In maart postuum album, met medewerking van internationale grootheden.quote:
jinx het nou niet...quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Redelijk rustig hier wel al n maandje nu qua grote namen in de muziek
September is dan ook de maand van het jaar met de minste doden überhaupt. Vanaf oktober stijgt dat weer tot januari met de meeste doden. Scheelt toch zo'n 20%.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Redelijk rustig hier wel al n maandje nu qua grote namen in de muziek
Grote naam.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:10 schreef Starflyer het volgende:
Rudolph Isley van The Isley Brothers, 84 jaar.
[ twitter ]
Ah neequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:10 schreef Starflyer het volgende:
Rudolph Isley van The Isley Brothers, 84 jaar.
[ twitter ]
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 06:49 schreef bazbo het volgende:
BARST!
Carla Bley
11 mei 1936 - 17 oktober 2023
Waanzinnige muziek gemaakt. Vernieuwend, avontuurlijk, anders. Een parel.
Laat ik vandaag Escalator Over The Hill (haar compleet gestoorde rockjazzopera-achtig werkstuk dat ze zelf 'A Chronotransduction' noemde) maar weer eens beleven.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
BARST!
Carla Bley
Laat ik vandaag Escalator Over The Hill (haar compleet gestoorde rockjazzopera-achtig werkstuk dat ze zelf 'A Chronotransduction' noemde) maar weer eens beleven.
BARST!
Carla Bley
Laatst voor het eerst geluisterd en inderdaad een kunstwerk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:30 schreef Gehenna het volgende:
[..]je noemt daar wel een prachtplaat zeg!
ja ik ook, is inderdaad een erg mooie plaat.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst geluisterd en inderdaad een kunstwerk.
Iets zegt me dat deze naam is geïnspireerd op de naam G.W. Sok.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:54 schreef Gehenna het volgende:
Ik hoor net dat mijn oudcollega 'E. Dakgoot' een paar maand geleden plotseling was overleden, op 41-jarige leeftijd. Speelde in verschillende noise en industrial projecten, o.a. in Paralodia en FCKNBSTRDS
Ik kende hem vanquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:08 schreef iggyinthehouse het volgende:
Angelo Bruschini, gitarist van Massive Attack, overleden
https://www.bbc.com/news/uk-england-bristol-67205202
Ah de OCCII. Mijn sort-of huiskamer in de jaten 10, zeker tot aan de lockdown. Bij dit optreden stond ik niet achter de bar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:54 schreef Gehenna het volgende:
Ik hoor net dat mijn oudcollega 'E. Dakgoot' een paar maand geleden plotseling was overleden, op 41-jarige leeftijd. Speelde in verschillende noise en industrial projecten, o.a. in Paralodia en FCKNBSTRDS
Misschien heb ik dan ooit wel eens bier bij je besteld.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ah de OCCII. Mijn sort-of huiskamer in de jaten 10, zeker tot aan de lockdown. Bij dit optreden stond ik niet achter de bar.
Ook Amsterdammer?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan ooit wel eens bier bij je besteld.![]()
![]()
Met Doc naar z'n stamkroeg geweest 20 jaar geleden. Tongerlo als huisbier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |