Vind hem zo dwingend in communicatiequote:
Hij hield zich nog aardig in, vond ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind hem zo dwingend in communicatie
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:52 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij hield zich nog aardig in, vond ik.
Omdat het er grappig uit zietquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:53 schreef tonja het volgende:
Waarom hebben ze het grootste stuk chagrijn daar nar gemaakt?![]()
[ afbeelding ]
Oeps, straks de hele tijd zijn krullen er weer opnieuw indraaien. Voor het eerst dat ik een nar zie met een uitgestreken gezicht.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:53 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Dat smoelwerkquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:53 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
🤣 Ik hoor het hem zo zeggen. Hij is altijd zo onderdanig in hoe hij praat vind ik. Altijd alles heel voorzichtig vragen: willen jullie dan misschien alsjeblieft eventueel… etc…quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:05 schreef Harry het volgende:
Bern: jullie wetennnn waarrrrr het drinkennnn STAAT !!!!!
Wil je een andere TT?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:44 schreef Harry het volgende:
Steel jij nou mijn TT ??
Prima zo hoor.
Kunnen ze toch nog een keer om hem lachenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:53 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik ben geen haantjequote:
Over wie heeft ze het nu weer?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
Babette is al begonnen met het belazeren van de handel..... ze houdt 2 pakken suiker en 2 flessen limonadesiroop achter en gaat van de week zeggen dat ze die bij de boodschappen heeft besteld.
Babette: wat ze nu niet krijgen missen ze ook niet!!! er is genoeg!
Ze zit in kantoor met een nar te smoezen over een 'zij'....... zal Wendy wel weer zijn denk ik, maar je verstaat de helft niet.....quote:
Lijkt wel een zoekplaatje.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
Tijd voor Happy Hour![]()
[ afbeelding ]
Thnx, Babette heeft nu een mooie roddelkamer samen met Marcianoquote:
Nee, ik verstond ook de helft niet soms gaat ze over in fluisteren of onbegrijpbaar gebrabbel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zit in kantoor met een nar te smoezen over een 'zij'....... zal Wendy wel weer zijn denk ik, maar je verstaat de helft niet.....
Babette meent uit haar gesprek met Mirthe op te maken dat ze erg met het spel bezig is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik verstond ook de helft niet soms gaat ze over in fluisteren of onbegrijpbaar gebrabbel.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:28 schreef xsaskiax het volgende:
Babette besteld een glas rode wijn en een glas whiskey voor haar en de nar
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moet Mirthe drank pakken kan die nar niet naar beneden gaan voor wijn en whisky
En dat terwijl haar vriendje Marciano nog zeker wist te vertellen aan Bern dat zij goed voor de hele groep zou zorgen en niets achter zou houden want dan zou hij er iets van zeggen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
Babette is al begonnen met het belazeren van de handel..... ze houdt 2 pakken suiker en 2 flessen limonadesiroop achter en gaat van de week zeggen dat ze die bij de boodschappen heeft besteld.
Babette: wat ze nu niet krijgen missen ze ook niet!!! er is genoeg!
Zal wel weer 'vrouwenwerk' zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moet Mirthe drank pakken kan die nar niet naar beneden gaan voor wijn en whisky
De nar heeft vanaf dag 1 al personeel daar rondlopen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Kan ze ook zelf gaan en die nar had dan even op de gang kunnen wachten,quote:
Doen alle mensen die een ander omlaag lullen, lullen zichzelf daardoor omhoog.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:30 schreef humpty het volgende:
Wat een irritant ding is die Babette toch...bla bla Mirthe bla bla Mirthe
die kan alleen maar negatief over anderen praten
Ja ik dacht dat dat Babette was, maar echt he ze zit ove Mirthe te lullen en ondertussen vraagt ze of deze drinken voor haar wil pakkenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De nar heeft vanaf dag 1 al personeel daar rondlopen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:33 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano zegt maar weer eens een keer dat Babette vandaag niet met Wendy mag gaan praten, als er gedronken is.
Babette noemt hem telkens 'schatje'
Die moest ik eerst ff googlen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:33 schreef xsaskiax het volgende:
Nu zitten we hele dagen tegen 'Joke de Vries' aan te kijken......
Ja echt hequote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:33 schreef xsaskiax het volgende:
Nu zitten we hele dagen tegen 'Joke de Vries' aan te kijken......
Snoert hij haar straks wéér de mond!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:36 schreef Harry het volgende:
Pas op Babette, niet praten als Marciano aan het woord is !!!!!!!
Echt hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:35 schreef xsaskiax het volgende:
Hoe lukt het haar om zo serieus te praten tegen die narrenkap....... ik zou het in m'n broek doen van het lachen.... dat zit dan nog te commanderen ook.... errugggggg![]()
L&M's sigaretten van Rupertquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:37 schreef Harry het volgende:
Bericht voor de manager.
De M&M's zijn van de Huishoudpot gehaald (is dat dan x25?). En in de Sluis ligt de tabak.
Ze houd van het leven.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Supervisor voor zorg- en hulpverleners en is arts.
O dear, kan ze eindelijk Wendy op het matje roepen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:39 schreef xsaskiax het volgende:
Dat is ook duidelijk....bericht voor de manager en Marciano hangt er met zijn neus bovenop.
Tabak ligt in de sluis..... maar is van de huishoudpot betaald leest ze.....
Wendy wordt naar boven geroepen, want Marciano zegt dat ze het niet van hun eigen geld hebben kunnen betalen, dat is allang besteed.
Babette gaat weer op fluistertoon verder
O haha, maar het gaat erom dat de tattoo op de arm van Babette, waar ‘joie de vivre’ zou moeten staan lijkt op ‘Joke de Vries’ 😁😁quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Supervisor voor zorg- en hulpverleners en is arts.
Dit kan ze toch op haar vingers natellen?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:39 schreef Yver73 het volgende:
Babette vraagt aan Marciano: ¤4 en ¤4 is ¤8, toch?
😄
Daar heeft ze een potlood in vast, want ze tekent de hele tijd als ze zit te praten (dat staat goed)quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dit kan ze toch op haar vingers natellen?
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:41 schreef xsaskiax het volgende:
Tja dan houden we het toch maar weer op Joie de Vivre (maar ik blijf Joke de Vries leuker vinden)
Ik begrijp het nu pas, sorry. Vroeg me al af wat dat betekent.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:41 schreef Yver73 het volgende:
[..]
O haha, maar het gaat erom dat de tattoo op de arm van Babette, waar ‘joie de vivre’ zou moeten staan lijkt op ‘Joke de Vries’ 😁😁
Zal ze wel geil vinden anders pikt ze dit toch niet?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:46 schreef Harry het volgende:
Tsjonge, dat toontje van Marciano, en hoe hij Babette commandeert.....
Hoop dat Wendy meteen zegt: zoek het lekker zelf uit met je churos.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:46 schreef xsaskiax het volgende:
uhhhhhhh Babette heeft ik weet niet hoe lang churos verkocht ..... en ze zit nu letter voor letter na te lezen hoe ze het moet bakken...... en wil het Wendy vragen
Marciano wijst dat natuurlijk direct af, niet gelijk alles tegen Wendy zeggen!!!!!! (je ziet hem door zijn narrenkap nog niet niet van kleur verschieten bij het idee alleen al)
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen 😜quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik begrijp het nu pas, sorry. Vroeg me al af wat dat betekent.
Babette heeft in de Churros kar van een vriend gewerkt. Wat dingen in het vet gooien is niet ingewikkeld.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:46 schreef xsaskiax het volgende:
uhhhhhhh Babette heeft ik weet niet hoe lang churos verkocht ..... en ze zit nu letter voor letter na te lezen hoe ze het moet bakken...... en wil het Wendy vragen
Marciano wijst dat natuurlijk direct af, niet gelijk alles tegen Wendy zeggen!!!!!! (je ziet hem door zijn narrenkap nog niet niet van kleur verschieten bij het idee alleen al)
Wendy is veel te lief om dat te doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoop dat Wendy meteen zegt: zoek het lekker zelf uit met je churos.
Lijkt me ook niet te doen maar Wendy moet echt op gaan passen weer niet opnieuw gekwetst te worden door die gemene jurk!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wendy is veel te lief om dat te doen.
Zag haar vanmorgen ook al weer met Babette praten daar ontkom je ook bijna niet aan als je 24 uur per dag samenwoont
Ik hoop dat Babette een keer flink op de muil gaatquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet te doen maar Wendy moet echt op gaan passen weer niet opnieuw gekwetst te worden door die gemene jurk!
Ik heb zo maar het idee dat ze dag niet gaan doen vandaagquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:00 schreef Yver73 het volgende:
Ik hoop toch nog vandaag op een eliminatieopdracht…. En dan Babs op de stip met haar benevelde hoofd… 😁
Herinner me nog haar blik toen Wendy na het winnen van Moraima zei: vriendinnen voor het leven, het zal wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat Babette een keer flink op de muil gaat
Kunnen daar genoeg stemmen voor geronseld worden?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:00 schreef Yver73 het volgende:
Ik hoop toch nog vandaag op een eliminatieopdracht…. En dan Babs op de stip met haar benevelde hoofd… 😁
Friends for life? Fuck off.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Herinner me nog haar blik toen Wendy na het winnen van Moraima zei: vriendinnen voor het leven, het zal wel.
Of iets van die strekking. Je zag aan die blik van Babette dat ze zich verraden voelde, heerlijk!
O dat stukje heb ik niet mee gekregenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Herinner me nog haar blik toen Wendy na het winnen van Moraima zei: vriendinnen voor het leven, het zal wel.
Of iets van die strekking. Je zag aan die blik van Babette dat ze zich verraden voelde, heerlijk!
De moeite waard om ff terug te kijken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat stukje heb ik niet mee gekregen
En zo komen verhalen de wereld in dat ze over jullie publiekslieveling steeds ligt te kletsen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zit in kantoor met een nar te smoezen over een 'zij'....... zal Wendy wel weer zijn denk ik, maar je verstaat de helft niet.....
(edit ik lees hier dat het over Mirthe gaat, sorry)
Je hebt een hekel aan mannen?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:20 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben geen fan van Babette maar ik vind dat de vier vrouwen die er nu nog zitten naar de finale mogen.
Laat die mannen maar naar huis gaan.
Wie?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:07 schreef juul. het volgende:
Rupie en Isaac roddelen over een vrouw, she need to go, the bitch
Dat, en het constante herhalen. Dat neppe overdreven aardig doen bij mensen die ze 5 seconden later uitlacht.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:30 schreef humpty het volgende:
Wat een irritant ding is die Babette toch...bla bla Mirthe bla bla Mirthe
die kan alleen maar negatief over anderen praten
Dat zei Wendy ook optieven als je gezopen hebtquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:33 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano zegt maar weer eens een keer dat Babette vandaag niet met Wendy mag gaan praten, als er gedronken is.
Babette noemt hem telkens 'schatje'
Go for it girl!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zei Wendy ook optieven als je gezopen hebt
Dan gebeurt er niet veel meer daar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:20 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben geen fan van Babette maar ik vind dat de vier vrouwen die er nu nog zitten naar de finale mogen.
Laat die mannen maar naar huis gaan.
Hmm wie van de vrouwen is een bitch tegen Rupi en Immi?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:07 schreef juul. het volgende:
Rupie en Isaac roddelen over een vrouw, she need to go, the bitch
Ik bedoel even veel vrouwen als mannen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:41 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dan gebeurt er niet veel meer daar.
Marci mag sowieso weg.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik bedoel even veel vrouwen als mannen.
Nu zijn er 7 mannen en 4 vrouwen.
Dus 3 mannen mogen wieberen.
Als het aan mij ligt Erik, Marciano en Isaac.
oh wendy, dacht babbelquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:53 schreef pingu66 het volgende:
Wendy is een beetje de moeder van Mirthe
Nog niet. Ze hebben nog twintig minuten nodig zegt Rupert net.quote:
Nou je het schrijft, daar hadden ze het wel over.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:07 schreef Dotteke het volgende:
IK had wel van die middeleeuwse muziek verwacht
Ja ik zie het nu ook, ik dacht dat het feest was afgelopen omdat Isaac in de keuken bezig was.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn ze niet nu juist zich aan het omkleden voor het goochelen?
Ze is fysiek groter, net zo sterk ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zal ze wel geil vinden anders pikt ze dit toch niet?
Jouw UIquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu ook, ik dacht dat het feest was afgelopen omdat Isaac in de keuken bezig was.
Hij heeft toch al genoeg schoenen?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:02 schreef spapaars het volgende:
Verzonden items, niet leesbaar.
Het was eens leesbaar, en zag je een Mail van Marciano of ze achter wilde vragen aan een bekende sportschoenenmerk of ze hun wilde sponsoren.
[ afbeelding ]
Die is al een tijdje oud, maar past wel bij het themaquote:
Viel me nu pas opquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:26 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die is al een tijdje oud, maar past wel bij het thema
Ik telde laatst 8 paar onder zijn bed.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft toch al genoeg schoenen?
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ... maar sponsorwaardig alles van 1 merk ? geloof het nietquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik telde laatst 8 paar onder zijn bed.
En dat zal niet alles zijn.
Sponsorwaardig zeker niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... maar sponsorwaardig alles van 1 merk ? geloof het niet
Omg, dit is het ergst wat hem kan overkomen..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:37 schreef Wibehh het volgende:
Ice maakt Tiano ff bang dat zn haar straks uitvalt
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:32 schreef Hoempah het volgende:
![]()
[ afbeelding ]Het zijn wel dit soort "abnormaal karakter gedrag" dat het lijkt alsof er een andere reden voor is.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat Sasha zo reageert.
edit: oh ze heeft wat wijntjes gedronken
[ Bericht 5% gewijzigd door realkijkers op 03-08-2023 17:58:17 ]
ja johquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:02 schreef spapaars het volgende:
Verzonden items, niet leesbaar.
Het was eens leesbaar, en zag je een Mail van Marciano of ze achter wilde vragen aan een bekende sportschoenenmerk of ze hun wilde sponsoren.
[ afbeelding ]
gewoon een hebbedingetjequote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:26 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo abnormaal?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:41 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Het zijn wel dit soort "abnormaal karakter gedrag" dat het lijkt alsof er een andere reden voor is.
Dat Sasha zo reageert.
Ik denk dat ze bij Nike hard gelachen hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:47 schreef Giggio het volgende:
[..]
gewoon een hebbedingetje
tig paar naaikies voor ieder moment van de dag een paar
Nee nog niet. Hij zei net hoe laat het was maar Jasper schreeuwde er doorheen dus kon het niet verstaanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:56 schreef cinsan het volgende:
is cabaret van bern al geweest , was effe weg
Die weten van niets ... Je denkt toch niet dat produktie daar serieus achteraan gaatquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij Nike hard gelachen hebben.
Die kerel kan zich echt niet vermaken he. Heeft echt nooit ergens lol om.quote:
Bedoelde niet dat ze abnormaal is of zo.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo abnormaal?
Ze is gewoon hyper omdat ze iets ontdekt. De link tussen de uitvinder van elektr. en de naam van de auto.
Tesla is gewoon een naam.
die brengen nog wat leven in de brouwerijquote:
niet alleen bij Nikequote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij Nike hard gelachen hebben.
Nu zeker.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je van Rupi en Mirthe.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:08 schreef pingu66 het volgende:
Warrige soms onverstaanbare goochelsjoooow
Je overschat ze.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
Hopelijk is de Regie ook tevreden met de beelden, kunnen ze morgen weer spelen voor een geheel verzorgde BBQ-Kaart.. ik adviseer gewoon weer 30 ballonen doorprikken in een uur á ¤50 per ballon , dát kunnen ze hopelijk wel
gaat toch juist over hoe Mirthe doet naar Isaac??quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:22 schreef Harry het volgende:
Isaac probeert te vissen hoe het met Babette en Wendy gaat.
Babette: uhh uhhh....
Toen kwam Bern in de keuken.
Ik hoor het,. Mirthe gaat er even over praten achterquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:27 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe tegen Sasha over dat Isaac al sinds Zoe weg is met haar aan het flirten is
Ja ze heeft hem mooi doorquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor het,. Mirthe gaat er even over praten achter
Hij wil de rollen om laten draaien zegt Mirthe
Isaac ziet ineens een dommig giegelend spelemeisje voor de 2e keer met een vrijstelling naar de Finale glibberen, die zit gewoon in het vizier van The Boss.. nix met flirten te makenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:27 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe tegen Sasha over dat Isaac al sinds Zoe weg is met haar aan het flirten is
Dan moet ze hem ook niet aanraken tijdens gesprekjes, want dat doet ze wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor het,. Mirthe gaat er even over praten achter
Hij wil de rollen om laten draaien zegt Mirthe
Ook bij Isaac en Babette een Streamwissel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Het geluid wordt uit gezet bij Mirthe en we krijgen gelijk een streamwissel
Hij meent er ook niks van nee maar dat heeft Mirthe nu goed doorquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Isaac ziet ineens een dommig giegelend spelemeisje voor de 2e keer met een vrijstelling naar de Finale glibberen, die zit gewoon in het vizier van The Boss.. nix met flirten te maken
Nou volgens mij is Mirthe met Isaac aan het flirten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:27 schreef Was-beer het volgende:
O, die had ik niet aan, las jou verslagje netquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:32 schreef Harry het volgende:
[..]
Ook bij Isaac en Babette een Streamwissel.
Ze doet het ook terug idd maar dat zei ze net ook tegen Sasha. Ze doet niet zomaar iets zonder aanleidingquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou volgens mij is Mirthe met Isaac aan het flirten.
Mirthe bij Sasha verslag doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, die had ik niet aan, las jou verslagje net
De dame jokt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:34 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze doet het ook terug idd maar dat zei ze net ook tegen Sasha. Ze doet niet zomaar iets zonder aanleiding
Precies dat !quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Isaac ziet ineens een dommig giegelend spelemeisje voor de 2e keer met een vrijstelling naar de Finale glibberen, die zit gewoon in het vizier van The Boss.. nix met flirten te maken
Maar het is gewoon op stream te zien hoe ze tegen elkaar doen. Van beide kanten 'geflirt'.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De dame jokt.
Ze heeft eerder ook een poosje met Bern geflirt. Maar die geeft geen sjoege.
Moet altijd perfect bij hemquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:41 schreef Yver73 het volgende:
Marciano snijdt de tomaten… hij is echt laaaangzzzzaaaaammmmm
Ja, ik zie nu Isaac ook bezig, die doet precies hetzelfde… elk klein pitje van de tomaat moet eraf.quote:
Zie nu Isaac de tomaten snijden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:41 schreef Yver73 het volgende:
Omdat ie ook moet commanderen tussendoorquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:41 schreef Yver73 het volgende:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:39 schreef Harry het volgende:
Is er iemand bv @:dgk_tegengas @:Hoempah, die vanaf 17.20 - 17.32 uur een filmpje kan maken?
Isaac en Mirthe hebben een conflict. Beiden doen vervolgens bij anderen verslag van wat hun overkomen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAG339 | #1 | 17.22 - 17.32 [10 min 0 sec]
Filmpje: https://streamable.com/pq756e
DAG339 | #2 | 17.22 - 17.32 [10 min 0 sec]
Filmpje: https://streamable.com/qbp1y7![]()
Was best grappig, isaacs hoofd in de armklem, stevig.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:25 schreef Yver73 het volgende:
Het
[..]
gaat toch juist over hoe Mirthe doet naar Isaac??
😄 Het is überhaupt bijzonder dat hij meehelpt. Maar ja, bbq-en is natuurlijk echt mannenwerk… 🤔quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ie ook moet commanderen tussendoor
Als ik Jappie was zou ik me er eens een keer verder niet mee bemoeien .... Maar ja dan moet je gezellig gaan kaartenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:47 schreef Yver73 het volgende:
[..]
😄 Het is überhaupt bijzonder dat hij meehelpt. Maar ja, bbq-en is natuurlijk echt mannenwerk… 🤔
Dan kan Jappie weer achter de bar!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik Jappie was zou ik me er eens een keer verder niet mee bemoeien .... Maar ja dan moet je gezellig gaan kaarten
Zo is datquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:49 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dan kan Jappie weer achter de bar!
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:46 schreef Hoempah het volgende:
[..]Zolang Giebelende SpeleMiertje blijft meedoen met Isaac speeltje moet ze niet achteraf Me-Too gaan zeikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAG339 | #1 | 17.22 - 17.32 [10 min 0 sec]
Filmpje: https://streamable.com/pq756e
[ afbeelding ]
DAG339 | #2 | 17.22 - 17.32 [10 min 0 sec]
Filmpje: https://streamable.com/qbp1y7
[ afbeelding ]![]()
Ja beiden. Maar Mirthe claimt dat Isaac begon.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:42 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Maar het is gewoon op stream te zien hoe ze tegen elkaar doen. Van beide kanten 'geflirt'.
En al het flirten van Isaac naar Mirthe zie je niet. Die kerel is helemaal gek geworden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:32 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe tegen Isaac toen hij de keuken in de loods zette ( vliegen plaag verdelgers)
Isaac tilde banken op die recht op stonden, Mirthe voor Isaac staan ooh haha hihi ik ben ook ern plank til me ook op.
Daarna zat ze aan n tafel hij ging naast haar staan en Mirthe " beet" hem in zijn boven arm.
Is het zo belangrijk wie er begon als er twee mensen flirten?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja beiden. Maar Mirthe claimt dat Isaac begon.
En ik stel dat Mirthe is begonnen.
Mirthe daagt uit. Komt dichtbij. Raakt aan. En neemt sexy houdingen aan.
Allemaal prima maar ga niet claimen dat Isaac er mee begonnen is.
Isaac is zo stiekem en doortrapt....Viezerik ten top is het...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
En al het flirten van Isaac naar Mirthe zie je niet. Die kerel is helemaal gek geworden.
Begrijp het ook niet zo, die streamwissels en locks bij dit soort momenten. Ze zitten er bewust met camers...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje te Biecht bij De Babbel... over het flirten van Isaac
En SW natuurlijk
Ja smerige eikel. Ben weer klaar met hem.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Isaac is zo stiekem en doortrapt....Viezerik ten top is het...
Valt me echt wel op hoe isaac, mirthe wel ziet staan. Ook flirtend.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
En al het flirten van Isaac naar Mirthe zie je niet. Die kerel is helemaal gek geworden.
Ja dat zien we echt wel. Isaac is een enge sneak. Die lach van hem met die tanden bloot is heel eng.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:01 schreef engine het volgende:
[..]
Is het zo belangrijk wie er begon als er twee mensen flirten?
Maar ze vindt het niet niet fijn..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is waarom Mirthe er mee door blijft gaan.
Kan ze hem niet gewoon negeren als ze dat geflirt niet fijn vindt.
Zoals ik het begrijp vindt Isaac dat flirten nu ineens een probleem. Dan kan ik mij wel voorstellen dat Mirthe pissig is want Isaac is een net zo'n groot onderdeel van dat flirten. Dan moet Isaac boos op zichzelf zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat zien we echt wel. Isaac is een enge sneak. Die lach van hem met die tanden bloot is heel eng.
Wat ik niet begrijp is waarom Mirthe er mee door blijft gaan.
Kan ze hem niet gewoon negeren als ze dat geflirt niet fijn vindt.
Het gaat gewoon echt nergens over.. drama om drama.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:06 schreef engine het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp vindt Isaac dat flirten nu ineens een probleem. Dan kan ik mij wel voorstellen dat Mirthe pissig is want Isaac is een net zo'n groot onderdeel van dat flirten. Dan moet Isaac boos op zichzelf zijn.
Ik heb het niet gezien. Is te zien geweest wat Isaac tegen haar gezegd heeft?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:08 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Het gaat gewoon echt nergens over.. drama om drama.
Mirthe kan gewoon beter niet drinken.
Ik blijf er bij dat Isaac eens goed naar zijn eigen gedrag moet kijken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:09 schreef Rhosyn het volgende:
Okee. Dat ding tussen Mirthe en Isaac wordt nu wel heel ingewikkeld.
Maar ik blijf er bij dat Mirthe eens goed naar haar eigen gedrag moet kijken.
Ze zit nu wel bij Babbel.. de Manager op kantoor, grote kans dat ze daar zit om een gesprek met Achter een te vragen, Aldus misschien een andere aard van het SpeleMeiske tevoorschijn komtquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:08 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Het gaat gewoon echt nergens over.. drama om drama.
Mirthe kan gewoon beter niet drinken.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat Isaac eens goed naar zijn eigen gedrag moet kijken.
Jup hoorde ik ook net voordat ze wegdraaide. Als dat geen flirten is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:15 schreef mijntjexx het volgende:
Mirthe zei ook dat Isaac altijd met zijn vingers het teken 'love you' maakt naar haar als de cameras niet gericht zijn op hun
Ze zei ook dat ze het niet erg vond, ze vond het wel leuk. Maar dat Isaak nu de boel om ging draaien dat zij degene was die begonquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:17 schreef engine het volgende:
[..]
Jup hoorde ik ook net voordat ze wegdraaide. Als dat geen flirten is.
Isaac heeft toch een vrouw thuis zittenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:17 schreef engine het volgende:
[..]
Jup hoorde ik ook net voordat ze wegdraaide. Als dat geen flirten is.
Lekker gezond .. black roasted sausigesquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:18 schreef engine het volgende:
We gaan barbecueën![]()
De worsten zijn al zwart
[ afbeelding ]
Tuurlijk als niemand het ziet.. dan wel de sneakquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:15 schreef mijntjexx het volgende:
Mirthe zei ook dat Isaac altijd met zijn vingers het teken 'love you' maakt naar haar als de cameras niet gericht zijn op hun
Ze draaien het ook constant weg en dit gesprek was ook weer niks van te volgen. Vaag gedoe.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:26 schreef mijntjexx het volgende:
MArciano en babette hadden het over Mirthe en Isaac. BAbette " maar ze moet het gewoon tegen hem zeggen, er is verder niks aan de hand". Marciano " er is meer aan de hand dan jij denkt". Babette" ja duh maar ze wijst naar de camera". De febo heeft gezegd dat ze er niet over mogen praten? ( wat er speelt tussen mirthe en Isaac)
JA duidelijk dus dat de febo Isaac wil beschermenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ze draaien het ook constant weg en dit gesprek was ook weer niks van te volgen. Vaag gedoe.
Er zou best wel eens eerder wat gebeurt kunnen zijn tussen Isaac en Zoë en dat daar het vertrek van Zoë ook mee te maken heeft. Het is gewoon een gluiperd.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:26 schreef mijntjexx het volgende:
MArciano en babette hadden het over Mirthe en Isaac. BAbette " maar ze moet het gewoon tegen hem zeggen, er is verder niks aan de hand". Marciano " er is meer aan de hand dan jij denkt". Babette" ja duh maar ze wijst naar de camera". De febo heeft gezegd dat ze er niet over mogen praten? ( wat er speelt tussen mirthe en Isaac). Wat een vieze klootzak die Isaac, hij maakt stiekem die vrouwen gek
Ik hoorde babette alleen tegen Marciano zeggen dat ze zo een error ging krijgen en toen kreeg ze een knuffel van hemquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ze draaien het ook constant weg en dit gesprek was ook weer niks van te volgen. Vaag gedoe.
Gaat te ver om dat te insinueren. fantasie.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er zou best wel eens eerder wat gebeurt kunnen zijn tussen Isaac en Zoë en dat daar het vertrek van Zoë ook mee te maken heeft. Het is gewoon een gluiperd.
Het zou me niets verbazenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:36 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Gaat te ver om dat te insinueren. fantasie.
Ik vertrouw die isaac niet verder dan dat ik hem zie. Ik vind het echt een geniepig mannetjequote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazenen dan bedoel ik niet dat hij bij haar in bed is gedoken.. zo ver zal het niet zijn gegaan maar misschien een stiekeme zoen..
Nog beter, gewoon naar huis en mag hij Babette meenemenquote:
Ik heb dat ook hoor en echt al van het begin.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vertrouw die isaac niet verder dan dat ik hem zie. Ik vind het echt een geniepig mannetje
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog beter, gewoon naar huis en mag hij Babette meenemen
Op zijn rug, wandelend.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog beter, gewoon naar huis en mag hij Babette meenemen
Ja die zegt dat niet voor niets. Ook niet leuk voor de vrouw van Isaak dit te zien/horenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor en echt al van het begin.
Als zelfs zijn bro Marciano zegt dat er meer aan de hand is als dat zij denken dan zegt dat genoeg.
Op wat voor manier saven?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:43 schreef juul. het volgende:
Mirthe tegen Bep in de keuken: " ik heb net gepraat, hij wilde mij een soort van saven "
Isaac zich weer vrij gepleit?
Die lult zich overal uit.. dat zien we al 11 maanden en ze blijven er intrappen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:43 schreef juul. het volgende:
Mirthe tegen Bep in de keuken: " ik heb net gepraat, hij wilde mij een soort van saven "
Wie weet staat ze niet eens van te kijken..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die zegt dat niet voor niets. Ook niet leuk voor de vrouw van Isaak dit te zien/horen
Zou ook kunnen, hij is immers vaker van huis dan thuis.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wie weet staat ze niet eens van te kijken..
Wie weet hebben ze een open relatie of zoiets. Als Isaac nooit thuis is, is hij nooit thuisquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wie weet staat ze niet eens van te kijken..
yep, irritantquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:43 schreef juul. het volgende:
Schrijf een roman?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazenen dan bedoel ik niet dat hij bij haar in bed is gedoken.. zo ver zal het niet zijn gegaan maar misschien een stiekeme zoen..
Alles kan natuurlijk maar dan vraag ik me af waar zich dan nu zo druk over maakt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:48 schreef engine het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze een open relatie of zoiets. Als Isaac nooit thuis is, is hij nooit thuis
in het leger, zit je niet echt op romantische plekken wanneer je weg gaat.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, hij is immers vaker van huis dan thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |