De vele enters + deze zin hieronder activeert in ieder geval mijn onzinradar:quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:54 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)295959735091200-bu1B
Een klassiek voorbeeld van een jankverhaal en veel enters.
Wat een pauper, kijk mij eens met mn 10K recruiter connecties. Wat een aandacht****quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:51 schreef manny het volgende:
[..]
De vele enters + deze zin hieronder activeert in ieder geval mijn onzinradar:
Zodat ik mijn bedrijf in 4 uur per dag kan leiden en mijn ideale leven kan leven op de manier waarop ik dat wil.
Heeft iemand al gereageerd dat ie zn bereik mede heeft te danken aan dit topic?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 07:53 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)893801255813120-oXij
Huh wat? Ben je bewust 3 jaar dakloos geweest om jezelf uit te dagen en voor de likes?
Dylan (Recruitment 2.0) voelt zich aangesproken.quote:Trend: Fouten delen van recruiters.
'Verkeerde functietitel'
'Ik werd niet teruggebeld'
'Naam verkeerd geschreven'
Ik vind het maar raar.
Wat als we dit met alles doen:
→ Pizza te laat bezorgd
— Foto van de pizzabezorger
→ Niet opdagen sollicitatie
— Foto van kandidaat online
→ Te veel betalen in supermarkt
— Foto van de kassamedewerker
→ Software te laat opgeleverd
— Foto van het development team
Ik ben ook geen fan van 'bulkberichten'.
Maar fouten 'openbaar' publiceren.
Is dat de oplossing?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is een nieuw concept voor mij.
Dus je maakt mannen zelfverzekerder (als vrouw) door duur te eten, drinken en rijden in een dure auto, hem te laten betalen maar niet alleen daarvoor ook voor jouw aanwezigheid?
Dat had toch een andere naam?
https://www.linkedin.com/(...)tm_medium=member_ios
oh ze doet onlyfans ofzoquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hier zit ze in First dates. Best wel een babe.
Juist en nu geeft ze dating tips aan wanhopige mannen die toch nooit aan de vrouw zullen komen. Hoeveel je ze ook meeneemt met een mooie vrouw. Die zijn helemaal niet genteresseerd in dat soort mannen.quote:
Pfffffffff....godsamme zeg.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:51 schreef manny het volgende:
[..]
De vele enters + deze zin hieronder activeert in ieder geval mijn onzinradar:
Zodat ik mijn bedrijf in 4 uur per dag kan leiden en mijn ideale leven kan leven op de manier waarop ik dat wil.
Doet jij het?quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:05 schreef 111210 het volgende:
[..]
Heeft iemand al gereageerd dat ie zn bereik mede heeft te danken aan dit topic?
Heb geen account, wil ik graag zo houdenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Pfffffffff....godsamme zeg.
[..],
Doet jij het?
Verzonnen verhaal gevoed door onzekerheid.quote:Je jurk is te kort. Je haren te blond.
Je schreeuw naar aandacht te groot. Je intellect te laag.
Je nagels te rood. Je wangen te roze. 💄
Je lacht te weinig. Je praat te veel.
Je dromen te fors. Je resultaten te klein.
Je decollet te laag. Je laarzen te hoog.
Je verbaal te direct. Je aanpak te zacht.
Je ogen te lief. Je visie te wild. 🦁
Je leest, lacht en laat los.
Je kan het nooit voor iedereen goed doen.
En je kan ook niet voorkomen dat mensen hun mening uitten. Het enige wat jij kan doen is bepalen in hoeverre jij je laat raken door al die meningen. ❤
Wat een raar hoofd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verzonnen verhaal gevoed door onzekerheid.
Wel erg goede borsten deze vrouw
https://www.linkedin.com/(...)152892983173120-6nfzquote:Mijn hoofd ontploft na een lange werkdag.
Ik heb gemerkt dat als ik van kantoor direct naar huis ga, ik nog steeds ‘aan’ sta als ik thuis kom.
Thuis lukt het dan meestal niet om weer echt relaxed te worden.
Als mij dit voor een langere periode niet lukt, gaat mijn lichaam signalen afgeven.
Waar prikkels komen moet er ook tijd zijn voor ontprikkelen.
Ik dacht altijd een robot te zijn en constant aan te kunnen staan.
Dat is dus zeker niet waar.
Ik kan enorm hard en lang werken. Maar keihard ontspannen? Dat kende ik nog niet.
Nu wel. Maar hoe doe ik dat dan?
Iedere werkdag ga ik direct vanuit kantoor naar het bos. Niet gelijk naar huis.
Een uur lang ga ik wandelen. Zonder prikkels. Alleen.
Geen muziek, geen telefoon, geen podcast, en niet praten.
Alleen de natuur, en ik.
Mijn zintuigen zijn gefocust op alles, behalve mijn gedachten.
Ik voel dat ik weer mens word. Mijn hoofd komt tot rust.
Het haastige ritje naar het bos maakt plaats voor een hele kalme rit naar huis.
Dit doe ik nu voor een langere periode en het resultaat is gigantisch.
Als ik thuis kom, kan ik echt relaxen. Ik slaap veel beter. Mijn humeur is beter.
Spanningsklachten verdwijnen.
Gewoon even de moeilijke weg kiezen.
Wandelen door een bos i.p.v. direct naar huis stormen en hopen daar rust te vinden.
En uiteraard thuis minimaal prikkels opzoeken. Geen telefoon, geen mailtjes beantwoorden.
Nee, gewoon chill!
Rust, dat is toch wat we allemaal willen?
Zo'n stel kwam ik op vakantie tegen. Te pas en te onpas hun downer inzetten om aan te geven hoe fantastisch zij wel niet waren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:27 schreef Viv het volgende:
Ik heb vanochtend per ongeluk een wazig verhaal van drie kantjes weggeklikt op LinkedIn.
![]()
De strekking:
"Kijk ons eens nobel zijn dat we ons ongeboren kind met Down niet gaan aborteren."
En geschikt voor LinkedIn ook niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Als het je weloverwogen keuze is met de huidige tests, dat moet je zelf weten. Maar nobel is het alleszins niet
Nou, iddquote:
Teruggevonden!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:27 schreef Viv het volgende:
Ik heb vanochtend per ongeluk een wazig verhaal van drie kantjes weggeklikt op LinkedIn.
![]()
De strekking:
"Kijk ons eens nobel zijn dat we ons ongeboren kind met Down niet gaan aborteren."
https://www.linkedin.com/(...):7102160294528851968quote:𝐃𝐞 𝐦𝐚𝐧𝐧𝐞𝐧 𝐛𝐢𝐣 𝐝𝐞 𝐩𝐨𝐨𝐫𝐭
‘Weten jullie het echt zeker!?’, vroegen de mannen bij de poort.
Een prachtig lied van Herman van Veen over een zoon die aan zijn ouders vraagt waarom hij ‘zo’ is. De moeder vertelt een verhaal van een grote tuin vol met mooie bloemen. En bloem stond achteraf in de schaduw en kreeg weinig water. Deze bloem kozen ze:
𝑾𝒆𝒕𝒆𝒏 𝒋𝒖𝒍𝒍𝒊𝒆 𝒉𝒆𝒕 𝒘𝒆𝒍 𝒛𝒆𝒌𝒆𝒓?
𝑽𝒓𝒐𝒆𝒈𝒆𝒏 𝒎𝒂𝒏𝒏𝒆𝒏 𝒃𝒊𝒋 𝒅𝒆 𝒑𝒐𝒐𝒓𝒕
𝑫𝒆𝒛𝒆 𝒃𝒍𝒐𝒆𝒎 𝒗𝒓𝒂𝒂𝒈𝒕 𝒉𝒆𝒆𝒍 𝒗𝒆𝒆𝒍 𝒂𝒂𝒏𝒅𝒂𝒄𝒉𝒕
𝑯𝒆𝒕 𝒊𝒔 𝒆𝒆𝒏 𝒌𝒘𝒆𝒕𝒔𝒃𝒂𝒂𝒓 𝒔𝒐𝒐𝒓𝒕
Mijn lief en ik verwachten in december een prachtige bloem van een 'kwetsbaar' soort.
‘Weet je het wel zeker Martijn?’, vroegen de mannen aan de poort mij regelmatig. ‘Weet je het wel zeker?’ Sterker nog, ze zeiden: ‘Martijn, je moet dit niet willen. Het gaat jou en jullie teveel kosten. Doe het niet!’
Totdat er enkele weken geleden iets veranderde. En deze verandering startte door die mannen bij de poort vol in de ogen te kijken. Met andere woorden: door mijn eigen angst en zorg vol aan te kijken - n erbij te blijven.
Waar was ik bang voor, wat maakte dat ik dit niet wil? Wat maakte dat ik, steeds wanneer ik nadacht over ons leven met een dochtertje met het Syndroom van Down en een hartafwijking, zo in paniek raakte?
Het duurde even voordat ik dit antwoord wist, en ik snap nu ook waarom. Het gaat over ruimte. Mijn ruimte. Mijn plek. Mijn tijd. Mijn ruimte, plek en tijd om dingen te doen die ik belangrijk vind, waar ik energie van krijg en waar ik van ontspan. Daar gaat het over en ik ben als de dood dat ik deze ruimte straks kwijtraak.
Tegelijkertijd voelt deze gedachte ook heel egostisch. Hoezo ben ik bezig met mijn eigen ruimte wanneer we het samen hebben over ons tweede kind? Maar precies dit zelfdoordeel helpt niet. Het maakt dat ik de gedachte onderdruk en niet echt toelaat. Ik wil dat niet denken. Echter, alles wat we onderdrukken, alles waarvan je eigenlijk wil dat het er niet is, wordt daarmee juist groter en gaat een eigen leven leiden.
Ik heb mijn verlangen naar ruimte in de ogen gekeken. De mannen bij de poort hebben mij hierbij een onschatbare dienst bewezen. Namelijk door mij tegen te houden totdat ik dit aandurfde.
‘Martijn: dit moet je niet willen’, wordt dan:
'Martijn: kom tevoorschijn met datgene wat je echt nodig hebt. Zorg dat je op een volwassen manier je ruimte bevecht en wees hierin mild met je oordeel naar jezelf. Doe je werk en maak je schuldig!'
Natuurlijk gebeurt er iets met mijn ruimte bij een tweede kind. Vanzelfsprekend en daar gaat het ook niet om.
Waar het om gaat is dat ik nu met onze prachtige bloem door de poort kan. Ik heb dat voor mezelf mogelijk gemaakt door voor mijn eigen ruimte te mogen gaan en blijven staan. Een prachtig kado aan mijzelf en daarmee ook aan onze dochter.
𝐉𝐚, 𝐰𝐞 𝐰𝐞𝐭𝐞𝐧 𝐡𝐞𝐭 𝐳𝐞𝐤𝐞𝐫. 𝐃𝐞𝐳𝐞 𝐛𝐥𝐨𝐞𝐦 𝐰𝐢𝐥𝐥𝐞𝐧 𝐰𝐢𝐣
Martijn heeft dus een hulpbehoevend kind nodig wat nooit zelfstandig zal wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Teruggevonden!!
[..]
https://www.linkedin.com/(...):7102160294528851968
Dat "kado" gaat overquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:59 schreef Evangelion het volgende:
een prachtig kado aan mijzelf en onze dochter
Wat verder de juiste keuze is weet ik niet. Maar gaat vooral over zichzelf idd.
Deze ruimte dus:quote:Ik heb dat voor mezelf mogelijk gemaakt door voor mijn eigen ruimte te mogen gaan en blijven staan.
Oftewel, ze krijgen straks dat kind, en hij blijft lekker zijn eigen ding doen terwijl vrouwlief voor alles opdraait. En het dan toch zo weten te draaien op LinkedIn dat hij er goed vanaf komt. Bijna dan.quote:Het gaat over ruimte. Mijn ruimte. Mijn plek. Mijn tijd. Mijn ruimte, plek en tijd om dingen te doen die ik belangrijk vind, waar ik energie van krijg en waar ik van ontspan.
Denk eerder de zorginstelling en alle hulp die in NL geboden wordt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:12 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat "kado" gaat over
[..]
Deze ruimte dus:
[..]
Oftewel, ze krijgen straks dat kind, en hij blijft lekker zijn eigen ding doen terwijl vrouwlief voor alles opdraait. En het dan toch zo weten te draaien op LinkedIn dat hij er goed vanaf komt. Bijna dan.
Natuurlijk met een groepsfoto van je 7 koppige team onder je post. Want die werken zo hard aan je succesquote:Waar let ik op als ik iemand aanneem voor mijn business 🤔
Ik heb ondertussen een team van 7 mensen.
Iets waar ik 5 jaar geleden niet over had kunnen dromen.
Nadat ik mijn onderneming de Viral Academy succesvol had opgezet, werd het tijd om sommige taken uit te besteden.
Maar waar let je op als je iemand aanneemt? 👀
Iedereen let op andere punten.
Zelf kijk ik altijd naar persoonlijke kwaliteiten en niet perse naar opleiding.
Het is wel handig als ik iemand aanneem, dat zij enige ervaring hebben op het gebied waarvoor ik ze aanneem.
Maar zoveel dingen zijn niet te leren.
Neem bijvoorbeeld het ondernemen.
Ik heb dan wel het vak ‘ondernemersschap’ op school gehad, maar echt ondernemen is toch anders.
Daarnaast heb ik voor ieder onderdeel in mijn onderneming een apart persoon.
Dit omdat ik geloof dat iedereen andere kwaliteiten heeft.
En deze kwaliteiten komen tot uiting op de verschillende gebieden.
En misschien wel het belangrijkste: ik vind het ook leuk om met verschillende mensen te werken!
Zolang de klik goed is en zij goed werk leveren, ben ik gelukkig als ondernemer 🚀
Waar let jij op als je mensen aanneemt?
Walgelijk inderdaad. Egopunten willen scoren over de rug van je kind-met-beperkingen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Martijn heeft dus een hulpbehoevend kind nodig wat nooit zelfstandig zal worden
Ok
Zegt genoeg over hemzelf, wat een malloot als je dat zo ziet en uitvent
Geklikt en gelachenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Natuurlijk met een groepsfoto van je 7 koppige team onder je post. Want die werken zo hard aan je succes
Gekke Bentley Wief ook weer.quote:. Mijn Linkedin resultaten na 3 maanden.
1 juni ben ik begonnen met drie keer per week posten op Linkedin.
En hier zijn 3 maanden later erg leuke resultaten uitgekomen.
Binnen 3 maanden heb ik:
➡ 2000 volgers gegenereerd
➡ Nieuwe waardevolle connecties opgebouwd
➡ 80 leads binnen gehad via de link in mijn profiel
➡ 170.000 bereik op een post was mijn hoogste bereik ooit
➡ Veel geleerd over Linkedin via een training van Michel Mousa
➡ Tot 2 keer toe is mijn Bentley post viraal gegaan en heb ik door die twee posts alleen al 700 volgers erbij gekregen.
LinkedIn is een ontzettend krachtig platform.
En ik was me hier eerst niet van bewust…
Ik dacht dat Linkedin vooral heel zakelijk en een beetje saai was.
En vroeger was dit ook het geval, LinkedIn werd vooral gebruikt voor zakelijke doeleinden.
Maar nu zie je dat er een shift ontstaat.
De content op Linkedin wordt persoonlijker. Dit is ook een van de dingen die ik van Michel heb geleerd, deel waarde maar deel vooral JOUW WAARDEN.
Ze zeggen ook wel dat Linkedin het over gaat nemen van Instagram.
Hoe denk jij hierover? En wat heeft Linkedin jou tot nu toe opgeleverd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |