Feyenoord werd afgelopen seizoen kampioen met 15 nieuwe spelers.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:14 schreef papert het volgende:
Wel echt een nieuw team volgens seizoen. Ook al zijn de aankopen goed, je kan niet zomaar 11 goede spelers bij elkaar zetten en verwachten dat het in 1 keer loopt. Dat vraagt wel veel van een trainer. Je ziet daardoor bijvoorbeeld ook dat clubteams het meestal van landenteams winnen.
Dat was het ook knap werk van Slot. Hoop dat Steijn dat ook kan. Overigens ging het bij Feyenoord pas echt goed lopen na de winterstop.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:25 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Feyenoord werd afgelopen seizoen kampioen met 15 nieuwe spelers.
Ze gingen al als nummer 1 de winterstop in, dus de eerste seizoenshelft waren ze met heel veel nieuwe spelers al beter dan anderen. Dus tja, Slot deed het goed, maar in het elftal hadden ze weinig volgevreten vedettes en gunde ze elkaar allemaal wat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:30 schreef papert het volgende:
[..]
Dat was het ook knap werk van Slot. Hoop dat Steijn dat ook kan. Overigens ging het bij Feyenoord pas echt goed lopen na de winterstop.
Irriteerde me kapot aan hem de laatste westrijden. Graag of niet voor Ajax spelen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kudus ook weg. Prima deal lijkt mij. Ik leef allang niet meer in de illusie dat er spelers zijn die voor Ajax kiezen en niet voor zichzelf, hun goed recht overigens, maar Kudus spande wel de kroon. Ongeïnteresseerd met prima inzet en kwaliteiten maar het boeide hem geloof ik allemaal vrij weinig.
En dan moeten we dit jaar CL halen…. gaat lastige opgave worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo stroomt het geld wel binnen maar het zijn wel weer heel veel vertrekkers.
Die zag natuurlijk ook dat hij omringd werd door motorisch gestoorden.quote:
Het is in ieder geval eens niet een keer op het allerlaatste moment. Nu zou je toch ook goede vervangers verwachten. Zeker voor Kudus, voor Alvarez zijn ze er al wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:51 schreef Malavita het volgende:
Kudus en zeker alvarez weg is gewoob prima.
Ik stem voor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:04 schreef -XOR- het volgende:
Zou Jan Vertonghen niet alsnog een optie zijn?
Nee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:04 schreef -XOR- het volgende:
JANGODquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:04 schreef -XOR- het volgende:
Tadic of bv Suarez zijn altijd top gemotiveerd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die zag natuurlijk ook dat hij omringd werd door motorisch gestoorden.
Dat hoeft helemaal niet natuurlijk, er is eigenlijk niemand van de buitencategorie vertrokken/vertrekken gaat.quote:
Mike doet nu weer net alsof hij een direct lijntje heeft, met z'n opmerking over die emailquote:
Exact 34,7 miljoen euro ook alsof Mike in cc zat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mike doet nu weer net alsof hij een direct lijntje heeft, met z'n opmerking over die email
Ja maar vraag je af wat er overblijftquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet natuurlijk, er is eigenlijk niemand van de buitencategorie vertrokken/vertrekken gaat.
We kopen er dit jaar gewoon prima voor terug, alle vertrouwen in Mislintat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja maar vraag je af wat er overblijft
Je kan nieuwe spelers gaan halen maar een echt elftal gaat het op korte termijn niet worden
tnormaal gesproken verkoop je er 2 en haal je er 2 die ingepast worden
nu verkoop al je beste spelers en het halve elftal is gewoon weg
Nu Berghuis graag verkopen
deze verkopen zaten er ook gewoon aan te komen dus echt prima dit. Mooie bedragenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We kopen er dit jaar gewoon prima voor terug, alle vertrouwen in Mislintat.
Bergwijn mag wat mij betreft ook nog wel gaan eigenlijk.
Allemaal de schuld van Mistlelthajsgwat klaas.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja maar vraag je af wat er overblijft
Je kan nieuwe spelers gaan halen maar een echt elftal gaat het op korte termijn niet worden
tnormaal gesproken verkoop je er 2 en haal je er 2 die ingepast worden
nu verkoop al je beste spelers en het halve elftal is gewoon weg
Nu Berghuis graag verkopen
30 miljoen pond is precies 34,7 miljoen euroquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Exact 34,7 miljoen euro ook alsof Mike in cc zat.
Als Ajax in Nederland spelers wil kopen vragen alle clubs meer dan de hoofdprijs.quote:Op zondag 6 augustus 2023 07:59 schreef RamboDirk het volgende:
Jammer dat Ajax de centjes in het buitenland uitgeeft.
Met Timber, Alvarez, Tadic en Kudus zijn je beste spelers van vorig jaar allemaal vertrokken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet natuurlijk, er is eigenlijk niemand van de buitencategorie vertrokken/vertrekken gaat.
Zoveel is er niet bijgekomenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof Kudus het verschil maakt hou toch op.
Wel eens, al zag je vorig seizoen dat het ook fout kan gaan met buitencategorie spelers als het geen team meer is.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Met Timber, Alvarez, Tadic en Kudus zijn je beste spelers van vorig jaar allemaal vertrokken.
Dat er niemand van de buitencategorie vertrekt is alleen maar omdat Ajax geen spelers van de buitencategorie heeft.
Ik denk dat buitencategorie hier de verkeerde term is. Hij had ‘onvervangbare spelers’ moeten zeggen, want dat klopt namelijk compleet. Alvarez was in 21/22 en de eerste helft van 22/23 echt super goed, maar is nooit de speler geweest die echt goed bij Ajax past. Timber had vorig seizoen echt een slecht seizoen. Tadic is natuurlijk een held, maar soms moet je dat soort spelers na tig jaren eens vervangen om er als team op vooruit te gaan en Kudus was bij momenten geniaal, maar als ie het niet had, voegde ie niets toe en daarnaast was ie heel vorig jaar enorm ongemotiveerd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Met Timber, Alvarez, Tadic en Kudus zijn je beste spelers van vorig jaar allemaal vertrokken.
Dat er niemand van de buitencategorie vertrekt is alleen maar omdat Ajax geen spelers van de buitencategorie heeft.
Grappig dat 34.7 miljoen euro 30 miljoen pond is... Maar nee Mike heeft absoluut een bron die zegt dat het bod verhoogd is van 30 miljoen euro naar 30 miljoen pond.quote:
Enorme open deur. Maar volledig eens. Zat teams waar je struikelt over de sterren en het lijkt nergens op. En voldoende teams met "middelmaat" die zeer goed presteren. Remember Union..... pffffffquote:Op zondag 6 augustus 2023 09:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel helder is dat Ajax op dit moment qua individuele kwaliteiten minder is dan vorig seizoen, maar het gaat erom dat er als team gepresteerd wordt.
Volgens jou kon het hele elftal van vorig jaar er niets van en moet iedereen vervangen worden, dus het zou geen verschil moeten uitmaken voor je.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan moeten we dit jaar CL halen…. gaat lastige opgave worden.
Ze hebben vorig jaar wel wat fouten gemaakt met de selectie en dan bedoel ik niet alleen financieel, het blijft natuurlijk wel mensenwerk dus hoe transfers uitpakken weet je nooit 100% maar bijvoorbeeld geen vervanger qua type voor Haller halen was niet heel slim, dan had je 2 spelers met Blind en Tadic waar je het team omheen moet bouwen wil je ze laten renderen, dan moet je dus niet Bergwijn halen voor de positie van Tadic maar een vervanger van Antony.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat buitencategorie hier de verkeerde term is. Hij had ‘onvervangbare spelers’ moeten zeggen, want dat klopt namelijk compleet. Alvarez was in 21/22 en de eerste helft van 22/23 echt super goed, maar is nooit de speler geweest die echt goed bij Ajax past. Timber had vorig seizoen echt een slecht seizoen. Tadic is natuurlijk een held, maar soms moet je dat soort spelers na tig jaren eens vervangen om er als team op vooruit te gaan en Kudus was bij momenten geniaal, maar als ie het niet had, voegde ie niets toe en daarnaast was ie heel vorig jaar enorm ongemotiveerd.
Ik denk dat het wel helder is dat Ajax op dit moment qua individuele kwaliteiten minder is dan vorig seizoen, maar het gaat erom dat er als team gepresteerd wordt.
Denkt dat de combinatie Bergwijn - Blind ook niet zo'n bijzonder goede was. Bergwijn kruipt vaak naar binnen dat moet je er een back hebben die er overheen dendert. Tagliafico -Bergwijn of Dest - Bergwijn bijvoorbeeld was denk ik beter geweest.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben vorig jaar wel wat fouten gemaakt met de selectie en dan bedoel ik niet alleen financieel, het blijft natuurlijk wel mensenwerk dus hoe transfers uitpakken weet je nooit 100% maar bijvoorbeeld geen vervanger qua type voor Haller halen was niet heel slim, dan had je 2 spelers met Blind en Tadic waar je het team omheen moet bouwen wil je ze laten renderen, dan moet je dus niet Bergwijn halen voor de positie van Tadic maar een vervanger van Antony.
Bassey halen als rugdekker van Blind kan ik me nog iets bij voorstellen, alleen pakte dat niet zo goed uit, ook wel omdat Blind een beetje verzaakte.
Dest is toch een rechstback? Schreuder heeft het wel geprobeerd met Bergwijn en Wijndal maar dat was ook geen succes, maar wat ik fout vond is dat je een topaankoop doet op de positie van Tadic terwijl je dat voor die andere vleugel had moeten doen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denkt dat de combinatie Bergwijn - Blind ook niet zo'n bijzonder goede was. Bergwijn kruipt vaak naar binnen dat moet je er een back hebben die er overheen dendert. Tagliafico -Bergwijn of Dest - Bergwijn bijvoorbeeld was denk ik beter geweest.
Van het elftal van vorig jaar dat er niks van kon heb je juist de spelers verkocht die nog enigszins onder de sterkhouders vielen. Die vervang je niet 1,2,3, maar als je dat boven je pet gaat dan houdt het wel een beetje op.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens jou kon het hele elftal van vorig jaar er niets van en moet iedereen vervangen worden, dus het zou geen verschil moeten uitmaken voor je.
De selectie vorig jaar was ernstig uit balans inderdaad.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dest is toch een rechstback? Schreuder heeft het wel geprobeerd met Bergwijn en Wijndal maar dat was ook geen succes, maar wat ik fout vond is dat je een topaankoop doet op de positie van Tadic terwijl je dat voor die andere vleugel had moeten doen.
Hato, Vos en Godts vertegenwoordigd nu het kapitaal.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:21 schreef Wotte het volgende:
Het is wel weer van belang om deze en volgende transferwindow toekomstige kapitaal terug te kopen aangezien je inmiddels denk ik wel vrijwel elke cent er uit geperst hebt.
Die vertegenwoordigen nog helemaal niks.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hato, Vos en Godts vertegenwoordigd nu het kapitaal.
Dan moet je beter opletten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die vertegenwoordigen nog helemaal niks.
Niet mee eens, Hato wordt er echt wel weer eentje van het kaliber Timber of meer maar dat is ook afhankelijk van je teamprestatie.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die vertegenwoordigen nog helemaal niks.
Los van wat je tot nu toe gezien hebt zie je toch ook wel dat Ajax deze spelers beschouwd als de nieuwe lichting aanstormend talent. Zijn bij het eerste gehaald, Hato is min of meer basisspeler, en de anderen krijgen ongetwijfeld minuten aankomend seizoen, net zoals ze die kregen in de voorbereiding.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet mee eens, Hato wordt er echt wel weer eentje van het kaliber Timber of meer maar dat is ook afhankelijk van je teamprestatie.
Godts lijkt me een leuke speler maar te weinig van gezien, van Vos nog minder.
Dat is iets anders dan kapitaal vertegenwoordigen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Los van wat je tot nu toe gezien hebt zie je toch ook wel dat Ajax deze spelers beschouwd als de nieuwe lichting aanstormend talent.
potentieel toekomstig kapitaal is wellicht een betere omschrijving.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan kapitaal vertegenwoordigen.
Maar er moet nog steeds wat substantieels bij.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het allemaal wel cool zo, veel vers bloed in de selectie en heel benieuwd wat ze kunnen brengen
Vooruit, ik zal de volgende keer benadrukken hoe Ajax talenten ontwikkeld om ze daarna voor veel geld door te verkopen voordat ik de referentie maak naar dit soort spelers aangezien blijkbaar niet iedereen zo snel van begrip is.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan kapitaal vertegenwoordigen.
Ik had al een analyse gemaakt over deze spelerquote:Op zondag 6 augustus 2023 09:31 schreef TheArt het volgende:
Habemus een centrale verdediger. Nu nog 2 erbij.
[ twitter ]
Als Kudus weg gaat moet er wel een goede vervanger op rechtsbuiten bij lijkt me - daar ben je met Conceicao en Berghuis wel het zwakste, op de CV positie na.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar er moet nog steeds wat substantieels bij.
JA KLAAS HOE KAN DAT !! HEBBEN ZE GEWOON GEFAXED OF GEBELD DENK JE?! KAN TOCH NIET DIT!!quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik had al een analyse gemaakt over deze speler
wat ik nog niet in mijn analyse had meegenomen is dat deze speler in de 2e bundesliga speelde bij St. Pauli
Hoe kan je een 2e bundesliga speler halen????
Hebben ze daar Forbs? niet voor gehaald, lijkt me dat hij daar gaat spelen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Kudus weg gaat moet er wel een goede vervanger op rechtsbuiten bij lijkt me - daar ben je met Conceicao en Berghuis wel het zwakste, op de CV positie na.
Het is alsof je als topclub spelers bij pec of zo haalt, kan eigenlijk niet inderdaad.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat ik nog niet in mijn analyse had meegenomen is dat deze speler in de 2e bundesliga speelde bij St. Pauli
net zoals spelers halen uit de kkd?quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die kan daar volgens mislintat wel spelen. Maar heeft dat zelden gedaan dacht ik.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hebben ze daar Forbs? niet voor gehaald, lijkt me dat hij daar gaat spelen.
Die jongen is alleen stijf links? Krijgen we Bergwijn scenario.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hebben ze daar Forbs? niet voor gehaald, lijkt me dat hij daar gaat spelen.
Ja dat zou kunnen, ik ken z'n niveau ook niet maar dat zal toch na Bergwijn je beste vleugelspeler zijn dus ik neem aan dat ze dan beiden spelen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die jongen is alleen stijf links? Krijgen we Bergwijn scenario.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
JA KLAAS HOE KAN DAT !! HEBBEN ZE GEWOON GEFAXED OF GEBELD DENK JE?! KAN TOCH NIET DIT!!
quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is alsof je als topclub spelers bij pec of zo haalt, kan eigenlijk niet inderdaad.
Ja dat is precies wat ik me afvraag. Waarom zou deze speler beter zijn dan spelers van ajax die in de KKD spelen? Waarom?quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:05 schreef Malavita het volgende:
[..]
net zoals spelers halen uit de kkd?
Dat zeg ik: ze moeten eerst nog ontwikkeld worden. Op dit moment vertegenwoordigen ze nog geen enkel kapitaal, want de ontwikkeling moet nog plaatsvinden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooruit, ik zal de volgende keer benadrukken hoe Ajax talenten ontwikkeld om ze daarna voor veel geld door te verkopen voordat ik de referentie maak naar dit soort spelers aangezien blijkbaar niet iedereen zo snel van begrip is.
dat laatste geldt natuurlijk voor elke club wel.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zeg ik: ze moeten eerst nog ontwikkeld worden. Op dit moment vertegenwoordigen ze nog geen enkel kapitaal, want de ontwikkeling moet nog plaatsvinden.
En het lijstje van talenten dat voor weinig is vertrokken is aanzienlijk langer dan de lijst talenten die flink hebben opgebracht, dus ook hier, eerst zien dan geloven.
Union lukte het ook, die haalden champions league met een hele 2. Liga verdedigingquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik neem dan ook aan dat geen enkele club een speler die net uit de jeugd komt al voor 50mln op de balans zet omdat deze zoveel kapitaal vertegenwoordigd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:20 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat laatste geldt natuurlijk voor elke club wel.
We gaan het zien
Mwa, die Hato is al een aardig bedrag waard denk ik, zit nu al zo'n beetje op dat van de Rotterdamse Pirlo al ken ik z'n contractsituatie niet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zeg ik: ze moeten eerst nog ontwikkeld worden. Op dit moment vertegenwoordigen ze nog geen enkel kapitaal, want de ontwikkeling moet nog plaatsvinden.
En het lijstje van talenten dat voor weinig is vertrokken is aanzienlijk langer dan de lijst talenten die flink hebben opgebracht, dus ook hier, eerst zien dan geloven.
Ik kan me echt niet voorstellen dat er op dit moment een club meer dan 10mln voor Hato neer zou leggen. Hij doet het prima, en daar is ook alles mee gezegd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, die Hato is al een aardig bedrag waard denk ik, zit nu al zo'n beetje op dat van de Rotterdamse Pirlo al ken ik z'n contractsituatie niet.
Geen idee of die jongen wat kan, koppen zal wel lukken en Sven zegt dat hij hem al naar Stuttgart wilde halen, dus wie weet zit er wel wat in.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
Union lukte het ook, die haalden champions league met een hele 2. Liga verdediging
quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat er op dit moment een club meer dan 10mln voor Hato neer zou leggen. Hij doet het prima, en daar is ook alles mee gezegd.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik wel hoor maar ik hoop het niet want het zou mooi zijn als hij nog een seizoen of 3 blijft.
Gelachen, bedankt Klaas.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk hoe die goser eruit ziet
zo een mannetje kan je niet een heel seizoen 90 minuten laten spelen
Nu is het wel weer leuk geweest he klaasjequote:Op zondag 6 augustus 2023 11:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk hoe die goser eruit ziet
zo een mannetje kan je niet een heel seizoen 90 minuten laten spelen
is het ook niet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:46 schreef Wotte het volgende:
Weet niet waarom die competitie zo belangrijk is. Er zijn toch talrijke voorbeelden van (zeer) goede spelers die vanuit de lagere divisie hogerop klommen al dan niet in combinatie met uitblinken na promotie.
Denk je, wie gaat die voorzetten erin koppen dan?quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:41 schreef Black-Death het volgende:
Forbs zal op links komen. Misschien Bergwijn op 10
Natuurlijk kan dat maar deze jongen is 24, als je dan nog niet op de radar staat van grotere clubs dan is de kans er ook wel dat hij gewoon niet goed genoeg is. Maar hij kost geen 23 miljoen dus dat is wel een ander type risico.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:46 schreef Wotte het volgende:
Weet niet waarom die competitie zo belangrijk is. Er zijn toch talrijke voorbeelden van (zeer) goede spelers die vanuit de lagere divisie hogerop klommen al dan niet in combinatie met uitblinken na promotie.
dat wordt een lastige start danquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:08 schreef AgeEll het volgende:
Een beetje lengte erbij kan geen kwaad. Helemaal om een voorsprong te verdedigen.
Die aankopen komen overal vandaan, dus afwachten wat er van terrecht gaat komen. Eerst even een paar potjes aankijken. Bergwijn begon ook leuk, toen t begon te regenen was dat ook klaar.
Kante was ook 24 :-)quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat maar deze jongen is 24, als je dan nog niet op de radar staat van grotere clubs dan is de kans er ook wel dat hij gewoon niet goed genoeg is. Maar hij kost geen 23 miljoen dus dat is wel een ander type risico.
Gerapporteerd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op zich wel slim dat Ajax zijn eigen Medic op het veld heeft.
Alvarez gaat weg dus dat zal overbodig zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op zich wel slim dat Ajax zijn eigen Medic op het veld heeft.
KLAAS WAAR IS DIE 81 MILJOEN GEBLEVENquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
hoeveel miljoen gaat ajax nu aan al die transfers overhouden....de helft weer? De rest gaat weer naar allerlei louche personen....
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Nee, je kan hem wel via Ziggo bestellen voor 4 euroquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:05 schreef freaky40 het volgende:
Is die wedstrijd van vanmiddag ergens te zien zonder Ziggo abonnee te zijn?
4 euro voor zoiets pfffquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, je kan hem wel via Ziggo bestellen voor 4 euro
Inderdaad…quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Kudus basis straks, dat is wel apart.
Afscheidswedstrijdquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Kudus basis straks, dat is wel apart.
Zul je zien dat ie vanmiddag een enkel breekt…quote:
Daar hebben we geen reet aan.quote:
of er speelt toch niet zo veel als dat er gezegd wordt of het is een risico die je niet wilt lopen (blessure oplopen)quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:29 schreef Wertha het volgende:
[..]
Daar hebben we geen reet aan.
Spelen met iemand die je toch niet meer kan gebruiken. F*cking hell.
Denk dat eerste danquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:34 schreef Malavita het volgende:
[..]
of er speelt toch niet zo veel als dat er gezegd wordt of het is een risico die je niet wilt lopen (blessure oplopen)
Toevallig ook al gehad over een over mijn lijk mentaliteit?quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:56 schreef Scorpie het volgende:
Steijn wil bij Ajax vooral STRIJD zien.dit gaat interessant worden.
Yellow cards galorequote:Op zondag 6 augustus 2023 16:56 schreef Scorpie het volgende:
Steijn wil bij Ajax vooral STRIJD zien.dit gaat interessant worden.
Tegen dortmund? Nee dat kunnen we nietquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kunnen we GODVERDOMME 1 wedstrijd niet meteen op achterstand komen.
Jammer johquote:
En een kopbal zelfs.quote:
De RB positie is geen prioriteit.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:23 schreef LethalNinja het volgende:
Aan Rensch heb je weinig. Wanneer ziet de trainer het eens?
Die straalt altijd een soort gelatenheid uit inderdaad, beetje hetzelfde aura als Taylor, Bergwijn en Wijndal.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:53 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Het is niet alleen dit seizoen dat ik mij erger aan Rensch. Ook afgelopen seizoen.
Vandaag heeft Hato dat ook.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die straalt altijd een soort gelatenheid uit inderdaad, beetje hetzelfde aura als Taylor, Bergwijn en Wijndal.
Oefenwedstrijd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:01 schreef Black-Death het volgende:
Waarom speelt Vd Boomen niet, en Taylor en Klaassen wel… pff
Taylor moet je gewoon per direct verhuren of contract ontbinden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:18 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik had wel echt meer verwacht van Salah-Eddine. Die zakt echt compleet door het ijs deze voorbereiding. Wat is die enorm slecht zeg, ze lopen hem van elke kant voorbij.
Daarnaast was het weer een typische Taylor actie bij de 2-1. Op die manier verdedigen kan echt niet. Zoveel gelatenheid in het druk zetten. Ik ben zo blij wanneer Klaassen en Taylor van het wedstrijdformulier af zijn.
Daarom moet je echt wel wat doen op het middenveld als je Alvarez verkoopt. Zowel Klaassen als Taylor voldoen eigenlijk niet en kan je niet als VM opstellen, en vd boomen moet je daar überhaupt niet willen opstellen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:22 schreef Mestreech1990 het volgende:
Goh, Klaassen en Taylor wandelen weer op hun gemak terug. Echt ongelofelijk. Die Tahirovic moet toch helemaal gek worden van die twee. Daar heb je dus helemaal niets aan in verdedigend perspectief.
Goede zaak dat het in de voorbereiding gebeurd. Dat legt meer urgentie op de versterkingen en hopelijk toch ook wat extra druk op de RVC om niet te moeilijk te doen over Spertsiyan (ik zal zijn naam waarschijnlijk verkeerd spellen).quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:21 schreef Scorpie het volgende:
We worden nu wel ff zoek gespeeld zeg niet te zuinig.
Die Rus komt NIET, want we moeten vooral lekker blijven deugen in de RVC, denk onder druk van sponsor Ziggo.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:25 schreef Wertha het volgende:
[..]
Goede zaak dat het in de voorbereiding gebeurd. Dat legt meer urgentie op de versterkingen en hopelijk toch ook wat extra druk op de RVC om niet te moeilijk te doen over Spertsiyan (ik zal zijn naam waarschijnlijk verkeerd spellen).
Topaankoop. Beentjes dicht bij elkaar. STRIJD leveren voor de kinderbijslag.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Is dat nou die Kroaat met die handjes voor z’n ballen?
Tegen een tegenstander van dit kaliber oefenen is vragen om problemen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:21 schreef Scorpie het volgende:
We worden nu wel ff zoek gespeeld zeg niet te zuinig.
Liever dit dan Volendam.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Tegen een tegenstander van dit kaliber oefenen is vragen om problemen.
Had Volendam geen plekje in de planning meer?
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:41 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey kan ook niet afmaken zeg.. Ajax had 3 100% kansen..
Spel op z’n minst z’n naam goedquote:
Hij moet het vooral hebben van subtoppers.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:47 schreef Black-Death het volgende:
Mislintat mag nog wel een nieuw elftal kopen
In elk geval Sutalo, lb, rb, verdedigende middenvelder.. etc hahaquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:51 schreef Scorpie het volgende:
We zijn er nog lang niet, moet echt nog een hoop gebeuren wil je om de prijzen meespelen dit seizoen.
LB en RB, VM als je Alvarez verkoopt, en een backup voor Brobbey is ook nog wel handigquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
In elk geval Sutalo, lb, rb, verdedigende middenvelder.. etc haha
Die CV zal wel komen, maar de rest … en op rechtsbuiten ben je straks gemankeerd als Kudus verkocht is.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:53 schreef Wertha het volgende:
Nou, dat was de voorbereiding. Vooral flink met de neus op de feiten gedrukt. Dat is geen verrassing. Wel goed dat het gebeurd is. Nu hopen op nog wat versterkingen, maar ik geloof er niet in dat we nog een linksback, CV, VM, CM en spits erbij gaan krijgen. Dat is teveel en waarschijnlijk te duur.
Spits ook nog wel. Met alleen Brobbey kom je er niet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die CV zal wel komen, maar de rest … en op rechtsbuiten ben je straks gemankeerd als Kudus verkocht is.
Nope. Nog zoveel plekken waar we reparaties nodig hebben xDquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spits ook nog wel. Met alleen Brobbey kom je er niet.
Het meest walgelijke van die 2 is Taylor met zijn alibi-verdedigen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Hey toevallig, alweer een wedstrijd waar er pas een beetje voetbal in kwam toen Teler en Klaaassen opgetyft waren. Royeren die 2.
Zou echt niet rouwig zijn als Klaassen zou vertrekken, eerlijk gezegdquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Hey toevallig, alweer een wedstrijd waar er pas een beetje voetbal in kwam toen Teler en Klaaassen opgetyft waren. Royeren die 2.
Op basis van oefenpotjes.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
Gaat weer een bedroevend seizoen worden..
Punt is een beetje dat je kunt zien dat ze tegen sterkere tegenstanders en meer weerstand gewoon te kort komen. Das geen schande maar daardoor zie ik ons ook niet meedoen om het kampioenschap.quote:
In de Eredivisie zijn slechtere ploegen dan Dortmund dus dat hoef niet zoveel te betekenen. Het is wel een feit dat er er nog meer versterkingen bij moeten komen, period!quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Punt is een beetje dat je kunt zien dat ze tegen sterkere tegenstanders en meer weerstand gewoon te kort komen. Das geen schande maar daardoor zie ik ons ook niet meedoen om het kampioenschap.
Een week voor de competitiestart zou ik me toch wel lichtelijk zorgen maken. Overigens hoop ik dat Heracles wint, want dat kan ik mijn weddenschapswijntje opdrinkenquote:
Scheelt weer dat er niet zoveel weerstand is in de Eredivisiequote:Op zondag 6 augustus 2023 19:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Punt is een beetje dat je kunt zien dat ze tegen sterkere tegenstanders en meer weerstand gewoon te kort komen. Das geen schande maar daardoor zie ik ons ook niet meedoen om het kampioenschap.
Nooit begrepen hoe een speler als klaassen heel de ajax opleiding heeft kunnen doorlopen....quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou echt niet rouwig zijn als Klaassen zou vertrekken, eerlijk gezegd
Niet zo neerbuigend over de Eredivisie.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Scheelt weer dat er niet zoveel weerstand is in de Eredivisie
Dit zal denk ik de eerste keer zijn dat ik het zowaar met je eens ben, Klaas.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nooit begrepen hoe een speler als klaassen heel de ajax opleiding heeft kunnen doorlopen....
De man is totaal geen voetballer, geen techniek enzovoorts
Heeft altijd wel een neusje gehad om in een positie te komen waarin hij veel scoorde, maar als dat helemaal weg valt heb je niets aan deze speler
Ik snap sowieso niet dat we schijnbaar zo onder de indruk moeten zijn van tegenstanders met middenvelders als stengs, zerrouki en wiefers of die jeugdspeler, Veerman en Sangare. Of aanvallen met jakhanbaksi, gimenez en die paksoi of luuk de jong, Noa Lang en Bukajoekte. Poeh, poeh zeg.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:22 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Niet zo neerbuigend over de Eredivisie.
Jullie werden er afgelopen seizoen bijna 4e in.
Met een tahirovic, vd boomen en berghuis op het middenveld moet je het ook redden komende zaterdag.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:21 schreef freaky40 het volgende:
Werd wel blij van Medic en v/d Boomen. Eigenlijk nadat Taylor en Klaassen er vanaf werden gehaald.
Ik hoop dat ze alle wedstrijden spelen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:05 schreef Mani89 het volgende:
mijn hemel berghuis heeft wat beloofdquote:Berghuis belooft Steijn bij Ajax te blijven
Stef de Bont
19.56,
Vandaag
12 Reacties
Steven Berghuis blijft deze zomer bij Ajax. Dat heeft hij Ajax-trainer Maurice Steijn in een 1-op-1 gesprek laten weten. Daarnaast blijft de trainer gebruik maken van Mohammed Kudus en Edson Álvarez zolang ze in Amsterdam spelen.
Hij denkt ook, liever nog een kut seizoen in Amsterdam, dan weer met Jasper Cillessen spelen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mijn hemel berghuis heeft wat beloofd![]()
en alsof ajax daar zo blij moet zijn....hij was toch gewoon slecht
Maar dan kijk je toch zo dubbel als je cluppie speelt?quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Omdat ik voor mijn eigen gewin zeg dat ik hoop dat Ajax verliest zodat ik een weddenschaps wijntje open kan trekken ben ik dus geen Ajacied?
Jij voor Ajax? Beetje zoals Valentijn danquote:Op zondag 6 augustus 2023 20:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Omdat ik voor mijn eigen gewin zeg dat ik hoop dat Ajax verliest zodat ik een weddenschaps wijntje open kan trekken ben ik dus geen Ajacied?
Lees even vanaf 2007 dat ik hier geregistreerd ben of ik voor Ajax ben of niet.![]()
Ik win hoe dan ook, tenzij het een gelijkspel isquote:Op zondag 6 augustus 2023 20:49 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Maar dan kijk je toch zo dubbel als je cluppie speelt?
En niet dubbel door de glazen alcohol zeg maar.
Ja en jij een beetje zoals Sjaak.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:49 schreef Omega het volgende:
[..]
Jij voor Ajax? Beetje zoals Valentijn dan
Fortuna thuis had idd veel lastiger geweest.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
knjb heett een makkelijke start programma in elkaar geknutseld voor 020 dat is weer duidelijk
quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:19 schreef Black-Death het volgende:
Christus te paard zeg, geen mods meer hier…?
Dan moet hij eerst een goede spits halen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:00 schreef Scorpie het volgende:
Volgens Steijn kan het alleen maar beter gaan. Rasoptimist gespot
Zit ook wel wat in, heb niet zoveel gezien want keek ook Mathieu en nog een beetje Arsenal, tegengoals waren wel weer schlemielig en van de kansen die je kreeg hadden er wel 1 of 2 meer in gemogen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:00 schreef Scorpie het volgende:
Volgens Steijn kan het alleen maar beter gaan. Rasoptimist gespot
We hebben nog een lange weg te gaan.quote:MET VIDEO Ajax leeft in tijdnood toe naar de competitiestart tegen Heracles, zaterdagavond in de Johan Cruijff Arena. Topaankopen blijven nog altijd uit, terwijl met Edson Álvarez en Mohammed Kudus de volgende steunpilaren zich opmaken voor een vertrek uit Amsterdam. De aardige generale repetitie tegen Borussia Dortmund (3-1 verlies) deed daar zondag weinig aan af.
Ajax weet maandagmiddag uit welk voorrondeduel de tegenstander komt waarmee afgerekend dient te worden om de groepsfase van de Europa League te bereiken. De nummer drie van de eredivisie heeft wel andere dingen aan het hoofd, maar toch. Het huidige Ajax is meer dan ooit gebaat bij een gunstige loting, vanmiddag om 13.00 uur.
Doordat de selectie in de tussentijd mogelijk nog aan liefst tien mutaties onderworpen wordt, maakt het nogal uit of de Amsterdammers eind deze maand tegen de winnaar van pak ’m beet Zrinjski Mostar - Breidablik of die van Olympiakos - Racing Genk spelen.
Of het nou de sportieve of financiële bazen in de Arena zijn, allemaal weten ze dat het elftal in zijn huidige staat amper een briesje, laat staan een storm kan trotseren. ,,Natuurlijk hopen we de versterkingen op tijd binnen te hebben voor die wedstrijden, maar het belangrijkste is dat we de juiste spelers halen”, stelde coach Maurice Steijn gisteren.
In Dortmund incasseerde zijn jonge ploeg voor de derde keer op rij in deze oefencampagne drie tegengoals. En dan was het nog te danken aan keeper Gerónimo Rulli, die zich herpakte van fouten in Augsburg vorige week, dat het volgepakte Signal Iduna Park niet vaker ontplofte. Toch stelde Steijn dat hij de beste wedstrijd onder zijn leiding had gezeien. ,,Gezien de weerstand ook. We hebben ook tegen Dortmund veel kansen gecreëerd.”
Toch moest de trainer opnieuw constateren dat maar weinig nodig was om zijn piepjonge defensie weg te blazen. De voorbije weken was dat reden om de noodklok te luiden en stevig op versterkingen aan te dringen. En aankopen kreeg Steijn inmiddels. Drie zelfs, maar die zijn momenteel eerder goed voor de bank dan voor zijn basisploeg. Reservekeeper Diant Ramaj, verdediger Jakov Medic en aanvallend talent Carlos Borges waren samen welgeteld goed voor twee wedstrijden op het hoogste niveau.
Dat de nood hoog is en de tijd enorm dringt, bleek niet alleen tijdens Ajax’ afsluiter van de voorbereiding, maar ook ervoor. Begin deze week reisde directeur Sven Mislintat weer af naar Zagreb, in de hoop om nu eindelijk met een deal voor toptarget Josip Sutalo terug te keren. Een verhoogd bod bood echter geen soelaas. Steijn: ,,Er is nog steeds geen deal. Aan de speler ligt het niet. Hij wil naar Ajax.”
De coach herhaalde nog maar eens dat hij de Kroatisch international het wachten waard vindt, ook al is de 17-jarige Jorrel Hato momenteel de enige centrumverdediger met ervaring op het hoogste niveau in Steijns selectie. Die besloot ook daarom zelfs de imposante en uit de Tweede Bundesliga gekochte back-up Medic meteen een helft te laten spelen. ,,Hij arriveerde gisteren in het hotel en heeft nog niet meegetraind, maar ik moest hem zien en laten wennen omdat de spoeling achterin dun is.”
De boomlange Kroaat kon niet voorkomen dat Ajax na rust meteen weer door de hoeven zakte en andermaal een nederlaag leed. Natuurlijk, in een oefenduel, maar wel tegen een opponent die donderdag nog in de Verenigde Staten actief was geweest tegen Chelsea (1-1).
En een tegenstander die Ajax twee jaar geleden in eigen huis nog had opgerold tijdens een ware masterclass (4-0), waarna de ploeg van toenmalig coach Erik ten Hag ook in Dortmund de baas was (1-3) in de poulefase van de Champions League. Wranger dan het contrast in die uitslagen is nog dat geen van de basisspelers van twee jaar terug nu aan de aftrap verscheen.
Steven Berghuis, in de eerste eredivisieduels geschorst, maakte na rust zijn rentree bij Ajax. De andere ontbrekende basisspeler van toen, Edson Álvarez, meldt zich na zijn verlate vakantie vandaag weer in Amsterdam. Maar met een transfer naar West Ham United in de maak is het maar de vraag of Steijn zaterdag tegen Heracles nog over het gif en leiderschap van de Mexicaan kan beschikken. Ook van smaakmaker Mohammed Kudus, aan wie Brighton & Hove Albion trekt, erkende Steijn dat het perspectief elke dag anders kan zijn.
En spelers die vertrekken betekenen ook weer extra activiteiten aan de inkomende kant, waar Mislintat dus al naar mandekkers, een concurrent voor de in Dortmund trefzekere Brian Brobbey en een schaduwspits speurt. Voor die laatste positie komt volgens Steijn in elk geval niet de Rus Eduard Spertsyan, door wiens naam ook vanwege politieke spanningen een streep is gezet.
Zo kan de vertraging in deze transferperiode niet alleen op de door de clubleiding afgekondigde bezuinigingen afgeschoven worden. Toen het geld er eenmaal wel was, bleven Mislintat en Steijn immers ook mikken op directe versterkingen. In de praktijk blijken die echter lastig haalbaar. Ook daardoor is Ajax nog ver verwijderd van de oorlogssterkte die nodig is om de maand augustus door te komen en niet al tegen een snelle Europese eliminatie en achterstand in de titelstrijd aan te lopen.
Waar Ajax staat? Steijn: ,,Op basis van vandaag zijn we klaar voor de start van de competitie. Dat vinden de jongens, die superfit zijn en plezier hebben, denk ik ook.” Nogal een verschil met de alarmbellen die de coach de voorbije weken liet afgaan. ,,Ik ben blij met wat binnen is gekomen. Daardoor is het minder broos”, besloot Steijn, die wel erkende de puzzel van zijn beste opstelling nog te moeten leggen.
Bergwijn lijkt eindelijk wat stappen te maken. Vind 'm wat gretiger. Maar Wijndal en Rensch staan er bijna plichtmatig "ach dat is mijn baan hier word ik voor betaald". Gaan er bijna nooit voor. Nooit eens een blok opwerpen, voor een mannetje komen. Een sterke tackel (dus op de bal) . Bij Rensch lijkt het verdedigen wel z'n bijbaantje denkt dat hij vooral moet focussen op aanvallen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die straalt altijd een soort gelatenheid uit inderdaad, beetje hetzelfde aura als Taylor, Bergwijn en Wijndal.
Eens, Bergwijn oogt juist fit en gretig dit jaar. Het waren gisteren dan ook weer Rensch en Taylor die vaak stonden te slapen bij gevaarlijke momenten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Bergwijn lijkt eindelijk wat stappen te maken. Vind 'm wat gretiger. Maar Wijndal en Rensch staan er bijna plichtmatig "ach dat is mijn baan hier word ik voor betaald". Gaan er bijna nooit voor. Nooit eens een blok opwerpen, voor een mannetje komen. Een sterke tackel (dus op de bal) . Bij Rensch lijkt het verdedigen wel z'n bijbaantje denkt dat hij vooral moet focussen op aanvallen.
Als ze vanmiddag een Olympiakos loten, dan zie ik het ze niet redden.quote:Op maandag 7 augustus 2023 07:53 schreef Scorpie het volgende:
AD:
[..]
We hebben nog een lange weg te gaan.
Lol die kunnen er geen reet vanquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als ze vanmiddag een Olympiakos loten, dan zie ik het ze niet redden.
Conference league is toch eigenlijk ook veel leuker.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als ze vanmiddag een Olympiakos loten, dan zie ik het ze niet redden.
Die Taylor bij de 2-1? Ging hij schaatsen, dat kan Jutta beter en die zie ik ook liever.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:52 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Eens, Bergwijn oogt juist fit en gretig dit jaar. Het waren gisteren dan ook weer Rensch en Taylor die vaak stonden te slapen bij gevaarlijke momenten.
Weet alleen niet hoe groot het verschil op financieel vlak isquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Conference league is toch eigenlijk ook veel leuker.
Dat valt volgens mij wel mee. Heb je het hooguit over een miljoen of 10, maar dat kan goed ook alweer achterhaald zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Weet alleen niet hoe groot het verschil op financieel vlak is
Alles kan kapot.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat modereren hier is van dezelfde kwaliteit is als die netten in de kuip.
Zal voor Ajax weinig uitmaken, als ik het vergelijk met vorig seizoen is EL zo'n 30 minder, zal met Conference League zo'n 35 zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel mee. Heb je het hooguit over een miljoen of 10, maar dat kan goed ook alweer achterhaald zijn.
Ja laten we vooral nog verder afglijden goed plan. Zo'n Sutalo heeft echt zin in Duderlange uit.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:55 schreef Simmertje het volgende:
Zit niet zo'n groot verschil in inderdaad, dus ik zal niet rouwen als we er alsnog uitvliegen. Enige verschil is dat je met EL nog wel enigszins een ploeg van naam krijgt in de poule, bij ECL is het echt kwaliteit afvoerputje.
Het gaat er meer om die negativiteit van vorig seizoen te doorbreken dus daarom moet je gewoon EL halen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:55 schreef Simmertje het volgende:
Zit niet zo'n groot verschil in inderdaad, dus ik zal niet rouwen als we er alsnog uitvliegen. Enige verschil is dat je met EL nog wel enigszins een ploeg van naam krijgt in de poule, bij ECL is het echt kwaliteit afvoerputje.
Eens, maar financieel is het in ieder geval niet zo'n extreme ramp. Maar voor het gevoel wel lekker als je met een aantal overwinningen begint deze maand.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat er meer om die negativiteit van vorig seizoen te doorbreken dus daarom moet je gewoon EL halen.
Gefixed voor je. Ik ben een rasoptimist.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat er meer om die negativiteit van vorig seizoen te doorbreken dus daarom moet je gewoon EL finale halen.
Europees lig er niet zo wakker van al zou je wel moeten overwinteren, het gaat mij er meer om dat je de basis legt voor volgend seizoen, dus titel pakken, nog wat versterken en dan de CL weer in.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gefixed voor je. Ik ben een rasoptimist.
Oftewel minimaal 2de worden, titel zou mooi zijn maar heb daar eerlijk gezegd een hard hoofd in.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Europees lig er niet zo wakker van al zou je wel moeten overwinteren, het gaat mij er meer om dat je de basis legt voor volgend seizoen, dus titel pakken, nog wat versterken en dan de CL weer in.
Ik heb er gewoon een goed gevoel over en dan in alle bescheidenheid zit ik er niet vaak naast. Dit gaat wel wat worden, ze pakken de dubbel en ver in de Europa League. Is een voorspelling.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Europees lig er niet zo wakker van al zou je wel moeten overwinteren, het gaat mij er meer om dat je de basis legt voor volgend seizoen, dus titel pakken, nog wat versterken en dan de CL weer in.
Ik (nog) niet, op voorwaarde dat er verdedigend nog wel wat bij komt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Oftewel minimaal 2de worden, titel zou mooi zijn maar heb daar eerlijk gezegd een hard hoofd in.
Prima. Teller staat dus gewoon weer op 100 miljoen al dit jaar.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
40 miljoen dus, dat is niet slecht.
Maar er is toch geen geld?quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Prima. Teller staat dus gewoon weer op 100 miljoen al dit jaar.
Snap het ook niet helemaal, had hem echt wel hoger ingeschat. Mja prima, je hebt niets aan iemand die geen motivatie meer heeft.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Ajax naar West Ham. Tja, dan wil je dus heel graag weg.
10+ miljoen, graag of niet.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ twitter ]
Berghuis zou met Antwerp praten
Hoger dan middenmoot PL ja?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Snap het ook niet helemaal, had hem echt wel hoger ingeschat. Mja prima, je hebt niets aan iemand die geen motivatie meer heeft.
Vind je het gek met dit beleidquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Ajax naar West Ham. Tja, dan wil je dus heel graag weg.
Ik zou er niet wakker van liggen. Je ziet een breuk van mijlenver aankomen met zijn temperament en afnemend niveau.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ twitter ]
Berghuis zou met Antwerp praten
Verzaakt heeft hij nooit, maar 9 miljoen is ook wel een aardig salaris al is West Ham geen Chelsea van een paar jaar geleden.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Snap het ook niet helemaal, had hem echt wel hoger ingeschat. Mja prima, je hebt niets aan iemand die geen motivatie meer heeft.
Naja Westham eindigde vorig jaar ergens onderaan. Als eerst Dortmund je wilt en dan opeens West Ham dan heb je wel een stapje terug gedaan.quote:
Hij had nog wel van waarde kunnen zijn hoor, is gewoon een goeie voetballer.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zou er niet wakker van liggen. Je ziet een breuk van mijlenver aankomen met zijn temperament en afnemend niveau.
Het gemak waarmee spelers hier afgedankt worden is soms echt lachwekkendquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zou er niet wakker van liggen. Je ziet een breuk van mijlenver aankomen met zijn temperament en afnemend niveau.
Er was net 5 minuten uitleg eerstquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:12 schreef Simmertje het volgende:
Snap helemaal niets van deze loting. Geen Olympiakos dus?
Ik denk dat je nogal onderschat wat voor competitie de PL is geworden.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:09 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Naja Westham eindigde vorig jaar ergens onderaan. Als eerst Dortmund je wilt en dan opeens West Ham dan heb je wel een stapje terug gedaan.
We houden er weinig over zo inderdaad.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gemak waarmee spelers hier afgedankt worden is soms echt lachwekkend.
Straks mag iedereen weg en heb je nog 11 basisspelers over.
Is een groot verschil al schat ik Dortmund wel hoger in dan West Ham, maar aan de andere kant, het is wel Londen, lekker salaris, vorig jaar had hij bij Chelsea kunnen zitten maar met hun beleid had hij via hun ook naar een club als West ham kunnen gaan deze zomer.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je nogal onderschat wat voor competitie de PL is geworden.
Dit ja, maar je weet nooit tot eind augustus.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik las juist dat Berghuis gisteren had bevestigd te blijven, dus zijn die Antwerp-berichten niet gewoon 'oud nieuws'?
leuk uitje wel bulgarije.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:17 schreef dimmak het volgende:
[..]
Retourtje Astana is een beetje te gek. Bulgarije zou nog kunnen.
Onze eerste keuzes willen iig nog niet zomaar komen, dus we moeten vrezen voor het ergste.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees dat de uitspraak 'ik heb nog nooit een zak geld goals zien scoren' bij jullie wel van stal kan als jullie net zo matig inkopen als vorig seizoen
Gelukkig gaan de verkopen van die miskopen ook wel aardig, dat is het grote verschil tussen Ajax en de rest.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees dat de uitspraak 'ik heb nog nooit een zak geld goals zien scoren' bij jullie wel van stal kan als jullie net zo matig inkopen als vorig seizoen
Dan klopt die uitspraak toch juist aardig? Ik geef de miskopen van vorig seizoen juist als voorwaarde.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelukkig gaan de verkopen van die miskopen ook wel aardig, dat is het grote verschil tussen Ajax en de rest.
Voor jouw uitspraak is het daarom ook wat te vroeg.
Ik ben niet vies van een potje Oostblok, maar dat Razgrad waar die gasten vandaan komen is echt vré-se-lijk. Daar laat je je hond nog niet uit.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:22 schreef Malavita het volgende:
[..]
leuk uitje wel bulgarije.
Beiden moeten te doen zijn.
Ligt ook echt in de middle of nowhere qua vliegveld.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van een potje Oostblok, maar dat Razgrad waar die gasten vandaan komen is echt vré-se-lijk. Daar laat je je hond nog niet uit.
Dus voor de Ajacieden die de hort op willen hopen op Astana.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |