Lied was afgelopen. Maar de EBU was het er niet mee eens want er moest wel gezongen worden. Daarom improviseren ze nu maar gewoon.quote:
Dat was toch Cypriotische Madonna in 2019quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
Cypriotische Lady Gaga vond ik toch leuker dan Cyrpiotische Beyoncé
Zullen we @NailQueen uit de among us discord groep zettenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, als je het liedje halverwege overzet wel jaWat was dat dan?
Ze is daar toch nooit online. Mweh, dit vind ik wel echt een hele matige actie van der hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zullen we @:Nailqueen uit de among us discord groep zetten
Oh zit ik daar nog in?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zullen we @:Nailqueen uit de among us discord groep zetten
Ik bedoelde El Diabloquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was toch Cypriotische Madonna in 2019
Of ze moet een keer meedoen met Goose Goose Duck en dan gaan wij haar elke keer killen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze is daar toch nooit online. Mweh, dit vind ik wel echt een hele matige actie van der hoor.
Ein bisschen frieden komt op een perfect momentquote:
Ja. nee. Ik ga gewoon de afterparty's vanaf nu skippen. Ik denk niet dat NailQueen doorheeft wat ze nu deed. Echt zonde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of ze moet een keer meedoen met Goose Goose Duck en dan gaan wij haar elke keer killen.
Cyprus stuurde Beyoncé, Madonna en Lady Gaga, maar dan de Action versiequote:
Bij Madonna is die besparing het sowieso waard gebleken!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Cyprus stuurde Beyoncé, Madonna en Lady Gaga, maar dan de Action versie
Cyproitische Madonna kon tenminste wel zingen vergeleken met de echte madonnaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij Madonna is die besparing het sowieso waard gebleken!
Jezus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:05 schreef H_T het volgende:
Nederland gaf Guildo 12 punten. Zie je wel dat we smaak hebben?
Ik kan after weghalenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:04 schreef NailQueen het volgende:
Serieuze vraag: Moeten we dit trouwens nog een 'afterparty' noemen als het eigenlijk geen afterparty is? Misschien kunnen dit een betere naam geven?
Net als Spanje en Zwitserland! Guildo kreeg meer doezepwa dan onze Edsiel (die dan wel weer hoger eindigde)quote:
Je vindt dit liedje stiekem leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:07 schreef NailQueen het volgende:
Om meer rellen te voorkomen laat ik deze even staan. Als jullie daar bezwaar staat de player weer open.
Oude editie is ook niet echt van toepassing. De TT wordt er een stuk korter op!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:08 schreef sportfreak het volgende:
[..]
het woord classics kan ook weg zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |