SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 04-08-2023 19:10:33 ]Yea, she's on crack.
Waar ga je heen? Of het merk Trek en geen trekking.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:16 schreef vrijgevochten het volgende:
nieuwe fiets ontvangen vandaag boys, gelukkig zat er in de cannondale verpakking mijn trek fiets
Ja dat laatste inderdaad.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Of het merk Trek en geen trekking.
Ah leuk, hopelijk heb je morgen droog weer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ja dat laatste inderdaad.
Morgen ons eerste tochtje fietsen. Klein stukje maar hoor.
Heb jij een mooie fiets?
Als je op Marktplaats kijkt zijn instapmodellen helemaal niet zo duur, toevallig heb ik er ook net eentje gekocht (ook een Trek).quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah leuk, hopelijk heb je morgen droog weer.
Ik heb een Cube MTB en een hele sportieve, lichte Batavus damesfiets. Ik zou wel eens een wielrenfiets willen proberen.
De houding / het stuur lijkt me niet echt wat voor mij. Meteen kopen zou een beetje zonde zijn. Wie weet dat ik eens iemand vraag voor een proefritje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je op Marktplaats kijkt zijn instapmodellen helemaal niet zo duur, toevallig heb ik er ook net eentje gekocht (ook een Trek).
Dankjewel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah leuk, hopelijk heb je morgen droog weer.
Ik heb een Cube MTB en een hele sportieve, lichte Batavus damesfiets. Ik zou wel eens een wielrenfiets willen proberen.
ik zet 'mijn fiets' eerst even in de olie danquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
DM eens een foto van je fiets, @:vrijgevochten
Dan laat maar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
ik zet 'mijn fiets' eerst even in de olie dan
Ben je homohater?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Twee pride mailtjes van Uber in mijn inbox.
Ik heb hier een pittige mening over @:kingroland
Geen last van bij Careemquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Elke week wel.quote:
Ik twijfel ook wat ik van dunne bandjes ga vinden en m’n damesfiets is al heel licht, heeft best dunne banden en is snel, dus ik fiets eigenlijk wel goed zo.quote:Maar ben sowieso niet van die dunne bandjes, dus zou dan zelf een sportieve fiets kopen met wat dikkere bandjes.
Keuzes.
Safe 'ride'quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke week wel.
[..]
Ik twijfel ook wat ik van dunne bandjes ga vinden en m’n damesfiets is al heel licht, heeft best dunne banden en is snel, dus ik fiets eigenlijk wel goed zo.
Ziet er leuk uit, je nieuwe fiets.
Pics van je schoenen graag (als ze binnen zijn, ik hoef geen internetplaatje)quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:43 schreef vrijgevochten het volgende:
@:solotovski gefeliciteerd met een erg sterk psv
@:fok-it feyenoord mag dit jaar hopen op een top 2 plek
Erg leuke competitie in het vooruitschiet
@:kaneelstokje @:mortaxx
Nieuwe schoenen besteld net
@:ggmm @:pisces29 @:tong80 @:yvonne
Uitgaan van bedoel je denk ik?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:43 schreef vrijgevochten het volgende:
@:solotovski gefeliciteerd met een erg sterk psv
@:fok-it feyenoord mag dit jaar hopen op een top 2 plek
Erg leuke competitie in het vooruitschiet
@:kaneelstokje @:mortaxx
Nieuwe schoenen besteld net
@:ggmm @:pisces29 @:tong80 @:yvonne
Nee joh. Jappie en Kroaatje erbij en dan komt het helemaal goedquote:
zonder die Turk missen ze toch wat persoonlijkheidquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. Jappie en Kroaatje erbij en dan komt het helemaal goed
Crowdfunding gap.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:46 schreef vrijgevochten het volgende:
bankrekeningsaldo na stevige uitgaven
3333,66
@:Kukelecucktsju10
Ik zet de boel op scherp.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:31 schreef Coco het volgende:
Mes tussen de ribben gekregen van @:dombohetolifantje1 in het FB topic.
Hier wordt niet over voetbal gesproken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:56 schreef Wotte het volgende:
Was die wedstrijd nog de moeite waard om de samenvatting terug te zien?
Je mag niet over voetbal lullen en alle plaatsnamen zijn in straattaal. Lijkt wel of ik een inburgeringscursus aan het doen ben.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 05:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier wordt niet over voetbal gesproken.Hier zitten de mietjes op de fiets, zonder te stangen.
Goeiemorgen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 05:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier wordt niet over voetbal gesproken.Hier zitten de mietjes op de fiets, zonder te stangen.
Goeiemorgen.
Je mag hier ook alleen posten als je een broze gezondheid of mentale gesteldheid hebt. Sommige users hebben beiden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je mag niet over voetbal lullen en alle plaatsnamen zijn in straattaal. Lijkt wel of ik een inburgeringscursus aan het doen ben.
Zeker om mijn talenten volledig te ontwikkelingen en mijn eigen geld te verdienen, dacht het niet gap.quote:
Moah, dan ben ik wel op mijn plek vraag me iets over een speler van Feyenoord en ik sla op tilt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je mag hier ook alleen posten als je een broze gezondheid of mentale gesteldheid hebt. Sommige users hebben beiden.
Het is Feijenoord. Cruijff, Tahamata, Rep, Ling, Koeman, Witschge.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moah, dan ben ik wel op mijn plek vraag me iets over een speler van Feyenoord en ik sla op tilt.
Het is Feyenoord.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Feijenoord. Cruijff, Tahamata, Rep, Ling, Koeman, Witschge.
quote:'B&B Vol Liefde' steeds populairder, wat is het geheim? 'Leef echt mee'
https://nos.nl/artikel/24(...)geheim-leef-echt-meequote:Fans over B&B Vol Liefde
Sander Veldhuizen en Iris van Dorst uit Nijmegen:
"Tijdens onze vakantie in Italië kijken we iedere dag naar B&B Vol Liefde. Eerst naar het strand en daarna naar B&B Vol Liefde kijken. We zijn totaal verslaafd. Het is heel vermakelijk om op de bank te zitten en te oordelen. Inmiddels hebben we een band opgebouwd met iedereen. We willen nu echt weten hoe het afloopt."
Caland uit Nijmegen:
"Tijdens de zomer kijk ik iedere dag naar B&B Vol Liefde. Eerst naar de gym en daarna naar B&B Vol Liefde kijken. Ik ben totaal verslaafd. Het is heel vermakelijk om op de bank te zitten en te oordelen. Inmiddels heb ik een band opgebouwd met iedereen. Ik wil nu echt weten hoe het afloopt."
quote:Stephanie Meens uit Vlaardingen:
"Ik heb iedereen aan het kijken gekregen. Mijn zus, mijn moeder, mijn vriend. Op het werk en op borrels ga ik op zoek naar mensen die het ook kijken, zodat ik het erover kan hebben. Ik kijk het altijd samen met mijn vriend tijdens het eten, heel burgerlijk. Ik ben zo in het programma meegezogen dat ik echt meeleef met de mensen die erin zitten."
Caland uit Nijmegen:
"Ik heb iedereen aan het kijken gekregen. Je zus, je moeder, je vriend. Op het werk, op borrels en bij Feyenoord wedstrijden ga ik op zoek naar mensen die het ook kijken, zodat ik het erover kan hebben. Ik kijk het altijd samen met andere FOK!-ers tijdens het eten, heel burgerlijk. Ik ben zo in het programma meegezogen dat ik echt meeleef met de mensen die erin zitten."
Nasi à la Kukelecucktsju.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaaag? Ik doe agv.
We zijn heel benieuwd naar de details van deze variantquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nasi à la Kukelecucktsju.
Spaghetti (zonder plakje kaas, smerige papzak)quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarschijnlijk met een stuk appeltaart als bijgerechtquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn heel benieuwd naar de details van deze variant
@:johannes_vermeer
Broccoli.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spinazie, aardappels, ei. Salade.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met inheemse ingrediënten van de importshop.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn heel benieuwd naar de details van deze variant
@:johannes_vermeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Met inheemse ingrediënten van de importshop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yea, she's on crack.
Zeeuws Mosselsquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Ik vond die roze en gele ronde dingen met een zwart rondje in het midden altijd wel lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Zijn dat die @Coco ‘sjes?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond die roze en gele ronde dingen met een zwart rondje in het midden altijd wel lekker.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Met inheemse ingrediënten van de importshop.Rare manier van Engelse Drop schrijven hebben die moffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag een stukje via AT5 maar na 5 min heb je de gekkigheid ook wel weer gezien. Geen oogvitaminen zoals bij Zomer Carnaval.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Graag een review van de botenparade van vandaag @:3rr0r
Ja dat klopt.quote:
Het is wel holländische Qualität, @Kukelecucktsju10 koopt geen rotzooi!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Rare manier van Engelse Drop schrijven hebben die moffen
Hij kocht het omdat Red Band als je voor pret bent.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel holländische Qualität, @:Kukelecucktsju10 koopt geen rotzooi!
Zalmquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wilde al chikungunya roepen maar wilde niet lullig doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gisteravond naar het ziekenhuis geweest, uiteindelijk blijkt het dat ik Dengue heb opgelopen
Nog steeds geen energie om dingen te kunnen ondernemen, wat een kutgriep.
Daar werk je je dan een heel jaar de tering voor!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gisteravond naar het ziekenhuis geweest, uiteindelijk blijkt het dat ik Dengue heb opgelopen
Beterschapquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beterschap maatquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beterschap, en dengue eraan om veel water te drinkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Beterschap, en dengue eraan om veel water te drinken
Een krappe voldoende, maar toch een like uitgedeeld.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Beterschap, en dengue eraan om veel water te drinken
Beterschap!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vond deze iets leuker dan alle Lang grapjes gisteren in het JC-schaal topic, daarom ook maar een like gegeven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een krappe voldoende, maar toch een like uitgedeeld.
Veel sterkte maat. Ben je al thuis?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stop hier meequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
Gurney gaat nog niet naar huis noa lang niet noa lang niet
God gaat jou ook straffen voor je slechte woordgrapjesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
Oei, God gaat Dombo nu straffen omdat hij zomaar iemand griep toewenst of niet @:KingRoland
Voorlopig is die ouwe te druk met al die viezerikken binnen de kerk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
God gaat jou ook straffen voor je slechte woordgrapjes
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
Oei, God gaat Dombo nu straffen omdat hij zomaar iemand griep toewenst of niet @:KingRoland
Is alleen maar goed voor je domme lul.quote:Je hebt nooit de griep? Dat kan, maar is meestal geen goed teken. Het is gezond om 1 x per jaar een griep te krijgen. Nooit de griep krijgen kan een teken zijn van een overactief immuunsysteem en ook dat is niet gezond!
Ontbreekt hier een komma?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Is alleen maar goed voor je domme lul.
Stinho is eerst aan de beurt, die beweerde al 13 jaar niet ziek te zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Is alleen maar goed voor je domme lul.
Nee, ik heb nog twee weken hier, alhoewel ik sterk overweeg een vlucht naar huis te boeken en het te laten voor wat het is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Veel sterkte maat. Ben je al thuis?
Hij is wel leuker zo, ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oorspronkelijk wel, maar nu ik het zo lees denk ik dat ik best goed zit.
Pff wat vervelend man, enige indicatie hoe lang je er nog last van kan hebben?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog twee weken hier, alhoewel ik sterk overweeg een vlucht naar huis te boeken en het te laten voor wat het is.
Akkoord.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voorlopig is die ouwe te druk met al die viezerikken binnen de kerk.
2-3 wekenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pff wat vervelend man, enige indicatie hoe lang je er nog last van kan hebben?
Ik ben inmiddels niet meer ziek en al in de herstellende fase, maar ik heb nog altijd totaal geen energie om weer dingen te doen, lig nog steeds futloos op bed of op de bank. Dat kan nog wel even duren. Ik weet ook niet zo goed of ik het nog een kans moet geven en juist weer wat dingen moet gaan oppakken (zo’n anderhalve week in je eentje in een vreemd land op bed liggen hakt er ook mentaal in), of dat ik er beter aan kan toegeven en gewoon rustig thuis moet gaan herstellen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pff wat vervelend man, enige indicatie hoe lang je er nog last van kan hebben?
Gewoon proberen toch. In het ergste geval moet je terug naar je hotel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels niet meer ziek en al in de herstellende fase, maar ik heb nog altijd totaal geen energie om weer dingen te doen, lig nog steeds futloos op bed of op de bank. Dat kan nog wel even duren. Ik weet ook niet zo goed of ik het nog een kans moet geven en juist weer wat dingen moet gaan oppakken (zo’n anderhalve week in je eentje in een vreemd land op bed liggen hakt er ook mentaal in), of dat ik er beter aan kan toegeven en gewoon rustig thuis moet gaan herstellen.
Dit. Als je het op kunt brengen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon proberen toch. In het ergste geval moet je terug naar je hotel.
Beterschap!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hondsberoerd in een vliegtuig lijkt me een hele leuke ervaring. Beterschap.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels niet meer ziek en al in de herstellende fase, maar ik heb nog altijd totaal geen energie om weer dingen te doen, lig nog steeds futloos op bed of op de bank. Dat kan nog wel even duren. Ik weet ook niet zo goed of ik het nog een kans moet geven en juist weer wat dingen moet gaan oppakken (zo’n anderhalve week in je eentje in een vreemd land op bed liggen hakt er ook mentaal in), of dat ik er beter aan kan toegeven en gewoon rustig thuis moet gaan herstellen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wel zin om nu 45 te doneren maar meer iets voor het forumbeestquote:Op zondag 6 augustus 2023 08:31 schreef de_boswachter het volgende:
=====
Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ -
Ontvangen donaties vorige maand: ¤ 40.00
=====
Blijven doneren mensen!
@onlogisch aan jou de taakquote:Op zondag 6 augustus 2023 08:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
wel zin om nu 45 te doneren maar meer iets voor het forumbeest
Beterschap man! Ik heb het ook gehad in Brasil een keer, was een week heel pijnlijk, daarna gaat het wel vrij snel weer beter.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Schijnt van wel ja, het kan ook dodelijk zijn als je het de 2e keer krijgt, wist ik ook niet, dacht altijd dat ik immuun was na die ene keer maar er zijn verschillende variaties van en ik ben dus alleen immuun tegen die ene variatie die ik al gehad heb.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Kun je je daar niet tegen laten inenten?
(Ik ga mij nu inlezen over dengue).
Hij omschreef alleen futloos.quote:Op zondag 6 augustus 2023 06:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hondsberoerd in een vliegtuig lijkt me een hele leuke ervaring. Beterschap.
Nog altijd alleen pijn verzachting ja.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beterschap man! Ik heb het ook gehad in Brasil een keer, was een week heel pijnlijk, daarna gaat het wel vrij snel weer beter.
Ze konden niet veel meer doen dan paracetamol toen, geen idee hoe dat nu is.
penalties nemen is ook moeilijk.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik maak graag grapjes over vrouwenvoetbal maar zelfs dit spant de kroon.
Dan graag korte samenvatting.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Penalty serie Zweden USA was wel vermakelijk.
Ja.quote:
Paar goede raak, paar flinke missers incl palo. Einde met USA keeper die de bal tegenhoudt maar vervolgens alsnog de bal erin gaat, VAR is nodig, 1 of 2 mm over de lijnquote:
Wat een vuige woorden op de dag van God.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:32 schreef KingRoland het volgende:
graag reviewen als je een grote hebt
Aziaten met Coca Cola Zero, beter gaat het niet voor je worden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:23 schreef KingRoland het volgende:
beste lied deze ga ik vaker posten in de sc
@KingRoland momenteelquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aziaten met Coca Cola Zero, beter gaat het niet voor je worden.
Al die verhalen daar zijn toch verzonnen door wat rukkers? Of vind je het dan alsnog leuk om te lezen?quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:21 schreef Oriente het volgende:
maily in R&P / Leeftijdsverschil en eerlijkheid
Goed verhaal
Matje bedanktquote:
Ik zag net even een filmpje met ook die vriendin van hem; is zij ziek? Graatmager.quote:
Niet gezien, maar klinkt als een perfecte match met hem dan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zag net even een filmpje met ook die vriendin van hem; is zij ziek? Graatmager.
Dikke vetklep!quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zag net even een filmpje met ook die vriendin van hem; is zij ziek? Graatmager.
Alsof het leven dan leuk wordt ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2023 00:11 schreef Wotte het volgende:
Godverdomme wat is het hier saai. Ga wel weer aan de drank.
Onderwijs me.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
GIFGAS heeft een nieuwe video (moet hem nog kijken).
De beste maat van SHIEY, dildo. Jij kijkt toch ook graag dat soort travelvids, of is de hersenverweking weer toegeslagen?quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:05 schreef KingRoland het volgende:
Afspraak gemaakt bij de Aziatische kapper
3 weken wachten
@:caland @:zipportal @:onlogisch @:rambodirk @:fetx @:wereldgozer @:afcniels
Ik las net toevallig dit.quote:
KBR maatquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
kip spinaziequote:Op maandag 7 augustus 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een overheerlijke en bovenal zeer gezonde maaltijdsalade van de Albert Heijnquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cannelloniquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
kipquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rijst, kip en witte bonen in tomatensausquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben hier erg content meequote:
Dit klinkt echt heel ranzig.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Rijst, kip en witte bonen in tomatensaus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:18 schreef Coco het volgende:
[..]https://gewoonwateenstudentjesavondseet.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
https://gewoonwateenstudentjesavondseet.nl/
Wij allemaal beste cuckedlecucktsju10, wij allemaal.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:26 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb er ook weleens zo bij gelegen na 50 pils hoor, niks geks aan.
walgelijke industriequote:
Quinoa, zoete aardappel en halloumiquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
https://gewoonwateenstudentjesavondseet.nl/
En daarna lekker naar bikram yoga!quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Quinoa, zoete aardappel en halloumi
Dit geloof ik onmiddellijk
Stukje tantra.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En daarna lekker naar bikram yoga!
Eerst een kundalinikanaalklysma!quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En daarna lekker naar bikram yoga!
Rawr!quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
https://shorturl.at/nBGIQ
Via je moeder.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rawr!
Hoe ben je ooit op deze site terechtgekomen?
quote:
Ik hoop dat je geniet van je tantramassage!quote:Nur TANTRIC MASSAGE bei mir moglich...
keine andere Dienstleistungen...
KEINEN sex, 69, blowjob usw.
Snelrijk.nlquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerst een kundalinikanaalklysma!
[ twitter ]
https://shorturl.at/dmsA7quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gun je ons een review na afloop?quote:
Neptieten en je weet niet wat voor hoofd ze heeft.quote:
Dat is zeker met zo'n op afstand te bedienen eitje in haar kutquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerst een kundalinikanaalklysma!
[ twitter ]
quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 7 augustus 2023 19:44 schreef Pino112 het volgende:
Doen jullie allemaal al mee met de manager? Als diehard VBL'er is dat eigenlijk verplicht hè
VBL / [FOK!Voetbalmanager 2023/2024] #1 Nieuwe kansen!
Boffen wij evenquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik kom daar niet, alleen nog maar hier
Heb je nog geen keukenprinses?quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:47 schreef KingRoland het volgende:
Chocoladebroodjes waren op
Saucijzenbroodjes koud
blijf toch maar weg uit klbquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:36 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee hier is hij
Gaat hard tegen hard, nergens meer welkom.quote:
@capuchon_jongenquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:55 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Gaat hard tegen hard, nergens meer welkom.
Ik mis Aber wel enorm zeg
de sc daar is wel leuk behalve met die rare Belg erbij,
heb ze een mailtje gestuurd dus verwacht ergens in oktober er weer te zijn.
quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heeft een klb ban
wat vind jij als ex-mod. Het is toch het totale falen van de moderatie als ze een subforum ban nodig hebben
ja in het begin wel, maar ze was niet tevreden met klein duimpjequote:Op maandag 7 augustus 2023 21:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
o dacht dat jullie wel close waren
Raar precies.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:55 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
capuchon_huilbabyquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Raar precies.jaag geen mensen weg en niemand heeft een probleem. En zo'n posts bevorderen niet echt je terugkeer
Nee.quote:
Ik waardeer dit zeerquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Hele lieve en leuke jongen, maar iedereen tegen jou is is tegen mij
Ze hebben me naar hier gelokt, eigenschuld.quote:
Jullie hebben alleen geen wereldkampioen fietsen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben nochtans geen moeilijk mens. Ik heb met niemand ruzie in het echte leven.
Heb verdomme paar traantjes gelaten, is hem zo gegundquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jullie hebben alleen geen wereldkampioen fietsen.
Wij wel.
ben benieuwd waar hij gehuldigd gaat wordenquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Heb verdomme paar traantjes gelaten, is hem zo gegund
sportman van het jaar galaquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben benieuwd waar hij gehuldigd gaat worden
want het is een Belg
nee jij welquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
heb je al foto van die @:Abrikozentaart
Thanks?quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:17 schreef vrijgevochten het volgende:
wat een leuk topic heb je aangemaakt in renp @:Rupibma
Omdat PSV morgen tegen een Oostenrijkse club speelt lees ik nu een boek van de Nobelprijswinnares voor Literatuur 2004.quote:
Bro ik zie je graag snel weerquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:55 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Sowquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Omdat PSV morgen tegen een Oostenrijkse club speelt lees ik nu een boek van de Nobelprijswinnares voor Literatuur 2004.
Kroaatjes maken geen grappen. Al vind ik Bad Blue Boys behoorlijk homosensueel klinken.quote:Dode na supportersrellen in Athene
Een Griekse voetbalsupporter van AEK Athene is in de nacht van maandag op dinsdag doodgestoken tijdens een vechtpartij met supporters van het Kroatische Dinamo Zagreb. Dat meldt de Griekse politie.
Beide ploegen spelen dinsdag in Athene de eerste wedstrijd van hun tweeluik in de derde voorronde van de Champions League. Maandagavond kwam het in een buitenwijk van Athene tot gewelddadige opstootjes tussen supporters van de clubs. Daarbij vielen minstens zes gewonden. Een 22-jarige man werd naar het ziekenhuis gebracht, waar hij bezweek aan zijn verwondingen.
De politie heeft 83 arrestaties verricht. Het Griekse voetbal wordt al jaren ontsierd door supportersgeweld. De Griekse regering heeft de straffen voor supportersgeweld verhoogd. Vorig jaar overleed een 19-jarige supporter tijdens rellen tussen fans van Aris Thessaloniki en PAOK. Zeven hooligans werden veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf. Vijf andere fans kregen celstraffen van 19 jaar en hoger omdat ze volgens een rechter medeplichtig waren.
De harde kern van de aanhang van Dinamo Zagreb is ook berucht. De zogenoemde 'Bad Blue Boys' zorgen al jaren voor grote problemen.
Je had die aflevering van real football factories met Danny Dyer waar die Partizan capo iemand van de bbb (hue hue hue) in de poepert neemt op een begraafplaats om hem te vernederen. 🧐quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kroaatjes maken geen grappen. Al vind ik Bad Blue Boys behoorlijk homosensueel klinken.
Danny Dyerquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je had die aflevering van real football factories met Danny Dyer waar die Partizan capo iemand van de bbb (hue hue hue) in de poepert neemt op een begraafplaats om hem te vernederen. 🧐
Geen familie van Kieron Dyer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Danny Dyer
Wat een flapdrol is dat.
gEbEuRd AlLeEn In nEdErLaNdquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kroaatjes maken geen grappen. Al vind ik Bad Blue Boys behoorlijk homosensueel klinken.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:18 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Niks ontvangen van je in de DM
Ze zit goed in de oliequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:22 schreef onlogisch het volgende:
Net een foto in dm ontvangen van @:Abrikozentaart
Goeie genade zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calma Calma. Et tu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |