Ik vrees het ook ja. We moeten het van Potjakker en Wout ofzo hebben om dit te voorkomen, maar dat lijkt me allebei niet extreem kansrijk.quote:Op zondag 6 augustus 2023 06:20 schreef Koffieplanter het volgende:
De dag waarop Remco Evenepoel wint is aangebroken.
Ik steun tevens Nederlander Martin Plutoquote:Op zondag 6 augustus 2023 09:51 schreef Mani89 het volgende:
Wij wensen Jambaljamts Sainbayar, Muradjan Khalmuratov, Nicolas “het fenomeen” Tivani, Anatoliy Budyak en Youcef Reguigui een fijne wedstrijd.
Ik zie best een kansrijk scenario waarbij Evenepoel en Pogacar op kop belanden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees het ook ja. We moeten het van Potjakker en Wout ofzo hebben om dit te voorkomen, maar dat lijkt me allebei niet extreem kansrijk.
Het zullen Karl en Jose wel zijn zeker?quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt niet die babbelzieke idioot.
Belgische zelfpijperij hoort erbij.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er een eis dat er minimaal aantal fans moeten staan bij ploegenpresentatie zodat het een WK is
Onzinnig verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |