Naja Westham eindigde vorig jaar ergens onderaan. Als eerst Dortmund je wilt en dan opeens West Ham dan heb je wel een stapje terug gedaan.quote:
Hij had nog wel van waarde kunnen zijn hoor, is gewoon een goeie voetballer.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zou er niet wakker van liggen. Je ziet een breuk van mijlenver aankomen met zijn temperament en afnemend niveau.
Het gemak waarmee spelers hier afgedankt worden is soms echt lachwekkendquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zou er niet wakker van liggen. Je ziet een breuk van mijlenver aankomen met zijn temperament en afnemend niveau.
Er was net 5 minuten uitleg eerstquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:12 schreef Simmertje het volgende:
Snap helemaal niets van deze loting. Geen Olympiakos dus?
Ik denk dat je nogal onderschat wat voor competitie de PL is geworden.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:09 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Naja Westham eindigde vorig jaar ergens onderaan. Als eerst Dortmund je wilt en dan opeens West Ham dan heb je wel een stapje terug gedaan.
We houden er weinig over zo inderdaad.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gemak waarmee spelers hier afgedankt worden is soms echt lachwekkend.
Straks mag iedereen weg en heb je nog 11 basisspelers over.
Is een groot verschil al schat ik Dortmund wel hoger in dan West Ham, maar aan de andere kant, het is wel Londen, lekker salaris, vorig jaar had hij bij Chelsea kunnen zitten maar met hun beleid had hij via hun ook naar een club als West ham kunnen gaan deze zomer.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je nogal onderschat wat voor competitie de PL is geworden.
Dit ja, maar je weet nooit tot eind augustus.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik las juist dat Berghuis gisteren had bevestigd te blijven, dus zijn die Antwerp-berichten niet gewoon 'oud nieuws'?
leuk uitje wel bulgarije.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:17 schreef dimmak het volgende:
[..]
Retourtje Astana is een beetje te gek. Bulgarije zou nog kunnen.
Onze eerste keuzes willen iig nog niet zomaar komen, dus we moeten vrezen voor het ergste.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees dat de uitspraak 'ik heb nog nooit een zak geld goals zien scoren' bij jullie wel van stal kan als jullie net zo matig inkopen als vorig seizoen
Gelukkig gaan de verkopen van die miskopen ook wel aardig, dat is het grote verschil tussen Ajax en de rest.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees dat de uitspraak 'ik heb nog nooit een zak geld goals zien scoren' bij jullie wel van stal kan als jullie net zo matig inkopen als vorig seizoen
Dan klopt die uitspraak toch juist aardig? Ik geef de miskopen van vorig seizoen juist als voorwaarde.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelukkig gaan de verkopen van die miskopen ook wel aardig, dat is het grote verschil tussen Ajax en de rest.
Voor jouw uitspraak is het daarom ook wat te vroeg.
Ik ben niet vies van een potje Oostblok, maar dat Razgrad waar die gasten vandaan komen is echt vré-se-lijk. Daar laat je je hond nog niet uit.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:22 schreef Malavita het volgende:
[..]
leuk uitje wel bulgarije.
Beiden moeten te doen zijn.
Ligt ook echt in de middle of nowhere qua vliegveld.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van een potje Oostblok, maar dat Razgrad waar die gasten vandaan komen is echt vré-se-lijk. Daar laat je je hond nog niet uit.
Dus voor de Ajacieden die de hort op willen hopen op Astana.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |