Laat je het wel weten dat je niet als vermist staat opgegeven?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Moeten ze de safety car inschakelen?
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Stukje wegspoelen in Slovenie.
Kan ik ook aan jullie vragenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar kies je zelf voor.
Of zit je onder de plak?
Dit riekt wel heel erg naar Alpecin in de toekomstquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tot op heden interesseert de weg hem niet heel veel, hij is er pas anderhalf jaar mee bezig puur voor de lol. Bij Canyon in mtb zit hij voorlopig goed.
Heb haar hier zover dat ze de meest bekende renners wel kent.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:09 schreef Fretwork het volgende:
Mijn vrouw (jezus wat klinkt dat oud) heeft zich net verdiept in het WK om zijdelings wat mee te kijken, en de snacks op te eten natuurlijk.
Ja, ze zit zeker onder de plak.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:09 schreef Fretwork het volgende:
Mijn vrouw (jezus wat klinkt dat oud) heeft zich net verdiept in het WK om zijdelings wat mee te kijken, en de snacks op te eten natuurlijk.
Ja, ze zit zeker onder de plak.
Hmmquote:
Haha nice, ik vond het ook een lieve poging. Plus, nu weet ze wie dikke Mads isquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb haar hier zover dat ze de meest bekende renners wel kent.
quote:Philipsen had na een solo van een kleine twintig kilometer 1’19” bij elkaar getrapt op de Duitser Fietzke. Indrukwekkend, temeer daar de Deen ook volgend jaar nog in de juniores-categorie uitkomt en nog maar bitter weinig wedstrijden op de weg heeft gereden. “Eerlijk, ik heb er nog nooit van gehoord”, vertelde Steffen De Schuyteneer, beste Belg op de zevende plaats.
Ik heb vooral enorm veel angst voor regen tijdens de tijdritten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
In tegenstelling tot de berichten heeft niet geregend. Hopelijk blijft het morgen ook droog, anders vallen er doden op dat circuit.
Die zijn toch niet op dit rondje mag ik hopenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:55 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik heb vooral enorm veel angst voor regen tijdens de tijdritten.
Die zijn in Stirling, waar nauwelijks een bocht te bekennen is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die zijn toch niet op dit rondje mag ik hopen
Nee, denk dat hij meer in het algemeen bedoelt, dat iedereen vergelijkbare omstandigheden heeftquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die zijn toch niet op dit rondje mag ik hopen
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, denk dat hij meer in het algemeen bedoelt, dat iedereen vergelijkbare omstandigheden heeft
Weten we welk hotel wie slaapt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:19 schreef Faraday01 het volgende:
Volgt iemand de lokale politieberichten in Glasgow deze nacht?
Moet ie wel oppassen veel tieners in Glasgow hebben een mesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:19 schreef Faraday01 het volgende:
Volgt iemand de lokale politieberichten in Glasgow deze nacht?
Waarom is een race van 171 km gewoon en 271 niet?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:48 schreef chufi het volgende:
Ik snap nooit waarom die WK races altijd zo extreem lang moeten zijn ... 271 km ... doe er gewoon 100 af en maak er eens een gewone race van ..
Gewoon te lang en te slopend voor iedereenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom is een race van 171 km gewoon en 271 niet?
Dat maakt het juist zo'n mooie koers.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon te lang en te slopend voor iedereen
Ja en de kans een stuk kleiner dat een koekebakker met geluk het wintquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo'n mooie koers.
Dan zouden veel WK’s uitdraaien op een massasprint namelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:48 schreef chufi het volgende:
Ik snap nooit waarom die WK races altijd zo extreem lang moeten zijn ... 271 km ... doe er gewoon 100 af en maak er eens een gewone race van ..
Kies het juiste parcours ... Niet 10x hetzelfde net te zelfde rondje ... gooi er dan in de laatste ronde gewoon nog wat afwisseling in ... maar ja commercie gaat voor allesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan zouden veel WK’s uitdraaien op een massasprint namelijk.
Morgen om 11:00 uur weer een of andere Ecuadoriaan en nog wat andere exoten in de aanval en al snel 10 minuten voorsprong hebben. Heerlijke tochquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:48 schreef chufi het volgende:
Ik ben nog steeds aan het wachten op een WK waar een exotische kopgroep met een ronde voorsprong aan het lokale rondje begintquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:14 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Morgen om 11:00 uur weer een of andere Ecuadoriaan en nog wat andere exoten in de aanval en al snel 10 minuten voorsprong hebben. Heerlijke toch
Die rondjes zijn pas na 120 km ... Dan zijn die exoten al aan het zuurstofquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het wachten op een WK waar een exotische kopgroep met een ronde voorsprong aan het lokale rondje begint
Rien Schuurhuis!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:14 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Morgen om 11:00 uur weer een of andere Ecuadoriaan en nog wat andere exoten in de aanval en al snel 10 minuten voorsprong hebben. Heerlijke toch
Vohters wint dit hele spelquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
EF (12)
QuickStep (10)
UAE (9)
Lidl-Trek (9)
Israel (8)
Jumbo-Visma (8)
Alpecin (8)
FDJ (8)
Zijn de beste bezette 'ploegen' morgen.
Dat werd vorig jaar ook pas bij de startinterviews duidelijkquote:Op zondag 6 augustus 2023 07:59 schreef Devolder het volgende:
Opgestaan en dit jaar geen bericht gezien dat Mathieu in de nor is beland: we worden wereldkampioen!
Ik hoop toch echt niet die babbelzieke idioot.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:13 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd wie het commentaar voorziet op Sporza.
Dan heb ik toen waarschijnlijk de start gemist 😄 We wachten in spanning af.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat werd vorig jaar ook pas bij de startinterviews duidelijk
Ik vrees het ook ja. We moeten het van Potjakker en Wout ofzo hebben om dit te voorkomen, maar dat lijkt me allebei niet extreem kansrijk.quote:Op zondag 6 augustus 2023 06:20 schreef Koffieplanter het volgende:
De dag waarop Remco Evenepoel wint is aangebroken.
Ik steun tevens Nederlander Martin Plutoquote:Op zondag 6 augustus 2023 09:51 schreef Mani89 het volgende:
Wij wensen Jambaljamts Sainbayar, Muradjan Khalmuratov, Nicolas “het fenomeen” Tivani, Anatoliy Budyak en Youcef Reguigui een fijne wedstrijd.
Ik zie best een kansrijk scenario waarbij Evenepoel en Pogacar op kop belanden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees het ook ja. We moeten het van Potjakker en Wout ofzo hebben om dit te voorkomen, maar dat lijkt me allebei niet extreem kansrijk.
Het zullen Karl en Jose wel zijn zeker?quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt niet die babbelzieke idioot.
Belgische zelfpijperij hoort erbij.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er een eis dat er minimaal aantal fans moeten staan bij ploegenpresentatie zodat het een WK is
Onzinnig verhaal
Op kop of als vijfde?quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:10 schreef franklop het volgende:
Ik zie het opeens voor me. Wout rijdt solo naar de meet.
EK gewonnen op grotendeels hetzelfde rondje, verder vreemdquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:18 schreef AllesKaputt het volgende:
Trentin met 1 ster, kan iemand mij dat uitleggen?
EK Glasgowquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:18 schreef AllesKaputt het volgende:
Trentin met 1 ster, kan iemand mij dat uitleggen?
Dat was 5 jaar geleden. Ik geloof er niet in, maar we gaan het zien. Het wiel is rond.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:19 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
EK gewonnen op grotendeels hetzelfde rondje, verder vreemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |