Vind hem zo dwingend in communicatiequote:
Hij hield zich nog aardig in, vond ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind hem zo dwingend in communicatie
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:52 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij hield zich nog aardig in, vond ik.
Omdat het er grappig uit zietquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:53 schreef tonja het volgende:
Waarom hebben ze het grootste stuk chagrijn daar nar gemaakt?![]()
[ afbeelding ]
Oeps, straks de hele tijd zijn krullen er weer opnieuw indraaien. Voor het eerst dat ik een nar zie met een uitgestreken gezicht.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:53 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Dat smoelwerkquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:53 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
🤣 Ik hoor het hem zo zeggen. Hij is altijd zo onderdanig in hoe hij praat vind ik. Altijd alles heel voorzichtig vragen: willen jullie dan misschien alsjeblieft eventueel… etc…quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:05 schreef Harry het volgende:
Bern: jullie wetennnn waarrrrr het drinkennnn STAAT !!!!!
Wil je een andere TT?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:44 schreef Harry het volgende:
Steel jij nou mijn TT ??
Prima zo hoor.
Kunnen ze toch nog een keer om hem lachenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:53 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik ben geen haantjequote:
Over wie heeft ze het nu weer?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
Babette is al begonnen met het belazeren van de handel..... ze houdt 2 pakken suiker en 2 flessen limonadesiroop achter en gaat van de week zeggen dat ze die bij de boodschappen heeft besteld.
Babette: wat ze nu niet krijgen missen ze ook niet!!! er is genoeg!
Ze zit in kantoor met een nar te smoezen over een 'zij'....... zal Wendy wel weer zijn denk ik, maar je verstaat de helft niet.....quote:
Lijkt wel een zoekplaatje.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
Tijd voor Happy Hour![]()
[ afbeelding ]
Thnx, Babette heeft nu een mooie roddelkamer samen met Marcianoquote:
Nee, ik verstond ook de helft niet soms gaat ze over in fluisteren of onbegrijpbaar gebrabbel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zit in kantoor met een nar te smoezen over een 'zij'....... zal Wendy wel weer zijn denk ik, maar je verstaat de helft niet.....
Babette meent uit haar gesprek met Mirthe op te maken dat ze erg met het spel bezig is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik verstond ook de helft niet soms gaat ze over in fluisteren of onbegrijpbaar gebrabbel.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:28 schreef xsaskiax het volgende:
Babette besteld een glas rode wijn en een glas whiskey voor haar en de nar
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moet Mirthe drank pakken kan die nar niet naar beneden gaan voor wijn en whisky
En dat terwijl haar vriendje Marciano nog zeker wist te vertellen aan Bern dat zij goed voor de hele groep zou zorgen en niets achter zou houden want dan zou hij er iets van zeggen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
Babette is al begonnen met het belazeren van de handel..... ze houdt 2 pakken suiker en 2 flessen limonadesiroop achter en gaat van de week zeggen dat ze die bij de boodschappen heeft besteld.
Babette: wat ze nu niet krijgen missen ze ook niet!!! er is genoeg!
Zal wel weer 'vrouwenwerk' zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moet Mirthe drank pakken kan die nar niet naar beneden gaan voor wijn en whisky
De nar heeft vanaf dag 1 al personeel daar rondlopen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Kan ze ook zelf gaan en die nar had dan even op de gang kunnen wachten,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |