Ook als beginner ben je gewoon welkom in het borduurtopic hoor, dat is het mooie van CREquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:49 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dat zag er op het eerste gezicht nog een tikje te ingewikkeld uit voor mij, maar ik zal eens kijken!
[..]
Ik ga mijn best doen!
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:57 schreef Dotteke het volgende:
IK vind het wel leuk te laten zien wat ik een keer gemaakt heb. Het ene is eigenlijk meer een bloemstukje dan een plant de andere is een hortensiaHeeeel gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt vervelend dat je er zo last van hebtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx Ja, dat is allemaal gehaakt alleen die grijze pot niet dat is gewoon een gekochte
heb toen veel bloemen, en bloemstukjes gemaakt voor mensen. Helaas heb ik doe boel vorig jaar op zolder moet zetten door een beklemming en een zenuwontsteking. Durf het niet goed aan om weer te beginnen nu
Vind het wel jammer want het had mij leuk geleken om hier aan mee te doen een super leuk idee
Gaat het nog beter worden?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:57 schreef Dotteke het volgende:
IK vind het wel leuk te laten zien wat ik een keer gemaakt heb. Het ene is eigenlijk meer een bloemstukje dan een plant de andere is een hortensiaWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
Geen idee heb momenteel iets met de pezen in mijn arm. Dus ik waag mij er maar niet aan nog. Maar het kriebelt welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook als beginner ben je gewoon welkom in het borduurtopic hoor, dat is het mooie van CRE
[..]
Heeeel gaaf
[..]
Ja echt vervelend dat je er zo last van hebt
Gaat het nog beter worden?
Verstandigquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee heb momenteel iets met de pezen in mijn arm. Dus ik waag mij er maar niet aan nog. Maar het kriebelt wel
Naar aanleiding van deze post die ik niet goed gelezen had. Ik maak niet OOK de pot zelf. Ik maak een bloempot. Het thema plant is vrij breed en gaat over alles wat je met een plant zou kunnen associėren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:31 schreef Flori het volgende:
[..]
Dus je maakt echt de pot ook zelf? Leuk
Nee ga vooral je gang!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:39 schreef Elvi het volgende:
Ik ben bezig met een tweede projecter zat geen limiet aan hoeveel dingen je mocht maken toch?
Nee joh. Gewoon gezellig topicquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:49 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dat zag er op het eerste gezicht nog een tikje te ingewikkeld uit voor mij, maar ik zal eens kijken!
[..]
Ik ga mijn best doen!
Ja vooral als er dan een topic als dit komt.quote:
Ik moet ook nodig aan mijn cactus beginnen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:48 schreef Elvi het volgende:
Tweede project is al aardig onderweg
[ afbeelding ]
Het bloempje bovenop is een chernobyl bloempje gewordenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet ook nodig aan mijn cactus beginnen.
Heb het appelmoespotje wel al schoongemaakt
Leuk!! Dit doet me er ineens aan denken dat ik ergens in een doos nog een gehaakt kerstboompje heb liggen dat ik ooit gemaakt hebquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:03 schreef Elvi het volgende:
Mn gehaakte cactus in een zelfgemaakt potje
[ afbeelding ]
Ik vind hem tof, ook het potje.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:03 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind hem tof, ook het potje.
En ik ging googlen op het lego kunstwerk op de achtergrond. Die vind ik ook heel mooi. En duur.
Succes Bosquote:
Oh.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Lekker buiten zitten 'knutselen'![]()
Alle benodigdheden bij elkaar geraapt in huis/in de tuin.
[ afbeelding ]
En nu heb ik een plantje voor op kantoor dat niet dood kan gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had 3 kleuren groen gemaakt voor de ondergrond, maar uiteindelijk zien de 2 lichtere kleuren er hetzelfde uit, dat is een beetje jammer. Maar ach.. vind 'm op zich wel geinig geworden
Dat had ik ook met liesje en die stengelsquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh.
Vroeg me al af wat je met die stenen ging doen maar dit ziet er leuk uit.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had 3 kleuren groen gemaakt voor de ondergrond, maar uiteindelijk zien de 2 lichtere kleuren er hetzelfde uit, dat is een beetje jammer. Maar ach.. vind 'm op zich wel geinig geworden
Wat cool!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja moet ik inderdaad eens naar kijken. Had laatst een set permanent markers in allerlei kleuren gekocht, maar zelfs als ik zo'n spray over de stenen spuit zodat ze buiten kunnen liggen, dan vervaagt alles wat met de stift is geschreven direct in het zonlicht.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat cool!En wat Zwabber zegt dacht ik ook met die stenen.
Als je vaak stenen schildert zijn acrylstiften trouwens heel fijn om mee te werken.
Denk dat mijn bloempot vandaag of morgen ook wel af is.
Heeel leukquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:03 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Superleukquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |