SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel knutselplezier allemaal, en vergeet de foto's niet te posten
Aanvullingen op de OP zijn uiteraard welkom
[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 01-09-2023 11:34:53 ]
Ja klopt, en dan in September kunnen we weer met een nieuw thema aan de slagquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
De deadline is dus 31 augustus?
Ga je zelf niet mee creëren?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:56 schreef Dotteke het volgende:
Wat een leuk idee, ben benieuwd naar jullie creaties
Dit heb ik ook wel een beetje. Mag je maar een inzending per persoon doen? Of meerdere dingen laten zien waarvan je er een laat meedoen?quote:
Ik neem aan dat de insteek is dat we gewoon gezamenlijk plezier hebben dus wat mij betreft gewoon doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel een beetje. Mag je maar een inzending per persoon doen? Of meerdere dingen laten zien waarvan je er een laat meedoen?
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel een beetje. Mag je maar een inzending per persoon doen? Of meerdere dingen laten zien waarvan je er een laat meedoen?
Dit, behalve het thema van de maand zijn er geen regels. Vrijheid blijheid in de knutselhoekquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de insteek is dat we gewoon gezamenlijk plezier hebben dus wat mij betreft gewoon doen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:26 schreef JeWa100 het volgende:
Je 'plant' een pokebal
[ afbeelding ]
En je 'oogst'
[ afbeelding ]
Pikachu !!![]()
Jeej de eerste creatie! Leuk!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:26 schreef JeWa100 het volgende:
Je 'plant' een pokebal
[ afbeelding ]
En je 'oogst'
[ afbeelding ]
Pikachu !!![]()
Gewoon van iedereen afkijken wat die gaat doen en dan alles makenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Dit, behalve het thema van de maand zijn er geen regels. Vrijheid blijheid in de knutselhoek
Ik ben er nog niet uit wat ik ga maken, maar denk een plantenpot ofzo. Dan heb ik een reden om een nieuwe plant te kopenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon van iedereen afkijken wat die gaat doen en dan alles maken
Nee ik zal waarschijnlijk wel iets gaan haken. Even kijken nog
Wauw!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:51 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben toevallig net begonnen met dit borduurwerk. Past mooi in het thema!
[ afbeelding ]
Gaaf!! Vergeet het borduurtopic ook niet .quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:51 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben toevallig net begonnen met dit borduurwerk. Past mooi in het thema!
[ afbeelding ]
Ik vind hem leuk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:58 schreef Elvi het volgende:
Nou het ding is af
Het is een sleutelhanger van een monstera blad geworden![]()
[ afbeelding ]
Leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:58 schreef Elvi het volgende:
Nou het ding is af
Het is een sleutelhanger van een monstera blad geworden![]()
[ afbeelding ]
Jeetje, wat ben jij van planquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Beginnetje voor mijn hopelijke bloempot
[ afbeelding ]
Elke avond wat rollen de komende tijd want ik heb er veel nodig denk ik.
Ik heb geen idee hoe dit een bloempot gaat wordenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een bloempot proberen te maken.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:12 schreef Flori het volgende:
Hey wat leuk![]()
Ga jullie sowieso volgen, wie weet krijg ik ook nog inspiratie
Mooie uitdagingquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Heb net bij de kruidvat een lege luierdoos gehaald want mooi karton.
Ik wil proberen hem zoveel mogelijk te maken van kosteloos materiaal.
[ afbeelding ]
Dus je maakt echt de pot ook zelf? Leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knutselclub 2.0 gelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat is het idee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:31 schreef Flori het volgende:
[..]
Dus je maakt echt de pot ook zelf? Leuk
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met uitzondering van de houtlijm en mijn lijmpistool dan.
quote:zoveel mogelijk
Vind het wel leuk, de foto's van hoe het gemaakt wordtquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Nou onderkanten gemaakt en even de "stokjes" los neergelegd. Ik denk dat ik daarvoor ongeveer 35 nodig ga hebben. Dus nu voorlopig gewoon weer rollen.
[ afbeelding ]
Ja ik hoop dat anderen ook foto's posten van het proces.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind het wel leuk, de foto's van hoe het gemaakt wordt
Ik denk wel dat ik af en toe wat zal postenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat anderen ook foto's posten van het proces.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb eindelijk besloten wat ik ga makenMorgenavond even kijken of ik alle benodigdheden toevallig al in huis/in de tuin heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |