Feyenoord werd afgelopen seizoen kampioen met 15 nieuwe spelers.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:14 schreef papert het volgende:
Wel echt een nieuw team volgens seizoen. Ook al zijn de aankopen goed, je kan niet zomaar 11 goede spelers bij elkaar zetten en verwachten dat het in 1 keer loopt. Dat vraagt wel veel van een trainer. Je ziet daardoor bijvoorbeeld ook dat clubteams het meestal van landenteams winnen.
Dat was het ook knap werk van Slot. Hoop dat Steijn dat ook kan. Overigens ging het bij Feyenoord pas echt goed lopen na de winterstop.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:25 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Feyenoord werd afgelopen seizoen kampioen met 15 nieuwe spelers.
Ze gingen al als nummer 1 de winterstop in, dus de eerste seizoenshelft waren ze met heel veel nieuwe spelers al beter dan anderen. Dus tja, Slot deed het goed, maar in het elftal hadden ze weinig volgevreten vedettes en gunde ze elkaar allemaal wat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:30 schreef papert het volgende:
[..]
Dat was het ook knap werk van Slot. Hoop dat Steijn dat ook kan. Overigens ging het bij Feyenoord pas echt goed lopen na de winterstop.
Irriteerde me kapot aan hem de laatste westrijden. Graag of niet voor Ajax spelen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kudus ook weg. Prima deal lijkt mij. Ik leef allang niet meer in de illusie dat er spelers zijn die voor Ajax kiezen en niet voor zichzelf, hun goed recht overigens, maar Kudus spande wel de kroon. Ongenteresseerd met prima inzet en kwaliteiten maar het boeide hem geloof ik allemaal vrij weinig.
En dan moeten we dit jaar CL halen…. gaat lastige opgave worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo stroomt het geld wel binnen maar het zijn wel weer heel veel vertrekkers.
Die zag natuurlijk ook dat hij omringd werd door motorisch gestoorden.quote:
Het is in ieder geval eens niet een keer op het allerlaatste moment. Nu zou je toch ook goede vervangers verwachten. Zeker voor Kudus, voor Alvarez zijn ze er al wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:51 schreef Malavita het volgende:
Kudus en zeker alvarez weg is gewoob prima.
Ik stem voor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:04 schreef -XOR- het volgende:
Zou Jan Vertonghen niet alsnog een optie zijn?
Nee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:04 schreef -XOR- het volgende:
JANGODquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:04 schreef -XOR- het volgende:
Tadic of bv Suarez zijn altijd top gemotiveerd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die zag natuurlijk ook dat hij omringd werd door motorisch gestoorden.
Dat hoeft helemaal niet natuurlijk, er is eigenlijk niemand van de buitencategorie vertrokken/vertrekken gaat.quote:
Mike doet nu weer net alsof hij een direct lijntje heeft, met z'n opmerking over die emailquote:
Exact 34,7 miljoen euro ook alsof Mike in cc zat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mike doet nu weer net alsof hij een direct lijntje heeft, met z'n opmerking over die email
Ja maar vraag je af wat er overblijftquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet natuurlijk, er is eigenlijk niemand van de buitencategorie vertrokken/vertrekken gaat.
We kopen er dit jaar gewoon prima voor terug, alle vertrouwen in Mislintat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja maar vraag je af wat er overblijft
Je kan nieuwe spelers gaan halen maar een echt elftal gaat het op korte termijn niet worden
tnormaal gesproken verkoop je er 2 en haal je er 2 die ingepast worden
nu verkoop al je beste spelers en het halve elftal is gewoon weg
Nu Berghuis graag verkopen
deze verkopen zaten er ook gewoon aan te komen dus echt prima dit. Mooie bedragenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We kopen er dit jaar gewoon prima voor terug, alle vertrouwen in Mislintat.
Bergwijn mag wat mij betreft ook nog wel gaan eigenlijk.
Allemaal de schuld van Mistlelthajsgwat klaas.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja maar vraag je af wat er overblijft
Je kan nieuwe spelers gaan halen maar een echt elftal gaat het op korte termijn niet worden
tnormaal gesproken verkoop je er 2 en haal je er 2 die ingepast worden
nu verkoop al je beste spelers en het halve elftal is gewoon weg
Nu Berghuis graag verkopen
30 miljoen pond is precies 34,7 miljoen euroquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Exact 34,7 miljoen euro ook alsof Mike in cc zat.
Als Ajax in Nederland spelers wil kopen vragen alle clubs meer dan de hoofdprijs.quote:Op zondag 6 augustus 2023 07:59 schreef RamboDirk het volgende:
Jammer dat Ajax de centjes in het buitenland uitgeeft.
Met Timber, Alvarez, Tadic en Kudus zijn je beste spelers van vorig jaar allemaal vertrokken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet natuurlijk, er is eigenlijk niemand van de buitencategorie vertrokken/vertrekken gaat.
Zoveel is er niet bijgekomenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof Kudus het verschil maakt hou toch op.
Wel eens, al zag je vorig seizoen dat het ook fout kan gaan met buitencategorie spelers als het geen team meer is.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Met Timber, Alvarez, Tadic en Kudus zijn je beste spelers van vorig jaar allemaal vertrokken.
Dat er niemand van de buitencategorie vertrekt is alleen maar omdat Ajax geen spelers van de buitencategorie heeft.
Ik denk dat buitencategorie hier de verkeerde term is. Hij had ‘onvervangbare spelers’ moeten zeggen, want dat klopt namelijk compleet. Alvarez was in 21/22 en de eerste helft van 22/23 echt super goed, maar is nooit de speler geweest die echt goed bij Ajax past. Timber had vorig seizoen echt een slecht seizoen. Tadic is natuurlijk een held, maar soms moet je dat soort spelers na tig jaren eens vervangen om er als team op vooruit te gaan en Kudus was bij momenten geniaal, maar als ie het niet had, voegde ie niets toe en daarnaast was ie heel vorig jaar enorm ongemotiveerd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Met Timber, Alvarez, Tadic en Kudus zijn je beste spelers van vorig jaar allemaal vertrokken.
Dat er niemand van de buitencategorie vertrekt is alleen maar omdat Ajax geen spelers van de buitencategorie heeft.
Grappig dat 34.7 miljoen euro 30 miljoen pond is... Maar nee Mike heeft absoluut een bron die zegt dat het bod verhoogd is van 30 miljoen euro naar 30 miljoen pond.quote:
Enorme open deur. Maar volledig eens. Zat teams waar je struikelt over de sterren en het lijkt nergens op. En voldoende teams met "middelmaat" die zeer goed presteren. Remember Union..... pffffffquote:Op zondag 6 augustus 2023 09:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel helder is dat Ajax op dit moment qua individuele kwaliteiten minder is dan vorig seizoen, maar het gaat erom dat er als team gepresteerd wordt.
Volgens jou kon het hele elftal van vorig jaar er niets van en moet iedereen vervangen worden, dus het zou geen verschil moeten uitmaken voor je.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan moeten we dit jaar CL halen…. gaat lastige opgave worden.
Ze hebben vorig jaar wel wat fouten gemaakt met de selectie en dan bedoel ik niet alleen financieel, het blijft natuurlijk wel mensenwerk dus hoe transfers uitpakken weet je nooit 100% maar bijvoorbeeld geen vervanger qua type voor Haller halen was niet heel slim, dan had je 2 spelers met Blind en Tadic waar je het team omheen moet bouwen wil je ze laten renderen, dan moet je dus niet Bergwijn halen voor de positie van Tadic maar een vervanger van Antony.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat buitencategorie hier de verkeerde term is. Hij had ‘onvervangbare spelers’ moeten zeggen, want dat klopt namelijk compleet. Alvarez was in 21/22 en de eerste helft van 22/23 echt super goed, maar is nooit de speler geweest die echt goed bij Ajax past. Timber had vorig seizoen echt een slecht seizoen. Tadic is natuurlijk een held, maar soms moet je dat soort spelers na tig jaren eens vervangen om er als team op vooruit te gaan en Kudus was bij momenten geniaal, maar als ie het niet had, voegde ie niets toe en daarnaast was ie heel vorig jaar enorm ongemotiveerd.
Ik denk dat het wel helder is dat Ajax op dit moment qua individuele kwaliteiten minder is dan vorig seizoen, maar het gaat erom dat er als team gepresteerd wordt.
Denkt dat de combinatie Bergwijn - Blind ook niet zo'n bijzonder goede was. Bergwijn kruipt vaak naar binnen dat moet je er een back hebben die er overheen dendert. Tagliafico -Bergwijn of Dest - Bergwijn bijvoorbeeld was denk ik beter geweest.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben vorig jaar wel wat fouten gemaakt met de selectie en dan bedoel ik niet alleen financieel, het blijft natuurlijk wel mensenwerk dus hoe transfers uitpakken weet je nooit 100% maar bijvoorbeeld geen vervanger qua type voor Haller halen was niet heel slim, dan had je 2 spelers met Blind en Tadic waar je het team omheen moet bouwen wil je ze laten renderen, dan moet je dus niet Bergwijn halen voor de positie van Tadic maar een vervanger van Antony.
Bassey halen als rugdekker van Blind kan ik me nog iets bij voorstellen, alleen pakte dat niet zo goed uit, ook wel omdat Blind een beetje verzaakte.
Dest is toch een rechstback? Schreuder heeft het wel geprobeerd met Bergwijn en Wijndal maar dat was ook geen succes, maar wat ik fout vond is dat je een topaankoop doet op de positie van Tadic terwijl je dat voor die andere vleugel had moeten doen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denkt dat de combinatie Bergwijn - Blind ook niet zo'n bijzonder goede was. Bergwijn kruipt vaak naar binnen dat moet je er een back hebben die er overheen dendert. Tagliafico -Bergwijn of Dest - Bergwijn bijvoorbeeld was denk ik beter geweest.
Van het elftal van vorig jaar dat er niks van kon heb je juist de spelers verkocht die nog enigszins onder de sterkhouders vielen. Die vervang je niet 1,2,3, maar als je dat boven je pet gaat dan houdt het wel een beetje op.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens jou kon het hele elftal van vorig jaar er niets van en moet iedereen vervangen worden, dus het zou geen verschil moeten uitmaken voor je.
De selectie vorig jaar was ernstig uit balans inderdaad.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dest is toch een rechstback? Schreuder heeft het wel geprobeerd met Bergwijn en Wijndal maar dat was ook geen succes, maar wat ik fout vond is dat je een topaankoop doet op de positie van Tadic terwijl je dat voor die andere vleugel had moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |