen het volgende:
De gast kan trouwens vloeiend Engels. Dat gaan we het jaar daarop meemaken.
Ik ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
San Remo krijgt een nieuwe opzet, waardoor je in principe minder hoeft te kijken om toch alle inzendingen een keer te zien. Ik heb daar gemengde gevoelens bij
Gelukkig geen Eiffeltoren deze keer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:37 schreef Sableheart het volgende:
Dit thema hebben we vaker gehoord vanavond. In betere versies
We kijken toch vanwege de interval acts?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
San Remo krijgt een nieuwe opzet, waardoor je in principe minder hoeft te kijken om toch alle inzendingen een keer te zien. Ik heb daar gemengde gevoelens bij
Maakt mij niets uit, ga er na het laatste nummer vantussen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:38 schreef Sableheart het volgende:
Willen we de puntentelling zometeen zien, of hem overslaan zodat we eerder bij de afterparty zijn?
Ik maar denken dat de intervalacts de echte inzendingen zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We kijken toch vanwege de interval acts?
En reclames voor de Italiaanse Lidlquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We kijken toch vanwege de interval acts?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik maar denken dat de intervalacts de echte inzendingen zijn
Met Hollandse wekenquote:
Neem een wijntje zou ik zeggenquote:
Tegelijkertijd zie ik genoeg films op de streamers staan van 2,5 uur of meer, waar ik meestal geen trek in heb.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik ook
Echt alles wordt korter omdat demense geen concentratie meer hebben of zo. Kutkapitalisme.
Laten we de hamster niet vergetenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neem een wijntje zou ik zeggen
Ideaal moment om Duvel en Luikse wafels in te slaan, plus Amsterdam style pizzaquote:
Goeie samenvattingquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:46 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb geen slechte nummers gehoord vandaag, en een aantal absolute toppers, maar ook erg veel dat de redelijke middelmaat niet ontstijgt.
Van mij mogen we best naar de afterparty. Misschien nog de reprise in het Engels?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:47 schreef Sableheart het volgende:
Nogmaals de vraag: willen we de puntentelling zien, of eerder naar de afterparty?
Ik heb zin in de afterpartyquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:47 schreef Sableheart het volgende:
Nogmaals de vraag: willen we de puntentelling zien, of eerder naar de afterparty?
Hoe lang duurt de puntentelling?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:47 schreef Sableheart het volgende:
Lekker overslaan danquote:
Joegoslavië 1989 zag er denk ik flink anders uit dan Nederland 1989quote:
Dan is men gelijk los, ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:06 schreef NailQueen het volgende:
Dit zou een mooie opener zijn voor het grote songfestivalfeest.
In welk vak zit jij?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:06 schreef NailQueen het volgende:
Dit zou een mooie opener zijn voor het grote songfestivalfeest.
Vak 106quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
109 samen met mijn moeder. En jij?
Ik vergeet nooit de reactie van Jan Smit toen Serhat door ging naar de finalequote:
Iets metquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:11 schreef NailQueen het volgende:
Hierna komt een prachtige ballade van Finland, Een mooie aanvulling op deze van Lys Assia.
Dat is ie wel vaker bij pure kwaliteit! Zdob si Zdub bijvoorbeeld ook, met de puntmutsfee op de eenwielerquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit de reactie van Jan Smit toen Serhat door ging naar de finale![]()
Die was viesmad
Er zijn maar twee Finse inzendingen hoger geëindigd, dus wat dat betreft zeker een klassiekerquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:11 schreef NailQueen het volgende:
Hierna komt een prachtige ballade van Finland, Een mooie aanvulling op deze van Lys Assia.
Ik heb net een ballad van Ijsland toegevoegdquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:15 schreef NailQueen het volgende:
Prachtig ballade met een diepe tekst
Ik heb een klassieker van Finland nog toegevoegdquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb net een ballad van Ijsland toegevoegd
Precies die waar ik aan dacht bij deze postquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb net een ballad van Ijsland toegevoegd
Wie wil Käärijä, Ome Serhat en Verka Serdushka niet samen op een avond zien?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:11 schreef H_T het volgende:
Ik heb (nog) geen kaarten voor het feest. Vorig jaar had ik echt iets van een uur voor de start nog een kaartje gekocht voor een tientje via Ticketswap
Meestal loop ik weg van een concert met het idee dat ik vaker naar een concert moet gaanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:29 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb nog nooit een concert bijgewoond (alleen in de rij gestaan), maar het is dus de moeite waard?
Wij hebben allemaal dyscalculiequote:
Sommige worden op TV beter gemaakt dan in het echt. Stefania had bijvoorbeeld geluidsproblemen en Gjon's Tears sloeg totaal niet aan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Meestal loop ik weg van een concert met het idee dat ik vaker naar een concert moet gaanSoms valt het tegen, maar meestal vind ik het leuk.
Qua ESF-feest zou je een van de uitzendingen terug kunnen kijken en op basis daarvan bepalen of het je wat lijkt. Live krijg je een andere volgorde en duurt het allemaal wat langer, maar artiest komt op, zingt een liedje en dondert weer op klopt vrij aardig (behalve bij Johnny Logan)
En Dana International was op tv korter omdat ze in het echt nogal kort wasquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sommige worden op TV beter gemaakt dan in het echt. Stefania had bijvoorbeeld geluidsproblemen en Gjon's Tears sloeg totaal niet aan.
En er werd 10 minuten uit Subwoolfer en Alexander Rybak gekniptquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:36 schreef H_T het volgende:
[..]
En Dana International was op tv korter omdat ze in het echt nogal kort was
Daar heb ik geen enkel bezwaar tegenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En er werd 10 minuten uit Subwoolfer en Alexander Rybak geknipt
In het ziggo duurde het ook te lang. Ik wilde toen wat drinken halen maar was te nieuwsgierig wat er ging gebeuren. En het duurde maarquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar heb ik geen enkel bezwaar tegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |