Banger hartquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens!
En door over Rob de Nijs
zou je dat willen?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit dat hart ongeveer hier?
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb niets verwijderd, GOA had zijn post aangepastquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar zie niet meer waar de reactie op was, omdat de reactie inmiddels aangepast was. Maar ook niet belangrijk verder.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niets verwijderd, GOA had zijn post aangepast![]()
De OP slaat wel een beetje op hem
Ja, op GoA.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, op GoA.![]()
Daarom hou ik van die gast
Bedoelde ook niet dat jij iets verwijderd had, zag wel dat GOA de post aangepast had.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is de nicht van Kunta Kinte en de schoonzoon van Akwasiquote:
dat klinkt....quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is de nicht van Kunta Kinte en de schoonzoon van Akwasi
GOA zorgt altijd wel voor wat reuringquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, op GoA.![]()
Daarom hou ik van die gast
moet kunnenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja.. moderne tijden hč
En hun omroep is helaas nu op zwart.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is de nicht van Kunta Kinte en de schoonzoon van Akwasi
Hoop dat hij er de volgende meet weer bij is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GOA zorgt altijd wel voor wat reuring
quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je weer aan jezelf zitten likken
staat die alweer op de planningquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoop dat hij er de volgende meet weer bij is.
Jaquote:
Darstraks zat je nog in Fryslanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:57 schreef nienbawa het volgende:
[..]
JaIk ben van Amsterdam naar Limburg verhuisd (best lastig nog)
en via een vriend op Fok gekomen.
Ik heb al wat leuke wandel routes ontdekt.
Maar ja, ik ben wel nieuw of fok ook.
Grapigquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:57 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Ik zit nu een week in Fryslanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Darstraks zat je nog in Fryslan
< leest dit 3 keer en weet nog niets...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:59 schreef Sodeknetters het volgende:
En ik beloof #Soury dat ik niet weer haar jas zak jatten.
Ja die vriend meldde zich later ... Pieter Pad loopt daar toch doorquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:57 schreef nienbawa het volgende:
[..]
Ik praat je de volgende keer wel bij, amicequote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< leest dit 3 keer en weet nog niets...
Beterquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik praat je de volgende keer wel bij, amice
Later? Hij zit hier al langer en zei meld je aan op fok.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die vriend meldde zich later ... Pieter Pad loopt daar toch door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |