Gewoon te lang en te slopend voor iedereenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom is een race van 171 km gewoon en 271 niet?
Dat maakt het juist zo'n mooie koers.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon te lang en te slopend voor iedereen
Ja en de kans een stuk kleiner dat een koekebakker met geluk het wintquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo'n mooie koers.
Dan zouden veel WK’s uitdraaien op een massasprint namelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:48 schreef chufi het volgende:
Ik snap nooit waarom die WK races altijd zo extreem lang moeten zijn ... 271 km ... doe er gewoon 100 af en maak er eens een gewone race van ..
Kies het juiste parcours ... Niet 10x hetzelfde net te zelfde rondje ... gooi er dan in de laatste ronde gewoon nog wat afwisseling in ... maar ja commercie gaat voor allesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan zouden veel WK’s uitdraaien op een massasprint namelijk.
Morgen om 11:00 uur weer een of andere Ecuadoriaan en nog wat andere exoten in de aanval en al snel 10 minuten voorsprong hebben. Heerlijke tochquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:48 schreef chufi het volgende:
Ik snap nooit waarom die WK races altijd zo extreem lang moeten zijn ... 271 km ... doe er gewoon 100 af en maak er eens een gewone race van ..
Ik ben nog steeds aan het wachten op een WK waar een exotische kopgroep met een ronde voorsprong aan het lokale rondje begintquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:14 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Morgen om 11:00 uur weer een of andere Ecuadoriaan en nog wat andere exoten in de aanval en al snel 10 minuten voorsprong hebben. Heerlijke toch
Die rondjes zijn pas na 120 km ... Dan zijn die exoten al aan het zuurstofquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het wachten op een WK waar een exotische kopgroep met een ronde voorsprong aan het lokale rondje begint
Rien Schuurhuis!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:14 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Morgen om 11:00 uur weer een of andere Ecuadoriaan en nog wat andere exoten in de aanval en al snel 10 minuten voorsprong hebben. Heerlijke toch
Vohters wint dit hele spelquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
EF (12)
QuickStep (10)
UAE (9)
Lidl-Trek (9)
Israel (8)
Jumbo-Visma (8)
Alpecin (8)
FDJ (8)
Zijn de beste bezette 'ploegen' morgen.
Dat werd vorig jaar ook pas bij de startinterviews duidelijkquote:Op zondag 6 augustus 2023 07:59 schreef Devolder het volgende:
Opgestaan en dit jaar geen bericht gezien dat Mathieu in de nor is beland: we worden wereldkampioen!
Ik hoop toch echt niet die babbelzieke idioot.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:13 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd wie het commentaar voorziet op Sporza.
Dan heb ik toen waarschijnlijk de start gemist 😄 We wachten in spanning af.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat werd vorig jaar ook pas bij de startinterviews duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |