Jan Maas!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er toplanden zijn die iemand mee gaan sturen vroeg in de koers.
Vocsnor wereldkampioen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er toplanden zijn die iemand mee gaan sturen vroeg in de koers.
Zo zien we maar, de ene Philipsen is de andere niet.quote:
Vannacht snel over naar Shimano en de merkjes eraf vijlenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:09 schreef Fretwork het volgende:
Er moet veel geschakeld worden.
RIP Wout, Christophe, Nathan, Tiesj en co
Dus morgen staan ze in rijen van 5 voor hem klaar?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bij een kneuzenprogramma in Denemarken.
1x met chain catcher deze keerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vannacht snel over naar Shimano en de merkjes eraf vijlen
Continu schakelen en continu gaten in de weg, grandioos succes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Slecht parcours voor kettingen zeg...
Ja, maar ook logisch. Deze stad groeide in de tweede helft van de 19-e eeuw uit tot de tweede stad van Groot Brittannië door de industriële revolutie.quote:
Dit ja,wat een babbelzieke kneus is het tochquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:16 schreef wimderon het volgende:
Vandegoor wordt hinderlijk onderbroken door de finishende wereldkampioen.
En hij kan niet crossen of MTB'en. Einde tijdperk God is aanstaandequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:18 schreef WAvanBuren het volgende:
Hij werd wereldkampioen junioren met slechts een voorsprong van slechts 6 seconden meer.
Geen taart op bondsbureau!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:19 schreef Szura het volgende:
Nederland en België moeten zich doodschamen!!
Tot op heden interesseert de weg hem niet heel veel, hij is er pas anderhalf jaar mee bezig puur voor de lol. Bij Canyon in mtb zit hij voorlopig goed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dus morgen staan ze in rijen van 5 voor hem klaar?
Volgens mij zag ik hem na de finish gefeliciteerd worden door een man die verdacht veel leek op Alex Carera. De managers zijn er snel bij om hem in te palmen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tot op heden interesseert de weg hem niet heel veel, hij is er pas anderhalf jaar mee bezig puur voor de lol. Bij Canyon in mtb zit hij voorlopig goed.
BABBELZIEKEDquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:16 schreef wimderon het volgende:
Vandegoor wordt hinderlijk onderbroken door de finishende wereldkampioen.
Moeten ze de safety car inschakelen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
In tegenstelling tot de berichten heeft niet geregend. Hopelijk blijft het morgen ook droog, anders vallen er doden op dat circuit.
Ik heb hetzelfde probleem. Stukje wegspoelen in Slovenie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:43 schreef franklop het volgende:
Ik neem aan dat ik verbannen word in WLR omdat ik morgen niet of nauwelijks kan kijken door vakantie?
Waarom kun je niet kijken? Als je morgen in Noord-Korea zit heb je een goede reden, maar in de meeste landen heb je gewoon internet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:43 schreef franklop het volgende:
Ik neem aan dat ik verbannen word in WLR omdat ik morgen niet of nauwelijks kan kijken door vakantie?
Ik rij richting Denemarken, lekker telefoontje in de houderquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:43 schreef franklop het volgende:
Wij zitten morgen in de trein terug naar huis vanaf Parijs dus dat is altijd maar afwachten qua WiFi of 4Gquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom kun je niet kijken? Als je morgen in Noord-Korea zit heb je een goede reden, maar in de meeste landen heb je gewoon internet.
Op vakantie zijn er meestal andere prioriteiten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom kun je niet kijken? Als je morgen in Noord-Korea zit heb je een goede reden, maar in de meeste landen heb je gewoon internet.
Daar kies je zelf voor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Op vakantie zijn er meestal andere prioriteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |