Ik heb geen idee hoe dit een bloempot gaat wordenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een bloempot proberen te maken.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:12 schreef Flori het volgende:
Hey wat leuk![]()
Ga jullie sowieso volgen, wie weet krijg ik ook nog inspiratie
Mooie uitdagingquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Heb net bij de kruidvat een lege luierdoos gehaald want mooi karton.
Ik wil proberen hem zoveel mogelijk te maken van kosteloos materiaal.
[ afbeelding ]
Dus je maakt echt de pot ook zelf? Leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knutselclub 2.0 gelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat is het idee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:31 schreef Flori het volgende:
[..]
Dus je maakt echt de pot ook zelf? Leuk
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met uitzondering van de houtlijm en mijn lijmpistool dan.
quote:zoveel mogelijk
Vind het wel leuk, de foto's van hoe het gemaakt wordtquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Nou onderkanten gemaakt en even de "stokjes" los neergelegd. Ik denk dat ik daarvoor ongeveer 35 nodig ga hebben. Dus nu voorlopig gewoon weer rollen.
[ afbeelding ]
Ja ik hoop dat anderen ook foto's posten van het proces.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind het wel leuk, de foto's van hoe het gemaakt wordt
Ik denk wel dat ik af en toe wat zal postenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat anderen ook foto's posten van het proces.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb eindelijk besloten wat ik ga makenMorgenavond even kijken of ik alle benodigdheden toevallig al in huis/in de tuin heb.
Wat een werkquote:Op zondag 6 augustus 2023 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Ik ben weer een stukje verder.
Stokjes gelijmd, had er toch minder nodig dan gedacht.
[ afbeelding ]
Extra bodem erop voor de stevigheid en laten drogen met iets zwaars erop.
[ afbeelding ]
Deze glazen vaas met water is groot, en zwaar. En toen ik hem gevuld had was hij nat en glad en liet ik hem in de woonkamer uit mijn handen glippen. Grappig genoeg was hij niet stuk. En hij lande redelijk ok zodat ongeveer een derde van het water er in bleef zitten. De rest lang in een enorme omtrek op de vloer in de woonkamer.
De bovenbuurvrouw belde nog of alles ok was omdat ze zo'n enorme bons hoorde.
Dus.
Zijkanten tussen de stokjes beplakt en bodem ook maar even meegenomen. (Hoewel je dat natuurlijk nooit meer ziet als hij gebruikt wordt.)
[ afbeelding ]
En nu ben ik hier.
[ afbeelding ]
Dit moet ik later nog beter doen. Dit heb ik nodig zodat ik een beetje weet dat ik tijdens het vlechten de vorm een beetje ok houd, en dan wil ik de stokjes aan de buitenkant vastmaken zodat ik er tijdens het vlechten steeds eentje los kan halen. En ik moet even meten op de stokjes zodat de cirkel van ijzerdraad overal op dezelfde hoogte zit (ook voor het behouden van wat vorm) en misschien moet ik de cirkel denk ik nog wat dikker maken zodat hij niet zo makkelijk vervormd.
Hij is echt groot, misschien is dat wat duidelijker nu met de stoel op de achtergrond.
Ik vermaak me er heel erg mee.
Ga je meedoen?quote:
Hoever ben je daar mee ijsdraakjequote:Op maandag 7 augustus 2023 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben nog wel bezig met m'n miniatuur kasje, maar dat afkrijgen voor de datum hier wordt wel wat krap. Denk dat ik een tekening doe.
Dat zag er op het eerste gezicht nog een tikje te ingewikkeld uit voor mij, maar ik zal eens kijken!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Gaaf!! Vergeet het borduurtopic ook niet .
Ik ga mijn best doen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wauw!
Wel nog even flink doorborduren dan om het deze maand af te krijgen
Niet heel veel verder nog, vooral met voorbereidend werk bezig geweest.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoever ben je daar mee ijsdraakje
Ik baal dat ik niet mee kan doen omdat mijn arm/schouder/nek het niet toestaan om te handwerken.
Ik heb wel oud materiaal maar dat is niet eerlijk om dat te posten
Maar ik kijk met genoegen mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Dotteke op 08-08-2023 09:09:28 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:57 schreef Dotteke het volgende:
IK vind het wel leuk te laten zien wat ik een keer gemaakt heb. Het ene is eigenlijk meer een bloemstukje dan een plant de andere is een hortensiaOh wat leuk! Is dat gehaakt? Dat heb ik nog steeds niet onder de knie gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thnx Ja, dat is allemaal gehaakt alleen die grijze pot niet dat is gewoon een gekochtequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:13 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Is dat gehaakt? Dat heb ik nog steeds niet onder de knie gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |