Iets metquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:11 schreef NailQueen het volgende:
Hierna komt een prachtige ballade van Finland, Een mooie aanvulling op deze van Lys Assia.
Dat is ie wel vaker bij pure kwaliteit! Zdob si Zdub bijvoorbeeld ook, met de puntmutsfee op de eenwielerquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit de reactie van Jan Smit toen Serhat door ging naar de finale![]()
Die was viesmad
Er zijn maar twee Finse inzendingen hoger geëindigd, dus wat dat betreft zeker een klassiekerquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:11 schreef NailQueen het volgende:
Hierna komt een prachtige ballade van Finland, Een mooie aanvulling op deze van Lys Assia.
Ik heb net een ballad van Ijsland toegevoegdquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:15 schreef NailQueen het volgende:
Prachtig ballade met een diepe tekst
Ik heb een klassieker van Finland nog toegevoegdquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb net een ballad van Ijsland toegevoegd
Precies die waar ik aan dacht bij deze postquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb net een ballad van Ijsland toegevoegd
Wie wil Käärijä, Ome Serhat en Verka Serdushka niet samen op een avond zien?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:11 schreef H_T het volgende:
Ik heb (nog) geen kaarten voor het feest. Vorig jaar had ik echt iets van een uur voor de start nog een kaartje gekocht voor een tientje via Ticketswap
Meestal loop ik weg van een concert met het idee dat ik vaker naar een concert moet gaanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:29 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb nog nooit een concert bijgewoond (alleen in de rij gestaan), maar het is dus de moeite waard?
Wij hebben allemaal dyscalculiequote:
Sommige worden op TV beter gemaakt dan in het echt. Stefania had bijvoorbeeld geluidsproblemen en Gjon's Tears sloeg totaal niet aan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Meestal loop ik weg van een concert met het idee dat ik vaker naar een concert moet gaanSoms valt het tegen, maar meestal vind ik het leuk.
Qua ESF-feest zou je een van de uitzendingen terug kunnen kijken en op basis daarvan bepalen of het je wat lijkt. Live krijg je een andere volgorde en duurt het allemaal wat langer, maar artiest komt op, zingt een liedje en dondert weer op klopt vrij aardig (behalve bij Johnny Logan)
En Dana International was op tv korter omdat ze in het echt nogal kort wasquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sommige worden op TV beter gemaakt dan in het echt. Stefania had bijvoorbeeld geluidsproblemen en Gjon's Tears sloeg totaal niet aan.
En er werd 10 minuten uit Subwoolfer en Alexander Rybak gekniptquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:36 schreef H_T het volgende:
[..]
En Dana International was op tv korter omdat ze in het echt nogal kort was
Daar heb ik geen enkel bezwaar tegenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En er werd 10 minuten uit Subwoolfer en Alexander Rybak geknipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |