abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210281922
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 13:37 schreef speknek het volgende:

[..]
Je moet alles tussen aanhalingstekens zetten want er klopt niets van. De biologie zegt niets. Een individuele onderzoeker kan iets zeggen, en die kan iets fout zeggen zoals deze onderzoeker die je aanhaalt. De natuur doet geen uitspraken en heeft geen concept van goed en fout, de mens is teleologisch gemankeerd en draait wel eens oorzaak en gevolg om.
Het is en blijft een anomalie.
pi_210281988
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 12:56 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Mag wel wat minder op de man graag ;)
Ik snap je punt, maar misschien kun je dan ook optreden tegen mensen die zeggen dat je trans- of homofoob bent als je het niet met al "hun" meningen eens bent.
pi_210282683
Montana becomes first state to ban drag reading events at public schools, libraries
https://www.usatoday.com/(...)-events/70255258007/

Wat een gemis voor die kinderen.
Plaats hier uw advertentie
pi_210282801
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 14:22 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Maar wanneer is genderidentiteit geen issue meer? Maak hem eens SMART? Het blijft zo vaag.
We willen juist niet concreet worden want dan is de slachtofferrol opeens weg.
pi_210282856
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 13:37 schreef speknek het volgende:

[..]
Je moet alles tussen aanhalingstekens zetten want er klopt niets van. De biologie zegt niets. Een individuele onderzoeker kan iets zeggen, en die kan iets fout zeggen zoals deze onderzoeker die je aanhaalt. De natuur doet geen uitspraken en heeft geen concept van goed en fout, de mens is teleologisch gemankeerd en draait wel eens oorzaak en gevolg om.
Natuurlijk is het wel een fout, hoe kom je er nou weer bij simpele biologische definities te ontkennen :')
Iedereen weet dat honden een binair geslacht hebben, mannelijk of vrouwelijk, en een afwijking daarvan is een fout. Mijn god hey, wat gaan fascisten toch ver om hun ideologie er doorheen te willen drammen. We hebben nu zelfs ontkenners van simpele biologische termen hier. Wat lees ik toch.
  maandag 14 augustus 2023 @ 16:26:06 #281
8369 speknek
Another day another slay
pi_210283245
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2023 16:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Natuurlijk is het wel een fout, hoe kom je er nou weer bij simpele biologische definities te ontkennen :')
Iedereen weet dat honden een binair geslacht hebben, mannelijk of vrouwelijk, en een afwijking daarvan is een fout. Mijn god hey, wat gaan fascisten toch ver om hun ideologie er doorheen te willen drammen. We hebben nu zelfs ontkenners van simpele biologische termen hier. Wat lees ik toch.
Heb je überhaupt biologie gehad? Je hebt er in ieder geval niet veel van begrepen.
En het is extreem ironisch om me een fascist te noemen als jij degene bent die mensen krampachtig in hokjes probeert te duwen, maar die ironie zal je ongetwijfeld ook volkomen vreemd zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 14:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is en blijft een anomalie.
Iedereen is een anomalie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_210283401
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 16:26 schreef speknek het volgende:

[..]
Heb je überhaupt biologie gehad?
Jazeker, maar jij negeert blijkbaar gewoon domweg de basisprincipes van binair geslachtsbepaling ten faveure van je politicor woke linkse agenda. Verschrikkelijk eng om te lezen, jij staat vooraan als frontsoldaat blijkbaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2023 16:34:18 ]
pi_210283602
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 13:42 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Och ja joh, als we zelfs al aan biologische wetenschap gaan twijfelen dan houdt de discussie ook wel ver op. Of wou je beweren dat mensen die geboren worden met 3 armen volstrekt volgens de natuur is?
Laat je niet gaslighten door die extremist joh. Elk normaal weldenkend mens weet wat het binair gendermodel is en kan het gewoon toepassen, en anderen ontkennen het maar gewoon.
  maandag 14 augustus 2023 @ 16:48:29 #284
8369 speknek
Another day another slay
pi_210283634
quote:
13s.gif Op maandag 14 augustus 2023 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Jazeker, maar jij negeert blijkbaar gewoon domweg de basisprincipes van binair geslachtsbepaling ten faveure van je politicor woke linkse agenda. Verschrikkelijk eng om te lezen, jij staat vooraan als frontsoldaat blijkbaar.
Niks wat ik hier boven heb gezegd is fout. De binaire geslachtsbepaling is een praktisch hokje en zeker geen doelstelling van een intentionele natuur. Dat snap je ergens ook wel, vandaar ongetwijfeld dat je weer zo dramatisch begint te janken over frontsoldaten en extremisme, huilbaby.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_210283711
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 16:48 schreef speknek het volgende:

[..]
Niks wat ik hier boven heb gezegd is fout. De binaire geslachtsbepaling is een praktisch hokje en zeker geen doelstelling van een intentionele natuur. Dat snap je ergens ook wel, vandaar ongetwijfeld dat je weer zo dramatisch begint te janken over frontsoldaten en extremisme, huilbaby.
Jij hebt echt geen biologie gehad op jouw opleiding als je met dit soort onzin aankomt merk ik alweer _O-
Vertel, op welke alternatieve website heb je dit soort kul weer zitten lezen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2023 16:56:45 ]
  maandag 14 augustus 2023 @ 17:03:43 #286
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210283798
Speknek is gewoon een beetje de Sheldon Cooper aan het uithangen.. “actually……”

Zou genderdysphorie trouwens ook nog “natuurlijk” zijn als er bewijs gevonden zou worden dat het in zekere mate door kunstmatig gefabriceerde chemicaliën wordt veroorzaakt
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210284020
quote:

Tuurlijk. Vooral blijven ontkennen.
pi_210284036
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 16:48 schreef speknek het volgende:

[..]
De natuur heeft voortplanting nodig en bij de mens gaat dat met grote en kleine gameten. Dat is waar de relevantie zit. Volstrekt binair.

Dat er ook mensen zijn die geen kleine of grote gameten aanmaken, of anderszins zich niet voort kunnen planten is geheel irrelevant.

Kortom: binair.
  maandag 14 augustus 2023 @ 17:39:57 #289
8369 speknek
Another day another slay
pi_210284189
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 17:25 schreef VEM2012 het volgende:
De natuur heeft voortplanting nodig en bij de mens gaat dat met grote en kleine gameten. Dat is waar de relevantie zit. Volstrekt binair.
De natuur heeft niets nodig, maar voor voortplanting heb je bij mensen inderdaad (nog) twee sekses nodig.
quote:
Dat er ook mensen zijn die geen kleine of grote gameten aanmaken, of anderszins zich niet voort kunnen planten is geheel irrelevant.

Irrelevant voor wat?
  maandag 14 augustus 2023 @ 17:42:45 #290
8369 speknek
Another day another slay
pi_210284221
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2023 16:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Jij hebt echt geen biologie gehad op jouw opleiding als je met dit soort onzin aankomt merk ik alweer _O-
Vertel, op welke alternatieve website heb je dit soort kul weer zitten lezen?
Spinoza en Charles Darwin voornamelijk.
  maandag 14 augustus 2023 @ 17:46:14 #291
8369 speknek
Another day another slay
pi_210284264
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 17:03 schreef nixxx het volgende:
Speknek is gewoon een beetje de Sheldon Cooper aan het uithangen.. “actually……”
Het is helaas noodzakelijk omdat ze nog steeds hardnekkig appeal to nature fallacies proberen te begaan in het jaar van onze heer 2023.
quote:
Zou genderdysphorie trouwens ook nog “natuurlijk” zijn als er bewijs gevonden zou worden dat het in zekere mate door kunstmatig gefabriceerde chemicaliën wordt veroorzaakt
Hangt van je definities van natuurlijk af, maar zie boven.
pi_210284417
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 17:39 schreef speknek het volgende:

[..]
De natuur heeft niets nodig, maar voor voortplanting heb je bij mensen inderdaad (nog) twee sekses nodig.
[..]
Irrelevant voor wat?
De natuur is geen organisme, dus waarom vat jij mijn opmerking op als zodanig? Dommetje spelen?
pi_210284435
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 18:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De natuur is geen organisme, dus waarom vat jij mijn opmerking op als zodanig? Dommetje spelen?
Vooral draaien en gaslighten wat hij doet.
  maandag 14 augustus 2023 @ 18:21:14 #294
8369 speknek
Another day another slay
pi_210284567
quote:

[..]
Omdat het begon met iemand die het intentionaliteit toedichtte: "een fout van de natuur", en later niet volgens het "ontwerp".
pi_210284675
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 17:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

quote:

[..]
Dat spreekt elkaar tegen vind ik.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210284750
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 14:22 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Maar wanneer is genderidentiteit geen issue meer? Maak hem eens SMART? Het blijft zo vaag.
Als er niet door een grote groep zo fel op wordt gereageerd als in deze discussie het geval is.
pi_210284758
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Volgens de evolutietheorie is het niet erg handige eigenschap idd.
Maar onnatuurlijk heb ik niet gezegd.
[..]
Maar het past wel binnen de evolutietheorie.

quote:
Daar is een duidelijke definitie van die ook daadwerkelijk afwijkt van de definitie van heteroseksualiteit.

Panseksueel is gewoon BI maar dan iemand die meer voor de inhoud gaat ipv het uiterlijk.
Heel nobel maar meer ook niet.
Veel meer is het inderdaad niet.

Maar verder niks mis mee toch?
pi_210284787
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 12:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het punt ten aanzien van panseksueel is, dat het volledig overlapt met bisexueel. Je kan immers als biseksueel persoon op beide geslachten vallen en aangezien er maar twee zijn kun je dus op iedereen (pan=alomvattend, dus iedereen) vallen.

Daarom is het simpelweg een andere naam voor exact hetzelfde.

Echter, panseksualiteit wordt nogal eens als wat anders beschouwd, omdat je dan ook kan vallen op hele andere genderidentiteiten. Alleen: zo werkt geaardheid niet. Als Kate Beckinsale zich vanaf vandaag identificeert als man, dan zullen heteroseksuele mannen nog steeds op haar vallen (tenminste, als ze dat gisteren ook deden, het is een buitengewoon leuke en mooie vrouw, maar zal niet ieders smaak zijn). Er zullen er misschien een paar afknappen op dat ze zichzelf man noemt, maar puur op basis van geaardheid blijft ze gewoon volledig een vrouw.

Kortom: je moet eerst in het hele verhaal van genderidentiteiten en non-binariteit gaan geloven en pas dan kun je panseksualiteit zien als een aparte groep en dan nog geef ik je op een briefje dat iemand die biseksueel is in principe op alle genderidentiteiten kan vallen.

Van mij mag iemand zich panseksueel noemen, maar het is en blijft in essentie exact hetzelfde als biseksueel. Immers... er zijn maar twee geslachten. Seksualiteit is binair.
Totdat ze in transitie gaat.
  maandag 14 augustus 2023 @ 18:58:45 #299
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210284879
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 18:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als er niet door een grote groep zo fel op wordt gereageerd als in deze discussie het geval is.
Er wordt vooral fel gereageerd op een ideologie, niet op mensen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 14 augustus 2023 @ 18:59:10 #300
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210284883
quote:

[..]
Heb je überhaupt biologie gehad? Je hebt er in ieder geval niet veel van begrepen.
En het is extreem ironisch om me een fascist te noemen als jij degene bent die mensen krampachtig in hokjes probeert te duwen, maar die ironie zal je ongetwijfeld ook volkomen vreemd zijn.
[..]
Ben je serieus nu?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')