quote:
❤❤quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:52 schreef mootie het volgende:
Sas doet alsof ze Marinus vasthoudt, die zou ze nooit laten vallen.
ik geloof wel dat ze LC heeft of had, ik weet dat niet. Ik doe ook geen aannames daarover.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In Survivor zit dit bijna altijd, en het is bijna altijd een vrouw die wint. Het kan verdomd lang duren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:54 schreef realkijkers het volgende:
Duurt wel veel langer dan ik had verwacht zeg.
Niet zo gek als mensen dat hier zeggen omdat Sasha het zelf al een paar keer benoemd heeft op de streamsquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:53 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ik geloof wel dat ze LC heeft of had, ik weet dat niet. Ik doe ook geen aannames daarover.
Anderen hier wel, die claimen zeker te weten dat ze LC had of heeft.
Ik zeg alleen maar dat we dat niet zeker weten. net zoals we dat ook niet van babbel zeker weten.
Toch doen mensen daar ook uitspraken over.
Daar ging het mij om.
Terug naar de eli?
Ze is tussentijds naar het zh geweest en daar kreeg ze het advies om naar een lc kliniek te gaan. Dat zeggen ze niet als je alleen zweetvoeten hebt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:48 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze liegt. ik geloof wel dat ze LC heeft gehad, in bepaalde mate.
Ik zeg dat het zou kunnen, en wij dat niet weten.
Heb je daar een uur gehangen, helemaal kapot moet je je koffer binnen een uur inpakken en wegwezen ...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:54 schreef realkijkers het volgende:
Duurt wel veel langer dan ik had verwacht zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |