Laat je het wel weten dat je niet als vermist staat opgegeven?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Moeten ze de safety car inschakelen?
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Stukje wegspoelen in Slovenie.
Kan ik ook aan jullie vragenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar kies je zelf voor.
Of zit je onder de plak?
Dit riekt wel heel erg naar Alpecin in de toekomstquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tot op heden interesseert de weg hem niet heel veel, hij is er pas anderhalf jaar mee bezig puur voor de lol. Bij Canyon in mtb zit hij voorlopig goed.
Heb haar hier zover dat ze de meest bekende renners wel kent.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:09 schreef Fretwork het volgende:
Mijn vrouw (jezus wat klinkt dat oud) heeft zich net verdiept in het WK om zijdelings wat mee te kijken, en de snacks op te eten natuurlijk.
Ja, ze zit zeker onder de plak.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:09 schreef Fretwork het volgende:
Mijn vrouw (jezus wat klinkt dat oud) heeft zich net verdiept in het WK om zijdelings wat mee te kijken, en de snacks op te eten natuurlijk.
Ja, ze zit zeker onder de plak.
Hmmquote:
Haha nice, ik vond het ook een lieve poging. Plus, nu weet ze wie dikke Mads isquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb haar hier zover dat ze de meest bekende renners wel kent.
quote:Philipsen had na een solo van een kleine twintig kilometer 1’19” bij elkaar getrapt op de Duitser Fietzke. Indrukwekkend, temeer daar de Deen ook volgend jaar nog in de juniores-categorie uitkomt en nog maar bitter weinig wedstrijden op de weg heeft gereden. “Eerlijk, ik heb er nog nooit van gehoord”, vertelde Steffen De Schuyteneer, beste Belg op de zevende plaats.
Ik heb vooral enorm veel angst voor regen tijdens de tijdritten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
In tegenstelling tot de berichten heeft niet geregend. Hopelijk blijft het morgen ook droog, anders vallen er doden op dat circuit.
Die zijn toch niet op dit rondje mag ik hopenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:55 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik heb vooral enorm veel angst voor regen tijdens de tijdritten.
Die zijn in Stirling, waar nauwelijks een bocht te bekennen is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die zijn toch niet op dit rondje mag ik hopen
Nee, denk dat hij meer in het algemeen bedoelt, dat iedereen vergelijkbare omstandigheden heeftquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die zijn toch niet op dit rondje mag ik hopen
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, denk dat hij meer in het algemeen bedoelt, dat iedereen vergelijkbare omstandigheden heeft
Weten we welk hotel wie slaapt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:19 schreef Faraday01 het volgende:
Volgt iemand de lokale politieberichten in Glasgow deze nacht?
Moet ie wel oppassen veel tieners in Glasgow hebben een mesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:19 schreef Faraday01 het volgende:
Volgt iemand de lokale politieberichten in Glasgow deze nacht?
Waarom is een race van 171 km gewoon en 271 niet?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:48 schreef chufi het volgende:
Ik snap nooit waarom die WK races altijd zo extreem lang moeten zijn ... 271 km ... doe er gewoon 100 af en maak er eens een gewone race van ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |