En dat is het voorprogramma van Tajci!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:03 schreef koffieleuk het volgende:
Voorprogramma van Joëlle Ursull is bijna afgelopen
Das alweer de afterpartyquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En dat is het voorprogramma van Tajci!
Daar kon je best wel eens gelijk in hebben.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:11 schreef koffieleuk het volgende:
Ik denk serieus dat dit het beter had gedaan dan Evidemment.
Ik weet niet zeker wie bij mij het hoogst gaat eindigen. Frankrijk, Joegoslavie en Ierland zijn wmb alle drie goede kanshebbers.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:12 schreef NailQueen het volgende:
En nu komt het hoogtepunt van de avond
Ik kan maar 1x likenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:13 schreef koffieleuk het volgende:
Hoe doe je een gastland-inzending 101
Kleurtjes van de smileys passen er bij, erg mooi.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:14 schreef NailQueen het volgende:
Hajde da ludujemo ove noći
Hajde zaljubi se u moje oči
Tvoje su usne kao čokolada
To mi se dopada![]()
En boven Italiequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:15 schreef koffieleuk het volgende:
Had van mij boven IJsland gemogen.
Ho hoquote:
Het heeft iets ongemakkelijks wanneer de host-entry beter is dan de winnaar het jaar daarvoor. Ik denk dat ik dit wel de beste host-entry ooit vind.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:13 schreef koffieleuk het volgende:
Hoe doe je een gastland-inzending 101
Maggie Macneal vindt dit heul nie leukquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het heeft iets ongemakkelijks wanneer de host-entry beter is dan de winnaar het jaar daarvoor. Ik denk dat ik dit wel de beste host-entry ooit vind.
Is dit van het vaste onderdeel dat ze één van de luisteraars een betoog houden waarom een ander nummer had moeten winnen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Neeneenee. Luister de bonusaflevering van de ding a dong podcast maar terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |