Banger hartquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens!
En door over Rob de Nijs
zou je dat willen?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit dat hart ongeveer hier?
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb niets verwijderd, GOA had zijn post aangepastquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar zie niet meer waar de reactie op was, omdat de reactie inmiddels aangepast was. Maar ook niet belangrijk verder.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niets verwijderd, GOA had zijn post aangepast![]()
De OP slaat wel een beetje op hem
Ja, op GoA.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, op GoA.![]()
Daarom hou ik van die gast
Bedoelde ook niet dat jij iets verwijderd had, zag wel dat GOA de post aangepast had.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is de nicht van Kunta Kinte en de schoonzoon van Akwasiquote:
dat klinkt....quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is de nicht van Kunta Kinte en de schoonzoon van Akwasi
GOA zorgt altijd wel voor wat reuringquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, op GoA.![]()
Daarom hou ik van die gast
moet kunnenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja.. moderne tijden hè
En hun omroep is helaas nu op zwart.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is de nicht van Kunta Kinte en de schoonzoon van Akwasi
Hoop dat hij er de volgende meet weer bij is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GOA zorgt altijd wel voor wat reuring
quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je weer aan jezelf zitten likken
staat die alweer op de planningquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoop dat hij er de volgende meet weer bij is.
Jaquote:
Darstraks zat je nog in Fryslanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:57 schreef nienbawa het volgende:
[..]
JaIk ben van Amsterdam naar Limburg verhuisd (best lastig nog)
en via een vriend op Fok gekomen.
Ik heb al wat leuke wandel routes ontdekt.
Maar ja, ik ben wel nieuw of fok ook.
Grapigquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:57 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Ik zit nu een week in Fryslanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Darstraks zat je nog in Fryslan
< leest dit 3 keer en weet nog niets...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:59 schreef Sodeknetters het volgende:
En ik beloof #Soury dat ik niet weer haar jas zak jatten.
Ja die vriend meldde zich later ... Pieter Pad loopt daar toch doorquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:57 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Ik praat je de volgende keer wel bij, amicequote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< leest dit 3 keer en weet nog niets...
Beterquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik praat je de volgende keer wel bij, amice
Later? Hij zit hier al langer en zei meld je aan op fok.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die vriend meldde zich later ... Pieter Pad loopt daar toch door
Ja hij kwam langs hier in 40+ dat hij jou dit aanbevolen had .. ben zn naam kwijt post ergens andersquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:01 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Later? Hij zit hier al langer en zei meld je aan op fok.
zo hier op fok gekomen.
Er zijn ook plekken op fok waar je beter niet terecht had kunnen komen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:01 schreef nienbawa het volgende:
[..]
zo hier op fok gekomen.
Zo nieuw ben je nietquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:01 schreef nienbawa het volgende:
[..]
zo hier op fok gekomen.
Vertel eens ?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn ook plekken op fok waar je beter niet terecht had kunnen komen.
Kloptquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hij kwam langs hier in 40+ dat hij jou dit aanbevolen had .. ben zn naam kwijt post ergens anders
Daar waar ik niet meer mag komen.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn ook plekken op fok waar je beter niet terecht had kunnen komen.
Waar mag jij niet meer komen dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar waar ik niet meer mag komen.
Tief op geen trek inquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:06 schreef nienbawa het volgende:
[..]zoals ?
waar kan ik beter niet heen gaan dan?
Moet dat nou weer?quote:
Ja dat moetquote:
was er niet nog een laatste optie bij @oma-Nijn voordat SF met pensioen gaat?quote:
ik nietquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand weleens iets bij "Vevor.nl" gekocht?
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind het onnodig om zo te reageren.quote:
is niet NL, een NL bedrijf zou nooit het EUR teken achter het bedrag zettenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ach ja jij mag alles zeggen he?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het onnodig om zo te reageren.
nee? wat is dat voor iets?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eens, maar levering wel dit weekend al, dus kan nooit ver weg zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is niet NL, een NL bedrijf zou nooit het EUR teken achter het bedrag zetten
In oktober wandelen in Utrecht.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was er niet nog een laatste optie bij @:oma-nijn voordat SF met pensioen gaat?
Roestvrij Staal.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is niet NL, een NL bedrijf zou nooit het EUR teken achter het bedrag zetten
ah OK, zal het topic volgen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee nog niet. Begin oktober stond er.
59% is tevreden met dat bedrijf, 29% nietquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens, maar levering wel dit weekend al, dus kan nooit ver weg zijn
12% is dronkenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:20 schreef nienbawa het volgende:
[..]
59% is tevreden met dat bedrijf, 29% niet
gokje dus
Popcorn ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah OK, zal het topic volgen.
Maar een lekkere zuipmeet zou ook wel weer leuk zijn
nieuwe UI trouwens, likkende paddo?
ahjaaaaa d8 ff dat het een paddo was die een kleine paddo zat te likkenquote:
Kinky!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahjaaaaa d8 ff dat het een paddo was die een kleine paddo zat te likken
Mischien kunnen we haar zover krijgen bij de volgende meetquote:
*challenge acceptedquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mischien kunnen we haar zover krijgen bij de volgende meet
Kloptquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zit iets in je oog!
Wie ben jij dan eigenlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:21 schreef nienbawa het volgende:
[..]
En toe welke groep schaar jij je
< Legt je achterover, buigt intens over je heen, en verwijdert het doeltreffend en vakkundig.quote:
Whutt?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Legt je achterover, buigt intens over je heen, en verwijdert het doeltreffend en vakkundig.
Thank me later.
Weer een domme kut die ooit op anoniem is gegaanquote:
Dat zal best jaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker hè!, voor mij ook
Pardon?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Weer een domme kut die ooit op anoniem is gegaan
Ik moet je nietquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:33 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Pardon?
Ik ben sinds kort geattendeerd op Fok omdat ik verhuisd ben, ik snap niet goed waarom je zo vijandig doet?
Als we Shii toch niet hadden.quote:
Johquote:
Doe even normaal.quote:
Ah.. ik ben in al die jaren letterlijk niet verder gekomen als 40+, Utopia en soms pol.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een van de vele andere slowchats op Fok
Duidelijk als jij zo onvriendelijk doet moet ik jou ook niet.quote:
Ja primaquote:
Paddo met smaakquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Mmm daar ga ik me maar niet in mengen vandaag.
Is goedquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:39 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Duidelijk als jij zo onvriendelijk doet moet ik jou ook niet.
Ik snap niet goed waarom je je zo bedreigd voelt door nieuwe mensen.
Niet bepaald een warm welkom wat je me geef maar zeg dan niks in plaats van dit afkatten.
Het is niet de eerste keer dat je iemand aanvalt die hier nieuw binnenkomt. Geef een ander toch eens de voordeel van de twijfel voordat je uithaalt.quote:
Joh die kloontjes ben ik wel zatquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat je iemand aanvalt die hier nieuw binnenkomt. Geef een ander toch eens de voordeel van de twijfel voordat je uithaalt.
Laat het gaan.. geniet... schaar, kus... omhels... grijns!quote:
Boeit mij niet of het een kloon is. Wie leuk meedoet is voor mij welkom.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:29 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Oei die houd ik even voor mezelf
Nou het zit hoog volgens mij.quote:
Blijft een pakkend nummer.quote:
In welke regel?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze zingen zelfs over jou!
We hebben een vrouw als mod.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:55 schreef nienbawa het volgende:
worden vrouwen hier over het algemeen minder goed/ snel geaccepteerd? vraag ik aan de mannen
Bukken en zwijgen!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:55 schreef nienbawa het volgende:
worden vrouwen hier over het algemeen minder goed/ snel geaccepteerd? vraag ik aan de mannen
Oh dan zit het goedquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben een vrouw als mod.
Zit je nou expres mijn favoriete nummers te posten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Schopt heel 40+ onder hun uitgezakte kont!
* STEM ZE WEG # !!
GTMAquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Zit je nou expres mijn favoriete nummers te posten.![]()
Slaap lekker kerel.quote:
Whahahah vakantie !!quote:
Oh echt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whahahah vakantie !!![]()
![]()
![]()
Straks dan... eerst nog ff de wekker om 5 uur
Pfff luxepaardjequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh echt?
Dan kan ik uitslapen, wekker om 6 uur haha....![]()
Three Times A Ladyquote:
uhuquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iedereen is een mafkees behalve ik
Ik ben geen mafkees.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iedereen is een mafkees behalve ik
Ik zag 'hiero' mooie maar wel dure badeendjesquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben geen mafkees.![]()
Ik ben een badeend.
< Trekt de stop uit het badquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben geen mafkees.![]()
Ik ben een badeend.
heb je na morgen vakantie??quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whahahah vakantie !!![]()
![]()
![]()
Straks dan... eerst nog ff de wekker om 5 uur
Oeh lekker, Etretat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yihaaaaaaaaa!
Normandie, here i come!
Iets meer naar het binnenland... maar met de auto crossen we de regio rondquote:
Mooi nummer lang niet meer gehoord.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze gaat over mijn geestelijke gesteldheid:
PS: Prachtig!
Lekker hoor, mooie omgeving daar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iets meer naar het binnenland... maar met de auto crossen we de regio rond
ahh daar was ik bijquote:
Nice!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:21 schreef nienbawa het volgende:
[..]
ahh daar was ik bij
Was jij daar toen ook?
Jaquote:
Ja kippenvel hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Master piece voor Nederlandse begrippen:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
vind dit nr leukerquote:
Dat was ook wel een heel goed jaar .. dat heb ik nog gevolgdquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Haar stem vind ik nog best wel goed voor country-esk muziek. Zolang ze maar van pop songs weg blijft.quote:
Kan niet anders zeggen dat dat wijf het boven verwachting goed doet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haar stem vind ik nog best wel goed voor country-esk muziek. Zolang ze maar van pop songs weg blijft.
Nee, nee, nee.quote:
Die diepere rauwe stem vind ik wel wat hebben, maar enkel bij bepaalde stijlen muziek.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan niet anders zeggen dat dat wijf het boven verwachting goed doet.
Over haar songkeuzes kunnen we twisten, ik heb respect echter, live hè!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die diepere rauwe stem vind ik wel wat hebben, maar enkel bij bepaalde stijlen muziek.
Nah, dan vind ik deze mooier en dieper. Kan ook komen omdat ik de tekst van m'n oma leerde toen ik pak m beet 6 wasquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze gaat over mijn geestelijke gesteldheid:
PS: Prachtig!
Deze versie kende ik nog niet!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:42 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nah, dan vind ik deze mooier en dieper. Kan ook komen omdat ik de tekst van m'n oma leerde toen ik pak m beet 6 wasAudio is wel erg matig, maar daar kon Dalied niets aan doen!
De rien!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze versie kende ik nog niet!
Zeker ook mooi en emotioneel
Merci.
Haha, dat ik het lied nog een keer afspeelde vanaf fok! zag ik die Asian chick in de plaatjesbalk hieronder kittig op de maat meefietsen van la chansonquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
De rien!
Deze kwam er trouwens gelijk achteraan op youtube. Wel m'n most favorite chanson. Hoe vinjedie?![]()
Kinderbedtijd hier. Nighty
Jij woont toch hoog?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 05:53 schreef mario390 het volgende:
nu in de ochtend zivilschutzalarm
hoogwaterwaarschuwing bij
onz in bezirk
Goedemorgen.quote:
Is hier ook echt een dingetje. Remy Martin krijgt altijd klappen van Domino.quote:
Die honden zijn ook wel schattigquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 06:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is hier ook echt een dingetje. Remy Martin krijgt altijd klappen van Domino.
Ik vind best wel veel soorten leuk.Maar zou geen labrador nemen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 06:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Die honden zijn ook wel schattig
Ongeveer de enige soort die ik leuk vind
Sowieso nooit een hondquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 06:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind best wel veel soorten leuk.Maar zou geen labrador nemen.
Hier 2,een dwergpincher en een Peruaans naakthondje.Zijn wel een soort van kindjes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 06:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Sowieso nooit een hond
Heb er niet zo veel mee
Haha ja het soort waarbij je steeds moet uitkijken waar je gaat zitten ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 06:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier 2,een dwergpincher en een Peruaans naakthondje.Zijn wel een soort van kindjes.
Dat komt regelmatig voor.Dan hoor je gepiep en zeg ik: "Soul niet beulen."quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 06:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja het soort waarbij je steeds moet uitkijken waar je gaat zitten ook
Morguhquote:
Kort maar krachtig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:13 schreef pullup het volgende:
Je weet dat het gaat gebeuren![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Eerst vandaag maar even.quote:
Ach so,die hebben natje voetjes?quote:
Hadden ze maar in Bleiburg moeten wonenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach so,die hebben natje voetjes?
Of iets van dijken moeten aanleggen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Hadden ze maar in Bleiburg moeten wonen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:13 schreef pullup het volgende:
![]()
![]()
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:13 schreef pullup het volgende:
![]()
![]()
[ twitter ]
quote:
Arme gozer,hij deed wel zijn best.quote:
Jazeker! Goed in vorm en alles, mooie show ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Arme gozer,hij deed wel zijn best.
Die handstand op een arm was wel coolquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Arme gozer,hij deed wel zijn best.
Heb je bla bla bla met Schaap al gekeken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:46 schreef maily het volgende:
[..]
Jazeker! Goed in vorm en alles, mooie show ook
Morguh Deisyyquote:
Nee?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je bla bla bla met Schaap al gekeken?
Is echt een aanrader.quote:
Ze leert dialectenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:55 schreef maily het volgende:
[..]
Zal later eens kijken![]()
I let you know
Owquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar volgens mij is dat geen Fries
Ik heb twee afleveringen gekeken, maar had er meer van verwachtquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:44 schreef cafca het volgende:
Maar is het echt leuk, @:Freshfruit Elise Schaap die dialecten probeert na te doen?
Ik ga haar binnenkort Fries leren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:44 schreef cafca het volgende:
Maar is het echt leuk, @:Freshfruit Elise Schaap die dialecten probeert na te doen?
Fries is geen dialect, toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga haar binnenkort Fries leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wow! Het dubbele van vorig jaar, dat had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:35 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ] Top 40 van forum 40+ - Memory Lane van 01-07-2023 t/m 31-07-2023
nr / aantal posts / gebruiker
01 1246 marcb1974
02 1163 chufi
03 0904 Superbadeendje
04 0835 aloa
05 0791 Deisyy
06 0772 Soury
07 0728 pullup
08 0642 Dotteke
09 0487 FreshFruit
10 0483 Lovely
11 0440 engine
12 0356 ieniminimuis
13 0275 Monique___
14 0238 D.
15 0232 DerRabbit
16 0225 maily
17 0200 mario390
18 0184 Pearlbitch
19 0143 Domnivoor
20 0137 Koen66
21 0116 sly-nl
22 0114 oma-Nijn
23 0108 Pinnenmutske
24 0102 Dr_Flash
25 0085 Sodeknetters
26 0075 HappyCharly
27 0062 Prisha
28 0061 drakin
29 0051 tong80
30 0046 Shii
31 0044 Steven_Stil
31 0044 Verida
33 0042 gebrokenglas
34 0040 Puzzie
35 0036 BoonDockSaint
36 0032 Haags
37 0030 Treehut362
37 0030 BasEnAad
39 0025 Chanel5
40 0024 Karzai
En een jaar geleden:
[spoiler] [ afbeelding ] Top 40 van forum 40+ - Memory Lane van 01-07-2022 t/m 31-07-2022
01 2487 chufi
02 0843 marcb1974
03 0728 mario390
04 0630 Soury
05 0581 engine
06 0545 pullup
07 0509 aloa
08 0391 Domnivoor
09 0386 maily
10 0384 Deisyy
.....
Goedemorgen heer Tong.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:35 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ] Top 40 van forum 40+ - Memory Lane van 01-07-2023 t/m 31-07-2023
01 1246 marcb1974
02 1163 chufi
03 0904 Superbadeendje
04 0835 aloa
05 0791 Deisyy
06 0772 Soury
07 0728 pullup
08 0642 Dotteke
09 0487 FreshFruit
10 0483 Lovely
11 0440 engine
12 0356 ieniminimuis
13 0275 Monique___
14 0238 D.
15 0232 DerRabbit
16 0225 maily
17 0200 mario390
18 0184 Pearlbitch
19 0143 Domnivoor
20 0137 Koen66
21 0116 sly-nl
22 0114 oma-Nijn
23 0108 Pinnenmutske
24 0102 Dr_Flash
25 0085 Sodeknetters
26 0075 HappyCharly
27 0062 Prisha
28 0061 drakin
29 0051 tong80
30 0046 Shii
31 0044 Steven_Stil
31 0044 Verida
33 0042 gebrokenglas
34 0040 Puzzie
35 0036 BoonDockSaint
36 0032 Haags
37 0030 Treehut362
37 0030 BasEnAad
39 0025 Chanel5
40 0024 Karzai
En een jaar geleden:LeugensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stupidity has become as common as common sense was before
Lijntjes zijn leuk. Voor in je neusquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:16 schreef DerRabbit het volgende:
Lijstjes zijn enkel stom als er stomme dingen op staan.
moet je dan 2 brillen op?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:48 schreef engine het volgende:
Een collega had laatst wat smeermiddel in zijn ogen gekregen. Eigenlijk niks aan de hand maar de klant heeft er een heel gedoe van gemaakt. Resultaat is dat we nu een skibril op moeten als we smeerpasta aanbrengen. Een veiligheidsbril was sowieso al verplicht.
Nee dat denk ik niet. Dat is waarschijnlijk de volgende stapquote:
Dus over 2 jaar moet alles wat ook maar een 0,0000001% kans heeft op extreem kleine verwondingen uitbesteed worden aan andere mensen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Dat is waarschijnlijk de volgende stap
Deze post sla ik even op.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lijntjes zijn leuk. Voor in je neus![]()
Ik was ook al verbaasd jaquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |