SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel knutselplezier allemaal, en vergeet de foto's niet te posten
Aanvullingen op de OP zijn uiteraard welkom
[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 01-09-2023 11:34:53 ]
Ja klopt, en dan in September kunnen we weer met een nieuw thema aan de slagquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
De deadline is dus 31 augustus?
Ga je zelf niet mee creëren?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:56 schreef Dotteke het volgende:
Wat een leuk idee, ben benieuwd naar jullie creaties
Dit heb ik ook wel een beetje. Mag je maar een inzending per persoon doen? Of meerdere dingen laten zien waarvan je er een laat meedoen?quote:
Ik neem aan dat de insteek is dat we gewoon gezamenlijk plezier hebben dus wat mij betreft gewoon doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel een beetje. Mag je maar een inzending per persoon doen? Of meerdere dingen laten zien waarvan je er een laat meedoen?
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel een beetje. Mag je maar een inzending per persoon doen? Of meerdere dingen laten zien waarvan je er een laat meedoen?
Dit, behalve het thema van de maand zijn er geen regels. Vrijheid blijheid in de knutselhoekquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de insteek is dat we gewoon gezamenlijk plezier hebben dus wat mij betreft gewoon doen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:26 schreef JeWa100 het volgende:
Je 'plant' een pokebal
[ afbeelding ]
En je 'oogst'
[ afbeelding ]
Pikachu !!![]()
Jeej de eerste creatie! Leuk!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:26 schreef JeWa100 het volgende:
Je 'plant' een pokebal
[ afbeelding ]
En je 'oogst'
[ afbeelding ]
Pikachu !!![]()
Gewoon van iedereen afkijken wat die gaat doen en dan alles makenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Dit, behalve het thema van de maand zijn er geen regels. Vrijheid blijheid in de knutselhoek
Ik ben er nog niet uit wat ik ga maken, maar denk een plantenpot ofzo. Dan heb ik een reden om een nieuwe plant te kopenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon van iedereen afkijken wat die gaat doen en dan alles maken
Nee ik zal waarschijnlijk wel iets gaan haken. Even kijken nog
Wauw!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:51 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben toevallig net begonnen met dit borduurwerk. Past mooi in het thema!
[ afbeelding ]
Gaaf!! Vergeet het borduurtopic ook niet .quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:51 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben toevallig net begonnen met dit borduurwerk. Past mooi in het thema!
[ afbeelding ]
Ik vind hem leuk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:58 schreef Elvi het volgende:
Nou het ding is af
Het is een sleutelhanger van een monstera blad geworden![]()
[ afbeelding ]
Leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:58 schreef Elvi het volgende:
Nou het ding is af
Het is een sleutelhanger van een monstera blad geworden![]()
[ afbeelding ]
Jeetje, wat ben jij van planquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Beginnetje voor mijn hopelijke bloempot
[ afbeelding ]
Elke avond wat rollen de komende tijd want ik heb er veel nodig denk ik.
Ik heb geen idee hoe dit een bloempot gaat wordenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een bloempot proberen te maken.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:12 schreef Flori het volgende:
Hey wat leuk![]()
Ga jullie sowieso volgen, wie weet krijg ik ook nog inspiratie
Mooie uitdagingquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Heb net bij de kruidvat een lege luierdoos gehaald want mooi karton.
Ik wil proberen hem zoveel mogelijk te maken van kosteloos materiaal.
[ afbeelding ]
Dus je maakt echt de pot ook zelf? Leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knutselclub 2.0 gelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat is het idee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:31 schreef Flori het volgende:
[..]
Dus je maakt echt de pot ook zelf? Leuk
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met uitzondering van de houtlijm en mijn lijmpistool dan.
quote:zoveel mogelijk
Vind het wel leuk, de foto's van hoe het gemaakt wordtquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Nou onderkanten gemaakt en even de "stokjes" los neergelegd. Ik denk dat ik daarvoor ongeveer 35 nodig ga hebben. Dus nu voorlopig gewoon weer rollen.
[ afbeelding ]
Ja ik hoop dat anderen ook foto's posten van het proces.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind het wel leuk, de foto's van hoe het gemaakt wordt
Ik denk wel dat ik af en toe wat zal postenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat anderen ook foto's posten van het proces.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb eindelijk besloten wat ik ga makenMorgenavond even kijken of ik alle benodigdheden toevallig al in huis/in de tuin heb.
Wat een werkquote:Op zondag 6 augustus 2023 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Ik ben weer een stukje verder.
Stokjes gelijmd, had er toch minder nodig dan gedacht.
[ afbeelding ]
Extra bodem erop voor de stevigheid en laten drogen met iets zwaars erop.
[ afbeelding ]
Deze glazen vaas met water is groot, en zwaar. En toen ik hem gevuld had was hij nat en glad en liet ik hem in de woonkamer uit mijn handen glippen. Grappig genoeg was hij niet stuk. En hij lande redelijk ok zodat ongeveer een derde van het water er in bleef zitten. De rest lang in een enorme omtrek op de vloer in de woonkamer.
De bovenbuurvrouw belde nog of alles ok was omdat ze zo'n enorme bons hoorde.
Dus.
Zijkanten tussen de stokjes beplakt en bodem ook maar even meegenomen. (Hoewel je dat natuurlijk nooit meer ziet als hij gebruikt wordt.)
[ afbeelding ]
En nu ben ik hier.
[ afbeelding ]
Dit moet ik later nog beter doen. Dit heb ik nodig zodat ik een beetje weet dat ik tijdens het vlechten de vorm een beetje ok houd, en dan wil ik de stokjes aan de buitenkant vastmaken zodat ik er tijdens het vlechten steeds eentje los kan halen. En ik moet even meten op de stokjes zodat de cirkel van ijzerdraad overal op dezelfde hoogte zit (ook voor het behouden van wat vorm) en misschien moet ik de cirkel denk ik nog wat dikker maken zodat hij niet zo makkelijk vervormd.
Hij is echt groot, misschien is dat wat duidelijker nu met de stoel op de achtergrond.
Ik vermaak me er heel erg mee.
Ga je meedoen?quote:
Hoever ben je daar mee ijsdraakjequote:Op maandag 7 augustus 2023 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben nog wel bezig met m'n miniatuur kasje, maar dat afkrijgen voor de datum hier wordt wel wat krap. Denk dat ik een tekening doe.
Dat zag er op het eerste gezicht nog een tikje te ingewikkeld uit voor mij, maar ik zal eens kijken!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Gaaf!! Vergeet het borduurtopic ook niet .
Ik ga mijn best doen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wauw!
Wel nog even flink doorborduren dan om het deze maand af te krijgen
Niet heel veel verder nog, vooral met voorbereidend werk bezig geweest.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoever ben je daar mee ijsdraakje
Ik baal dat ik niet mee kan doen omdat mijn arm/schouder/nek het niet toestaan om te handwerken.
Ik heb wel oud materiaal maar dat is niet eerlijk om dat te posten
Maar ik kijk met genoegen mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Dotteke op 08-08-2023 09:09:28 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:57 schreef Dotteke het volgende:
IK vind het wel leuk te laten zien wat ik een keer gemaakt heb. Het ene is eigenlijk meer een bloemstukje dan een plant de andere is een hortensiaOh wat leuk! Is dat gehaakt? Dat heb ik nog steeds niet onder de knie gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thnx Ja, dat is allemaal gehaakt alleen die grijze pot niet dat is gewoon een gekochtequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:13 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Is dat gehaakt? Dat heb ik nog steeds niet onder de knie gekregen.
Ook als beginner ben je gewoon welkom in het borduurtopic hoor, dat is het mooie van CREquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:49 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dat zag er op het eerste gezicht nog een tikje te ingewikkeld uit voor mij, maar ik zal eens kijken!
[..]
Ik ga mijn best doen!
IK vind het wel leuk te laten zien wat ik een keer gemaakt heb. Het ene is eigenlijk meer een bloemstukje dan een plant de andere is een hortensiaHeeeel gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt vervelend dat je er zo last van hebtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx Ja, dat is allemaal gehaakt alleen die grijze pot niet dat is gewoon een gekochte
heb toen veel bloemen, en bloemstukjes gemaakt voor mensen. Helaas heb ik doe boel vorig jaar op zolder moet zetten door een beklemming en een zenuwontsteking. Durf het niet goed aan om weer te beginnen nu
Vind het wel jammer want het had mij leuk geleken om hier aan mee te doen een super leuk idee
Gaat het nog beter worden?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
IK vind het wel leuk te laten zien wat ik een keer gemaakt heb. Het ene is eigenlijk meer een bloemstukje dan een plant de andere is een hortensiaWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee heb momenteel iets met de pezen in mijn arm. Dus ik waag mij er maar niet aan nog. Maar het kriebelt welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook als beginner ben je gewoon welkom in het borduurtopic hoor, dat is het mooie van CRE
[..]
Heeeel gaaf
[..]
Ja echt vervelend dat je er zo last van hebt
Gaat het nog beter worden?
Verstandigquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee heb momenteel iets met de pezen in mijn arm. Dus ik waag mij er maar niet aan nog. Maar het kriebelt wel
Naar aanleiding van deze post die ik niet goed gelezen had. Ik maak niet OOK de pot zelf. Ik maak een bloempot. Het thema plant is vrij breed en gaat over alles wat je met een plant zou kunnen associëren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:31 schreef Flori het volgende:
[..]
Dus je maakt echt de pot ook zelf? Leuk
Nee ga vooral je gang!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:39 schreef Elvi het volgende:
Ik ben bezig met een tweede projecter zat geen limiet aan hoeveel dingen je mocht maken toch?
Nee joh. Gewoon gezellig topicquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:49 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dat zag er op het eerste gezicht nog een tikje te ingewikkeld uit voor mij, maar ik zal eens kijken!
[..]
Ik ga mijn best doen!
Ja vooral als er dan een topic als dit komt.quote:
Ik moet ook nodig aan mijn cactus beginnen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:48 schreef Elvi het volgende:
Tweede project is al aardig onderweg
[ afbeelding ]
Het bloempje bovenop is een chernobyl bloempje gewordenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet ook nodig aan mijn cactus beginnen.
Heb het appelmoespotje wel al schoongemaakt
Leuk!! Dit doet me er ineens aan denken dat ik ergens in een doos nog een gehaakt kerstboompje heb liggen dat ik ooit gemaakt hebquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:03 schreef Elvi het volgende:
Mn gehaakte cactus in een zelfgemaakt potje
[ afbeelding ]
Ik vind hem tof, ook het potje.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:03 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind hem tof, ook het potje.
En ik ging googlen op het lego kunstwerk op de achtergrond. Die vind ik ook heel mooi. En duur.
Succes Bosquote:
Oh.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Lekker buiten zitten 'knutselen'![]()
Alle benodigdheden bij elkaar geraapt in huis/in de tuin.
[ afbeelding ]
En nu heb ik een plantje voor op kantoor dat niet dood kan gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had 3 kleuren groen gemaakt voor de ondergrond, maar uiteindelijk zien de 2 lichtere kleuren er hetzelfde uit, dat is een beetje jammer. Maar ach.. vind 'm op zich wel geinig geworden
Dat had ik ook met liesje en die stengelsquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh.
Vroeg me al af wat je met die stenen ging doen maar dit ziet er leuk uit.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had 3 kleuren groen gemaakt voor de ondergrond, maar uiteindelijk zien de 2 lichtere kleuren er hetzelfde uit, dat is een beetje jammer. Maar ach.. vind 'm op zich wel geinig geworden
Wat cool!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja moet ik inderdaad eens naar kijken. Had laatst een set permanent markers in allerlei kleuren gekocht, maar zelfs als ik zo'n spray over de stenen spuit zodat ze buiten kunnen liggen, dan vervaagt alles wat met de stift is geschreven direct in het zonlicht.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat cool!En wat Zwabber zegt dacht ik ook met die stenen.
Als je vaak stenen schildert zijn acrylstiften trouwens heel fijn om mee te werken.
Denk dat mijn bloempot vandaag of morgen ook wel af is.
Heeel leukquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:03 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Superleukquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dolfijntjesquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is een beetje kleurengeklieder geworden, maar ik heb iets gefabriceerd. Ik denk nog wel dat ik nog voor de deadline wat ga tekenen met normale potloden en kleurpotloden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij die laatste laat ik de achtergrond gewoon blanco..
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dolfijntjes
Ik vind die laatste tekening het mooist
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook, het plantje springt er wat meer uit door de blanco achtergrondquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dolfijntjes
Ik vind die laatste tekening het mooist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |