abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210280165
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus volgens jou is homoseksualiteit onnatuurlijk?

Volgens de evolutietheorie is het niet erg handige eigenschap idd.
Maar onnatuurlijk heb ik niet gezegd.
quote:
[..]
Tja, elke term is verzonnen.
En je kunt dat wel negeren, maar datgene dat met die term wordt bedoeld verdwijnt niet.

Je mag bijvoorbeeld best niet meegaan in de term homoseksualiteit, maar dat maakt niet dat het dus niet bestaat..
Daar is een duidelijke definitie van die ook daadwerkelijk afwijkt van de definitie van heteroseksualiteit.

Panseksueel is gewoon BI maar dan iemand die meer voor de inhoud gaat ipv het uiterlijk.
Heel nobel maar meer ook niet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_210280462
quote:

[..]
Dus volgens jou is homoseksualiteit onnatuurlijk?
[..]
Tja, elke term is verzonnen.
En je kunt dat wel negeren, maar datgene dat met die term wordt bedoeld verdwijnt niet.

Je mag bijvoorbeeld best niet meegaan in de term homoseksualiteit, maar dat maakt niet dat het dus niet bestaat..
Homoseksualiteit: een man die op andere mannen valt.
Transgenderisme: iemand die zegt iets te zijn dat hij/zij niet is.

Waarom moet je dat telkens op een hoop gooien?

Je telkens herhaalde argument dat homofilie in het verleden ook als psychische stoornis gezien werd snijdt ook geen hout. "In je eigen gezicht schijten terwijl je op je rug in een badkuip ligt is ook normaal. Kijk maar naar homo's, vroeger vonden we ze gek maar nu vinden we ze normaal."

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2023 12:21:10 ]
pi_210280534
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 12:47 schreef Hathor het volgende:

[..]
Trannies zijn gewoon ordinaire stampvoetende trollen.
De intelligentie spat er bij jou vanaf hoor.

Oh nee toch niet.
pi_210280576
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:23 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Je maakt van het woord abnormaal een begrip met een morele lading, alsof het slecht zou zijn. Voor vrijwel iedereen is dit niet zo. Ik heb nog steeds geen idee wat je punt is in deze.
In deze context gaat het om het woord met die lading: 'ik vind je abnormaal, ik accepteer je niet '.

Dat is waar het om gaat.

Daar ging het artikel ook over, de acceptatie van biseksuelen.

Ik heb ook uitgelegd dat de acceptatie van biseksuelen door homoseksuelen er niet altijd is. Veel homo's zien biseksuelen als raar en vies, en willen daar geen contact mee. Dat is in de loop der jaren wel veranderd. Maar nog steeds worden ze door sommigen gemeden in bijvoorbeeld dating apps.

quote:
Nog een oprechte vraag: wat is je “end game”, wanneer is je missie of doel van deze discussies geslaagd? Wanneer zeg je: “transgenders zijn geaccepteerd genoeg om hier niet meer voor te strijden op fora of andere plekken”?
Tja, als genderidentiteit geen issue meer is, komen dit soort topics ook niet meer voor.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210280599
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 12:20 schreef Viezig het volgende:

[..]
Homoseksualiteit: een man die op andere mannen valt.
Transgenderisme: iemand die zegt iets te zijn dat hij/zij niet is.

Waarom moet je dat telkens op een hoop gooien?
Het ging om panseksueel, niet om transgender.

Wel bij de les blijven.

quote:
Je telkens herhaalde argument dat homofilie in het verleden ook als psychische stoornis gezien werd snijdt ook geen hout.
Dus dat ontken je.

https://pointer.kro-ncrv.nl/ramon-schade-homogenezing-pas-15-jaar
  maandag 14 augustus 2023 @ 12:43:02 #256
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_210280671
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 12:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
In deze context gaat het om het woord met die lading: 'ik vind je abnormaal, ik accepteer je niet '.

Dat is waar het om gaat.

Ik heb ook uitgelegd dat de acceptatie van biseksuelen door homoseksuelen er niet altijd is. Veel homo's zien biseksuelen als raar en vies, en willen daar geen contact mee. Dat is in de loop der jaren wel veranderd. Maar nog steeds worden ze door sommigen gemeden in bijvoorbeeld dating apps.
[..]
Tja, als genderidentiteit geen issue meer is, komen dit soort topics ook niet meer voor.
Het zal nooit "geen issue" zijn.

1. Er zullen altijd delen van de bevolking zijn die actief een hekel hebben aan deze groepen. Nu. Over 10 jaar. over 100 jaar. Over 1000 jaar. Over 10.000 jaar. Het zal wellicht een kleine minderheid zijn maar ze zullen bestaan en je zal dus tot in den treure kunnen blijven wijzen naar die mensen als bestaansreden voor politieke gejammer en gedram ookal is hun daadwerkelijke negatieve impact op de groepen verwaarloosbaar.

2. Zolang je dit soort onderwerpen gebruikt als politieke puurheidstest en manier om bijv links en rechts in te delen dan zullen zelfs mensen die normaal gezien prima geen problemen zouden hebben met transgenders of homos zich genoodzaakt voelen om meer richting de flanken van hun mening te praten omdat dit inspeelt op het groepsgevoel.

En dat is de koude realiteit. Kortstondige politieke participatie is onoverkomelijk om maatschappelijke meningen te veranderen maar als je eenmaal op een bepaald punt bent gekomen dan is het NOODZAKELIJK om je beweging terug te trekken uit de politiek zodat alle facties het in vrede kunnen overnemen in hun agenda's.. Blijf je in de politiek hangen en de boel tegen elkaar op zetten dan ontploft dat vaak en veroorzaakt dat een terugslag in de acceptatie.

En dat is waar we nu denk ik zijn in de VS. In Nederland nog niet helemaal maar het kan die kant op gaan als we ons mentaal gehandicapte broertje (ja de VS) blijven nadoen in Europa.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_210280684
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 12:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het ging om panseksueel, niet om transgender.

Wel bij de les blijven.
Dit topic gaat over transgenders. Dus houd je grote mond even voor je.
quote:
Nee, ik snap echt niet wat je nu bedoelt te zeggen. Volgens mij speelt er echt heel weinig af in jouw hoofd.
pi_210280753
Interessant dat de marketingstrategie van een Amerikaans (kut)biermerk 5 topics kan vullen.

Zojuist door wat posts gescand en ik merk toch een vrij hoog 'ik heb niets tegen transgenders maaaaarrr....' - gehalte.
pi_210280777
quote:

Het punt ten aanzien van panseksueel is, dat het volledig overlapt met bisexueel. Je kan immers als biseksueel persoon op beide geslachten vallen en aangezien er maar twee zijn kun je dus op iedereen (pan=alomvattend, dus iedereen) vallen.

Daarom is het simpelweg een andere naam voor exact hetzelfde.

Echter, panseksualiteit wordt nogal eens als wat anders beschouwd, omdat je dan ook kan vallen op hele andere genderidentiteiten. Alleen: zo werkt geaardheid niet. Als Kate Beckinsale zich vanaf vandaag identificeert als man, dan zullen heteroseksuele mannen nog steeds op haar vallen (tenminste, als ze dat gisteren ook deden, het is een buitengewoon leuke en mooie vrouw, maar zal niet ieders smaak zijn). Er zullen er misschien een paar afknappen op dat ze zichzelf man noemt, maar puur op basis van geaardheid blijft ze gewoon volledig een vrouw.

Kortom: je moet eerst in het hele verhaal van genderidentiteiten en non-binariteit gaan geloven en pas dan kun je panseksualiteit zien als een aparte groep en dan nog geef ik je op een briefje dat iemand die biseksueel is in principe op alle genderidentiteiten kan vallen.

Van mij mag iemand zich panseksueel noemen, maar het is en blijft in essentie exact hetzelfde als biseksueel. Immers... er zijn maar twee geslachten. Seksualiteit is binair.
pi_210280803
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

Panseksueel is gewoon BI maar dan iemand die meer voor de inhoud gaat ipv het uiterlijk.
Puur voor de inhoud gaan, daar zijn ook alweer aparte termen voor zoals sapioseksueel.

Maar uiteindelijk gaat ieder mens voor een combinatie van factoren, die zo ongrijpbaar zijn als de pest. Natuurlijk zitten daar verschillen is, maar net als met gender (de mate waarin je jezelf mannelijk of vrouwelijk voelt, of bent ten aanzien van tig mogelijke factoren) geldt dan uiteindelijk: iedereen is uniek.

Maak daar dan ook geen hokjes voor.
pi_210280819
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 12:43 schreef Viezig het volgende:

[..]
Dit topic gaat over transgenders. Dus houd je grote mond even voor je.
[..]
Nee, ik snap echt niet wat je nu bedoelt te zeggen. Volgens mij speelt er echt heel weinig af in jouw hoofd.
Mag wel wat minder op de man graag ;)
  maandag 14 augustus 2023 @ 12:57:45 #262
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_210280825
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 12:49 schreef Intint het volgende:
Interessant dat de marketingstrategie van een Amerikaans (kut)biermerk 5 topics kan vullen.

Zojuist door wat posts gescand en ik merk toch een vrij hoog 'ik heb niets tegen transgenders maaaaarrr....' - gehalte.
Het is interessant dat jij denkt dat drammen en janken een vruchtbare politieke strategie is.

Ipv dat je bereid bent te leren wanneer het zat is zodat je oprecht het meeste effect kan hebben.

Als jouw doel echt is om het aantal wereldwijde trans-tranen/uur te verminderen (een doel waar ik overigens achter sta) dan zou je interesse moeten hebben in wat op praktisch niveau daar bijdraagt of afbreekt. Dit soort dingen hebben in de VS heel veel afgebroken denk ik. Samen met het "womens sports" gebeuren.

Maar durf jij kritiek te hebben op mensen die het dus te ver doortrekken of bler je liever gewoon hard zodat mensen goed zien dat je deugt en je aan de goede kant staat. Wat is dus belangrijker Je imago of het doel?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 14 augustus 2023 @ 13:01:14 #263
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210280850
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik vind het wel lachen hoe mensen zonder dat ze enige context hebben zelf situaties gaan invullen en daar vervolgens hun afkeuring over uitspreken...
Tsja, jij beschrijft de situatie en het is niet erg lastig om je daarin in te leven.

Trouwens, als een hetero collega bij de koffie automaat erover begint dat hij met zijn vrouw naar een paren club geweest is, dan hoor ik dat ook liever niet.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 14 augustus 2023 @ 13:27:32 #264
8369 speknek
Another day another slay
pi_210281085
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 04:00 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Er schattig dat je dit weer compleet uit verband trekt.
Volgens de biologie kennen we nog steeds maar twee geslachten en is intersekse een “fout” in de ontwikkeling van het lichaam.

Wat is dit nou weer, de biologie heeft het over fouten, wat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_210281121
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 12:49 schreef Intint het volgende:

In de basis heeft niemand ook helemaal niks tegen transgenders. Als ik vrienden of collega's zou hebben die in transitie zouden gaan dan zou ik daar volledig achter staan. Het is een proces van een paar jaar en als iemand daar zelf volledig achter staat wie ben ik dan om daar afwijzend tegenover te staan. Echter (ja daar komt de 1e maar al), ik heb het idee dat er onder het mom van publiciteit een heel hoop mensen met identiteitsissue's zich bepaalde identiteiten aan willen meten die wellicht niet helemaal in lijn zijn met wat die persoon daadwerkelijk is.

Waar ik slechter mee overweg kan, is dat het tegenwoordig zoveel aandacht krijgt en dat ik het maar normaal moet vinden want anders ben ik een transfoob. Nou interesseert me dat laatste nog niet zo maar ik bepaal graag zelf wat en wie ik accepteer en dat hoeft niemand anders voor mij te bepalen. Anderzijds geloof ik ook helemaal niet zo dat de échte transgenders op al die aandacht zitten te wachten, een enkeling daar gelaten. Als ik in het vliegtuig zit wil ik verwelkomd worden als man en niet als onzijdig en ik kan me zo voorstellen dat een post-op transgender na bepaalde tijd ook gewoon aangesproken wil worden met het geslacht dat hij of zij nastreeft.
Als transgenders niet met hij of zij aangesproken willen worden, of de dames-, of herentoiletten wil gebruiken, wat heeft zo'n heel proces dan voor nut gehad?
Dan kun je als man gewoon beter een jurk aantrekken en een pruik opzetten en dan heb je je speciale aandacht ook.
pi_210281165
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 13:27 schreef speknek het volgende:

[..]
Wat is dit nou weer, de biologie heeft het over fouten, wat.
Biologie zegt dat het geslacht binair is. Er bestaan dingen als hermafroditisme en intersekse maar dit is niet hoe de mens ''ontworpen'' is.

Dit zegt de universiteit van Utrecht over hermafroditisme ofwel intersekse:
quote:
Hermafroditisme komt voornamelijk voor bij honden en betekent dat een dier zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtsorganen heeft. Hermafroditisme kan ontstaan door een fout in de ontwikkeling van de ongeboren vrucht, soms als gevolg van een erfelijke aandoening. Er bestaan twee vormen van hermafroditisme:
  maandag 14 augustus 2023 @ 13:37:24 #267
8369 speknek
Another day another slay
pi_210281219
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 13:33 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Biologie zegt dat het geslacht binair is. Er bestaan dingen als hermafroditisme en intersekse maar dit is niet hoe de mens ''ontworpen'' is.

Dit zegt de universiteit van Utrecht over hermafroditisme ofwel intersekse:
[..]

Je moet alles tussen aanhalingstekens zetten want er klopt niets van. De biologie zegt niets. Een individuele onderzoeker kan iets zeggen, en die kan iets fout zeggen zoals deze onderzoeker die je aanhaalt. De natuur doet geen uitspraken en heeft geen concept van goed en fout, de mens is teleologisch gemankeerd en draait wel eens oorzaak en gevolg om.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_210281276
Zijn hier al 5 delen van? Waar mensen zich druk om maken :')

Ga je stoep vegen oid.
pi_210281280
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 13:37 schreef speknek het volgende:

[..]
Je moet alles tussen aanhalingstekens zetten want er klopt niets van. De biologie zegt niets. Een individuele onderzoeker kan iets zeggen, en die kan iets fout zeggen zoals deze onderzoeker die je aanhaalt. De natuur doet geen uitspraken en heeft geen concept van goed en fout, de mens is teleologisch gemankeerd en draait wel eens oorzaak en gevolg om.
Och ja joh, als we zelfs al aan biologische wetenschap gaan twijfelen dan houdt de discussie ook wel ver op. Of wou je beweren dat mensen die geboren worden met 3 armen volstrekt volgens de natuur is?
  maandag 14 augustus 2023 @ 13:53:17 #270
8369 speknek
Another day another slay
pi_210281368
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 13:42 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Och ja joh, als we zelfs al aan biologische wetenschap gaan twijfelen dan houdt de discussie ook wel ver op. Of wou je beweren dat mensen die geboren worden met 3 armen volstrekt volgens de natuur is?
Ja uiteraard is dat volstrekt volgens de natuur, heeft een robot die persoon met drie armen zo gemaakt ofzo? Die is zoals je zegt zo geboren. De (biologische) natuur werkt ruwweg op twee principes, genetische drift en natuurlijke selectie en dat is alles. Alles wat we daarop aan categorisaties projecteren is precies dat, een projectie. Maar dingen als diersoorten, seksen, enzovoorts bestaan sec gezien helemaal niet, dat zijn enkel genotypische variaties van een oercel. Iedereen is in die zin over generaties met elkaar verbonden en drie armen is niet meer fout dan een snavel. Die classificaties zijn alleen omdat we dat kunnen gebruiken om iets voor onszelf inzichtelijk te kunnen maken en te verklaren.
pi_210281397

Arm kind, haar ouders kregen dus te horen wat de ouders van David Reimer ook hoorden. John Money’s gender experiment, dat baby’s genderneutraal zijn en makkelijk als jongen of meisje opgevoed kunnen worden. Nog steeds de basis.
  maandag 14 augustus 2023 @ 14:06:41 #272
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210281516
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, 1 op de 4 miljoen heeft 2 verschillende kleuren ogen, dus die zijn abnormaal.
.

Zo kun je alles wegredeneren.

Het gaat erom dat je die personen accepteert en normaal behandeld.

Of zie je ze als abnormaal en accepteer je ze niet.
En dat kan volgens jou en andere genderradicalen alleen wanneer je meegaat in zelfbedachte terminologie, die ook om de haverklap weer aangepast en verder verbreed wordt. Een terminologie die ook buiten de kring van ingewijden totaal niet interessant is voor het gros der bevolking.

De gouden regel stelt dat je iedereen moet behandelen zoals je zelf graag behandeld zou willen worden. Dat is dan ook meer een appel op gedrag en karakter dan je 'identiteit'. En daar gaat het de radicalen al lang niet meer om, gedrag en karakter. Het gaat enkel nog om terminologie en ideologie.

En zolang je als Jan Boerenlul die faux scheikundige tabel der elementen van identiteiten niet ten volste accepteert, aanleert en gebruikt, zul je voor de radicalen altijd een 'foob' blijven. En dat is dan ook precies de bedoeling, aangezien men weet, en cijfers ook aantonen, dat i.t.t. de propaganda dat het hier een hell-hole van intolerantie en haat is, Nederland op het gebied van individuele vrijheid, gelijkheid en tolerantie een voorbeeld is voor de rest van de wereld.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210281653
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 13:55 schreef Mylene het volgende:

Arm kind, haar ouders kregen dus te horen wat de ouders van David Reimer ook hoorden. John Money’s gender experiment, dat baby’s genderneutraal zijn en makkelijk als jongen of meisje opgevoed kunnen worden. Nog steeds de basis.
Ze ziet er heel anders uit dan ze op twitter doet.
pi_210281677
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 12:35 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat is waar het om gaat.

[..]
Maar wanneer is genderidentiteit geen issue meer? Maak hem eens SMART? Het blijft zo vaag.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_210281689
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 13:42 schreef Cockwhale het volgende:
Zijn hier al 5 delen van? Waar mensen zich druk om maken :')

Ga je stoep vegen oid.
Dit gaat hetzelfde worden als de zwarte Piet topics, 5 jaar verder en iedereen heeft nog steeds dezelfde standpunten.
pi_210281922
quote:

[..]
Het is en blijft een anomalie.
pi_210281988
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 12:56 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Mag wel wat minder op de man graag ;)
Ik snap je punt, maar misschien kun je dan ook optreden tegen mensen die zeggen dat je trans- of homofoob bent als je het niet met al "hun" meningen eens bent.
pi_210282683
Montana becomes first state to ban drag reading events at public schools, libraries
https://www.usatoday.com/(...)-events/70255258007/

Wat een gemis voor die kinderen.
Plaats hier uw advertentie
pi_210282801
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 14:22 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Maar wanneer is genderidentiteit geen issue meer? Maak hem eens SMART? Het blijft zo vaag.
We willen juist niet concreet worden want dan is de slachtofferrol opeens weg.
pi_210282856
quote:

[..]
Natuurlijk is het wel een fout, hoe kom je er nou weer bij simpele biologische definities te ontkennen :')
Iedereen weet dat honden een binair geslacht hebben, mannelijk of vrouwelijk, en een afwijking daarvan is een fout. Mijn god hey, wat gaan fascisten toch ver om hun ideologie er doorheen te willen drammen. We hebben nu zelfs ontkenners van simpele biologische termen hier. Wat lees ik toch.
  maandag 14 augustus 2023 @ 16:26:06 #281
8369 speknek
Another day another slay
pi_210283245
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2023 16:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Natuurlijk is het wel een fout, hoe kom je er nou weer bij simpele biologische definities te ontkennen :')
Iedereen weet dat honden een binair geslacht hebben, mannelijk of vrouwelijk, en een afwijking daarvan is een fout. Mijn god hey, wat gaan fascisten toch ver om hun ideologie er doorheen te willen drammen. We hebben nu zelfs ontkenners van simpele biologische termen hier. Wat lees ik toch.
Heb je überhaupt biologie gehad? Je hebt er in ieder geval niet veel van begrepen.
En het is extreem ironisch om me een fascist te noemen als jij degene bent die mensen krampachtig in hokjes probeert te duwen, maar die ironie zal je ongetwijfeld ook volkomen vreemd zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 14:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is en blijft een anomalie.
Iedereen is een anomalie.
pi_210283401
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 16:26 schreef speknek het volgende:

[..]
Heb je überhaupt biologie gehad?
Jazeker, maar jij negeert blijkbaar gewoon domweg de basisprincipes van binair geslachtsbepaling ten faveure van je politicor woke linkse agenda. Verschrikkelijk eng om te lezen, jij staat vooraan als frontsoldaat blijkbaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2023 16:34:18 ]
pi_210283602
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 13:42 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Laat je niet gaslighten door die extremist joh. Elk normaal weldenkend mens weet wat het binair gendermodel is en kan het gewoon toepassen, en anderen ontkennen het maar gewoon.
  maandag 14 augustus 2023 @ 16:48:29 #284
8369 speknek
Another day another slay
pi_210283634
quote:
13s.gif Op maandag 14 augustus 2023 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Jazeker, maar jij negeert blijkbaar gewoon domweg de basisprincipes van binair geslachtsbepaling ten faveure van je politicor woke linkse agenda. Verschrikkelijk eng om te lezen, jij staat vooraan als frontsoldaat blijkbaar.
Niks wat ik hier boven heb gezegd is fout. De binaire geslachtsbepaling is een praktisch hokje en zeker geen doelstelling van een intentionele natuur. Dat snap je ergens ook wel, vandaar ongetwijfeld dat je weer zo dramatisch begint te janken over frontsoldaten en extremisme, huilbaby.
pi_210283711
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 16:48 schreef speknek het volgende:

[..]
Niks wat ik hier boven heb gezegd is fout. De binaire geslachtsbepaling is een praktisch hokje en zeker geen doelstelling van een intentionele natuur. Dat snap je ergens ook wel, vandaar ongetwijfeld dat je weer zo dramatisch begint te janken over frontsoldaten en extremisme, huilbaby.
Jij hebt echt geen biologie gehad op jouw opleiding als je met dit soort onzin aankomt merk ik alweer _O-
Vertel, op welke alternatieve website heb je dit soort kul weer zitten lezen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2023 16:56:45 ]
  maandag 14 augustus 2023 @ 17:03:43 #286
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210283798
Speknek is gewoon een beetje de Sheldon Cooper aan het uithangen.. “actually……”

Zou genderdysphorie trouwens ook nog “natuurlijk” zijn als er bewijs gevonden zou worden dat het in zekere mate door kunstmatig gefabriceerde chemicaliën wordt veroorzaakt
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210284020
quote:

Tuurlijk. Vooral blijven ontkennen.
pi_210284036
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 16:48 schreef speknek het volgende:

[..]
De natuur heeft voortplanting nodig en bij de mens gaat dat met grote en kleine gameten. Dat is waar de relevantie zit. Volstrekt binair.

Dat er ook mensen zijn die geen kleine of grote gameten aanmaken, of anderszins zich niet voort kunnen planten is geheel irrelevant.

Kortom: binair.
  maandag 14 augustus 2023 @ 17:39:57 #289
8369 speknek
Another day another slay
pi_210284189
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 17:25 schreef VEM2012 het volgende:
De natuur heeft voortplanting nodig en bij de mens gaat dat met grote en kleine gameten. Dat is waar de relevantie zit. Volstrekt binair.
De natuur heeft niets nodig, maar voor voortplanting heb je bij mensen inderdaad (nog) twee sekses nodig.
quote:
Dat er ook mensen zijn die geen kleine of grote gameten aanmaken, of anderszins zich niet voort kunnen planten is geheel irrelevant.

Irrelevant voor wat?
  maandag 14 augustus 2023 @ 17:42:45 #290
8369 speknek
Another day another slay
pi_210284221
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2023 16:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Jij hebt echt geen biologie gehad op jouw opleiding als je met dit soort onzin aankomt merk ik alweer _O-
Vertel, op welke alternatieve website heb je dit soort kul weer zitten lezen?
Spinoza en Charles Darwin voornamelijk.
  maandag 14 augustus 2023 @ 17:46:14 #291
8369 speknek
Another day another slay
pi_210284264
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 17:03 schreef nixxx het volgende:
Speknek is gewoon een beetje de Sheldon Cooper aan het uithangen.. “actually……”
Het is helaas noodzakelijk omdat ze nog steeds hardnekkig appeal to nature fallacies proberen te begaan in het jaar van onze heer 2023.
quote:
Zou genderdysphorie trouwens ook nog “natuurlijk” zijn als er bewijs gevonden zou worden dat het in zekere mate door kunstmatig gefabriceerde chemicaliën wordt veroorzaakt
Hangt van je definities van natuurlijk af, maar zie boven.
pi_210284417
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 17:39 schreef speknek het volgende:

[..]
De natuur heeft niets nodig, maar voor voortplanting heb je bij mensen inderdaad (nog) twee sekses nodig.
[..]
Irrelevant voor wat?
De natuur is geen organisme, dus waarom vat jij mijn opmerking op als zodanig? Dommetje spelen?
pi_210284435
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 18:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De natuur is geen organisme, dus waarom vat jij mijn opmerking op als zodanig? Dommetje spelen?
Vooral draaien en gaslighten wat hij doet.
  maandag 14 augustus 2023 @ 18:21:14 #294
8369 speknek
Another day another slay
pi_210284567
quote:

[..]
Omdat het begon met iemand die het intentionaliteit toedichtte: "een fout van de natuur", en later niet volgens het "ontwerp".
pi_210284675
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 17:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

quote:

[..]
Dat spreekt elkaar tegen vind ik.
pi_210284750
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 14:22 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Als er niet door een grote groep zo fel op wordt gereageerd als in deze discussie het geval is.
pi_210284758
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Volgens de evolutietheorie is het niet erg handige eigenschap idd.
Maar onnatuurlijk heb ik niet gezegd.
[..]
Maar het past wel binnen de evolutietheorie.

quote:
Daar is een duidelijke definitie van die ook daadwerkelijk afwijkt van de definitie van heteroseksualiteit.

Veel meer is het inderdaad niet.

Maar verder niks mis mee toch?
pi_210284787
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 12:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het punt ten aanzien van panseksueel is, dat het volledig overlapt met bisexueel. Je kan immers als biseksueel persoon op beide geslachten vallen en aangezien er maar twee zijn kun je dus op iedereen (pan=alomvattend, dus iedereen) vallen.

Daarom is het simpelweg een andere naam voor exact hetzelfde.

Echter, panseksualiteit wordt nogal eens als wat anders beschouwd, omdat je dan ook kan vallen op hele andere genderidentiteiten. Alleen: zo werkt geaardheid niet. Als Kate Beckinsale zich vanaf vandaag identificeert als man, dan zullen heteroseksuele mannen nog steeds op haar vallen (tenminste, als ze dat gisteren ook deden, het is een buitengewoon leuke en mooie vrouw, maar zal niet ieders smaak zijn). Er zullen er misschien een paar afknappen op dat ze zichzelf man noemt, maar puur op basis van geaardheid blijft ze gewoon volledig een vrouw.

Kortom: je moet eerst in het hele verhaal van genderidentiteiten en non-binariteit gaan geloven en pas dan kun je panseksualiteit zien als een aparte groep en dan nog geef ik je op een briefje dat iemand die biseksueel is in principe op alle genderidentiteiten kan vallen.

Van mij mag iemand zich panseksueel noemen, maar het is en blijft in essentie exact hetzelfde als biseksueel. Immers... er zijn maar twee geslachten. Seksualiteit is binair.
Totdat ze in transitie gaat.
  maandag 14 augustus 2023 @ 18:58:45 #299
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210284879
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 18:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als er niet door een grote groep zo fel op wordt gereageerd als in deze discussie het geval is.
Er wordt vooral fel gereageerd op een ideologie, niet op mensen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 14 augustus 2023 @ 18:59:10 #300
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210284883
quote:

[..]
Heb je überhaupt biologie gehad? Je hebt er in ieder geval niet veel van begrepen.
En het is extreem ironisch om me een fascist te noemen als jij degene bent die mensen krampachtig in hokjes probeert te duwen, maar die ironie zal je ongetwijfeld ook volkomen vreemd zijn.
[..]
Ben je serieus nu?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')