Leuk!! Dit doet me er ineens aan denken dat ik ergens in een doos nog een gehaakt kerstboompje heb liggen dat ik ooit gemaakt hebquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:03 schreef Elvi het volgende:
Mn gehaakte cactus in een zelfgemaakt potje
[ afbeelding ]
Ik vind hem tof, ook het potje.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:03 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind hem tof, ook het potje.
En ik ging googlen op het lego kunstwerk op de achtergrond. Die vind ik ook heel mooi. En duur.
Succes Bosquote:
Oh.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Lekker buiten zitten 'knutselen'![]()
Alle benodigdheden bij elkaar geraapt in huis/in de tuin.
[ afbeelding ]
En nu heb ik een plantje voor op kantoor dat niet dood kan gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had 3 kleuren groen gemaakt voor de ondergrond, maar uiteindelijk zien de 2 lichtere kleuren er hetzelfde uit, dat is een beetje jammer. Maar ach.. vind 'm op zich wel geinig geworden
Dat had ik ook met liesje en die stengelsquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh.
Vroeg me al af wat je met die stenen ging doen maar dit ziet er leuk uit.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had 3 kleuren groen gemaakt voor de ondergrond, maar uiteindelijk zien de 2 lichtere kleuren er hetzelfde uit, dat is een beetje jammer. Maar ach.. vind 'm op zich wel geinig geworden
Wat cool!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja moet ik inderdaad eens naar kijken. Had laatst een set permanent markers in allerlei kleuren gekocht, maar zelfs als ik zo'n spray over de stenen spuit zodat ze buiten kunnen liggen, dan vervaagt alles wat met de stift is geschreven direct in het zonlicht.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat cool!En wat Zwabber zegt dacht ik ook met die stenen.
Als je vaak stenen schildert zijn acrylstiften trouwens heel fijn om mee te werken.
Denk dat mijn bloempot vandaag of morgen ook wel af is.
Heeel leukquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:03 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Superleukquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dolfijntjesquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is een beetje kleurengeklieder geworden, maar ik heb iets gefabriceerd. Ik denk nog wel dat ik nog voor de deadline wat ga tekenen met normale potloden en kleurpotloden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij die laatste laat ik de achtergrond gewoon blanco..
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dolfijntjes
Ik vind die laatste tekening het mooist
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook, het plantje springt er wat meer uit door de blanco achtergrondquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dolfijntjes
Ik vind die laatste tekening het mooist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |